Buurman! Wat doet u nu?!quote:
hoe is je haarkleur gelukt?quote:
buurman had wel een BX, net als braddiequote:
quote:
Heb het gebleekt 1ste keer, this nu orangy gelig. Moet het nog eens bleken doe ik in het weekend en dan gooi ik ook paars erinquote:
een ginger marokkaantjequote:Op donderdag 3 december 2015 16:03 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
[..]
Heb het gebleekt 1ste keer, this nu orangy gelig. Moet het nog eens bleken doe ik in het weekend en dan gooi ik ook paars erin
En daarna weer onder een doek?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:03 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
[..]
Heb het gebleekt 1ste keer, this nu orangy gelig. Moet het nog eens bleken doe ik in het weekend en dan gooi ik ook paars erin
CX*quote:Op donderdag 3 december 2015 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
buurman had wel een BX, net als braddie
hmm, ik kan zondag pasquote:
Want moslima's dragen 24/7 een hijabi tochquote:Op donderdag 3 december 2015 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Je zal nog wel boos zijn dat je niet antwoord maar serieuze vraag. Kost best veel moeite en is ook niet goedkoop toch je haar kleuren? en daarna verberg je het weer?
Geen idee ik verdiep mij er niet in. Ik zie ze wel altijd daarmee hoe dat ook mag heten. Ook op internet.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Want moslima's dragen 24/7 een hijabi toch
meteen mad zijn omdat ik je vraag niet had gezienquote:Op donderdag 3 december 2015 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Je zal nog wel boos zijn dat je niet antwoord maar serieuze vraag. Kost best veel moeite en is ook niet goedkoop toch je haar kleuren? en daarna verberg je het weer?
Het is net als dat jij je lul wast, doe je ook alleen voor jezelf, ziet verder ook niemandquote:Op donderdag 3 december 2015 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je je dik make upt en daarna een masker op doet... ik snap de logica niet zo.
godverdommequote:Op donderdag 3 december 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is net als dat jij je lul wast, doe je ook alleen voor jezelf, ziet verder ook niemand
voor mezelf doe ik het niet eensquote:Op donderdag 3 december 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is net als dat jij je lul wast, doe je ook alleen voor jezelf, ziet verder ook niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |