Met wie?quote:
Uitzuigerquote:Op donderdag 3 december 2015 14:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja dat is omdat jij de rekening mag betalen. Eerlijk delen toch? Ik WCH en jij t bonnetje
Heeft ie gewoon verkeerd gelezen met zijn loensoogje.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij was hier een half jaar terug altijd overdag, blijkbaar moet hij nou ineens werken
een halfjaar terug was het vakantiequote:Op donderdag 3 december 2015 14:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij was hier een half jaar terug altijd overdag, blijkbaar moet hij nou ineens werken
quote:
Dankjequote:Op donderdag 3 december 2015 14:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
De nood was al hoog, maar je verhoogt de druk op de ketel nog wat meer.
Jimmy is vele malen rechtser dan ikquote:
Al die Deen/Dean mensen hierquote:Op donderdag 3 december 2015 15:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee dat is de a-technische Jimmy
Iedereen deelt zijn account met WCHquote:Op donderdag 3 december 2015 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
Wie deelt zijn account nog meer eigenlijk? op dit account zitten 3 mensen waaronder ik en stevenmac en nog iemand.
hoezo delen, wch kan echt niet delen, alle accounts zijn van wch.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Iedereen deelt zijn account met WCH
Zeg dat nou niet ik wou juist die ene geheim houden van dit account :|quote:Op donderdag 3 december 2015 15:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Iedereen deelt zijn account met WCH
Oh my...quote:
Jij vuige cuckoldquote:Op donderdag 3 december 2015 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
Wie deelt zijn account nog meer eigenlijk? op dit account zitten 3 mensen waaronder ik en stevenmac en nog iemand.
Dankzij toto heb ik geen honderden quote Alberts meerquote:Op donderdag 3 december 2015 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
We zijn allemaal kloontjes van WCHquote:Op donderdag 3 december 2015 15:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoezo delen, wch kan echt niet delen, alle accounts zijn van wch.
Boefje ben je! ik ga ook post rondbrengenquote:
quote albertsquote:Op donderdag 3 december 2015 15:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dankzij toto heb ik geen honderden quote Alberts meer
quote Alberts?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jimmy is redelijk rechts en wil docent Engels wordenquote:
Albert is zeker een vies oud geil mannetjequote:Op donderdag 3 december 2015 15:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oeps. Autocorrectquote:
Precies mijn type uiteraardquote:Op donderdag 3 december 2015 15:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Albert is zeker een vies oud geil mannetje
Vallen fokker zelfs op zulke wijven?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
Shit![]()
moest alerts zijn... maarja dan meot je maar niet zo naief klein meisjerig doen hier... je bent als poep voor strontvliegen hier man op FOK! voor al die maagdjes.
quote alberts![]()
mooie benaming voor homo fokkers die veel quoten.
je doet net of je net nieuw hier bent manquote:Op donderdag 3 december 2015 15:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vallen fokker zelfs op zulke wijven?
Ik zit niet op het fok! scene niveau van jou, chai en die somaquote:Op donderdag 3 december 2015 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je doet net of je net nieuw hier bent man
soma?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zit niet op het fok! scene niveau van jou, chai en die soma
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja je moet echt vuistdiep in de scene zitten om te weten dat FOK!kers op alles vallen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Chloroform is geen somaquote:
Geen idee wat dat inhoud maar denk dat je hier misschien nog wel vaker bent dan ik... ben hier alleen overdag.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |