ik behandel mensen zoals ze behandeld horen te worden, betekent niet dat ik gemeen doequote:Op zaterdag 5 december 2015 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jawel, leugenaar... charlatan... oplichter![]()
je doet altijd lelijk tegen mij
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:08 schreef Crip het volgende:
[..]
ik hoef niets te doen je eigen leve naait je al genoeg
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik behandel mensen zoals ze behandeld horen te worden, betekent niet dat ik gemeen doe
je bent zelf een nerddquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
haha 3.14 hahaha pi hahaha nerd
nee gek, jij bent een sukkel, dat is een hele andere klassequote:Op zaterdag 5 december 2015 19:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben ook een nerdje hoor crip hihi
je kunt sukkel en nerd tegelijk zijn, rietartquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee gek, jij bent een sukkel, dat is een hele andere klasse
Jij niet, downiequote:Op zaterdag 5 december 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt sukkel en nerd tegelijk zijn, rietart
wowowow hardquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee gek, jij bent een sukkel, dat is een hele andere klasse
JE MOET JE BEK HOUDENquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:20 schreef Faeroer het volgende:
Doe nou gewoon rustig, anders krijg je oorlog
WCH heeft al een oorlog meegemaakt in de jaren 40quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:20 schreef Faeroer het volgende:
Doe nou gewoon rustig, anders krijg je oorlog
14-18 was heftigerquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH heeft al een oorlog meegemaakt in de jaren 40
omdat jij het bentquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je de moeite neemt om op mijn leuke plaatje te reageren. Dat waardeer ik erg.
wrm bekeerdquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:29 schreef Crip het volgende:
willen jullie ff amen zeggen dat ik ooit een bekeerde nederlander aan de haak sla die een nerdje is.
one piece & chillquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:29 schreef Crip het volgende:
willen jullie ff amen zeggen dat ik ooit een bekeerde nederlander aan de haak sla die een nerdje is.
Het is niet dat ik haar pas 2 weken NA bekering na jaren niet te hebben gezien weer zag en dus een relatie aanging ofzoquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:31 schreef McNulty het volgende:
sowieso mannen die zich laten bekeren om met goedkeuring een relatie aan te mogen gaan met vrouw met een strenge religie![]()
hey faraoh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |