SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.radio2.nl/live.html
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
[ Bericht 2% gewijzigd door Nizno op 30-11-2015 22:40:01 ( ) ]
deze moet nog in de OP!quote:Op maandag 30 november 2015 12:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gerade das![]()
[ afbeelding ]
Volgend jaar misschien een herkansing.quote:Op maandag 30 november 2015 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig voor Sinead is haar te late publiciteitsstunt niet gelukt.
Gestoord wijf is dat toch ook
staat er in, ook dat het stemmen achter de rug is.quote:Op maandag 30 november 2015 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer de lijst bekend is mag nog effe aangepast worden
waar is de bedoeling?quote:
Ohnoes!quote:Op maandag 30 november 2015 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Marianne ligt in het ziekenhuis![]()
Gute Besserung, Marianne!
heuj noobquote:Op maandag 30 november 2015 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey wex...nizno
Ik denk gewoon helemaal bovenaan ipv de ander. Die volgend jaar wss gewoon weer terug kan, dan is deze alweer hopeloos verouderd
Maar dat ga ik niet bepalen, aangezien ik 'm zelf gemaakt heb. Veuls te bescheiden voor. Daar moet de meerderheid dan maar voor zijn.
Damn...quote:Op maandag 30 november 2015 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Marianne ligt in het ziekenhuis![]()
Gute Besserung, Marianne!
wat mij betreft wat Noob zegt. Ipv die andere banner. Misschien dan nog wel even de data in het tekstje eronder vermelden.quote:Op maandag 30 november 2015 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat er in, ook dat het stemmen achter de rug is.
[..]
waar is de bedoeling?
hahaha is dat te vergeten?quote:Op maandag 30 november 2015 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat mij betreft wat Noob zegt. Ipv die andere banner. Misschien dan nog wel even de data in het tekstje eronder vermelden.
Voor het geval het vergeten wordt.
Het stond ook in de oude daarom.quote:Op maandag 30 november 2015 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha is dat te vergeten?
staat ook nog in de tekst vermeld he.
tijdloze header heb ik in een spoilertje gezet zodat deze makkelijk teruggevonden kan worden als dit jaar over is.
quote:Op maandag 30 november 2015 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voel me vereerd dit jaar de header te mogen leveren aan de 'Grande Dame die tussen kerst en oud & nieuw doordendert'
quote:Op maandag 30 november 2015 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voel me vereerd dit jaar de header te mogen leveren aan de 'Grande Dame die tussen kerst en oud & nieuw doordendert'
Ja dat zag ik ook alquote:Op dinsdag 1 december 2015 08:24 schreef WeezerButler het volgende:
[..]Nice
Lijkt net of Lennon zegt `Como esta`
Dat was een kort bezoekje.quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ach, ze komt vandaag alweer het ziekenhuis uit. Was misschien goed geweest voor 2 extra stemmen.
Haar vent zei gisteren dat ze er dinsdag weer uitkomt, dan ga ik er maar even vanuit dat dat deze dinsdag is..quote:
Die is van de vrouwen hoorquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Haar vent zei gisteren dat ze er dinsdag weer uitkomt, dan ga ik er maar even vanuit dat dat deze dinsdag is..
Oh, ik las een levenspartner en de naam deed mij mannelijk aanquote:
Die zender begint in september ofzo al met 'het beste uit de Top 4000'. Dus het maakt geen reet verschil met de uitzendingen van de afgelopen maanden.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:18 schreef Karina het volgende:
Ter voorbereiding op de T2000 luister ik naar de T4000 op Radio 10. Ook leuk.
Ik luister verder nooit, zag het op Twitter voorbij komen. Vind de nummers in de wat 'lagere regionen' altijd wel leuk, omdat dat meestal nummer zijn die je niet zo vaak meer hoort.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die zender begint in september ofzo al met 'het beste uit de Top 4000'. Dus het maakt geen reet verschil met de uitzendingen van de afgelopen maanden.
hehequote:
Dat wordt de radio 3 minuten uit zetten of hopen dat ze die midden in de nacht hebben geflikkerdquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:24 schreef Anoonumos het volgende:
http://www.staatieindetop2000.nl/
met pokemon
Grapje, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:24 schreef Anoonumos het volgende:
http://www.staatieindetop2000.nl/
met pokemon
Echt...sterven wordt steeds minder eng.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:44 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
http://www.staatieindetop2000.nl/jason-paige/gotta-catch-em-all
Dat wordt pas ergens dit weekend denk ik, ivm verhuizenquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, Pino kan los.
Ben benieuwd welke platen uit de lijst van vorig jaar het niet hebben gered
Dotanquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:45 schreef Jacobuspower het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)786128617472/photo/1
Lijstje met nieuwkomers, alles wat ik heb gecheckt klopt!
Evengoed primaquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wordt pas ergens dit weekend denk ik, ivm verhuizen
2x War on Drugs, NICEquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:45 schreef Jacobuspower het volgende:
Nou, Parijs heeft zijn sporen nagelaten. Lennon op één, Eagles of Death Metal erin...en Iron Sky.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:45 schreef Jacobuspower het volgende:
Die mag volgend jaar ook wel weer naar de uitgang ja. Onzinnige notering ook, maar van die snap ik het nog..quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, Parijs heeft zijn sporen nagelaten. Lennon op één, Eagles of Death Metal erin...
quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:44 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
http://www.staatieindetop2000.nl/jason-paige/gotta-catch-em-all
Dat is nou een echte Top2000-plaat.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:49 schreef Jacobuspower het volgende:
Van mijn lijstje Airport van The Motors er in ieder geval uitgevallen
2 nummers van TWOD en The Smiths, dik verdiend!quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:45 schreef Jacobuspower het volgende:
Beter dan de Backstreet Boys.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Goed lijstje, War On Drugs / Arctic Monkeys / Tame Impalaquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:45 schreef Jacobuspower het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan de Backstreet Boys.Ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
De onderste 200-400 van vorig jaar staan wel behoorlijk op de tocht lijkt me. Al zal er ook veel Skyradio rommel uit 2011-13 de lijst uit flikkeren, daar geeft niemand meer wat om na 2 jaar.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed lijstje, War On Drugs / Arctic Monkeys / Tame Impala
Al zullen er wel enkele mooie klassiekers uitvallen.
Hopelijk een hoop overbodige meuk van The Beatles die eruit vliegen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed lijstje, War On Drugs / Arctic Monkeys / Tame Impala
Al zullen er wel enkele mooie klassiekers uitvallen.
Ik bedoel ik vind het best geinig, maar ik zou het niet zonder filmpje opzetten en op de radio zet ik het uit principe afquote:
Back in the USSR, hun op 2 na beste notering, eruitquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk een hoop overbodige meuk van The Beatles die eruit vliegen.
Het feit dat hij in de Top 2000 staat geeft al aan dat ik veruit bij de meerderheid hoor. Dit nummer is tijdloos en brengt iedereen van mijn generatie een hoop vreugde.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel ik vind het best geinig, maar ik zou het niet zonder filmpje opzetten en op de radio zet ik het uit principe af
Maar jij zult vast niet bij de meerderheid horen
Komt door die belachelijke fanbase natuurlijk. Die meisjes hebben onderling met mensen uit Angola nog afgesproken om op de Top 2000 te stemmen.quote:
Dat sowieso. Ach, ik ben al lang blij dat niet alle nummers van na 2000 Nederlandstalige / top 40 meuk is, dat vond ik het grootste mankement aan de lijst.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De onderste 200-400 van vorig jaar staan wel behoorlijk op de tocht lijkt me. Al zal er ook veel Skyradio rommel uit 2011-13 de lijst uit flikkeren, daar geeft niemand meer wat om na 2 jaar.
Als er geen georganiseerde stemactie was geweest had dit nummer NOOIT in de Top2000 gestaan natuurlijk. Mensen stemmen erop vanwege die nostalgische waarde en sommigen ook gewoon om de boel te fucken, dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het feit dat hij in de Top 2000 staat geeft al aan dat ik veruit bij de meerderheid hoor. Dit nummer is tijdloos en brengt iedereen van mijn generatie een hoop vreugde.
De nieuwere nummers worden beter en de oudere nummers zijn daar wel slachtoffer van. Zeker de 60's hollen wel echt achteruit de laatste paar jaar, de 80's een stuk minder bijv..quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ach, ik ben al lang blij dat niet alle nummers van na 2000 Nederlandstalige / top 40 meuk is, dat vond ik het grootste mankement aan de lijst.
Met hun titeltypoquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel tof dat Arctic Monkeys met IBYLGOTD erin staat
Ik heb niet zoveel met dat albumquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
logischer dan Do I Wanna Know ook.
Ja! Hoop nog wel dat 505 er ook in komt, zou wel verdiend zijn. Voor zover dat waard is voor zequote:Op dinsdag 1 december 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel tof dat Arctic Monkeys met IBYLGOTD erin staat
Reken er maar niet op. Ik kan zo 20 nummers van ze opnoemen die goed genoeg zijn voor de lijst, maar die zijn te onbekend denk ik. Zie When The Sun Goes Down er wel nog inkomen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja! Hoop nog wel dat 505 er ook in komt, zou wel verdiend zijn. Voor zover dat waard is voor ze
Het lijkt me duidelijk dat er een hoop fans zijn van Pokemon en van dit nummer en die hem dan ook graag in de Top 2000 willen zien.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er geen georganiseerde stemactie was geweest had dit nummer NOOIT in de Top2000 gestaan natuurlijk. Mensen stemmen erop vanwege die nostalgische waarde en sommigen ook gewoon om de boel te fucken, dat lijkt me wel duidelijk.
Ik geloof niet dat jongeren, die tegenwoordig vooral hersenloos edm luisteren, een betere muzieksmaak hebben dan ouderen gemiddeld genomen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat er een hoop fans zijn van Pokemon en van dit nummer en die hem dan ook graag in de Top 2000 willen zien.
Dat zorgt ook weer voor meer aandacht onder jongeren voor de Top 2000 en dat geeft hoop voor een betere Top 2000 met meer kwaliteit.
Jullie oude mensen moeten niet zo arrogant en elitair doen want ook edm kan gewoon prachtige muziek zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jongeren, die tegenwoordig vooral hersenloos edm luisteren, een betere muzieksmaak hebben dan ouderen gemiddeld genomen.
Die had ik dus ook bij mijn vrije keuze gezet. Maar dit is ook prima. 2x in de lijst had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik had het liefst An Ocean Between The Waves van TWOD erin gezien maar Red Eyes is ook helemaal prima.
Ik baalde vorig jaar al een beetje dat TWOD er helemaal niet in stond, blijkbaar duurde het even voordat de plaat hier ook echt aansloeg.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die had ik dus ook bij mijn vrije keuze gezet. Maar dit is ook prima. 2x in de lijst had ik niet verwacht.
EDM is vooral gericht op verkopen, psychologische pakkendheid en technisch flinterdun. Ja, er zijn uitzonderingen maar dat is wel de algemene maatstaf.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jullie oude mensen moeten niet zo arrogant en elitair doen want ook edm kan gewoon prachtige muziek zijn.
Ja, ik heb het album Lost In The Dream ook pas dit voorjaar ontdekt. Als echte Dire Straits fan is dit heerlijk om naar te luisterenquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik baalde vorig jaar al een beetje dat TWOD er helemaal niet in stond, blijkbaar duurde het even voordat de plaat hier ook echt aansloeg.
De spanning?quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Is er ook een reden dat ze niet gewoon nu de volledige lijst geven ipv dit houterige opzoeken van elk apart nummer?
208 denk ik.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De spanning?
De volledige lijst wordt overigens ook ruim een week van tevoren prijsgegeven. Die Pokemon-draak zal wel ergens rond 1700 belanden, gok ik. Zit je ergens midden in de nacht.
Ik ben ook voor die regel, er wordt teveel gestemd met de favorieten van dit moment in het achterhoofd. Die vinden mensen een jaar later ineens toch niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:10 schreef Grutsk het volgende:
Gottegottegod, Justin Bieber staat er wel in met zijn twee nieuwe nummers. Wanneer wordt nou eens de regel ingesteld dat nummers ouder moeten zijn dan een x aantal jaar?
Misschien zeur ik want natuurlijk is deze verkiezing van en voor iedereen, maar ik baal er oprecht van dat prachtige oude nummers worden ingeruild voor moderne niemendalletjes. Hiermee doel ik op nummers van artiesten als Justin Bieber en Katy Perry.
Goed, volgend jaar maar luisteren naar de evergreen top zoveel
Van de top 100 noteringen tussen 1995 en 2005 van vorig jaar zijn er maar 2 echt hits geweest volgens mij. (Angels en Clocks, in mindere mate Brabant nog)quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben ook voor die regel, er wordt teveel gestemd met de favorieten van dit moment in het achterhoofd. Die vinden mensen een jaar later ineens toch niet goed genoeg.
Echt goede nummers vinden mensen een jaar of vijf jaar later nog steeds goed of leuk genoeg voor hun stemlijst.
De PSY-fanclub heeft gestemd denk ik.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:14 schreef hhh38 het volgende:
Ook dit jaar mogen we weer van Gangnam Style genieten, die moet dus haast wel gestegen zijn
De Zonnestralen helemaal niet, sowieso.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de top 100 noteringen tussen 1995 en 2005 van vorig jaar zijn er maar 2 echt hits geweest volgens mij. (Brabant en Clocks)
Platen als Fix You, Het Regent Zonnestralen, Hurt zijn nauwelijks hits geweest. Dat zegt genoeg.
Volgens mij alle 3 de top 40 niet gehaald, Avond ook niet. Brabant een bescheiden hitje, Bittersweet Symphony haalde de top 10 niet.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De Zonnestralen helemaal niet, sowieso.
Nice. Met een beetje scripten heb je dan zo 2000 nummers bij elkaar.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:05 schreef hhh38 het volgende:
Die site is flink verbeterd sinds vorig jaar, als een nummer er niet in staat geven ze van dezelfde artiest ook nummers die er wel in staan.
Laat maar, ze geven ook suggesties die er vervolgens toch niet in blijken te staanquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice. Met een beetje scripten heb je dan zo 2000 nummers bij elkaar.
Je kunt zelfs random genereren, met voldoende berekeningen moet je dan toch wel alle nummers kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice. Met een beetje scripten heb je dan zo 2000 nummers bij elkaar.
Fade to Black is wel genottelijk, beste Metallicanummer met zang.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:21 schreef laxus13 het volgende:
Fade To Black en Fear Of The Dark in de lijst![]()
en Pokemon natuurlijk![]()
En The Unforgiving III niet vergetenquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fade to Black is wel genottelijk, beste Metallicanummer met zang.
Die laatste 2 hoorden er echt in ja, die eerste had ik ook zonder kunnen leven maar wel prima toevoeging.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:26 schreef laxus13 het volgende:
High Hopes van PF, Changes van Bowie en Try A Little Tenderness van Otis ook erin
Die eerste staat al jaren bij mijn vrije keuze, volledig terecht.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:28 schreef laxus13 het volgende:
The Doors met 2 extra noteringen (Break On Through en Roadhouse)
Terecht jaquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nirvana verdubbelt de Top 2000-productie: About a Girl, Heart-Shaped Box en The Man Who Sold the World
Terechte nieuwe noteringen.
De 2000 deelnemers zijn bekend, alleen hun volgorde nog niet.quote:
Langzaam door de gang als een kanonskogel.quote:
Ah oke.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De 2000 deelnemers zijn bekend, alleen hun volgorde nog niet.
Wat zou de reden zijn dat dit soort nummers opeens opduiken, een hele rits oudere stemmers die zijn overleden?quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nirvana verdubbelt de Top 2000-productie: About a Girl, Heart-Shaped Box en The Man Who Sold the World
Terechte nieuwe noteringen.
Nope, allebei niet. Wel Tiny Dancer.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Ah oke.
Alleen geen Arcade Fire of M83 dus? Jammer
En Rocket Manquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nope, allebei niet. Wel Tiny Dancer.
Gewoon nooit erkend door Radio 2 of ze zijn er in de keuzelijst bij gekomen of mensen hebben hun vrije keuzes gewijzigd door alle nieuwe debutanten in de keuzelijst.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zou de reden zijn dat dit soort nummers opeens opduiken, een hele rits oudere stemmers die zijn overleden?
Kenny B staat er ook inquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, Parijs heeft zijn sporen nagelaten. Lennon op één, Eagles of Death Metal erin...en Iron Sky.
Geen verrassing natuurlijk, grote hit geweest.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:47 schreef hhh38 het volgende:
Nog een hitje erin uit 2014 dat opvallend genoeg de keuzelijst haalde: Walk The Moon - Shut Up And Dance
Het is heel erg veel gedraaid op 3FM, maar in de top 40 bijvoorbeeld maar tot 22 gekomen. Nee, ik hoor het niet op dit momentquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen verrassing natuurlijk, grote hit geweest.
Je hoort m vast niet toevallig op dit moment?
hij werd precies gedraaid op 3fmquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is heel erg veel gedraaid op 3FM, maar in de top 40 bijvoorbeeld maar tot 22 gekomen. Nee, ik hoor het niet op dit moment
quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hij werd precies gedraaid op 3fm
Het op 2 na oudste nummer (La Mer - Charles Trenet) is er wel uitquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een laatste feitje: De oudste platen zijn nog niet verdwenen; er blijven dus 2 vooroorlogste platen in de lijst staan.
Nu al een topshow.quote:Op woensdag 2 december 2015 01:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gorki - Mia er in. Ik probeer dat al ja-ren voor elkaar te krijgen. Ik ben een gelukkig mens nu.
Allejezus wat veelquote:Op woensdag 2 december 2015 11:43 schreef laxus13 het volgende:
De nummer die tussen 1800 - 2000 die eruit zijn gevallen:
nancy sinatra - these boots are made for walking
julien clerc - this melody
john mayer - perfectly longely
animals - we got to get out of this place
lenny kravitz - fly away
them - its all over now, baby blue
sweet - ballroom blitz
take that - the flood
matia bazar - ti sento
andrew gold - lonely boy
blondie - heart of glass
charles trenet - la mer
boney m - rivers of babylon
harry klorkestein - oh oh den haag
10cc - i'm mandy fly me
eurythmics - here comes the rain again
phil collins - one more night
adamo - tombe la neige
gavin degraw - soldier
tom petty - into the great wide open
vaya con dios - nah neh nah
pet shop boys - always on my mind
piet veerman - sailing home
andre hazes - 'n vriend
animals - bring it on home to me
rolling stones - tumbling dice
abba - super trouper
leo sayer - orchard road
script - nothing
ccr - up around the bend
john lennon - jealous guy
bots - zeven dagen lang
little river band - forever blue
tsjechov - vanmorgen vloog ze nog
mama cass - dream a little dream
caro emerald - tangled up
duffy - warwick avenue
kelly clarkson - because of you
george harrison - what is life
astrud gilberto - the girl form ipanema
david guetta & kelly rowland - when love takes over
moody blues - ride my see-saw
robert palmer - best of both worlds
raymond van het groenewoud - twee meisjes
joni mitchell - big yellow taxi
the beach boys - i can hear music
melanie - lay down
elton john - daniel
donovan - atlantis
de kast - eltse grins foarby
roy orbison - only the lonely
everly brothers - on the wings of a nightingale
four tops - reach out i'll be there
flash & the pan - hey st. peter
bread - guitar man
jason mraz - butterfly
status quo - in the army now
kayak - wintertime
vader abraham - kleine cafe aan de haven
script - millionaires
racoon - lucky all my life
cyndi lauper - girls just want to have fun
supersister - she was naked
chi coltrane - you were my friend
nina simone - dont let me be misunderstood
earth & fire - maybe tomorrow maybe tonight
rob de nijs - alles wat ademt
kinks - dedicated follower of fashion
feargal sharkey - a good heart
o'jays - backstabbers
gers pardoel - ik neem je mee
linda ronstadt - blue bayou
eros ramazzotti & anastacia - i belong to you
chaka khan - im every woman
neil diamond - pretty amazing grace
train - hey soul sister
inxs - suicide blond
julie covington - dont cry for me argentina
fleetwood mac - man of the world
kelly family - davids song
alicia keys - fallin'
bee gees - to love somebody
bruno mars - the lazy song
byrds - eight miles high
andre rieu - the second waltz
chris rea - on the beach
adamski & seal - killer
ilse delange - beautiful distraction
spandau ballet - true
lou reed - satellite of love
neil diamond - play me
ilse delange - winter of love
carole king - its too late
shirts - tell me your plans
hollies - the day that curly billy shot down crazy sam mcgee
adamo - inch allah
david bowie - young americans
buddy holly - peggy sue
donna summer - last dance
oleta james - windown of hope
paul simon - kodachrome
di rect - this is who we are
hollies - bus stop
miley cyrus - wrecking ball
motors - airport
beatles - back to the ussr
joan jett and the blackhearts - i love rock and roll
grand funk railroad - some kind of wonderful
smokie - living next door to alice
barclay james harvest - titles
who - substitute
Zitten verdomd lekkere nummers tussen maar ook een paar die ik kan missen
De verrassingen zitten m langzaamaan steeds meer in gekke muziekgenres ipv vergeten pareltjes wat natuurlijk jammer is, de top 2000 ging voor mij meer om het laatatequote:Op woensdag 2 december 2015 11:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet er weer van huilen. Waren de Everly Brothers vorig jaar weer terug, nu meteen er weer uit.
Ik moet echt naar de Evergreen top zoveel
quote:
Manmanmanquote:
Die had er van mij ook niet in hoeven staanquote:Op woensdag 2 december 2015 11:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Manmanman
Er komen zo wel een hoop nummers in die de 'sfeer' van de hele Top 2000 veranderen (meer elektro en hardrock/metal)
kloptquote:Op woensdag 2 december 2015 11:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Manmanman
Er komen zo wel een hoop nummers in die de 'sfeer' van de hele Top 2000 veranderen (meer elektro en hardrock/metal)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Daar heb ik op gestemdquote:
Idd... en de eerste versie lijk er uit te zijn.....quote:Op woensdag 2 december 2015 11:55 schreef laxus13 het volgende:
Snap nog steeds niet dat juist van Unforgiving de III versie is binnengekomen
Ik ook niet. Heb er op gestemd via de vrije keuze, maar dan zonder toevoeging.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:55 schreef laxus13 het volgende:
Snap nog steeds niet dat juist van Unforgiving de III versie is binnengekomen
quote:Op woensdag 2 december 2015 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
klopt
nieuw dit jaarDemons en radioactive vorig jaar al hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die heeft er nooit in gestaan zelfsquote:Op woensdag 2 december 2015 12:01 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Idd... en de eerste versie lijk er uit te zijn.....
Enige nummer dat echt jammer vind, mijn favoriet van The Byrds.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:43 schreef laxus13 het volgende:
De nummer die tussen 1800 - 2000 die eruit zijn gevallen:
byrds - eight miles high
quote:Prodigy – Smack My Bitch Up
Deze vind ik leuk, vooral gaaf dat Vandenberg er nu in staat, eigenlijk apart dat zo'n nummer er nu opeens in staat en niet al veel eerder.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
nieuw dit jaar
2 Unlimited – No Limit
Blink 182 – All The Small Things
Bomfunk MC’s – Freestyler
Charlie Lownoise & Mental Theo – Wonderful Days
Coldplay – In My Place
Deus – Hotel Lounge
DJ Paul Elstak – Rainbow In The Sky
Echo & The Bunnyman – The Killing Moon
Elton John – Rocket Man
Eminem – Stan
Franz Ferdinand – Take Me Out
Gigi D’Agostino – L’Amour Toujours
Guns N Roses – Patience
Muse – Bliss /
Outkast – Ms. Jackson
Temper Trap – Sweet Disposition
The Smiths – How Soon Is Now
The Smiths - This Charming Man
Vandenberg – Burning Heart
Weezer – Buddy Holly
quote:Op woensdag 2 december 2015 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
klopt
nieuw dit jaarGigi D'AgostinoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 Lento Violento nummer in de top 2000, om die stijl te vertegenwoordigen, prima toch.quote:
Weezer van hem is wel binnengekomen.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:19 schreef cafca het volgende:
Buddy Holly nu ook met Peggy Sue niet meer in de lijst
wake up. die draaien ze nog wel ns op r2 en stond als enige ooit in de keuzelijstquote:Op woensdag 2 december 2015 12:25 schreef Slobeend het volgende:
Weer geen Rebellion Lies, hoe is het toch mogelijkVolgend jaar Reflektor stemmen.
Veel wel, eigenlijk zie ik voornamelijk terechte binnenkomers. Alleen nóg meer van Coldplay en U2 zit ik niet op te wachten.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:11 schreef Fred_B het volgende:
De meeste nieuwe binnenkomers (zeker van > 5 jaar oud) zijn wel aanwinsten voor de lijst.
dont worry, staat erinquote:
Bullshit notering zeg.quote:
http://www.staatieindetop(...)oon/the-killing-moonquote:Op woensdag 2 december 2015 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
http://www.staatieindetop(...)ountain-high-enough-
finally
Verrassend dat deze er niet al in stond.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:39 schreef cafca het volgende:
[..]
http://www.staatieindetop(...)oon/the-killing-moon
Wat jammer! Volgens mij is er aardig veel uitgedonderd.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:29 schreef Slobeend het volgende:
What is Life van George Harrison er uit.
FM is een fantastische band! Maar ik kan me niet voorstellen dat die in de top2000 staan...quote:
Buiten 3 heraclieden is iedereen dat niemendalletje vergetenquote:
Ze proberen duidelijk te veralgemeniseren ipv zich te richten op het oude publiek. Jammer voor de sfeer van de lijst, goed voor de kwaliteit.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:50 schreef Jovatov het volgende:
Radio 2 maakt met de nieuwe binnenkomers een nieuwe verjongingsslag.
Of ik word zelf weer een jaartje ouder...
Ik denk dat Jan Vennegoor of Hesselink het nummer ook nog wel kent.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten 3 heraclieden is iedereen dat niemendalletje vergeten
Alhoewel ik m wel lachen vind, maar het is zo'n overbodige notering dat het niet grappig is.
Ja wie bedoel ik andersquote:Op woensdag 2 december 2015 13:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
FM is een fantastische band! Maar ik kan me niet voorstellen dat die in de top2000 staan...
Je bedoelde vast Fleetwood Mac
Die ken ik nietquote:
quote:Op woensdag 2 december 2015 13:27 schreef Montagui het volgende:
Depeche Mode "Somebody"
Eindelijk.....
Vind ik niet, het nummer is een soort pinnacle van een genre dat nog niet in de Top 2000 stond en het was destijds een enorme hit die nu nog steeds een hele generatie kent. Past dus prima in een lijst van 2000(!) nummers.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten 3 heraclieden is iedereen dat niemendalletje vergeten
Alhoewel ik m wel lachen vind, maar het is zo'n overbodige notering dat het niet grappig is.
quote:Op woensdag 2 december 2015 12:22 schreef Bananenpap het volgende:
De Pokémon Themesong staat in de top2000! Mijn dag kan niet meer stuk!
Had dus precies tzelfde met Boys are back in town en Ain't no mountain high enough.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:57 schreef Kerftminister het volgende:
Goh alle jaren als vrije keus op Voodoo Chile gestemd, doe ik het een jaar niet staat die er wel in
Ik heb die in het verleden ook weleens als vrije keuze toegevoegd (maar ik had het al jaren geleden opgegeven). Mooi dat die eindelijk is binnengekomen in elk geval.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:57 schreef Kerftminister het volgende:
Goh alle jaren als vrije keus op Voodoo Chile gestemd, doe ik het een jaar niet staat die er wel in
Telegraph Road! *high five*quote:Op woensdag 2 december 2015 14:16 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zal dan maar even het zelfde doen.
Van mijn lijstje:
Van de 15 keuzes uit de database: 14 in de lijst, 1 niet (Tom Petty - Into the great wide Open)
Van de 10 vrije keuzes, 0 in de lijst!: ..... zoals altijd.
Edit: En dan te bedenken dat ik bij de jongeren hoor!
WTF...stond dat er echt nooit eerder in?quote:Op woensdag 2 december 2015 13:49 schreef laxus13 het volgende:
Hit The Road Jack van Ray Charles ook nieuw in de lijst
Ik vind dat dus een ontzettend leuk nummerquote:
Wist nog dat jij vorig jaar ook op Def Leppard en Asia had gestemd, heb dit jaar meegedaanquote:Op woensdag 2 december 2015 14:16 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zal dan maar even het zelfde doen.
Van mijn lijstje:
Van de 15 keuzes uit de database: 14 in de lijst, 1 niet (Tom Petty - Into the great wide Open)
Van de 10 vrije keuzes, 0 in de lijst!: ..... zoals altijd.
Edit: En dan te bedenken dat ik bij de jongeren hoor!
Ooit zal het lukken!quote:Op woensdag 2 december 2015 14:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wist nog dat jij vorig jaar ook op Def Leppard en Asia had gestemd, heb dit jaar meegedaan
De eerste minuut is leuk, daarna vind ik het al saai. En dat ik het leuk vind komt dan nog vooral uit jeugdsentiment.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind dat dus een ontzettend leuk nummer
Ja dus.quote:
Dat daar nog mensen over twijfelden..quote:Op woensdag 2 december 2015 14:53 schreef Mandéra het volgende:
Hello van Adele staat er ook in man man man
Nog nooit gehoord....quote:Op woensdag 2 december 2015 14:53 schreef Mandéra het volgende:
Hello van Adele staat er ook in man man man
Velvet Underground. Die hoort er sowieso in.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:20 schreef Slobeend het volgende:
Velvet Underground is nu helemaal verdwenen uit de lijst. Sweet Jane heeft niet overleefd. Pale Blue Eyes of Heroin in de vrije keuze dus ook niet.
Fox on the run staat er inquote:Op woensdag 2 december 2015 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Donovan, the sweet volgens mij allebei volledig uit de lijst, toch jammer.
The Riddle mag er van mij ook wel in. Of anders misschien gewoon het origineel.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind dat dus een ontzettend leuk nummer
Of beidequote:Op woensdag 2 december 2015 15:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
The Riddle mag er van mij ook wel in. Of anders misschien gewoon het origineel.
Dat dus. Uit de lijst gevallen. Geef Adele maar de schuldquote:Op woensdag 2 december 2015 16:28 schreef MichelWuyts het volgende:
*snip*
Deze dus niet meer in de top 2000?
Vind de meesten onbegrijpelijk. Dan niet eens qua smaak, maar meesten hiervan zijn redelijk populaire nummers.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat dus. Uit de lijst gevallen. Geef Adele maar de schuld
Nee, Tom & Dik staan er ook al niet inquote:Op woensdag 2 december 2015 16:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vraag me af wat voor cocktail Pierre Wind nu moet maken de 31e.
't zal toch geen Bloody Mary worden?
Die tollen inmiddels al vijf jaar rond.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:06 schreef borisz het volgende:
Kaapr'en Varen uit de lijst.
Jan, Pier, Tjores en Corneel draaien zich om.
![]()
Vaagquote:Op woensdag 2 december 2015 17:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan heb ik een verrassing voor je
http://www.staatieindetop2000.nl/a-ha/take-on-me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn er 148 en vorig jaar waren het er 189 in totaal. Ik denk dat er nog meer dan 50 missen, maar daar komen we vanzelf wel achter.
[ Bericht 1% gewijzigd door hhh38 op 02-12-2015 19:24:43 ]
quote:Op woensdag 2 december 2015 18:12 schreef hhh38 het volgende:
Meest complete lijst met binnenkomers (nummers die er vorig jaar niet in stonden) die ik heb kunnen vinden tot nu toe:Ik heb inderdaad het gevoel dat er aan de onderkant nog best wel wat meer uit is dan dat Laxus heeft aangegeven, ik heb er sowieso al een tiental gezien van boven 1800 die eruit zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn er 148 en vorig jaar waren het er 189 in totaal. Ik denk dat er nog meer dan 50 missen, maar daar komen we vanzelf wel achter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sour Times juist niet toch?quote:Op woensdag 2 december 2015 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
Typhoon - Hemel Valt staat er ook in.
Portishead - Sour Times
The Black Keys - Lonely Boy
Met die kuffer van Borsato?quote:Op woensdag 2 december 2015 17:53 schreef laxus13 het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge ook in de lijst zie ik
Ow. Toen ik op Glory Box zocht stond die rechts bij 'ook van Portishead', dus ging ik ervanuit dat hij er in zou zitten. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sour times gaf bij mij een 'nee?
Kwien, waarin Brian Maydoet.quote:
Niet???? En ik heb nog zó op gestemd. 10 keer met al m'n vrije keuzes.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:24 schreef D. het volgende:
Ik geloof dat ie bij de 'verras me' lijst ook alle typo's en foute titels van de stemmers meeneemt
Mamma van Queen staat er ook niet in nl.
Volgend jaar beterquote:Op woensdag 2 december 2015 18:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet???? En ik heb nog zó op gestemd. 10 keer met al m'n vrije keuzes.
Toch nog steeds wel 10x beter dan 3FM.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de laatste 200 van vorig jaar zijn er 119! uitgevallen. Dus ik denk dat er wel 200 nieuwe nummers in staan. Die omslag zal toch ook te maken hebben met dat radio 2 steeds meer het nieuwe 3fm wordt..
quote:Op woensdag 2 december 2015 18:12 schreef hhh38 het volgende:
Meest complete lijst met binnenkomers (nummers die er vorig jaar niet in stonden) die ik heb kunnen vinden tot nu toe:De twee Muse-singles van dit jaar (Mercy en Psycho) missen hier nog in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn er 148 en vorig jaar waren het er 189 in totaal. Ik denk dat er nog meer dan 50 missen, maar daar komen we vanzelf wel achter.
misten die maar echt...quote:Op woensdag 2 december 2015 19:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
De twee Muse-singles van dit jaar (Mercy en Psycho) missen hier nog in.
Wel beter dan Uprising en Supermassive Black Hole, maar had er wel mee kunnen leven als ze er niet in hadden gestaan.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2015 18:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die lijst mist iig nog Let's get it on van Marvin Gaye.
quote:Op woensdag 2 december 2015 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
Typhoon - Hemel Valt staat er ook in.
Portishead - Sour Times
The Black Keys - Lonely Boy
quote:Op woensdag 2 december 2015 18:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Matt Simons - Catch & release is ook nieuw.
Heb ze toegevoegd (zonder Sour Timesquote:Op woensdag 2 december 2015 19:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
De twee Muse-singles van dit jaar (Mercy en Psycho) missen hier nog in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |