Waarschijnlijk uitzondering omdat jarig en het enige boeiende wat tot zo ver te zien is in deze 2e helft van de afleveringquote:
Ook met één stem had ze eruit gelegen, als er niet op Amara gestemd mag worden.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het haalt de spanning flink weg.
Dat is waar. Maar het is gewoon niet leuk als het van te voren al vast staat.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ook met één stem had ze eruit gelegen, als er niet op Amara gestemd mag worden.
Dit.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:58 schreef Moira. het volgende:
WAAROM GA JE ALS ER ZELF DE UITSLAG DAN AL BEPALEN VAN EEN EILANDRAAD WAAR DE KANDIDATEN JUIST DE UITSLAG MOETEN KUNNEN BEPALEN GVD
Denk aan je hartquote:Op donderdag 26 november 2015 21:58 schreef Moira. het volgende:
WAAROM GA JE ALS TV-MAKERS ZELF DE UITSLAG DAN AL BEPALEN VAN EEN EILANDRAAD WAAR DE KANDIDATEN JUIST DE UITSLAG MOETEN KUNNEN BEPALEN GVD
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:59 schreef Fairfax het volgende:
Nou dat was gvd een saaie kutaflevering
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Slechtste aflevering ooit van expeditie
Alle regels zullen vooraf wel vastgesteld zijn. En als bijna alle kandidaten zo dom waren om al hun stemmen op te maken. Tja.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:58 schreef Moira. het volgende:
WAAROM GA JE ALS TV-MAKERS ZELF DE UITSLAG DAN AL BEPALEN VAN EEN EILANDRAAD WAAR DE KANDIDATEN JUIST DE UITSLAG MOETEN KUNNEN BEPALEN GVD
Precies.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:58 schreef Moira. het volgende:
Karaoke avond al vergeten?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ja, dat zijn dus van die dingen die je makkelijk op het moment zelf nog kunt aanpassen als er te weinig stemmen over zijn tochquote:Op donderdag 26 november 2015 22:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Alle regels zullen vooraf wel vastgesteld zijn. En als bijna alle kandidaten zo dom waren om al hun stemmen op te maken. Tja.
Het boeide totaal niet.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Danny was net iets snellerquote:Op donderdag 26 november 2015 22:01 schreef Bootje84 het volgende:
Was kim nou uiteindelijk van die balk gevallen of was Danny sneller?
Danny was net iets snellerquote:Op donderdag 26 november 2015 22:01 schreef Bootje84 het volgende:
Danny was netaan snellerquote:Op donderdag 26 november 2015 22:01 schreef Bootje84 het volgende:
Als ik het iemand niet gun is het Anna wel, ook al is het een lekker ding. Ze heeft de hele expeditie geen pleuris gedaan. Danny heeft in ieder geval nog geprobeerd het spel te spelenquote:Op donderdag 26 november 2015 22:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Toch hoop ik dat danny terugkomt die gezichten dan lijken me geweldig. Maar Anna gun ik het ook. ..
mwah de laatste paar weken zijn niet leuk maar daarvoor was het wel aardig, niet qua proeven maar wel qua complotjes tussen de kandidaten.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:04 schreef Prisha het volgende:
dit is wel een van de saaiste ER's ooit
Danny verdient het meer inderdaad. Maar Anna gun ik het ook wel omdat ze gewoon sympathiek overkomt.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:06 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Als ik het iemand niet gun is het Anna wel, ook al is het een lekker ding. Ze heeft de hele expeditie geen pleuris gedaan. Danny heeft in ieder geval nog geprobeerd het spel te spelen
Dit. En het lijkt me ook dat het gaat gebeuren. Dit kun je niet meer weggeven tijdens het duel, maar je evenwicht verliezen is snel gebeurd natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2015 22:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Toch hoop ik dat danny terugkomt die gezichten dan lijken me geweldig. Maar Anna gun ik het ook. ..
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar Anna gun ik het ook wel omdat ze gewoon lekkere jopen heeft.
De laatste twee jaar waren beroerdquote:Op donderdag 26 november 2015 22:04 schreef Prisha het volgende:
Gatver Edithquote:Op donderdag 26 november 2015 22:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
De laatste twee jaar waren beroerd![]()
Kai en "we gaan als een malle" Edith
Geen beslissende eetproef, elke ronde weelderig winnaarseiland, vooraf besliste stemronde, duel dat de winnaar de ganse dag kan oefenen, etcquote:Op donderdag 26 november 2015 22:04 schreef Prisha het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
De laatste twee jaar waren beroerd![]()
Kai en "we gaan als een malle" Edith
Mooiste moment in deze aflevering. Boh.quote:
Om immuniteit te winnen?quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:32 schreef Nober het volgende:
Waarom ging iedereen die toren bouwen ipv een hoog blijven staan en wachten totdat er een valt?
Er was geen tijdslimiet volgens mij. Althans, niet gespecificeerd of zichtbaar op de TV. Was ook niet nodig, aangezien er voor de immuniteit al een drang was om zo hoog mogelijk te gaan. En hoe hoger hoe meer kans op omvallen. En al zou er iemand na 1 blok gestopt zijn, als de rest dan wel alles op elkaar had gekregen dan had die persoon de pineut geweest. En ook hadden er nog 2 mensen halverwege kunnen stoppen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:15 schreef Omega het volgende:
Laagste toren zou ook 2 zwarte stemmen opleveren. Maar ken de tijdslimiet niet.
De gif die je wist dat zou komen.quote:
omgquote:
idd echt zonde! mooie meidquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg
de hele tijd dat hemdje aandit is beter
En er überhaupt nog maar 2 stemmen over zijn in het spelquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:18 schreef Rickertman96 het volgende:
waarom krijg je 2 fucking zwarte stemmen als je met 4 man bent![]()
zo verpest
quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:55 schreef lars91 het volgende:
Danny moet wel het duel winnen. Ik wil die kop van Klaas zien als hij Danny weer ziet
Hij verdiend het ook echt, Danny is (net als die Belgische dame) een echte doorzetter. Kan ik wel waarderen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:55 schreef lars91 het volgende:
Danny moet wel het duel winnen. Ik wil die kop van Klaas zien als hij Danny weer ziet
Al werd Tanya wel heel lui met Iwein nadat ze terug kwam bij de groep.quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:28 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Hij verdiend het ook echt, Danny is (net als die Belgische dame) een echte doorzetter. Kan ik wel waarderen.
Waarom? Nu had Amara immuniteit, maar als Klaas of Oscar immuniteit had gehad hadden ze beide op haar kunnen stemmen. Dan hadden Anna en Amara beide twee stemmen en zou er een duel kunnen komen toch? Oscar en Klaas zeiden vooraf wel dat ze Anna/Amara gewoon zouden laten stikken, maar stemplannen zijn wel vaker na de proef aangepast.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dus het heeft totaal geen zin. Dus het is onzin dat er 2 zwarte stemmen worden gegeven aan de verliezer van de proef, als er überhaupt nog maar 2 stemmen bij 4 spelers in het spel zijn.
Tenzij bij gelijkstand degene waar eerder in de competitie het meest op gestemd is, eruit zou vliegen. Dat is ook wel eens het geval geweest, en dan zou Anna inderdaad sowieso de lul zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:43 schreef Operc het volgende:
[..]
Waarom? Nu had Amara immuniteit, maar als Klaas of Oscar immuniteit had gehad hadden ze beide op haar kunnen stemmen. Dan hadden Anna en Amara beide twee stemmen en zou er een duel kunnen komen toch? Oscar en Klaas zeiden vooraf wel dat ze Anna/Amara gewoon zouden laten stikken, maar stemplannen zijn wel vaker na de proef aangepast.
Ja, dan wel inderdaad.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Tenzij bij gelijkstand degene waar eerder in de competitie het meest op gestemd is, eruit zou vliegen. Dat is ook wel eens het geval geweest, en dan zou Anna inderdaad sowieso de lul zijn.
Klopt, dat interesseert ons helemaal niks.quote:Op zondag 29 november 2015 02:40 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Je wilt niet weten hoe erg ik hoop dat Danny in de finale komt.
quote:Op zondag 29 november 2015 08:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, dat interesseert ons helemaal niks.
Ik hoop het ook. Maar dan moet ie ook bewijzen dat ie ook proeven kan winnen.quote:Op zondag 29 november 2015 02:40 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Je wilt niet weten hoe erg ik hoop dat Danny in de finale komt.
finale met zwemproefquote:Op zondag 29 november 2015 10:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Maar dan moet ie ook bewijzen dat ie ook proeven kan winnen.
stiekem heeft hij zwemles gehad in de tijd dat hij alleen op het eilandje zatquote:Op zondag 29 november 2015 13:31 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze dan zwembandjes hebben klaar liggen
Nou nou, haal die augurk is uit je kut joh.quote:Op zondag 29 november 2015 08:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, dat interesseert ons helemaal niks.
Nee, de klacht is dat het allemaal te soft is geworden. Het 'overleven' stelt weinig meer voor.quote:Op maandag 30 november 2015 10:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Er werd steeds geklaagd dat mensen niet goed in proeven hoefden te zijn om ver te komen. Nu zijn veranderingen doorgevoerd om proeven belangrijker te maken, en uiteraard: het is weer niet goed.
Gaan we deze discussie echt voerenquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:51 schreef dolfg het volgende:
Hoezo soft?
Als je 8 kilo afvalt in 30 dagen, is dat soft?
Lekker oordelen vanaf de zijlijn. Er wordt genoeg afgezien daar lijkt me.
Net als dit jaar bedoel je?quote:Op woensdag 2 december 2015 00:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vroeger werden voor de samensmelting indd de zwakkere weggestemd, en na de samensmelting stemde het grotere kamp het kleinere kamp weg. Of de Belgen de Hollanders. Nou woobdiedoo!
Dit jaar ging het juist over en weer tussen de kampen en waren veel eilandraden spannend en interessant. Vroeger kon je het bijna altijd van tevoren al wel invullen. Je onthoudt vaak alleen de positieve dingen he.quote:Op woensdag 2 december 2015 07:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Net als dit jaar bedoel je?
Meestal stopte dat na 2 of 3 stemrondes. Gewoon omdat mensen doorkregen dat het andere team ook wel ok is of omdat er moment komt dat ze zelf worden weggestemd.
Deze eilandraden was het net zo goed noord tegen zuid. Enig verschil met vroeger was dat je toen 1 stem per persoon per eilandraad had.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit jaar ging het juist over en weer tussen de kampen en waren veel eilandraden spannend en interessant. Vroeger kon je het bijna altijd van tevoren al wel invullen. Je onthoudt vaak alleen de positieve dingen he.
in eerdere seizoenen mochten ze wel vaker uit de Robinson setting naar een resort ofzo, dit is veel beter ja.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben wel blij dat ze winnaars eiland weer iets acceptabeler hebben gemaakt.
In dat seizoen met Geraldine mochten ze zelfs een nachtje logeren in een hotel.
Ging nergens meer over nu is het gelukkig weer iets meer sober.
En een goede verbetering dus.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:27 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Deze eilandraden was het net zo goed noord tegen zuid. Enig verschil met vroeger was dat je toen 1 stem per persoon per eilandraad had.
Nu kreeg iedereen 10 stemmen waardoor het gokken was om er precies 1 meer in te zetten dan het andere team. Dat was de enige reden dat het nu spannend was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2015 16:49 schreef Oliver23 het volgende:
Wat een anticlimax zou het zijn als Danny er na 11 dagen alleen op het eiland eraf zou vliegen tegen Anna.
En het voorstukje voor morgen kan ook twee kanten opgaan ... ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
5 jaar geledenquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Gaan we deze discussie echt voeren![]()
Ik geloof wel dat Danny het even lastig heeft, alleen op een eiland. Maar het programma is allang niet meer wat het 5 jaar geleden was. Namelijk overleven op een eiland met minimale middelen. Daarom zijn de proeven en de stemmen zo verziekt. Vroeger stemde je op de zwakste of de gene die het minste deed omdat je anders gewoon geen eten had. En als je geen eten had betekende dat dat je zwakker aan volgende proef zou beginnen en de kans op verlies dus groter zou zijn.
Tegenwoordig draait het spel om de smerigste complotjes en kan iedereen die beetje sociaal handig is het spel winnen. Het is inderdaad makkelijk oordelen vanaf de zijlijn. In mijn ogen hoort het spel keihard te zijn, als je daar niet tegen kan moet je je niet opgeven.
Maar zoals ik al zei, het is niet anders. Je kan accepteren dat het zo is en toch gewoon kijken en genieten van het programma. Het is nog steeds leuk maar wel soft.
Slaapproef is überhaupt maar een keer of twee, drie geweest toch? Balkproef mis ik wel ja (ondanks dat het weinig met Robinson te maken heeft), en er zou ook sowieso een eetproef moeten zijn. In algemene zin mogen de proeven sowieso wel wat gevarieerder, wat mij betreft.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:52 schreef Oliver23 het volgende:
Maar waar zijn in godsnaam de Balk, Slaap en Eetproef gebleven?
Kan me nog seizoen 1 herinneren waarin Melvin, tijdens de balkproef het Surinaamse volkslied aan het zingen was
Remygodquote:Op donderdag 3 december 2015 11:20 schreef Coritchando het volgende:
De eetproef vorig jaar was hilarisch. Een normale hamburger niet wegkrijgen
eigenlijk oneerlijk....maar ja...heel ER is nep...jammer van een leuk ideequote:Op donderdag 3 december 2015 20:33 schreef Rickertman96 het volgende:
Als Danny weer dezelfde proef krijgt, dan wint ie
best oneerlijk jaquote:Op donderdag 3 december 2015 20:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
eigenlijk oneerlijk....maar ja...heel ER is nep...jammer van een leuk idee
Tsja is ook. Aan andere kant heeft Danny het daar ook best wel zwaar denkquote:Op donderdag 3 december 2015 20:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
eigenlijk oneerlijk....maar ja...heel ER is nep...jammer van een leuk idee
Ergens bij de productie.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef Anouk83 het volgende:
Waar slaapt Anna eigenlijk de nacht na de eilandraad? Want ze gaat de volgende dag pas naar Danny
bij mijquote:Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef Anouk83 het volgende:
Waar slaapt Anna eigenlijk de nacht na de eilandraad? Want ze gaat de volgende dag pas naar Danny
wie nietquote:Op donderdag 3 december 2015 20:38 schreef Revanches het volgende:
Danny heeft stiekem een crush op Anna
me 2quote:Op donderdag 3 december 2015 20:38 schreef Urb het volgende:
Vind dat weerzien steeds met Danny wel tof om te zien.
ik nietquote:
Ik vind Danny ook als een homo overkomen. Hoe hij doet op zijn eiland.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:38 schreef Revanches het volgende:
Danny heeft stiekem een crush op Anna
net op tijdquote:Op donderdag 3 december 2015 20:41 schreef Revanches het volgende:
Inb4 Klaas die ergens over gaat janken.
voilaquote:Op donderdag 3 december 2015 20:41 schreef Revanches het volgende:
Hij heeft een depressie en is ziek, zwak en misselijkquote:Op donderdag 3 december 2015 20:41 schreef Revanches het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef lars91 het volgende:
Come on Danny. Ik wil die kop van Klaas zien als hij terugkomt
En Amaraquote:Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef lars91 het volgende:
Come on Danny. Ik wil die kop van Klaas zien als hij terugkomt
Mensen die dat programma kijken zijn toch niet kritisch. Je kan alles roepen maakt toch niet uit.quote:
viel in jaquote:Op donderdag 3 december 2015 20:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij speelde toch ook in de WK-finale 2010?
Theo Janssenquote:Op donderdag 3 december 2015 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er moet eens een oud voetballer meedoen.
Barry van Galen ofzo.
Ach, de vorige rondes stond Danny aan de andere kant. Dan kun je beargumenteren dat Danny daarom steeds gewonnen heeft de vorige rondesquote:Op donderdag 3 december 2015 20:57 schreef Jaytje07 het volgende:
Waarom hangen die "ringen" eigenlijk niet gelijk? Die van Danny stonden om hoog, die van Anna gewoon horizontaal
Denk dat Danny wel weet welke kant het beste werkt.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:57 schreef Jaytje07 het volgende:
Waarom hangen die "ringen" eigenlijk niet gelijk? Die van Danny stonden om hoog, die van Anna gewoon horizontaal
quote:Op donderdag 3 december 2015 20:58 schreef tralalala het volgende:
Geen verdrinkende Danny in de finale.
Wie weetquote:Op donderdag 3 december 2015 20:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Ach, de vorige rondes stond Danny aan de andere kant. Dan kun je beargumenteren dat Danny daarom steeds gewonnen heeft de vorige rondes
blijkbaar nietquote:Op donderdag 3 december 2015 20:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Denk dat Danny wel weet welke kant het beste werkt.
Nee joh, Amara is zo sterkquote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef Prisha het volgende:
Het zou toch zo wrang zijn als Armara en Anna beiden in de finale komen....de twee minst-Robinsonners ever
Vind ik ook, dat was ook zo bij die balkproef, aan de kant waar het touw doorgeslagen werd, vielen ze eraf (door de trilling).quote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Wie weetmaar ik vind zoiets gewoon extreem slordig van de productie. Het is geen gelijke kans
Deze proef vind ik sowieso niet erg spannend opgezet. Paar keer zwaaien en klaar.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Wie weetmaar ik vind zoiets gewoon extreem slordig van de productie. Het is geen gelijke kans
Vergeet vorig jaar niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef Prisha het volgende:
Het zou toch zo wrang zijn als Armara en Anna beiden in de finale komen....de twee minst-Robinsonners ever
quote:Op [quote]
[b]Op donderdag 3 december 2015 20:57 schreef artelligence het volgende:
Ik kijk niet meer. Kutprogramma
quote:
Ik vind dat je dat niet zo kunt zeggen.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef Prisha het volgende:
ja! dat zei ik net ook al wel een verschilquote:Op donderdag 3 december 2015 21:01 schreef luxerobots het volgende:
Hij was een stuk boller in het begin.
Dat sowieso ja. Laat ze een keer bij Survivor kijken hoe ze daar de proeven doenquote:Op donderdag 3 december 2015 21:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Deze proef vind ik sowieso niet erg spannend opgezet. Paar keer zwaaien en klaar.
Tactisch gezien klopt dat wel, maar ik heb weinig waardige survivalmomenten gezien bij Amara.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat niet zo kunt zeggen.
Ze hebben het op hun manier ver gebracht in het spel.
Tussendoor wieberen is het meer....ik vind het écht geen robinsonners. Hoewel ik Anna wel een goeie people-person vindt. Dat weer wel.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Over 2 jaarquote:Op donderdag 3 december 2015 21:03 schreef Joooo-pi het volgende:
Wanneer komen de eetproef en de slaapproef?
Ze worden allebei totaal niet als bedreiging gezien.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Niet dus hou erover opquote:Op donderdag 3 december 2015 21:03 schreef Joooo-pi het volgende:
Wanneer komen de eetproef en de slaapproef?
Oscar eigenlijk ook en Klaas tsja dat vissen I guess maar verderquote:Op donderdag 3 december 2015 21:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Tactisch gezien klopt dat wel, maar ik heb weinig waardige survivalmomenten gezien bij Amara.
En vuur makenquote:Op donderdag 3 december 2015 21:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Oscar eigenlijk ook en Klaas tsja dat vissen I guess maar verder![]()
Ja ook wel benieuwd naar maar ook wel voorzichtig na "de soap met echte mensen"quote:Op donderdag 3 december 2015 21:04 schreef Prisha het volgende:
Ik kijk wel uit naar The Island, straks. Dat schijnt écht overleven te zijn. Geen proeven, geen wegstemmerij. Puur overleven. Ze filmen ook zelf. Ben erg benieuwd.
Precies, dan is Anna nog een betere Robinsonquote:Op donderdag 3 december 2015 21:04 schreef Revanches het volgende:
Oscar is ook niet echt robinson waardig. Hij wil geen vuur leren maken en poseert als een mooiboy op dat eiland.Met zn petje.
Wat voor proef was dat?quote:Op donderdag 3 december 2015 21:05 schreef zoem het volgende:
Na de gevaarlijke proef vorig jaar durven ze dit jaar niet meer grootst uit te pakken met proeven lijkt wel.
LOL...jah ik ook....Maar: dit is al in Engeland uitgezonden...als ze het precies doen zoals daar dan schijnt het een stuk minder fake te zijn....ben erg benieuwd!quote:Op donderdag 3 december 2015 21:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ook wel benieuwd naar maar ook wel voorzichtig na "de soap met echte mensen"
Had ik niet gedacht maar ik vind Anna wel sterk.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tussendoor wieberen is het meer....ik vind het écht geen robinsonners. Hoewel ik Anna wel een goeie people-person vindt. Dat weer wel.
ronddraaiend balk klimmen en dan in de deelnemer in het water smijtenquote:Op donderdag 3 december 2015 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat voor proef was dat?
Heb vorig jaar gemist.
quote:Op donderdag 3 december 2015 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat voor proef was dat?
Heb vorig jaar gemist.
daar ben ik het wel met je eens idd.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Had ik niet gedacht maar ik vind Anna wel sterk.
Ze is enorm aan het genieten en zit goed in haar vel.
Ik heb haar nog zelden horen.klagen over honger.
Haar rust vind ik een sterk punt niet te onderschatten.
Ja vind ik ook. Ze straalt iets rustigs en heel eigens over.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Had ik niet gedacht maar ik vind Anna wel sterk.
Ze is enorm aan het genieten en zit goed in haar vel.
Ik heb haar nog zelden horen.klagen over honger.
Haar rust vind ik een sterk punt niet te onderschatten.
Dat was vieze freddy van de jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 3 december 2015 21:07 schreef zoem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand hield daar een gescheurd trommelvlies aan over dacht ik.
Ziet er niet gezellig uit inderdaad.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:07 schreef zoem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was dat niet die Thomas Berge? Irritant figuur.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:07 schreef zoem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Freddy lees ik net.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Was dat niet die Thomas Berge? Irritant figuur.
Thomas Berge met Vieze Freddy verwarrenquote:Op donderdag 3 december 2015 21:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Was dat niet die Thomas Berge? Irritant figuur.
Effe poseren ja togquote:
Ja erg heftig was dat hij moest toen ook opgeven, en hij was al aangeslagen ook geloof ik. Iets met zn poot ofzoquote:Op donderdag 3 december 2015 21:07 schreef zoem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens meer wie er vorig jaar gewonnen heeft, de laatste paar seizoenen blijven mij niet echt bij.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:09 schreef Revanches het volgende:
[..]
Thomas Berge met Vieze Freddy verwarren![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 21:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij ziet er wel mooi uit. Dat telt.
quote:Op donderdag 3 december 2015 21:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij ziet er wel mooi uit. Dat telt.
quote:Op donderdag 3 december 2015 21:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
daar ben ik het wel met je eens idd.
quote:
Die gast met donker haar, Freddy's mattie toch? Wat ze geheim gehouden haddenquote:Op donderdag 3 december 2015 21:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wie er vorig jaar gewonnen heeft, de laatste paar seizoenen blijven mij niet echt bij.
Ik vind het niet zo gek eerlijk gezegdquote:Op donderdag 3 december 2015 21:12 schreef Jaytje07 het volgende:
Voor het water gaan, dat is niet eens zo goed bedacht
deze man weetquote:Op donderdag 3 december 2015 21:14 schreef Sked het volgende:
[..]
wij drinken alleen maar halve liters toch Rickert
waarom is dat? Ik vind hem altijd irritant dat hij happy de peppy doet.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:17 schreef Coco98 het volgende:
Er is een grote haat jegens Ferry Doedens op FOK.
Kaj heette 'ie. Freddy had sowieso moeten winnen (de halve expeditie al met een flink verbrandde voet doorstaan), omdat algehele baasheid. Maar omdat Kaj z'n mattie was en het voor hem 'waarnam' vond ik zijn winst wel best. Sowieso anders Kristel of al helemaal Ferry die had gewonnenquote:Op donderdag 3 december 2015 21:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Die gast met donker haar, Freddy's mattie toch? Wat ze geheim gehouden hadden
Ferry had de finale gewonnen als er sos ipv meel in de proviandkist had gezeten.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:17 schreef Coco98 het volgende:
Hij begon met haten op Fok! zo'n 80 jaar geleden.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:17 schreef Coco98 het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2015 21:17 schreef Coco98 het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2015 21:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie er volgens mij juist heel mannelijk uit.
[..]
[ afbeelding ]
Er is vast wel iemand die nu ff met dat linkje komt dat Ferry na een FOK!premiere (van OZ volgens mij) met 500 FOK!kers, waar hij bij aanwezig was, twitterde dat alle FOK!kers marktkleding dragenquote:Op donderdag 3 december 2015 21:18 schreef F1gamer het volgende:
[..]
waarom is dat? Ik vind hem altijd irritant dat hij happy de peppy doet.
[..]
[ afbeelding ]
Dat geloof ik dan weer welquote:Op donderdag 3 december 2015 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die nu ff met dat linkje komt dat Ferry na een FOK!premiere (van OZ volgens mij) met 500 FOK!kers, waar hij bij aanwezig was, twitterde dat alle FOK!kers marktkleding dragen
Godverquote:Op donderdag 3 december 2015 21:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ferry had de finale gewonnen als er sos ipv meel in de proviandkist had gezeten.
Ik ben gewoon biseksueel. Haha.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil ik net zeggen jaquote:Op donderdag 3 december 2015 21:22 schreef zoem het volgende:
Dennis die elke move/tactiek meteen verklapt aan de anderen
Als hij geen presentator was, had hij het niet verder geschopt dat medewerker van de Lidl.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:22 schreef zoem het volgende:
Dennis die elke move/tactiek meteen verklapt aan de anderen
quote:Op donderdag 3 december 2015 21:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als hij geen presentator was, had hij het niet verder geschopt dat medewerker van de Lidl.
quote:Op donderdag 3 december 2015 21:24 schreef tralalala het volgende:
Ik mis Ernst-paul die met een cocktail in een stoeltje zat toe te kijken.
quote:Op donderdag 3 december 2015 21:24 schreef tralalala het volgende:
Ik mis Ernst-paul die met een cocktail in een stoeltje zat toe te kijken.
Ja, echt hequote:Op donderdag 3 december 2015 21:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zou hem nog iets horizontaler gooien Klaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |