Ik kom eigenlijk nooit mensen met klompvoeten tegen.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
En die spontaniteit is misschien ook wel een illusie. Groepen binnen de samenleving leven best gesegregeerd, je komt vaak toch mensen van "hetzelfde soort" tegen.
Je komt zeker nooit op krolsenkreupel.nl.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit mensen met klompvoeten tegen.
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:25 schreef Kaas- het volgende:
Geïnspireerd door jullie verhalen dat je voor iedereen open moet staan, zal ik eens achter de vrouwtjes aangaan.
Een Zwaardvis, zeker.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef robin007bond het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
Ik vind het in Nederland wel meevallen met die segregatie, alhoewel ik meen ergens gelezen te hebben dat hij toeneemt. En ik weet niet of ik vind dat je qua partnerkeuze overal voor open moet staan. De mens is beperkt, en zoekt vaak het bekende.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
En die spontaniteit is misschien ook wel een illusie. Groepen binnen de samenleving leven best gesegregeerd, je komt vaak toch mensen van "hetzelfde soort" tegen.
En je zoekt er toch echt naar http://vrouwzoektman.tumb(...)t-leuke-vrouw-tot-45quote:Op woensdag 25 november 2015 21:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit mensen met klompvoeten tegen.
Je gooide gewoon een visje uit.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een TT uit willekeur. Ik wist echt niets.
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:24 schreef Zwaardvis het volgende:
[..]
Te slecht gewoon. Gisteren ook een stuk gekeken,daar kwam onze bakellende dan niet in voor. Maar damn,wat een arrogante flikker is die eikel zeg. Tering
Ja, relaxed. Nu komt het verleden in dit topic postenquote:
Goed plan. Als ze dan begint te zwetsen versta je er toch niets van.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:29 schreef Nautilus. het volgende:
Misschien moet ik toch maar gewoon een Spaans meisje verleiden.
Wacht maar tot ik jouw kloon hier neerplemp.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, relaxed. Nu komt het verleden in dit topic posten
Ohja was met SCHquote:Op woensdag 25 november 2015 21:32 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Haha, zulk Skihut-jargon zou ik nooit gebruiken, zelfs niet in de ZwaardviSCH-periode.
Wat denk jij, is dit een troll of is het echt. Als het echt is, wat mankeert hem dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:31 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed, ten eerste had Mata ook niets met DBZ. En deze gozer lijkt een aluhoedje met een christelijk tintje. De angst voor vermeende satanaanbidders bijvoorbeeld en duivelssymbolen.
BloodHoundfromHell zeker? Daar is dit account weer een kloon van.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik jouw kloon hier neerplemp.
Ik denk dat het echt is.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat denk jij, is dit een troll of is het echt. Als het echt is, wat mankeert hem dan?
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dan liever Tichelaar die praat als de kastelein van de Après Skihut.
Oudste bekende complottheorie is/zijn natuurlijk de rollen van Zion.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt is.
Het is best frappant dat antisemitisme en aluhoedjes echt een grote overlap kent. Ik vraag me erg af waar dat aan ligt.
Daarom vroeg ik het ook aan jou, want ik begrijp hem ook niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt is.
Het is best frappant dat antisemitisme en aluhoedjes echt een grote overlap kent. Ik vraag me erg af waar dat aan ligt.
In die zin vind ik dat het concept New Antisemitism best valide is misschien.quote:A useful analysis of the paranoia of the Jewish-dominated British Establishment and its media at the prospect of the Labour Party being led by someone who is not 'de-rigeur' subservient to the Israel Lobby
Dat is waar.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oudste bekende complottheorie is/zijn natuurlijk de rollen van Zion.
Wat doe jij op die sites?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar.
Wat ik denk is dat de aluhoedjes vooral gemeen hebben dat iets altijd de schuld is van één bepaalde groep. En vaak lenen helaas joden goed voor die zondebok.
Dat dezelfde mensen best wel eens tot dezelfde subgroepen behoren is niet zo gek natuurlijk. De subgroepen jaloerse mensen en vrouwen vertonen ook verdacht veel overlap.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt is.
Ik zit wel eens op andere fora. En soms heb je figuren als Lichtkogel die naar dat soort dingen linken.quote:
Lastig. Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook aan jou, want ik begrijp hem ook niet.
Ik ben ook te moe om erover na te denken, best lui om het dan aan jou te vragen.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lastig. Ik zou het niet weten.
Voer voor psychologen.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook te moe om erover na te denken, best lui om het dan aan jou te vragen.
Welterusten Disana.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar eerst naar bed, want ik moet om acht uur alweer opstaan. Welterusten Robin en mensen.
Daarvoor moet je allereerst in punten gelijk staan hè?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:00 schreef Kowloon het volgende:
Bij gelijkspel wordt PSV toch tweede nu? Ivm. onderling resultaat.
Hmmmm, ja uiteraard, zat verkeerd te kijken.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarvoor moet je allereerst in punten gelijk staan hè?
Op zich is een gelijkspel een goed uitgangspunt als ze thuis tegen CSKA kunnen winnen. Aangezien Man U en Wolfsburg tegen elkaar moeten is PSV dan sowieso door. Verliezen ze hier dan zijn ze afhankelijk van winst van United tegen Wolfsburg.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:07 schreef Kowloon het volgende:
Huh
[..]
Hmmmm, ja uiteraard, zat verkeerd te kijken.Dan maar hopen op een laat doelpuntje.
Ja, ik zie het.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op zich is een gelijkspel een goed uitgangspunt als ze thuis tegen CSKA kunnen winnen. Aangezien Man U en Wolfsburg tegen elkaar moeten is PSV dan sowieso door. Verliezen ze hier dan zijn ze afhankelijk van winst van United tegen Wolfsburg.
Komt hierna nog een laatste speelronde. Maar bij een gelijk aantal punten zouden ze dan inderdaad boven ManU eindigen.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:00 schreef Kowloon het volgende:
Bij gelijkspel wordt PSV toch tweede nu? Ivm. onderling resultaat.
Zou mooi zijn inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:37 schreef Kaas- het volgende:
PSV heeft met 1 speelronde te gaan zowaar een zeer aardige kans om te overwinteren in de Champions League.
Dat gebeurde voor het laatst in 2006/2007 (een geweldig PSV haalde toen de kwartfinale).
Nee Feyenoord, want die won als laatste een grote Europese titel. Duh.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:45 schreef Kowloon het volgende:
PSV dus de beste club van NL afgelopen 10 jaar.
Goed nieuws dus, the man in the high castle is nu een seriequote:
Die kun je ook altijd als een soort joker inzetten ja.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee Feyenoord, want die won als laatste een grote Europese titel. Duh.
Ja, al volledig te downloaden ook.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goed nieuws dus, the man in the high castle is nu een serie
Mooie meid inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waren jullie ook verliefd op Shakira vroeger?
Heftig weekje moet dat geweest zijn toen in Rotterdam. Eerst Pim Fortuyn dood, toen de toernooiwinst van Feijenoord.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:50 schreef Kaas- het volgende:
Feyenoord 2001/02: Jerzy Dudek, Kees van Wonderen, Brett Emerton, Jon-Dahl Tomasson, Paul Bosvelt, Robin van Persie, Pierre van Hooijdonk, ...
Hoop dat ie op kantoor ligt. Godverdegodver.quote:
Wel te hopen ja. Altijd een heel gedoe om al die pasjes weer te moeten regelen. Of had je er veel cash in zitten?quote:Op woensdag 25 november 2015 23:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoop dat ie op kantoor ligt. Godverdegodver.
Nee, puur pasjes. Maar gedoetje inderdaad. Wilde nog op kantoor kijken maar de toegangspas zat in....de portemonnee.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel te hopen ja. Altijd een heel gedoe om al die pasjes weer te moeten regelen. Of had je er veel cash in zitten?
El Ahmadi.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:55 schreef Kaas- het volgende:
Uit de tijd dat er nog goede voetballers in de Eredivisie rondliepen.
Nu uitsluitend 18-jarige talenten, amateurs en een enkele toevalstreffer als Bony of Guardado. En Dirk Kuyt, en Dirk Kuyt.
Karsdorp.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 22:50 schreef Kaas- het volgende:
Feyenoord 2001/02: Jerzy Dudek, Kees van Wonderen, Brett Emerton, Jon-Dahl Tomasson, Paul Bosvelt, Robin van Persie, Pierre van Hooijdonk, ...
Kut héquote:
Een mod ben je 24 uur per dag.quote:Op donderdag 26 november 2015 07:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
Goedemorgen Reya. Waarom zo vroeg?
lekker uurtje wandelen naar werk. Frisse lucht snuiven.quote:Op donderdag 26 november 2015 07:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
Goedemorgen Reya. Waarom zo vroeg?
Dat zou nergens op slaan, aangezien ik geen expertise heb.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik zou graag Koos eens op TV zien als expert. Topvermaak.
Het dolfinarium wordt door de gemeente gegijzeld? Begrijpelijk maar wreed.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou nergens op slaan, aangezien ik geen expertise heb.
Ja, tenzij iemand heel geïnteresseerd is de beslommeringen van de Harderwijkse politiek of het wel en wee van zeezoogdierenpark in gevangenschap.
In werkelijkheid is het eerder andersom.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het dolfinarium wordt door de gemeente gegijzeld? Begrijpelijk maar wreed.
Haha, zo zie ik dat ook altijd. Kunnen al die conservatieve jongens ook ineens de kenner uithangen.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
Dat WNL is echt een mooi programma. Ook leuk voor die gasten van Elsevier dat ze ook een keer in een tv-programma op mag draven als 'experts'.
Het was een sneer denk ik.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, tenzij iemand heel geïnteresseerd is de beslommeringen van de Harderwijkse politiek of het wel en wee van zeezoogdierenpark in gevangenschap.
Joh.quote:
Simon Rozendaal als de klimaatexpert zeker.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
Dat WNL is echt een mooi programma. Ook leuk voor die gasten van Elsevier dat ze ook een keer in een tv-programma op mogen draven als 'experts'.
Simon Rozendaalquote:Op donderdag 26 november 2015 10:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Simon Rozendaal als de klimaatexpert zeker.
Hoppa! Aanpakken die handel.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Joh.
En die neutraliseer je met zelfspot, autist.
De vorderingen van Volkert, met Koosvogels.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op die laatste groep kun je stemmen bij de POL-verkiezingen.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wie is de grootste autist van Fok?
En wie van de SC?
Jij.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wie is de grootste autist van Fok?
En wie van de SC?
Oke, baklap.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Joh.
En die neutraliseer je met zelfspot, autist.
Opdonderen met die verkiezingen.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Op die laatste groep kun je stemmen bij de POL-verkiezingen.
Is toch leuk? Of ben je niet creatief genoeg om een leuk verhaaltje op te schrijven?quote:Op donderdag 26 november 2015 13:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Opdonderen met die verkiezingen.
Wat is er leuk aan?quote:Op donderdag 26 november 2015 13:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is toch leuk? Of ben je niet creatief genoeg om een leuk verhaaltje op te schrijven?
Docent is vergelijkbaar met moderator: hoe meer mensen je haten, hoe beter.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:14 schreef Friek_ het volgende:
Ik begin steeds impopulairder te worden als docent.
Heel mooi.
Mijn nieuwe hobby is het afpakken van smartphones. Ongeveer de beste troll ooit.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Docent is vergelijkbaar met moderator: hoe meer mensen je haten, hoe beter.
Mag dat eigenlijk?quote:Op donderdag 26 november 2015 15:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mijn nieuwe hobby is het afpakken van smartphones. Ongeveer de beste troll ooit.
Ja hoor, als ze die ongeoorloofd gebruiken tijdens de les. Wanneer alle lessen voorbij zijn, mogen ze hem ophalen bij de receptie.quote:
Ik weet zeker dat jij gedjoekt wordt door een Marokkaan om deze streek.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja hoor, als ze die ongeoorloofd gebruiken tijdens de les. Wanneer alle lessen voorbij zijn, mogen ze hem ophalen bij de receptie.
Dus binnenkort heb je opeens iets speciaals in je kopje koffie.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:14 schreef Friek_ het volgende:
Ik begin steeds impopulairder te worden als docent.
Heel mooi.
Om 17.00 zeker?quote:Op donderdag 26 november 2015 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja hoor, als ze die ongeoorloofd gebruiken tijdens de les. Wanneer alle lessen voorbij zijn, mogen ze hem ophalen bij de receptie.
Men had daarvoor ook al een hekel aan je.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Docent is vergelijkbaar met moderator: hoe meer mensen je haten, hoe beter.
Je aast gewoon op foto's van schaarsgeklede 16-jarige meisjes natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mijn nieuwe hobby is het afpakken van smartphones. Ongeveer de beste troll ooit.
Daarom ben ik ook gevraagd moderator te worden.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Men had daarvoor ook al een hekel aan je.
Barney.gifquote:Op donderdag 26 november 2015 16:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Men had daarvoor ook al een hekel aan je.
Dan zal php wel de volgende zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook gevraagd moderator te worden.
Php schijnt heimelijk best geliefd te zijn; VS probeert zelfs in zijn pants te komen, naar verluidt.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan zal php wel de volgende zijn.
14-jarige meisjes ging je net iets te ver zeker?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je aast gewoon op foto's van schaarsgeklede 16-jarige meisjes natuurlijk.
Er moet ook ruimte zijn voor ontspanning he. En dan vanavond zeker weer voetbal kijken.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:49 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben van 12 tot even voor 5 op de uni geweest en enige dat ik in die tijd heb gedaan was een presentatie geven van tien minuten en een paar uur bierdrinken.
Ja, en Euri een boek lenen.
Eén van de dingen die ik er wel leuk aan vind zijn de extra trofeeën, daar zit creativiteit in en dat vind ik leuk om te zien. Zie het als de gedichten bij Sinterklaas, maar daar doe jij zeker ook niet aan?quote:
Dat mag je hier op Fok niet zeggen.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
14-jarige meisjes ging je net iets te ver zeker?
Probleem is dat het vooral SC'ers zijn die elkaar een beetje de bal toespelen.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eén van de dingen die ik er wel leuk aan vind zijn de extra trofeeën, daar zit creativiteit in en dat vind ik leuk om te zien. Zie het als de gedichten bij Sinterklaas, maar daar doe jij zeker ook niet aan?
Dan maak je er toch gewoon 14 jarige meisjes van.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat mag je hier op Fok niet zeggen.
Enjoy it while it lasts.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het wordt ieder jaar minder. Dit jaar stemt helemaal geen kip meer.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat het vooral SC'ers zijn die elkaar een beetje de bal toespelen.
Nee, dat valt reuze mee hoor.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat het vooral SC'ers zijn die elkaar een beetje de bal toespelen.
Integendeel.quote:
Ik heb overwogen om mijn verhaaltje van vorig jaar te copy/pasten. Heb het niet gedaan.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Het wordt ieder jaar minder. Dit jaar stemt helemaal geen kip meer.
Komt toch altijd pas op het laatste moment?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Het zou best aardig kunnen zijn, als POL een druk subforum zou zijn waar veel en inhoudelijk wordt gediscussieerd.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga er ook geen energie meer in steken.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb overwogen om mijn verhaaltje van vorig jaar te copy/pasten. Heb het niet gedaan.
Nou, dat valt aardig tegen en dan slaat het 9 van de 10 keer ook helemaal nergens op.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Komt toch altijd pas op het laatste moment?
Zou kunnen.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zou best aardig kunnen zijn, als POL een druk subforum zou zijn waar veel en inhoudelijk wordt gediscussieerd.
Vandaag al drie keer op één dag. Een leerling vond het 'echt, echt, echt niet kunnen', waarop ik zei dat ze dan de telefoon 'echt, echt, echt in haar tas moest stoppen' de volgende keer.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Integendeel.
Als je het een tijdje consequent doet, dan snappen leerlingen dat ze dat ding gewoon in hun broekzak moeten houden. De teller staat voor mij dit schooljaar pas op twee.
Consequent zijn én blijven. Dan lost het probleem zichzelf op.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vandaag al drie keer op één dag. Een leerling vond het 'echt, echt, echt niet kunnen', waarop ik zei dat ze dan de telefoon 'echt, echt, echt in haar tas moest stoppen' de volgende keer.
Wat een gelul. Ik heb meer meets met pol'ers dan jij.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:12 schreef Kowloon het volgende:
Opvallend wel dat de users die verstek laten gaan op meets ook geen trek meer hebben bij die verkiezingen. Tem, Koos, Erik.
Klopt, al blijf ik dat wel lastig en/of vermoeiend vinden, dat heel strak en consequent blijven. Maar ja, dat hoort bij onderbouw/mavo.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Consequent zijn én blijven. Dan lost het probleem zichzelf op.
Grapjas.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het vorig jaar in NWS ook geprobeerd. Dat is zonder meer een druk forum. En ook inhoudelijk, al is er een hoop inhoud hetzelfde. Daar kwam het ook niet echt van de grond.
Maar het werkt, dat maakt een hoop goed.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klopt, al blijf ik dat wel lastig en/of vermoeiend vinden, dat heel strak en consequent blijven. Maar ja, dat hoort bij onderbouw/mavo.
Heb je er verder wel plezier in?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klopt, al blijf ik dat wel lastig en/of vermoeiend vinden, dat heel strak en consequent blijven. Maar ja, dat hoort bij onderbouw/mavo.
Dat zijn toch geen meets, jij spreekt gewoon buiten het forum met wat andere mensen af, dat is echt wat anders.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik heb meer meets met pol'ers dan jij.
Dames toch.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen meets, jij spreekt gewoon buiten het forum met wat andere mensen af, dat is echt wat anders.
Dat zijn gewoon zijn matties.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen meets, jij spreekt gewoon buiten het forum met wat andere mensen af, dat is echt wat anders.
Jaja, ik wist dat die zou komen.quote:
Yo, ik heb jou de meest verschrikkelijke trofee toebedeeld die er maar is te vinden. Moet je nu niet gaan klagen hoorquote:
Ik zie het verschil niet. Daarnaast geb ik genoeg voor POL gedaan in het verleden. Je klacht gaat gewoon nergens over.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijkt mij toch evident dat bij afspraken die buiten het forum om gemaakt worden en die ook niet via Whatsapp gedeeld worden dat daar geen andere users komen. Niet dat dat erg is, maar het laat wel zien dat Tems argument geen hout snijdt.quote:
Jawel hoor, het is een heel sociaal en betrokken beroep, dat vind ik er zeker leuk aan. Minder leuk zijn de verplichte studiemiddagen waarop een stel psychologiestudentjes uit Amsterdam met een eigen bedrijfje je 'superleuk' komen vertellen hoe jij het beter kan doen als docent.quote:
Ik vind topiccount eerlijk gezegd ook niet echt interessant. POL zou wel wat actiever mogen, maar in de "glorietijd" waren er ook veel topics van het genre "Job Cohen is een lul".quote:Op donderdag 26 november 2015 17:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jaja, ik wist dat die zou komen.
Maar wat ik bedoel: hier in POL zit driekwart van de posts in het café. In NWS staat er natuurlijk veel meer in de 'echte' topics. Dat daarin vervolgens driekwart vervalt in dezelfde loopgravenoorlog over asielzoekers, tja.
Ik constateer gewoon. Zowel Tem, Koos als Erik zijn afwezig geweest bij de laatste meets, en zeiken nu ook over die verkiezingen. Of wil je dat ontkennen?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet. Daarnaast geb ik genoeg voor POL gedaan in het verleden. Je klacht gaat gewoon nergens over.
En een tijdje terug zijn ze begonnen met het tijdelijke VKZ-subforum, terwijl dat natuurlijk prima in POL kan. Je lokt dan mensen naar een tijdelijk forum en dan slaan ze POL over.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind topiccount eerlijk gezegd ook niet echt interessant. POL zou wel wat actiever mogen, maar in de "glorietijd" waren er ook veel topics van het genre "Job Cohen is een lul".
Ik doe dan ook geen enkele poging om te onderbouwen dat NWS beter zou zijn dan POL.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind topiccount eerlijk gezegd ook niet echt interessant. POL zou wel wat actiever mogen, maar in de "glorietijd" waren er ook veel topics van het genre "Job Cohen is een lul".
Hoe hebben die twee met elkaar te maken?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik constateer gewoon. Zowel Tem, Koos als Erik zijn afwezig geweest bij de laatste meets, en zeiken nu ook over die verkiezingen. Of wil je dat ontkennen?
VKZ was wel duidelijk laagdrempeliger*. POL blijft toch een beetje eng, heb ik wel eens het idee.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En een tijdje terug zijn ze begonnen met het tijdelijke VKZ-subforum, terwijl dat natuurlijk prima in POL kan. Je lokt dan mensen naar een tijdelijk forum en dan slaan ze POL over.
Moet je aan Bram vragen. Die veegt in een topic over de EU weer eens zijn reet af met het verschil tussen gelijktijdigheid en causaliteit.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe hebben die twee met elkaar te maken?
Is voor mij een hele andere reden dat ik dit jaar niet mee doe aan die verkiezingen. De jaren ervoor deed ik het zeer uitgebreid. Maar je hebt alleen je autistische denkbeeld weer tot waarheid gebombardeerd, wil nog niet zeggen dat het klopt.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik constateer gewoon. Zowel Tem, Koos als Erik zijn afwezig geweest bij de laatste meets, en zeiken nu ook over die verkiezingen. Of wil je dat ontkennen?
POL heeft ook geen goed imago bij veel Fokkers. Komt vooral nog uit de tijd dat links en rechts elkaar in elk topic verbaal de hersenen insloegen.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
VKZ was wel duidelijk laagdrempeliger*. POL blijft toch een beetje eng, heb ik wel eens het idee.
*Wat trouwens ook weer voor- en nadelen had.
De relevantie ontgaat mij.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Tem recent nog gesproken.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:12 schreef Kowloon het volgende:
Opvallend wel dat de users die verstek laten gaan op meets ook geen trek meer hebben bij die verkiezingen. Tem, Koos, Erik.
Mjah, ik wilde vooral een beetje provoceren. Wat je hier schrijft is al heel iets anders dan dat je er geen zin meer in zou hebben.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Is voor mij een hele andere reden dat ik dit jaar niet mee doe aan die verkiezingen. De jaren ervoor deed ik het zeer uitgebreid. Maar je hebt alleen je autistische denkbeeld weer tot waarheid gebombardeerd, wil nog niet zeggen dat het klopt.
Komt vast doordat D66 het belastingplan heeft opgeblazen, preventief bezuinigen met de naheffing in het achterhoofd.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tem recent nog gesproken.
Heb al het bier moeten betalen, het is net waht.
Het is nog niet zeker dat die er komt toch?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:30 schreef Reya het volgende:
Zijn jullie al aan het sparen voor de naheffing?
Het zou jammer zijn als Tem teleurgesteld wordt, die zit er met smart op te wachten.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker dat die er komt toch?
Leuker kunnen we het niet maken. En ook niet makkelijker.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar ik heb net die 500 euro eenmalige extra uitkering bij mijn loonstrookje gezien. Kan ik die mooi apart zetten om ergens volgend jaar retour aan de staat over te maken.
500 euro. Hoe krijg je het op.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar ik heb net die 500 euro eenmalige extra uitkering bij mijn loonstrookje gezien. Kan ik die mooi apart zetten om ergens volgend jaar retour aan de staat over te maken.
Ik hoop dat de verkiezingen over zwarte piet gaan.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:33 schreef Kowloon het volgende:
Die naheffing zou wel mooi zijn. Dan gaan de verkiezingen in 2017 tenminste ouderwets over een sociaal-economisch thema in plaats van over moslims en terroristen.
Over naheffing gesproken. Zal je er ook nog één sturen.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tem recent nog gesproken.
Heb al het bier moeten betalen, het is net waht.
Klinkt boeiend. Wat waren je resultaten?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop dat de verkiezingen over zwarte piet gaan.Ik gaf trouwens vandaag een presentatie over de effecten van opiniepolls op stemgedrag Kowloon.
Zelf een onderzoekje gedaan of een overzicht van bestaande onderzoeken? Altijd leuk om dat soort dingen te presenteren.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop dat de verkiezingen over zwarte piet gaan.Ik gaf trouwens vandaag een presentatie over de effecten van opiniepolls op stemgedrag Kowloon.
Hehehe. En je had al een tientje van me tegoed vanwege duke.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Over naheffing gesproken. Zal je er ook nog één sturen.
Vertel het later ff oke? Wil er dan wel een paar zinnen aan wijden en nu enkel tijd voor slap gelul.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Klinkt boeiend. Wat waren je resultaten?
Ik zit eigenlijk te wachten op zo'n schijtlollige grap over dictaten uit Brussel.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn als Tem teleurgesteld wordt, die zit er met smart op te wachten.
Ik spaar het dubbele per maand.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hendig. Het is nog bruto ook![]()
Gefeliciteerd. En nu?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik spaar het dubbele per maand.
Ik krijg het dus niet op.quote:
Applaus!quote:Op donderdag 26 november 2015 17:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen vrienden, dan krijg je dat.quote:
Mwah. Maar alcohol is op zich wel een goed plan.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 17:56 schreef eriksd het volgende:
1000 piek sparen, man man man. Spulletjes moet je kopen.
Ik vind dat geweldig.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar ga je GS. Do I need to say more.quote:
Libertariers onderling.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar ga je GS. Do I need to say more.
Ik heb geen smaak. Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:56 schreef eriksd het volgende:
1000 piek sparen, man man man. Spulletjes moet je kopen.
True.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb geen smaak. Dan krijg je dat.
Stel je voor dat ik het allemaal uitgaf aan ETA/Valjoux-horloges. Zonde zonde.quote:
BOC's. Buurtopleidingscentrum.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:08 schreef Janneke141 het volgende:
Bussemaker wil dat MBO-scholen (ROC's) kleiner worden en wil dat vastleggen in een wet.
MB-jo-jo.
Niets mis mee.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik het allemaal uitgaf aan ETA/Valjoux-horloges. Zonde zonde.
Battlefront al gehaald?quote:
Volgens Fok!-normen? Tussen de twintig- en de vijftigduizend euro.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:35 schreef robin007bond het volgende:
Wat is een normaal spaarbedrag op je twintigste?
2 ton.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:35 schreef robin007bond het volgende:
500-1000 euro.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:35 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens Fok!-normen? Tussen de twintig- en de vijftigduizend euro.
In WGR zijn daar echt tientallen topics over. Bij tijd en wijlen hilarisch leesvoer, wat meestal uitmondt in een ouderwets wedstrijdje om wie de langste heeft.quote:
Ook al zo'n lastige discussie hier op fok.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In WGR zijn daar echt tientallen topics over. Bij tijd en wijlen hilarisch leesvoer, wat meestal uitmondt in een ouderwets wedstrijdje om wie de langste heeft.
Daar zit ik nu op.quote:
Nog niet, ben volgende week weer thuus.quote:
Dat ligt een beetje aan wat je maximaal rood kunt staan als student vandaag de dag.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:35 schreef robin007bond het volgende:
Waarom zou je normaal willen sparen?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:35 schreef robin007bond het volgende:
Heleboel!quote:Op donderdag 26 november 2015 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan wat je maximaal rood kunt staan als student vandaag de dag.
En van zigeuners.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom zou je normaal willen sparen?
Da's net zo'n vraag als: "wat is een normaal opleidingsniveau op je twintigste?"
Iedereen moet doen waar hij of zij zich lekker bij voelt. Ik raak in paniek van een kleine buffer.
Vrij onhandig om in een kantooromgeving in paniek te raken van zigeuners.quote:
Bij ons poetsen er vrouwen met pittige kapsels.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrij onhandig om in een kantooromgeving in paniek te raken van zigeuners.
Die komen toch poetsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Matige aanbesteding.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bij ons poetsen er vrouwen met pittige kapsels.
Bij ons loopt dan weer één of andere Aziaat rond.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bij ons poetsen er vrouwen met pittige kapsels.
Ik moet er ook voor gaan zorgen dat ik de persoon ga worden die zulke mensen mag aannemen.quote:
Eén? Wat is dat voor huiskamer?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij ons loopt dan weer één of andere Aziaat rond.
Techneuten mogen alleen stofzuigrobots bestellen.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik moet er ook voor gaan zorgen dat ik de persoon ga worden die zulke mensen mag aannemen.
Niet zo'n heel groot bedrijf waar ik nu werk en het gros van de mensen is doorgaans toch buiten de deur.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eén? Wat is dat voor huiskamer?
Wel handig. En Aziaten zijn harde werkers.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet zo'n heel groot bedrijf waar ik nu werk en het gros van de mensen is doorgaans toch buiten de deur.
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:12 schreef GSbrder het volgende:
Internationale socialisten trekken samen op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou en. Ik word ook meestal keihard in de pan gehakt. Gewoon een beetje lol trappen.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:10 schreef eriksd het volgende:
Ziet er wel snel uit dat Battlefront Koos, dat wordt natuurlijk niets. Zit ik weer naar de lucht te staren omdat ik die controller niet beheers.
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef Monolith het volgende:
https://www.washingtonpos(...)a-surprising-answer/
Goh, verrassend.
Ik ga het wel kopen. Kunnen we tegen elkaar.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou en. Ik word ook meestal keihard in de pan gehakt. Gewoon een beetje lol trappen.
Mag eigenlijk geen nieuws heten.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef Monolith het volgende:
https://www.washingtonpos(...)a-surprising-answer/
Goh, verrassend.
De broertjes Koch, wat een helden.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hier word ik zo boos om. Die bedrijven zijn dus een van de grote redenen waarom er zo weinig aan klimaatverandering worden gedaan. Wanneer worden ze eindelijk vervolgd? Ik kan niet wachten tot ik de gebroeders Koch voor het gerechtshof zie verschijnen.
Trololol.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De broertjes Koch, wat een helden.
Nee, dan Al Gore.quote:
Het algehele beeld wellicht niet, maar daadwerkelijke data is altijd interessant.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mag eigenlijk geen nieuws heten.
Nicequote:Op donderdag 26 november 2015 19:41 schreef GSbrder het volgende:
Pop-up Febo in de PC Hooft.
Alleen in Nederland.
Ik weet niet wat erger is. De Febo of de PC hooft.quote:
Nieuwe huisstijl ook.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is. De Febo of de PC hooft.
Lekkere tjiks wel, jammer dat ze van die rotzooi eten.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:50 schreef GSbrder het volgende:
Speciaal voor jullie een nummertje over de Febo.
De pilot van the expanse was ook veelbelovend.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Nou, maar eens dat 'the man in the high castle' proberen.
Heb het hele seizoen, dus als het wat is heb ik avondvulling.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
De pilot van the expanse was ook veelbelovend.
Niks voor jou, allemaal lid.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lekkere tjiks wel, jammer dat ze van die rotzooi eten.
Ik heb er wat van gezien. Prima serie, hoewel ik niet op het puntje van mijn stoel zit.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb het hele seizoen, dus als het wat is heb ik avondvulling.
De rest van de filmpjes zijn wel weer om te huilen.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lekkere tjiks wel, jammer dat ze van die rotzooi eten.
Corps.quote:
Daar kan je wel veilig je naaktfoto's uploaden?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:46 schreef robin007bond het volgende:
Damn. Ben best tevreden met Stack, de nieuwe clouddienst van TransIp.
Jup. 256 bit AES encryptie. Kun je je dick pics veilig in kwijt.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daar kan je wel veilig je naaktfoto's uploaden?
Hoogst mogelijke eer die je kan halen is dat je crappy lustrummeuk een corpshitje met classic potentie kan worden. Te zien aan mijn Facebook lijkt het de dames al gelukt te zijn. Wall of fame dit.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:50 schreef GSbrder het volgende:
Speciaal voor jullie een nummertje over de Febo.
En als de piemels de 18-jarige leeftijd nog niet hebben bereikquote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup. 256 bit AES encryptie. Kun je je dick pics veilig in kwijt.
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
En als de piemels de 18-jarige leeftijd nog niet hebben bereik
In de categorie "oud zuid" of "heb je nog geneukt"?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hoogst mogelijke eer die je kan halen is dat je crappy lustrummeuk een corpshitje met classic potentie kan worden. Te zien aan mijn Facebook lijkt het de dames al gelukt te zijn. Wall of fame dit.
Jaja. De boel een beetje moreel afkeuren maar tegelijkertijd de boel wel mogelijk maken. Ik ken die grappen.quote:
Dit me denken aan dat hele slechte artikel in Telegraph... Geschreven door ex-speechwriter van Cameron. Zie mijn post daarvoor in het Britse politiek-topic.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jaja. De boel een beetje moreel afkeuren maar tegelijkertijd de boel wel mogelijk maken. Ik ken die grappen.
Deze is ook gewoon echt slecht. Om oud zuid kon ik nog wel lachen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In de categorie "oud zuid" of "heb je nog geneukt"?
Dit hou je geen vijf jaar hot.
De tijd zal het leren.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In de categorie "oud zuid" of "heb je nog geneukt"?
Dit hou je geen vijf jaar hot.
Als echt slecht een leidend criterium was geweest dan had studentikoze hitjes nooit kunnen bestaan.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze is ook gewoon echt slecht. Om oud zuid kon ik nog wel lachen.
Ach, studentikoos kan vermakelijk zijn in haar gebrek aan kwaliteit. Dit is dat duidelijk niet.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als echt slecht een leidend criterium was geweest dan had studentikoze hitjes nooit kunnen bestaan.
Grote Clubactie?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Weer d66 jugend voor de deur. Kaas, doe er wat aan.
Haha! Komende donderdag ik ook zo goed als zeker. Dan sla ik die hommo'tjes wel aan de kant als je er last van hebt.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Weer d66 jugend voor de deur. Kaas, doe er wat aan.
Ga je toch lekker op kamers in de Bijlmer?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:13 schreef robin007bond het volgende:
Damn, ik word soms echt moe van het racisme in mijn omgeving.
Soms dan heb ik het gevoel dat dat in Zeeland veel meer is dan elders.
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ga je toch lekker op kamers in de Bijlmer?
Je ziet wel vaker dat pubers zich afzetten tegen hun ouders.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:16 schreef robin007bond het volgende:
Laatst sprak ik iemand die hoofddoekjes een provocatie vond en Amsterdam "te zwart". Godverdomme wat wil ik hem een dikke klap op zijn muil geven.
Dit lijkt me nu al een hilarisch idee.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:16 schreef robin007bond het volgende:
Godverdomme wat wil ik hem een dikke klap op zijn muil geven.
Uiteraard vindt dat zich enkel plaats in mijn hoofd.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit lijkt me nu al een hilarisch idee.
Hij landde inderdaad niet helemaal.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:28 schreef Kaas- het volgende:
Haha.
Dacht eerst: leuke grap van Mono whehe.
Dacht toen: oh hij wordt serieus genomen whehe.
Ik snap hem niet man.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij landde inderdaad niet helemaal.
Correct, het gaat uw pet simpelweg te boven.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:30 schreef robin007bond het volgende:
Zal ook wel door een beperkt cognitief vermogen komen.
Aha. Ik vraag me wel af hoe de sociale verhoudingen in de aula tegenwoordig zijn. Zit iedereen tegenwoordig naar zijn telefoon te staren en delen de jongens facebookfoto's van meisjes als jachttrofeeën? Wordt er nog aan tafelvoetbal gedaan? Ik ging in de grote pauze vaak in de binnenstad wandelen en bij Free Record Shop naar cd's kijken. Dat is niet meer.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wijffie toch.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:13 schreef robin007bond het volgende:
Damn, ik word soms echt moe van het racisme in mijn omgeving.
Soms dan heb ik het gevoel dat dat in Zeeland veel meer is dan elders.
Het doet me onwillekeurig denken aan uw kapsterobsessie.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:42 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Heerlijk woord voor een ice flame.
Gewoon een keer op vakantie gaan in China, dan zie je wat voor een mooi, spannend en indrukwekkend land het is. Lang niet alles gaat goed in China, maar ook veel dingen wel. In het Westen blijft dat helaas vaak onderbelicht.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:44 schreef robin007bond het volgende:
Deze Chinese propaganda. Wat een droefenis.
Geloof ik wel hoor, maar dit filmpje was toch wel een beetje droevig.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon een keer op vakantie gaan in China, dan zie je wat voor een mooi, spannend en indrukwekkend land het is. Lang niet alles gaat goed in China, maar ook veel dingen wel. In het Westen blijft dat helaas vaak onderbelicht.
Cultureel marxisme.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon een keer op vakantie gaan in China, dan zie je wat voor een mooi, spannend en indrukwekkend land het is. Lang niet alles gaat goed in China, maar ook veel dingen wel. In het Westen blijft dat helaas vaak onderbelicht.
Nee, lijk ik op iemand?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:45 schreef GSbrder het volgende:
Nautilus, kom jij voor in "Niet lullen maar poetsen"?
Koen en Gigi.quote:
Weet ik niet. Misschien bicurious.quote:
U vindt Gordon zeker ook een "goede zanger"?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |