Geen dank, ik benadruk het graag even.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JohSpuit 11
maar bedankt voor je bijdrage.
Weet ik. Soms zit het diep soms blablabla.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen dank, ik benadruk het graag even.
nulty zei een keer dat hij Kevin heet dus soma weet ik niet hoor. vgm is hij gewoon een blanke die zwart probeert te zijnquote:
mmgy is nie soma asianblackie is hijquote:Op donderdag 3 december 2015 15:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat hij geband was, helaas
OF misschien dat MYWARLAMARFYUAMMMGG geval?
Nou nou nouquote:Op donderdag 3 december 2015 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JohSpuit 11
maar bedankt voor je bijdrage.
Nee, dat is dwc.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat hij geband was, helaas
OF misschien dat MYWARLAMARFYUAMMMGG geval?
*insert antwoord*quote:Op donderdag 3 december 2015 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik. Soms zit het diep soms blablabla.
Het zit diep bla blablaquote:Op donderdag 3 december 2015 15:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nou nou nou
Wrm word je altijd zo snel boos
okquote:Op donderdag 3 december 2015 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
mmgy is nie soma asianblackie is hij
nooit meer gezien eigenlijkquote:
quote:
*insert antwoord*quote:
somalier.quote:
die nulty is gewoon een kloon van een gebande hoor. En idd een gewone hollandse knul.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
somalier.
of een school in harderwijk
Of misschien nog net tussen dWc en blank in.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
die nulty is gewoon een kloon van een gebande hoor. En idd een gewone hollandse knul.
Ik ben gwoon goed in trolle!!!quote:Op donderdag 3 december 2015 15:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar hij meende het niet serieus hoor!!
MMG en dwc idd.quote:
Erg kort iddquote:Op donderdag 3 december 2015 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit meer gezien eigenlijk
[..]
Zit maar weinig tussen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Of misschien nog net tussen dWc en blank in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |