oh jaquote:Op donderdag 3 december 2015 16:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
die zin kan jij niet niet gebruiken want er staat: "mijn haar" in.
heb je dan totaal geen haar meer? niks? nergens?quote:
hahah jawel johquote:Op donderdag 3 december 2015 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
heb je dan totaal geen haar meer? niks? nergens?
hhhhquote:Op donderdag 3 december 2015 16:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Velen doen iets om de waardering van anderen te krijgen. Statussymbolen.
Een beetje zoals Turkse neefjes samen met elkaar een dure auto kopen en dan om het weekend er mee gaan rijden om chickies te imponeren.
Oh dacht heel even dat je zo'n albino sterren indigokind was ofzoquote:Op donderdag 3 december 2015 16:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahah jawel johook gewoon op mijn hoofd, ik scheer het zelf af omdat ik inhammen heb
Dus jouw hoofd met haar ziet eruit als een Noorse kustlijnquote:Op donderdag 3 december 2015 16:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahah jawel johook gewoon op mijn hoofd, ik scheer het zelf af omdat ik inhammen heb
quote:Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus jouw hoofd met haar ziet eruit als een Noorse kustlijn
Ja ik weet het, ik had lang haar en dan staat het zo armoedig, en ik wilde geen kapsel, dus toen heb ik gewoon alles in 1 keer afgeschoren. En dat bevalt me prima... lekker makkelijkquote:
bwehehehehequote:Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus jouw hoofd met haar ziet eruit als een Noorse kustlijn
Als het zo'n pot met van die gele gelei is dan ben jij erger.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo even gel in mijn haren doen hihi wch
Ach ja... staat ook echt heel erg typisch van dat lange haar met inhammenquote:Op donderdag 3 december 2015 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik had lang haar en dan staat het zo armoedig, en ik wilde geen kapsel, dus toen heb ik gewoon alles in 1 keer afgeschoren. En dat bevalt me prima... lekker makkelijk
hoop dat je er voorover invalt en verzuiptquote:Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo even gel in mijn haren doen hihi wch
misschien ga ik dat ook doenquote:Op donderdag 3 december 2015 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik had lang haar en dan staat het zo armoedig, en ik wilde geen kapsel, dus toen heb ik gewoon alles in 1 keer afgeschoren. En dat bevalt me prima... lekker makkelijk
nee johquote:Op donderdag 3 december 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het zo'n pot met van die gele gelei is dan ben jij erger.
Gekkiequote:Op donderdag 3 december 2015 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop dat je er voorover invalt en verzuipt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |