kunnen niet beter gquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lijkt me sterk, dan zou je betere posts maken
Hermann zou ook wel willen fappen op medisch advies.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waren ze net zo groot als die van die ene asielzoeker die op tv kwam???
waar was het vlees?quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
erwten en wortelen
gewoon uit pot uiteraard
erwtformaat dusquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA EVEN GROOT ALS MIJN HERSENEN AHAHAHAHAH
Alsof er een God is die dat kan controleren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:37 schreef Crip het volgende:
bekering telt niet eens s islamitisch gezien als je voor ewn meisje bekeerkt. bekken houden
ik weet van mezelf dat ik dat niet prettig zou vinden. wil mn kinderen met geloof opvoeden.en met ramadan en andere gebruiken etc. liever een moslimquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nee maar crip even serieus, stel he,je komt de man van je dromen tegen, echt alles wat je zoekt, en jij bent alles wat hij zoekt, helemaal perfect... alleen hij is geen moslim... zou je dan niet gewoon jouw ding voor jezelf houden en hem zijn vrijheid gunnen in zijn beleving van de waarheid?
Haha deuce gaat bekerenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:38 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet van mezelf dat ik dat niet prettig zou vinden. wil mn kinderen met geloof opvoeden.en met ramadan en andere gebruiken etc. liever een moslim
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof er een God is die dat kan controleren.
oh geen idee, laat m'n moeder dat altijd doenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dat is niet binnen 5 minuten klaar he
snap ik, maar ik kan me voorstellen dat een eventuele niet gelovige partner dat soort traditie ook gewoon kan ondersteunen zonder meteen zelf actief en bekeerd te zijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:38 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet van mezelf dat ik dat niet prettig zou vinden. wil mn kinderen met geloof opvoeden.en met ramadan en andere gebruiken etc. liever een moslim
Heb jij bewijs dat er wel een God is dan?quote:
Jij ook niet van het tegendeelquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij bewijs dat er wel een God is dan?
Ramadan vieren e.d. kan ook met een niet-moslim.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:38 schreef Crip het volgende:
[..]
jawel, jij bestaatquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij ook niet van het tegendeel
Kun je wel koken?quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh geen idee, laat m'n moeder dat altijd doen
ik weet hoe de frituurpan en magnetron werkenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun je wel koken?
Ik ben 5-sterren chef.
nee maar ook geen bewijs dat hij er niet is. dus ieder voor zich.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
dit dusquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:41 schreef Crip het volgende:
[..]
nee maar ook geen bewijs dat hij er niet is. dus ieder voor zich.
leg dit eens even uit, ik snap het nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval het bewijs dat God een gevoel voor humor heeft
Daarom heet het ook geloof.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En ik kende haar al jaren vanaf examen middelbaar tot ver in onze studie, dus begrijp het probleem niet. Was alleen een stop in omgang van een paar jaar tussendoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
was je al moslim voordat je haar weer zag? hmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |