De Zonnestralen helemaal niet, sowieso.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de top 100 noteringen tussen 1995 en 2005 van vorig jaar zijn er maar 2 echt hits geweest volgens mij. (Brabant en Clocks)
Platen als Fix You, Het Regent Zonnestralen, Hurt zijn nauwelijks hits geweest. Dat zegt genoeg.
Volgens mij alle 3 de top 40 niet gehaald, Avond ook niet. Brabant een bescheiden hitje, Bittersweet Symphony haalde de top 10 niet.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De Zonnestralen helemaal niet, sowieso.
Nice. Met een beetje scripten heb je dan zo 2000 nummers bij elkaar.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:05 schreef hhh38 het volgende:
Die site is flink verbeterd sinds vorig jaar, als een nummer er niet in staat geven ze van dezelfde artiest ook nummers die er wel in staan.
Laat maar, ze geven ook suggesties die er vervolgens toch niet in blijken te staanquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice. Met een beetje scripten heb je dan zo 2000 nummers bij elkaar.
Je kunt zelfs random genereren, met voldoende berekeningen moet je dan toch wel alle nummers kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice. Met een beetje scripten heb je dan zo 2000 nummers bij elkaar.
Fade to Black is wel genottelijk, beste Metallicanummer met zang.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:21 schreef laxus13 het volgende:
Fade To Black en Fear Of The Dark in de lijst![]()
en Pokemon natuurlijk![]()
En The Unforgiving III niet vergetenquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fade to Black is wel genottelijk, beste Metallicanummer met zang.
Die laatste 2 hoorden er echt in ja, die eerste had ik ook zonder kunnen leven maar wel prima toevoeging.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:26 schreef laxus13 het volgende:
High Hopes van PF, Changes van Bowie en Try A Little Tenderness van Otis ook erin
Die eerste staat al jaren bij mijn vrije keuze, volledig terecht.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:28 schreef laxus13 het volgende:
The Doors met 2 extra noteringen (Break On Through en Roadhouse)
Terecht jaquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nirvana verdubbelt de Top 2000-productie: About a Girl, Heart-Shaped Box en The Man Who Sold the World
Terechte nieuwe noteringen.
De 2000 deelnemers zijn bekend, alleen hun volgorde nog niet.quote:
Langzaam door de gang als een kanonskogel.quote:
Ah oke.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De 2000 deelnemers zijn bekend, alleen hun volgorde nog niet.
Wat zou de reden zijn dat dit soort nummers opeens opduiken, een hele rits oudere stemmers die zijn overleden?quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nirvana verdubbelt de Top 2000-productie: About a Girl, Heart-Shaped Box en The Man Who Sold the World
Terechte nieuwe noteringen.
Nope, allebei niet. Wel Tiny Dancer.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Ah oke.
Alleen geen Arcade Fire of M83 dus? Jammer
En Rocket Manquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nope, allebei niet. Wel Tiny Dancer.
Gewoon nooit erkend door Radio 2 of ze zijn er in de keuzelijst bij gekomen of mensen hebben hun vrije keuzes gewijzigd door alle nieuwe debutanten in de keuzelijst.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zou de reden zijn dat dit soort nummers opeens opduiken, een hele rits oudere stemmers die zijn overleden?
Kenny B staat er ook inquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, Parijs heeft zijn sporen nagelaten. Lennon op één, Eagles of Death Metal erin...en Iron Sky.
Geen verrassing natuurlijk, grote hit geweest.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:47 schreef hhh38 het volgende:
Nog een hitje erin uit 2014 dat opvallend genoeg de keuzelijst haalde: Walk The Moon - Shut Up And Dance
Het is heel erg veel gedraaid op 3FM, maar in de top 40 bijvoorbeeld maar tot 22 gekomen. Nee, ik hoor het niet op dit momentquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen verrassing natuurlijk, grote hit geweest.
Je hoort m vast niet toevallig op dit moment?
hij werd precies gedraaid op 3fmquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is heel erg veel gedraaid op 3FM, maar in de top 40 bijvoorbeeld maar tot 22 gekomen. Nee, ik hoor het niet op dit moment
quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hij werd precies gedraaid op 3fm
Het op 2 na oudste nummer (La Mer - Charles Trenet) is er wel uitquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een laatste feitje: De oudste platen zijn nog niet verdwenen; er blijven dus 2 vooroorlogste platen in de lijst staan.
Nu al een topshow.quote:Op woensdag 2 december 2015 01:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gorki - Mia er in. Ik probeer dat al ja-ren voor elkaar te krijgen. Ik ben een gelukkig mens nu.
Allejezus wat veelquote:Op woensdag 2 december 2015 11:43 schreef laxus13 het volgende:
De nummer die tussen 1800 - 2000 die eruit zijn gevallen:
nancy sinatra - these boots are made for walking
julien clerc - this melody
john mayer - perfectly longely
animals - we got to get out of this place
lenny kravitz - fly away
them - its all over now, baby blue
sweet - ballroom blitz
take that - the flood
matia bazar - ti sento
andrew gold - lonely boy
blondie - heart of glass
charles trenet - la mer
boney m - rivers of babylon
harry klorkestein - oh oh den haag
10cc - i'm mandy fly me
eurythmics - here comes the rain again
phil collins - one more night
adamo - tombe la neige
gavin degraw - soldier
tom petty - into the great wide open
vaya con dios - nah neh nah
pet shop boys - always on my mind
piet veerman - sailing home
andre hazes - 'n vriend
animals - bring it on home to me
rolling stones - tumbling dice
abba - super trouper
leo sayer - orchard road
script - nothing
ccr - up around the bend
john lennon - jealous guy
bots - zeven dagen lang
little river band - forever blue
tsjechov - vanmorgen vloog ze nog
mama cass - dream a little dream
caro emerald - tangled up
duffy - warwick avenue
kelly clarkson - because of you
george harrison - what is life
astrud gilberto - the girl form ipanema
david guetta & kelly rowland - when love takes over
moody blues - ride my see-saw
robert palmer - best of both worlds
raymond van het groenewoud - twee meisjes
joni mitchell - big yellow taxi
the beach boys - i can hear music
melanie - lay down
elton john - daniel
donovan - atlantis
de kast - eltse grins foarby
roy orbison - only the lonely
everly brothers - on the wings of a nightingale
four tops - reach out i'll be there
flash & the pan - hey st. peter
bread - guitar man
jason mraz - butterfly
status quo - in the army now
kayak - wintertime
vader abraham - kleine cafe aan de haven
script - millionaires
racoon - lucky all my life
cyndi lauper - girls just want to have fun
supersister - she was naked
chi coltrane - you were my friend
nina simone - dont let me be misunderstood
earth & fire - maybe tomorrow maybe tonight
rob de nijs - alles wat ademt
kinks - dedicated follower of fashion
feargal sharkey - a good heart
o'jays - backstabbers
gers pardoel - ik neem je mee
linda ronstadt - blue bayou
eros ramazzotti & anastacia - i belong to you
chaka khan - im every woman
neil diamond - pretty amazing grace
train - hey soul sister
inxs - suicide blond
julie covington - dont cry for me argentina
fleetwood mac - man of the world
kelly family - davids song
alicia keys - fallin'
bee gees - to love somebody
bruno mars - the lazy song
byrds - eight miles high
andre rieu - the second waltz
chris rea - on the beach
adamski & seal - killer
ilse delange - beautiful distraction
spandau ballet - true
lou reed - satellite of love
neil diamond - play me
ilse delange - winter of love
carole king - its too late
shirts - tell me your plans
hollies - the day that curly billy shot down crazy sam mcgee
adamo - inch allah
david bowie - young americans
buddy holly - peggy sue
donna summer - last dance
oleta james - windown of hope
paul simon - kodachrome
di rect - this is who we are
hollies - bus stop
miley cyrus - wrecking ball
motors - airport
beatles - back to the ussr
joan jett and the blackhearts - i love rock and roll
grand funk railroad - some kind of wonderful
smokie - living next door to alice
barclay james harvest - titles
who - substitute
Zitten verdomd lekkere nummers tussen maar ook een paar die ik kan missen
De verrassingen zitten m langzaamaan steeds meer in gekke muziekgenres ipv vergeten pareltjes wat natuurlijk jammer is, de top 2000 ging voor mij meer om het laatatequote:Op woensdag 2 december 2015 11:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet er weer van huilen. Waren de Everly Brothers vorig jaar weer terug, nu meteen er weer uit.
Ik moet echt naar de Evergreen top zoveel
quote:
Manmanmanquote:
Die had er van mij ook niet in hoeven staanquote:Op woensdag 2 december 2015 11:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Manmanman
Er komen zo wel een hoop nummers in die de 'sfeer' van de hele Top 2000 veranderen (meer elektro en hardrock/metal)
kloptquote:Op woensdag 2 december 2015 11:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Manmanman
Er komen zo wel een hoop nummers in die de 'sfeer' van de hele Top 2000 veranderen (meer elektro en hardrock/metal)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Daar heb ik op gestemdquote:
Idd... en de eerste versie lijk er uit te zijn.....quote:Op woensdag 2 december 2015 11:55 schreef laxus13 het volgende:
Snap nog steeds niet dat juist van Unforgiving de III versie is binnengekomen
Ik ook niet. Heb er op gestemd via de vrije keuze, maar dan zonder toevoeging.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:55 schreef laxus13 het volgende:
Snap nog steeds niet dat juist van Unforgiving de III versie is binnengekomen
quote:Op woensdag 2 december 2015 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
klopt
nieuw dit jaarDemons en radioactive vorig jaar al hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die heeft er nooit in gestaan zelfsquote:Op woensdag 2 december 2015 12:01 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Idd... en de eerste versie lijk er uit te zijn.....
Enige nummer dat echt jammer vind, mijn favoriet van The Byrds.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:43 schreef laxus13 het volgende:
De nummer die tussen 1800 - 2000 die eruit zijn gevallen:
byrds - eight miles high
quote:Prodigy – Smack My Bitch Up
Deze vind ik leuk, vooral gaaf dat Vandenberg er nu in staat, eigenlijk apart dat zo'n nummer er nu opeens in staat en niet al veel eerder.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
nieuw dit jaar
2 Unlimited – No Limit
Blink 182 – All The Small Things
Bomfunk MC’s – Freestyler
Charlie Lownoise & Mental Theo – Wonderful Days
Coldplay – In My Place
Deus – Hotel Lounge
DJ Paul Elstak – Rainbow In The Sky
Echo & The Bunnyman – The Killing Moon
Elton John – Rocket Man
Eminem – Stan
Franz Ferdinand – Take Me Out
Gigi D’Agostino – L’Amour Toujours
Guns N Roses – Patience
Muse – Bliss /
Outkast – Ms. Jackson
Temper Trap – Sweet Disposition
The Smiths – How Soon Is Now
The Smiths - This Charming Man
Vandenberg – Burning Heart
Weezer – Buddy Holly
quote:Op woensdag 2 december 2015 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
klopt
nieuw dit jaarGigi D'AgostinoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 Lento Violento nummer in de top 2000, om die stijl te vertegenwoordigen, prima toch.quote:
Weezer van hem is wel binnengekomen.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:19 schreef cafca het volgende:
Buddy Holly nu ook met Peggy Sue niet meer in de lijst
wake up. die draaien ze nog wel ns op r2 en stond als enige ooit in de keuzelijstquote:Op woensdag 2 december 2015 12:25 schreef Slobeend het volgende:
Weer geen Rebellion Lies, hoe is het toch mogelijkVolgend jaar Reflektor stemmen.
Veel wel, eigenlijk zie ik voornamelijk terechte binnenkomers. Alleen nóg meer van Coldplay en U2 zit ik niet op te wachten.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:11 schreef Fred_B het volgende:
De meeste nieuwe binnenkomers (zeker van > 5 jaar oud) zijn wel aanwinsten voor de lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |