lelquote:
FOK!quote:Op donderdag 3 december 2015 13:33 schreef Murdera het volgende:
Wat is jouw grootste achievement chai?
Hey jij ook jaquote:
Welke?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey jij ook jaje WCH account gaat vervelen
The_Deadguy ofzo vooral.quote:
en, al een rome reis geboekt? of gaat het toch een dieren opvang "vakantie" worden?quote:
Nee, ik heb een job in Amsterdam!quote:Op donderdag 3 december 2015 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en, al een rome reis geboekt? of gaat het toch een dieren opvang "vakantie" worden?
En iets met mango's en een koelie chick?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:36 schreef Murdera het volgende:
Een vriendin als grootste achievement
Ik heb een keer een chocoladepinda zeker 2 meter de lucht in gegooid en met mijn mond opgevangen
mango's?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
En iets met mango's en een koelie chick?
oh nice.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, ik heb een job in Amsterdam!Beginnen 4 januari en nu dus heel druk bezig met een kamer zoeken. Rome ga ik dus maar even skippen, qua drukte maar ook qua geld.
Die reis naar Afrika komt wel later in 2016, hoop ik.
full time?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neen, ga nu werken als pedagogisch medewerker.
Oh.quote:
quote:
Nee, die stomme Remqo doet er niets meequote:
Nee die loopt alleen maar te koketteren met zijn kleurtjequote:Op donderdag 3 december 2015 14:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, die stomme Remqo doet er niets mee
Ghehequote:Op donderdag 3 december 2015 14:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee die loopt alleen maar te koketteren met zijn kleurtje
homo
hij denkt dat hij eerst een paint erover moet makenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee die loopt alleen maar te koketteren met zijn kleurtje
homo
ja dat is omdat jij de rekening mag betalen. Eerlijk delen toch? Ik WCH en jij t bonnetjequote:Op donderdag 3 december 2015 14:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb het bonnetje hier nog liggen
Met wie?quote:
Uitzuigerquote:Op donderdag 3 december 2015 14:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja dat is omdat jij de rekening mag betalen. Eerlijk delen toch? Ik WCH en jij t bonnetje
Heeft ie gewoon verkeerd gelezen met zijn loensoogje.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij was hier een half jaar terug altijd overdag, blijkbaar moet hij nou ineens werken
een halfjaar terug was het vakantiequote:Op donderdag 3 december 2015 14:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij was hier een half jaar terug altijd overdag, blijkbaar moet hij nou ineens werken
quote:
Dankjequote:Op donderdag 3 december 2015 14:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
De nood was al hoog, maar je verhoogt de druk op de ketel nog wat meer.
Jimmy is vele malen rechtser dan ikquote:
Al die Deen/Dean mensen hierquote:Op donderdag 3 december 2015 15:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee dat is de a-technische Jimmy
Iedereen deelt zijn account met WCHquote:Op donderdag 3 december 2015 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
Wie deelt zijn account nog meer eigenlijk? op dit account zitten 3 mensen waaronder ik en stevenmac en nog iemand.
hoezo delen, wch kan echt niet delen, alle accounts zijn van wch.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Iedereen deelt zijn account met WCH
Zeg dat nou niet ik wou juist die ene geheim houden van dit account :|quote:Op donderdag 3 december 2015 15:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Iedereen deelt zijn account met WCH
Oh my...quote:
Jij vuige cuckoldquote:Op donderdag 3 december 2015 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
Wie deelt zijn account nog meer eigenlijk? op dit account zitten 3 mensen waaronder ik en stevenmac en nog iemand.
Dankzij toto heb ik geen honderden quote Alberts meerquote:Op donderdag 3 december 2015 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
We zijn allemaal kloontjes van WCHquote:Op donderdag 3 december 2015 15:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoezo delen, wch kan echt niet delen, alle accounts zijn van wch.
Boefje ben je! ik ga ook post rondbrengenquote:
quote albertsquote:Op donderdag 3 december 2015 15:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dankzij toto heb ik geen honderden quote Alberts meer
quote Alberts?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jimmy is redelijk rechts en wil docent Engels wordenquote:
Albert is zeker een vies oud geil mannetjequote:Op donderdag 3 december 2015 15:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oeps. Autocorrectquote:
Precies mijn type uiteraardquote:Op donderdag 3 december 2015 15:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Albert is zeker een vies oud geil mannetje
Vallen fokker zelfs op zulke wijven?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
Shit![]()
moest alerts zijn... maarja dan meot je maar niet zo naief klein meisjerig doen hier... je bent als poep voor strontvliegen hier man op FOK! voor al die maagdjes.
quote alberts![]()
mooie benaming voor homo fokkers die veel quoten.
je doet net of je net nieuw hier bent manquote:Op donderdag 3 december 2015 15:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vallen fokker zelfs op zulke wijven?
Ik zit niet op het fok! scene niveau van jou, chai en die somaquote:Op donderdag 3 december 2015 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je doet net of je net nieuw hier bent man
soma?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zit niet op het fok! scene niveau van jou, chai en die soma
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja je moet echt vuistdiep in de scene zitten om te weten dat FOK!kers op alles vallen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Chloroform is geen somaquote:
Geen idee wat dat inhoud maar denk dat je hier misschien nog wel vaker bent dan ik... ben hier alleen overdag.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
oh shitquote:Op donderdag 3 december 2015 15:24 schreef HPLC het volgende:
ook al een ban, alle oudjes worden geband
119.000 postsquote:Op donderdag 3 december 2015 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee wat dat inhoud maar denk dat je hier misschien nog wel vaker bent dan ik... ben hier alleen overdag.
soma?
In 12 jaar tijd.... valt best mee volgens mij.quote:
ja gisteren opeensquote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In 12 jaar tijd.... valt best mee volgens mij.
Wou net zeggen.. want gister was ze hier nog gewoon.quote:
Als ik die 6 jaar exponentieel doortrek op jouw account zit je flink over mijn aantal posts heen tho ;Dquote:Op donderdag 3 december 2015 15:28 schreef Che_ het volgende:
[..]12 jaar
Mensen hebben korter gezeten voor dubbele moord
geen idee waarom of hoe lang eigenlijkquote:Op donderdag 3 december 2015 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou net zeggen.. want gister was ze hier nog gewoon.
Hoe kom je zoiets tegenwoordig ook te weten? je mag niks meer vragenquote:Op donderdag 3 december 2015 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee waarom of hoe lang eigenlijk
vroegah kon je een gebande gewoon nog dm'en maar dat gaat volgens mij ook niet meerquote:Op donderdag 3 december 2015 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kom je zoiets tegenwoordig ook te weten? je mag niks meer vragen
Klopt. Nog vroegerderder had je zelfs een topic waarin alle gebanden werden genoemd en waarom ze geband warenquote:Op donderdag 3 december 2015 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah kon je een gebande gewoon nog dm'en maar dat gaat volgens mij ook niet meer
ja, en werd je in fobo geband werd er zelfs een gedichtje van gemaaktquote:Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt. Nog vroegerderder had je zelfs een topic waarin alle gebanden werden genoemd en waarom ze geband waren
27 posts per dag tegenover 10quote:Op donderdag 3 december 2015 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik die 6 jaar exponentieel doortrek op jouw account zit je flink over mijn aantal posts heen tho ;D
Wat?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en werd je in fobo geband werd er zelfs een gedichtje van gemaakt
Had gehoopt dat je flink ging rekenen eigenlijk...quote:Op donderdag 3 december 2015 15:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
27 posts per dag tegenover 10
Hmm
[ afbeelding ]
theweekend ofzoiets kwam wel ergens uit die buurt toch?quote:
che is hier echt veeeel minder dan jijquote:Op donderdag 3 december 2015 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik die 6 jaar exponentieel doortrek op jouw account zit je flink over mijn aantal posts heen tho ;D
ja theweeknd was ook somaquote:Op donderdag 3 december 2015 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
theweekend ofzoiets kwam wel ergens uit die buurt toch?
Johquote:Op donderdag 3 december 2015 15:34 schreef Crip het volgende:
[..]
che is hier echt veeeel minder dan jij
Geen dank, ik benadruk het graag even.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JohSpuit 11
maar bedankt voor je bijdrage.
Weet ik. Soms zit het diep soms blablabla.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen dank, ik benadruk het graag even.
nulty zei een keer dat hij Kevin heet dus soma weet ik niet hoor. vgm is hij gewoon een blanke die zwart probeert te zijnquote:
mmgy is nie soma asianblackie is hijquote:Op donderdag 3 december 2015 15:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat hij geband was, helaas
OF misschien dat MYWARLAMARFYUAMMMGG geval?
Nou nou nouquote:Op donderdag 3 december 2015 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JohSpuit 11
maar bedankt voor je bijdrage.
Nee, dat is dwc.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat hij geband was, helaas
OF misschien dat MYWARLAMARFYUAMMMGG geval?
*insert antwoord*quote:Op donderdag 3 december 2015 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik. Soms zit het diep soms blablabla.
Het zit diep bla blablaquote:Op donderdag 3 december 2015 15:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nou nou nou
Wrm word je altijd zo snel boos
okquote:Op donderdag 3 december 2015 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
mmgy is nie soma asianblackie is hij
nooit meer gezien eigenlijkquote:
quote:
*insert antwoord*quote:
somalier.quote:
die nulty is gewoon een kloon van een gebande hoor. En idd een gewone hollandse knul.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
somalier.
of een school in harderwijk
Of misschien nog net tussen dWc en blank in.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
die nulty is gewoon een kloon van een gebande hoor. En idd een gewone hollandse knul.
Ik ben gwoon goed in trolle!!!quote:Op donderdag 3 december 2015 15:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar hij meende het niet serieus hoor!!
MMG en dwc idd.quote:
Erg kort iddquote:Op donderdag 3 december 2015 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit meer gezien eigenlijk
[..]
Zit maar weinig tussen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Of misschien nog net tussen dWc en blank in.
Ok.quote:
Getal niet, maar een jaartal is een ander verhaal.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe kan een getal nou bellen, gek mens
met een telefoonquote:Op donderdag 3 december 2015 15:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe kan een getal nou bellen, gek mens
Wat voor lapje?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Blijft een raar verhaal hoor, volgens mij houden jullie me voor het lapje
quote:
Dat vind ik altijd zo deprimerend.quote:laatste bezoek: nooit
Ik heb nog voorouders die Hodenpijl heetten.quote:
Jij bent een trol alleen dan zonder haarquote:Op donderdag 3 december 2015 15:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is ook wel te zien ook
Sick, Schipluiden?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog voorouders die Hodenpijl heetten.
Heel ver weg ergens, en ik weet het niet eens zeker. Ergens bij Delft in de 14e eeuw.quote:
Buurman! Wat doet u nu?!quote:
hoe is je haarkleur gelukt?quote:
buurman had wel een BX, net als braddiequote:
quote:
Heb het gebleekt 1ste keer, this nu orangy gelig. Moet het nog eens bleken doe ik in het weekend en dan gooi ik ook paars erinquote:
een ginger marokkaantjequote:Op donderdag 3 december 2015 16:03 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
[..]
Heb het gebleekt 1ste keer, this nu orangy gelig. Moet het nog eens bleken doe ik in het weekend en dan gooi ik ook paars erin
En daarna weer onder een doek?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:03 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
[..]
Heb het gebleekt 1ste keer, this nu orangy gelig. Moet het nog eens bleken doe ik in het weekend en dan gooi ik ook paars erin
CX*quote:Op donderdag 3 december 2015 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
buurman had wel een BX, net als braddie
hmm, ik kan zondag pasquote:
Want moslima's dragen 24/7 een hijabi tochquote:Op donderdag 3 december 2015 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Je zal nog wel boos zijn dat je niet antwoord maar serieuze vraag. Kost best veel moeite en is ook niet goedkoop toch je haar kleuren? en daarna verberg je het weer?
Geen idee ik verdiep mij er niet in. Ik zie ze wel altijd daarmee hoe dat ook mag heten. Ook op internet.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Want moslima's dragen 24/7 een hijabi toch
meteen mad zijn omdat ik je vraag niet had gezienquote:Op donderdag 3 december 2015 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Je zal nog wel boos zijn dat je niet antwoord maar serieuze vraag. Kost best veel moeite en is ook niet goedkoop toch je haar kleuren? en daarna verberg je het weer?
Het is net als dat jij je lul wast, doe je ook alleen voor jezelf, ziet verder ook niemandquote:Op donderdag 3 december 2015 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je je dik make upt en daarna een masker op doet... ik snap de logica niet zo.
godverdommequote:Op donderdag 3 december 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is net als dat jij je lul wast, doe je ook alleen voor jezelf, ziet verder ook niemand
voor mezelf doe ik het niet eensquote:Op donderdag 3 december 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is net als dat jij je lul wast, doe je ook alleen voor jezelf, ziet verder ook niemand
Doe rustigquote:Op donderdag 3 december 2015 16:11 schreef Crip het volgende:
[..]
meteen mad zijn omdat ik je vraag niet had gezien
doe het voor mezelf.
poekiequote:Op donderdag 3 december 2015 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja toch, niet dan nou dan!
Ik neuk alleen in het donker idd.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Verzoek?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op verzoek van de tegenpartij zeker
nou niet meteen allemaal boze straattaal naar me uitslaan zeg.. je weet dat ik angstaanvallen hebquote:
nee, wist ik niet. Sorry.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou niet meteen allemaal boze straattaal naar me uitslaan zeg.. je weet dat ik angstaanvallen heb
Hee kalequote:Op donderdag 3 december 2015 16:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou niet meteen allemaal boze straattaal naar me uitslaan zeg.. je weet dat ik angstaanvallen heb
Neem dan even een kopje thee en adem door je neus en adem uit door je mond. Dat helpt.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, kwam er net achter
Velen doen iets om de waardering van anderen te krijgen. Statussymbolen.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:16 schreef Crip het volgende:
Krijg best wel vaak de vraag ''wrm doe je dat, niemand ziet het toch''
als je iets aan jezelf gaat veranderen of extra doet doe je het toch puur omdat jij het wilt. of ben ik de enige die de logica van die vraag niet snapt
ja doe ikquote:Op donderdag 3 december 2015 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neem dan even een kopje thee en adem door je neus en adem uit door je mond. Dat helpt.
Geen probleem ben het gewend uit mijn tijd dat ik nog in het bejaardentehuis werkte.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja doe ik
Dank je voor de ondersteuning man... ik waardeer dat
Ik snap het wel, ik doe namelijk mijn haar ook niet als ik toch met een pet de deur uit ga.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:16 schreef Crip het volgende:
Krijg best wel vaak de vraag ''wrm doe je dat, niemand ziet het toch''
als je iets aan jezelf gaat veranderen of extra doet doe je het toch puur omdat jij het wilt. of ben ik de enige die de logica van die vraag niet snapt
Oh je hebt het kopje thee in zijn geheel door je neus gedaanquote:Op donderdag 3 december 2015 16:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
JA GODVER HETE THEE IN MIJN NEUS... NOOTMANS!!! OPLICHTER!!!!! SCHAVUIT!!!!!
Hey, wat een toevalquote:Op donderdag 3 december 2015 16:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ik doe namelijk mijn haar ook niet
oh jaquote:Op donderdag 3 december 2015 16:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
die zin kan jij niet niet gebruiken want er staat: "mijn haar" in.
heb je dan totaal geen haar meer? niks? nergens?quote:
hahah jawel johquote:Op donderdag 3 december 2015 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
heb je dan totaal geen haar meer? niks? nergens?
hhhhquote:Op donderdag 3 december 2015 16:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Velen doen iets om de waardering van anderen te krijgen. Statussymbolen.
Een beetje zoals Turkse neefjes samen met elkaar een dure auto kopen en dan om het weekend er mee gaan rijden om chickies te imponeren.
Oh dacht heel even dat je zo'n albino sterren indigokind was ofzoquote:Op donderdag 3 december 2015 16:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahah jawel johook gewoon op mijn hoofd, ik scheer het zelf af omdat ik inhammen heb
Dus jouw hoofd met haar ziet eruit als een Noorse kustlijnquote:Op donderdag 3 december 2015 16:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahah jawel johook gewoon op mijn hoofd, ik scheer het zelf af omdat ik inhammen heb
quote:Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus jouw hoofd met haar ziet eruit als een Noorse kustlijn
Ja ik weet het, ik had lang haar en dan staat het zo armoedig, en ik wilde geen kapsel, dus toen heb ik gewoon alles in 1 keer afgeschoren. En dat bevalt me prima... lekker makkelijkquote:
bwehehehehequote:Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus jouw hoofd met haar ziet eruit als een Noorse kustlijn
Als het zo'n pot met van die gele gelei is dan ben jij erger.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo even gel in mijn haren doen hihi wch
Ach ja... staat ook echt heel erg typisch van dat lange haar met inhammenquote:Op donderdag 3 december 2015 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik had lang haar en dan staat het zo armoedig, en ik wilde geen kapsel, dus toen heb ik gewoon alles in 1 keer afgeschoren. En dat bevalt me prima... lekker makkelijk
hoop dat je er voorover invalt en verzuiptquote:Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo even gel in mijn haren doen hihi wch
misschien ga ik dat ook doenquote:Op donderdag 3 december 2015 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik had lang haar en dan staat het zo armoedig, en ik wilde geen kapsel, dus toen heb ik gewoon alles in 1 keer afgeschoren. En dat bevalt me prima... lekker makkelijk
nee johquote:Op donderdag 3 december 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het zo'n pot met van die gele gelei is dan ben jij erger.
Gekkiequote:Op donderdag 3 december 2015 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop dat je er voorover invalt en verzuipt
ib4quote:Op donderdag 3 december 2015 16:26 schreef Crip het volgende:
ohhhh er is zo'n gel van taft in blauwe potje vgm en die gel is wittig. DIE RUIKT ZO LEKKER.
Een vriend van mij doet die altijd op
Spekkie!quote:Op donderdag 3 december 2015 16:27 schreef Toto69 het volgende:
Jongens ik ben echt vies dik
78.5 kg en bf 18%
Die gebruik ik ook altijdquote:Op donderdag 3 december 2015 16:28 schreef Crip het volgende:
Deze is dat. Oh die geur damn
[ afbeelding ]
Wijf.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:27 schreef Toto69 het volgende:
Jongens ik ben echt vies dik
78.5 kg en bf 18%
Hoeveel mexitowers gegeten?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kom haten Leon
Vgm zit bijna alles rond mn buik
Gel is nooit fijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:28 schreef Crip het volgende:
Deze is dat. Oh die geur damn
[ afbeelding ]
lkkr hard haarquote:Op donderdag 3 december 2015 16:48 schreef Catkiller het volgende:
Niet minstens die 12 gel van taft gebruiken.
Ja toch ook handig omdat je geen wapens bij je mag dragen, als ze ruzie met mij zoeken steek ik ze gewoon neer met mijn haarquote:
Mobiele FOK!kers master racequote:
Hebben meer mensen last van, zie FB.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:00 schreef Catkiller het volgende:
Denk dat je gewoon gehackt bent door Paus, Guus. Rip.
Geen kleine meisjes online om bij in de DM te slijmen of kan je multitasken?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 17:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen kleine meisjes online om bij in de DM te slijmen of kan je multitasken?
Ga in je vault zitten en hoop dat het snel over is!!!!!!!!quote:
oh cool ik kan weer quotenquote:Op donderdag 3 december 2015 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga in je vault zitten en hoop dat het snel over is!!!!!!!!
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 3 december 2015 17:05 schreef PausNicolaas het volgende:
Serieus als je zon hekel aan me hebt waarom dan constant mijn aandacht vragen?
Omdat ik elke dag een paar meldingen krijg van ene Guus_Geluk7 die weer aandacht wil.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?
Je zoekt me hier nota bene zelf op
Ik zeg nergens dat ik je aandacht wil.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:12 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Omdat ik elke dag een paar meldingen krijg van ene Guus_Geluk7 die weer aandacht wil.
Houd je bekquote:Op donderdag 3 december 2015 17:13 schreef deadprez het volgende:
geen ruzie maken jongens laten we vieren dat FOK! weer gemaakt is
nee jij hoerenjongquote:
ja alleen jammer dat paus nu ook weer kan postenquote:Op donderdag 3 december 2015 17:13 schreef deadprez het volgende:
geen ruzie maken jongens laten we vieren dat FOK! weer gemaakt is
Nog bedankt voor naamtopic, heb hem uitgeprintquote:Op donderdag 3 december 2015 17:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik je aandacht wil.
Overigens reageer ik wel vaker op users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |