lkkr hard haarquote:Op donderdag 3 december 2015 16:48 schreef Catkiller het volgende:
Niet minstens die 12 gel van taft gebruiken.
Ja toch ook handig omdat je geen wapens bij je mag dragen, als ze ruzie met mij zoeken steek ik ze gewoon neer met mijn haarquote:
Mobiele FOK!kers master racequote:
Hebben meer mensen last van, zie FB.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:00 schreef Catkiller het volgende:
Denk dat je gewoon gehackt bent door Paus, Guus. Rip.
Geen kleine meisjes online om bij in de DM te slijmen of kan je multitasken?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 17:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen kleine meisjes online om bij in de DM te slijmen of kan je multitasken?
Ga in je vault zitten en hoop dat het snel over is!!!!!!!!quote:
oh cool ik kan weer quotenquote:Op donderdag 3 december 2015 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga in je vault zitten en hoop dat het snel over is!!!!!!!!
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 3 december 2015 17:05 schreef PausNicolaas het volgende:
Serieus als je zon hekel aan me hebt waarom dan constant mijn aandacht vragen?
Omdat ik elke dag een paar meldingen krijg van ene Guus_Geluk7 die weer aandacht wil.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?
Je zoekt me hier nota bene zelf op
Ik zeg nergens dat ik je aandacht wil.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:12 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Omdat ik elke dag een paar meldingen krijg van ene Guus_Geluk7 die weer aandacht wil.
Houd je bekquote:Op donderdag 3 december 2015 17:13 schreef deadprez het volgende:
geen ruzie maken jongens laten we vieren dat FOK! weer gemaakt is
nee jij hoerenjongquote:
ja alleen jammer dat paus nu ook weer kan postenquote:Op donderdag 3 december 2015 17:13 schreef deadprez het volgende:
geen ruzie maken jongens laten we vieren dat FOK! weer gemaakt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |