inb4 explosieve spuitpoepquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:49 schreef Crip het volgende:
listerine doorslikken is net alsof je vieze duitse shotjes binnenwerkt
moet je ook niet doenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:49 schreef Crip het volgende:
listerine doorslikken is net alsof je vieze duitse shotjes binnenwerkt
weet je nog?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus net als een lading cum van WCH
haha moslim en explosief xDquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
inb4 explosieve spuitpoep
ja manquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus net als een lading cum van WCH
dit is meer niveau wat ik van deuce verwachtquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
inb4: heb wel iets anders wat je mag slikken
mmquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
inb4 explosieve spuitpoep
gaat perongeluk altijd beetjequote:
ben je eindelijk weer de oudste in het landquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
god jongens ik ben zo blij dat sinterklaas voorbij is
Sorry, ik herken cynisme niet zo goedquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat was cynisch bedoeld he
Is vooral hetgeen er regelmatig beweert wordt door bepaalde ietwat hoger geplaatste users.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je eindelijk weer de oudste in het land
hardop gelachenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
GODVERDETIEVES DIT PIK IK NIET IK ZOEK HET HOGEROPquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb Remqo en Frank in mijn pocketquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
GODVERDETIEVES DIT PIK IK NIET IK ZOEK HET HOGEROP
Cynisme was sws niet te herkennen zonder bekend te zijn met mijn pohi denk ik.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sorry, ik herken cynisme niet zo goedAch ja, ik vind de FP toch het uithangbord van FOK!, en als ik dan zie (zag want ik kom er al een tijd niet meer) wat voor achterlijke berichten er gepost worden dan denk ik dat veel mensen niet eens door willen klikken naar het forum. Maar goed dat is mijn idee/mening, en natuurlijk klopt dat niet volgens hoog geplaatste users.
Moet nog beginnen, vriend.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
god jongens ik ben zo blij dat sinterklaas voorbij is
Ik moet over 34 minuten voor zwarte piet gaan spelen (als in, bonken en rammen op de deur en raam, cadeaus neerzetten en snel weg strompelen)quote:
heb je al een autipas?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:59 schreef Crip het volgende:
ik ben gewoon nerveus om naar beneden te lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |