oh shitquote:Op donderdag 3 december 2015 15:24 schreef HPLC het volgende:
ook al een ban, alle oudjes worden geband
119.000 postsquote:Op donderdag 3 december 2015 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee wat dat inhoud maar denk dat je hier misschien nog wel vaker bent dan ik... ben hier alleen overdag.
soma?
In 12 jaar tijd.... valt best mee volgens mij.quote:
ja gisteren opeensquote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In 12 jaar tijd.... valt best mee volgens mij.
Wou net zeggen.. want gister was ze hier nog gewoon.quote:
Als ik die 6 jaar exponentieel doortrek op jouw account zit je flink over mijn aantal posts heen tho ;Dquote:Op donderdag 3 december 2015 15:28 schreef Che_ het volgende:
[..]12 jaar
Mensen hebben korter gezeten voor dubbele moord
geen idee waarom of hoe lang eigenlijkquote:Op donderdag 3 december 2015 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou net zeggen.. want gister was ze hier nog gewoon.
Hoe kom je zoiets tegenwoordig ook te weten? je mag niks meer vragenquote:Op donderdag 3 december 2015 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee waarom of hoe lang eigenlijk
vroegah kon je een gebande gewoon nog dm'en maar dat gaat volgens mij ook niet meerquote:Op donderdag 3 december 2015 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kom je zoiets tegenwoordig ook te weten? je mag niks meer vragen
Klopt. Nog vroegerderder had je zelfs een topic waarin alle gebanden werden genoemd en waarom ze geband warenquote:Op donderdag 3 december 2015 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah kon je een gebande gewoon nog dm'en maar dat gaat volgens mij ook niet meer
ja, en werd je in fobo geband werd er zelfs een gedichtje van gemaaktquote:Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt. Nog vroegerderder had je zelfs een topic waarin alle gebanden werden genoemd en waarom ze geband waren
27 posts per dag tegenover 10quote:Op donderdag 3 december 2015 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik die 6 jaar exponentieel doortrek op jouw account zit je flink over mijn aantal posts heen tho ;D
Wat?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en werd je in fobo geband werd er zelfs een gedichtje van gemaakt
Had gehoopt dat je flink ging rekenen eigenlijk...quote:Op donderdag 3 december 2015 15:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
27 posts per dag tegenover 10
Hmm
[ afbeelding ]
theweekend ofzoiets kwam wel ergens uit die buurt toch?quote:
che is hier echt veeeel minder dan jijquote:Op donderdag 3 december 2015 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik die 6 jaar exponentieel doortrek op jouw account zit je flink over mijn aantal posts heen tho ;D
ja theweeknd was ook somaquote:Op donderdag 3 december 2015 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
theweekend ofzoiets kwam wel ergens uit die buurt toch?
Johquote:Op donderdag 3 december 2015 15:34 schreef Crip het volgende:
[..]
che is hier echt veeeel minder dan jij
Geen dank, ik benadruk het graag even.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JohSpuit 11
maar bedankt voor je bijdrage.
Weet ik. Soms zit het diep soms blablabla.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen dank, ik benadruk het graag even.
nulty zei een keer dat hij Kevin heet dus soma weet ik niet hoor. vgm is hij gewoon een blanke die zwart probeert te zijnquote:
mmgy is nie soma asianblackie is hijquote:Op donderdag 3 december 2015 15:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat hij geband was, helaas
OF misschien dat MYWARLAMARFYUAMMMGG geval?
Nou nou nouquote:Op donderdag 3 december 2015 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JohSpuit 11
maar bedankt voor je bijdrage.
Nee, dat is dwc.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat hij geband was, helaas
OF misschien dat MYWARLAMARFYUAMMMGG geval?
*insert antwoord*quote:Op donderdag 3 december 2015 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik. Soms zit het diep soms blablabla.
Het zit diep bla blablaquote:Op donderdag 3 december 2015 15:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nou nou nou
Wrm word je altijd zo snel boos
okquote:Op donderdag 3 december 2015 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
mmgy is nie soma asianblackie is hij
nooit meer gezien eigenlijkquote:
quote:
*insert antwoord*quote:
somalier.quote:
die nulty is gewoon een kloon van een gebande hoor. En idd een gewone hollandse knul.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
somalier.
of een school in harderwijk
Of misschien nog net tussen dWc en blank in.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
die nulty is gewoon een kloon van een gebande hoor. En idd een gewone hollandse knul.
Ik ben gwoon goed in trolle!!!quote:Op donderdag 3 december 2015 15:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar hij meende het niet serieus hoor!!
MMG en dwc idd.quote:
Erg kort iddquote:Op donderdag 3 december 2015 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit meer gezien eigenlijk
[..]
Zit maar weinig tussen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Of misschien nog net tussen dWc en blank in.
Ok.quote:
Getal niet, maar een jaartal is een ander verhaal.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe kan een getal nou bellen, gek mens
met een telefoonquote:Op donderdag 3 december 2015 15:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe kan een getal nou bellen, gek mens
Wat voor lapje?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Blijft een raar verhaal hoor, volgens mij houden jullie me voor het lapje
quote:
Dat vind ik altijd zo deprimerend.quote:laatste bezoek: nooit
Ik heb nog voorouders die Hodenpijl heetten.quote:
Jij bent een trol alleen dan zonder haarquote:Op donderdag 3 december 2015 15:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is ook wel te zien ook
Sick, Schipluiden?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog voorouders die Hodenpijl heetten.
Heel ver weg ergens, en ik weet het niet eens zeker. Ergens bij Delft in de 14e eeuw.quote:
Buurman! Wat doet u nu?!quote:
hoe is je haarkleur gelukt?quote:
buurman had wel een BX, net als braddiequote:
quote:
Heb het gebleekt 1ste keer, this nu orangy gelig. Moet het nog eens bleken doe ik in het weekend en dan gooi ik ook paars erinquote:
een ginger marokkaantjequote:Op donderdag 3 december 2015 16:03 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
[..]
Heb het gebleekt 1ste keer, this nu orangy gelig. Moet het nog eens bleken doe ik in het weekend en dan gooi ik ook paars erin
En daarna weer onder een doek?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:03 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
[..]
Heb het gebleekt 1ste keer, this nu orangy gelig. Moet het nog eens bleken doe ik in het weekend en dan gooi ik ook paars erin
CX*quote:Op donderdag 3 december 2015 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
buurman had wel een BX, net als braddie
hmm, ik kan zondag pasquote:
Want moslima's dragen 24/7 een hijabi tochquote:Op donderdag 3 december 2015 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Je zal nog wel boos zijn dat je niet antwoord maar serieuze vraag. Kost best veel moeite en is ook niet goedkoop toch je haar kleuren? en daarna verberg je het weer?
Geen idee ik verdiep mij er niet in. Ik zie ze wel altijd daarmee hoe dat ook mag heten. Ook op internet.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Want moslima's dragen 24/7 een hijabi toch
meteen mad zijn omdat ik je vraag niet had gezienquote:Op donderdag 3 december 2015 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Je zal nog wel boos zijn dat je niet antwoord maar serieuze vraag. Kost best veel moeite en is ook niet goedkoop toch je haar kleuren? en daarna verberg je het weer?
Het is net als dat jij je lul wast, doe je ook alleen voor jezelf, ziet verder ook niemandquote:Op donderdag 3 december 2015 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je je dik make upt en daarna een masker op doet... ik snap de logica niet zo.
godverdommequote:Op donderdag 3 december 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is net als dat jij je lul wast, doe je ook alleen voor jezelf, ziet verder ook niemand
voor mezelf doe ik het niet eensquote:Op donderdag 3 december 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is net als dat jij je lul wast, doe je ook alleen voor jezelf, ziet verder ook niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |