Met wie?quote:
Uitzuigerquote:Op donderdag 3 december 2015 14:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja dat is omdat jij de rekening mag betalen. Eerlijk delen toch? Ik WCH en jij t bonnetje
Heeft ie gewoon verkeerd gelezen met zijn loensoogje.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij was hier een half jaar terug altijd overdag, blijkbaar moet hij nou ineens werken
een halfjaar terug was het vakantiequote:Op donderdag 3 december 2015 14:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij was hier een half jaar terug altijd overdag, blijkbaar moet hij nou ineens werken
quote:
Dankjequote:Op donderdag 3 december 2015 14:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
De nood was al hoog, maar je verhoogt de druk op de ketel nog wat meer.
Jimmy is vele malen rechtser dan ikquote:
Al die Deen/Dean mensen hierquote:Op donderdag 3 december 2015 15:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee dat is de a-technische Jimmy
Iedereen deelt zijn account met WCHquote:Op donderdag 3 december 2015 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
Wie deelt zijn account nog meer eigenlijk? op dit account zitten 3 mensen waaronder ik en stevenmac en nog iemand.
hoezo delen, wch kan echt niet delen, alle accounts zijn van wch.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Iedereen deelt zijn account met WCH
Zeg dat nou niet ik wou juist die ene geheim houden van dit account :|quote:Op donderdag 3 december 2015 15:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Iedereen deelt zijn account met WCH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |