Doe rustigquote:Op donderdag 3 december 2015 16:11 schreef Crip het volgende:
[..]
meteen mad zijn omdat ik je vraag niet had gezien
doe het voor mezelf.
poekiequote:Op donderdag 3 december 2015 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja toch, niet dan nou dan!
Ik neuk alleen in het donker idd.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is net als dat jij je lul wast, doe je ook alleen voor jezelf, ziet verder ook niemand
Verzoek?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op verzoek van de tegenpartij zeker
nou niet meteen allemaal boze straattaal naar me uitslaan zeg.. je weet dat ik angstaanvallen hebquote:
nee, wist ik niet. Sorry.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou niet meteen allemaal boze straattaal naar me uitslaan zeg.. je weet dat ik angstaanvallen heb
Hee kalequote:Op donderdag 3 december 2015 16:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou niet meteen allemaal boze straattaal naar me uitslaan zeg.. je weet dat ik angstaanvallen heb
Neem dan even een kopje thee en adem door je neus en adem uit door je mond. Dat helpt.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, kwam er net achter
Velen doen iets om de waardering van anderen te krijgen. Statussymbolen.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:16 schreef Crip het volgende:
Krijg best wel vaak de vraag ''wrm doe je dat, niemand ziet het toch''
als je iets aan jezelf gaat veranderen of extra doet doe je het toch puur omdat jij het wilt. of ben ik de enige die de logica van die vraag niet snapt
ja doe ikquote:Op donderdag 3 december 2015 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neem dan even een kopje thee en adem door je neus en adem uit door je mond. Dat helpt.
Geen probleem ben het gewend uit mijn tijd dat ik nog in het bejaardentehuis werkte.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja doe ik
Dank je voor de ondersteuning man... ik waardeer dat
Ik snap het wel, ik doe namelijk mijn haar ook niet als ik toch met een pet de deur uit ga.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:16 schreef Crip het volgende:
Krijg best wel vaak de vraag ''wrm doe je dat, niemand ziet het toch''
als je iets aan jezelf gaat veranderen of extra doet doe je het toch puur omdat jij het wilt. of ben ik de enige die de logica van die vraag niet snapt
Oh je hebt het kopje thee in zijn geheel door je neus gedaanquote:Op donderdag 3 december 2015 16:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
JA GODVER HETE THEE IN MIJN NEUS... NOOTMANS!!! OPLICHTER!!!!! SCHAVUIT!!!!!
Hey, wat een toevalquote:Op donderdag 3 december 2015 16:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ik doe namelijk mijn haar ook niet
oh jaquote:Op donderdag 3 december 2015 16:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
die zin kan jij niet niet gebruiken want er staat: "mijn haar" in.
heb je dan totaal geen haar meer? niks? nergens?quote:
hahah jawel johquote:Op donderdag 3 december 2015 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
heb je dan totaal geen haar meer? niks? nergens?
hhhhquote:Op donderdag 3 december 2015 16:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Velen doen iets om de waardering van anderen te krijgen. Statussymbolen.
Een beetje zoals Turkse neefjes samen met elkaar een dure auto kopen en dan om het weekend er mee gaan rijden om chickies te imponeren.
Oh dacht heel even dat je zo'n albino sterren indigokind was ofzoquote:Op donderdag 3 december 2015 16:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahah jawel johook gewoon op mijn hoofd, ik scheer het zelf af omdat ik inhammen heb
Dus jouw hoofd met haar ziet eruit als een Noorse kustlijnquote:Op donderdag 3 december 2015 16:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahah jawel johook gewoon op mijn hoofd, ik scheer het zelf af omdat ik inhammen heb
quote:Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus jouw hoofd met haar ziet eruit als een Noorse kustlijn
Ja ik weet het, ik had lang haar en dan staat het zo armoedig, en ik wilde geen kapsel, dus toen heb ik gewoon alles in 1 keer afgeschoren. En dat bevalt me prima... lekker makkelijkquote:
bwehehehehequote:Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus jouw hoofd met haar ziet eruit als een Noorse kustlijn
Als het zo'n pot met van die gele gelei is dan ben jij erger.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo even gel in mijn haren doen hihi wch
Ach ja... staat ook echt heel erg typisch van dat lange haar met inhammenquote:Op donderdag 3 december 2015 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik had lang haar en dan staat het zo armoedig, en ik wilde geen kapsel, dus toen heb ik gewoon alles in 1 keer afgeschoren. En dat bevalt me prima... lekker makkelijk
hoop dat je er voorover invalt en verzuiptquote:Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo even gel in mijn haren doen hihi wch
misschien ga ik dat ook doenquote:Op donderdag 3 december 2015 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik had lang haar en dan staat het zo armoedig, en ik wilde geen kapsel, dus toen heb ik gewoon alles in 1 keer afgeschoren. En dat bevalt me prima... lekker makkelijk
nee johquote:Op donderdag 3 december 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het zo'n pot met van die gele gelei is dan ben jij erger.
Gekkiequote:Op donderdag 3 december 2015 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop dat je er voorover invalt en verzuipt
ib4quote:Op donderdag 3 december 2015 16:26 schreef Crip het volgende:
ohhhh er is zo'n gel van taft in blauwe potje vgm en die gel is wittig. DIE RUIKT ZO LEKKER.
Een vriend van mij doet die altijd op
Spekkie!quote:Op donderdag 3 december 2015 16:27 schreef Toto69 het volgende:
Jongens ik ben echt vies dik
78.5 kg en bf 18%
Die gebruik ik ook altijdquote:Op donderdag 3 december 2015 16:28 schreef Crip het volgende:
Deze is dat. Oh die geur damn
[ afbeelding ]
Wijf.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:27 schreef Toto69 het volgende:
Jongens ik ben echt vies dik
78.5 kg en bf 18%
Hoeveel mexitowers gegeten?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kom haten Leon
Vgm zit bijna alles rond mn buik
Gel is nooit fijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:28 schreef Crip het volgende:
Deze is dat. Oh die geur damn
[ afbeelding ]
lkkr hard haarquote:Op donderdag 3 december 2015 16:48 schreef Catkiller het volgende:
Niet minstens die 12 gel van taft gebruiken.
Ja toch ook handig omdat je geen wapens bij je mag dragen, als ze ruzie met mij zoeken steek ik ze gewoon neer met mijn haarquote:
Mobiele FOK!kers master racequote:
Hebben meer mensen last van, zie FB.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:00 schreef Catkiller het volgende:
Denk dat je gewoon gehackt bent door Paus, Guus. Rip.
Geen kleine meisjes online om bij in de DM te slijmen of kan je multitasken?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 17:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen kleine meisjes online om bij in de DM te slijmen of kan je multitasken?
Ga in je vault zitten en hoop dat het snel over is!!!!!!!!quote:
oh cool ik kan weer quotenquote:Op donderdag 3 december 2015 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga in je vault zitten en hoop dat het snel over is!!!!!!!!
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 3 december 2015 17:05 schreef PausNicolaas het volgende:
Serieus als je zon hekel aan me hebt waarom dan constant mijn aandacht vragen?
Omdat ik elke dag een paar meldingen krijg van ene Guus_Geluk7 die weer aandacht wil.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?
Je zoekt me hier nota bene zelf op
Ik zeg nergens dat ik je aandacht wil.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:12 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Omdat ik elke dag een paar meldingen krijg van ene Guus_Geluk7 die weer aandacht wil.
Houd je bekquote:Op donderdag 3 december 2015 17:13 schreef deadprez het volgende:
geen ruzie maken jongens laten we vieren dat FOK! weer gemaakt is
nee jij hoerenjongquote:
ja alleen jammer dat paus nu ook weer kan postenquote:Op donderdag 3 december 2015 17:13 schreef deadprez het volgende:
geen ruzie maken jongens laten we vieren dat FOK! weer gemaakt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |