De Zonnestralen helemaal niet, sowieso.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de top 100 noteringen tussen 1995 en 2005 van vorig jaar zijn er maar 2 echt hits geweest volgens mij. (Brabant en Clocks)
Platen als Fix You, Het Regent Zonnestralen, Hurt zijn nauwelijks hits geweest. Dat zegt genoeg.
Volgens mij alle 3 de top 40 niet gehaald, Avond ook niet. Brabant een bescheiden hitje, Bittersweet Symphony haalde de top 10 niet.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De Zonnestralen helemaal niet, sowieso.
Nice. Met een beetje scripten heb je dan zo 2000 nummers bij elkaar.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:05 schreef hhh38 het volgende:
Die site is flink verbeterd sinds vorig jaar, als een nummer er niet in staat geven ze van dezelfde artiest ook nummers die er wel in staan.
Laat maar, ze geven ook suggesties die er vervolgens toch niet in blijken te staanquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice. Met een beetje scripten heb je dan zo 2000 nummers bij elkaar.
Je kunt zelfs random genereren, met voldoende berekeningen moet je dan toch wel alle nummers kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice. Met een beetje scripten heb je dan zo 2000 nummers bij elkaar.
Fade to Black is wel genottelijk, beste Metallicanummer met zang.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:21 schreef laxus13 het volgende:
Fade To Black en Fear Of The Dark in de lijst![]()
en Pokemon natuurlijk![]()
En The Unforgiving III niet vergetenquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fade to Black is wel genottelijk, beste Metallicanummer met zang.
Die laatste 2 hoorden er echt in ja, die eerste had ik ook zonder kunnen leven maar wel prima toevoeging.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:26 schreef laxus13 het volgende:
High Hopes van PF, Changes van Bowie en Try A Little Tenderness van Otis ook erin
Die eerste staat al jaren bij mijn vrije keuze, volledig terecht.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:28 schreef laxus13 het volgende:
The Doors met 2 extra noteringen (Break On Through en Roadhouse)
Terecht jaquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nirvana verdubbelt de Top 2000-productie: About a Girl, Heart-Shaped Box en The Man Who Sold the World
Terechte nieuwe noteringen.
De 2000 deelnemers zijn bekend, alleen hun volgorde nog niet.quote:
Langzaam door de gang als een kanonskogel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |