Jahquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is haar posten zonder gezicht ook strafbaar?
Uh ja ;squote:Op zaterdag 5 december 2015 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk je dat ik alleen maar vrije tijd heb ofzo
they have the authority to kill a minorityquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb gifs toegevoegd, fuck da police
heeft toch gewoon recht op zijn eigen mening verderquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / Incidentjes in AZCs
Dit is een redactielid van de FP
leuke gifjes welquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb gifs toegevoegd, fuck da police
wat ga je mijn fapmateriaal beledigenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:38 schreef Crip het volgende:
alleen haar hoofd is niet mijn ding, beetje crackhoer-esque
Lekker voor jequote:Op zaterdag 5 december 2015 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat ga je mijn fapmateriaal beledigen
hahahahahahaquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:38 schreef Crip het volgende:
alleen haar hoofd is niet mijn ding, beetje crackhoer-esque
Ja echt een zeer positief uithangbord voor je site zo'n redactielid.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heeft toch gewoon recht op zijn eigen mening verder
heb serieus TR gedaan.... oprecht menen mensen op te kunnen hangen kan je gewoon niet tolererenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja echt een zeer positief uithangbord voor je site zo'n redactielid.
bezoekquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:41 schreef Crip het volgende:
net bezoek gekomen tfoe
wilde net beginnen
stuur je ome danny een dm/pmquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja echt een zeer positief uithangbord voor je site zo'n redactielid.
Kennelijk wel. Krijg je zelfs een promotie tot redactielidquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb serieus TR gedaan.... oprecht menen mensen op te kunnen hangen kan je gewoon niet tolereren
inb4 hang WCH op
ik kom morgen op bezoekquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:41 schreef Crip het volgende:
net bezoek gekomen tfoe
wilde net beginnen
drink toch nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
protip, vraag niet om een biertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |