Ik kom eigenlijk nooit mensen met klompvoeten tegen.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
En die spontaniteit is misschien ook wel een illusie. Groepen binnen de samenleving leven best gesegregeerd, je komt vaak toch mensen van "hetzelfde soort" tegen.
Je komt zeker nooit op krolsenkreupel.nl.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit mensen met klompvoeten tegen.
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:25 schreef Kaas- het volgende:
Geïnspireerd door jullie verhalen dat je voor iedereen open moet staan, zal ik eens achter de vrouwtjes aangaan.
Een Zwaardvis, zeker.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef robin007bond het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
Ik vind het in Nederland wel meevallen met die segregatie, alhoewel ik meen ergens gelezen te hebben dat hij toeneemt. En ik weet niet of ik vind dat je qua partnerkeuze overal voor open moet staan. De mens is beperkt, en zoekt vaak het bekende.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
En die spontaniteit is misschien ook wel een illusie. Groepen binnen de samenleving leven best gesegregeerd, je komt vaak toch mensen van "hetzelfde soort" tegen.
En je zoekt er toch echt naar http://vrouwzoektman.tumb(...)t-leuke-vrouw-tot-45quote:Op woensdag 25 november 2015 21:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit mensen met klompvoeten tegen.
Je gooide gewoon een visje uit.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een TT uit willekeur. Ik wist echt niets.
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:24 schreef Zwaardvis het volgende:
[..]
Te slecht gewoon. Gisteren ook een stuk gekeken,daar kwam onze bakellende dan niet in voor. Maar damn,wat een arrogante flikker is die eikel zeg. Tering
Ja, relaxed. Nu komt het verleden in dit topic postenquote:
Goed plan. Als ze dan begint te zwetsen versta je er toch niets van.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:29 schreef Nautilus. het volgende:
Misschien moet ik toch maar gewoon een Spaans meisje verleiden.
Wacht maar tot ik jouw kloon hier neerplemp.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, relaxed. Nu komt het verleden in dit topic posten
Ohja was met SCHquote:Op woensdag 25 november 2015 21:32 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Haha, zulk Skihut-jargon zou ik nooit gebruiken, zelfs niet in de ZwaardviSCH-periode.
Wat denk jij, is dit een troll of is het echt. Als het echt is, wat mankeert hem dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:31 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed, ten eerste had Mata ook niets met DBZ. En deze gozer lijkt een aluhoedje met een christelijk tintje. De angst voor vermeende satanaanbidders bijvoorbeeld en duivelssymbolen.
BloodHoundfromHell zeker? Daar is dit account weer een kloon van.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik jouw kloon hier neerplemp.
Ik denk dat het echt is.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat denk jij, is dit een troll of is het echt. Als het echt is, wat mankeert hem dan?
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dan liever Tichelaar die praat als de kastelein van de Après Skihut.
Oudste bekende complottheorie is/zijn natuurlijk de rollen van Zion.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt is.
Het is best frappant dat antisemitisme en aluhoedjes echt een grote overlap kent. Ik vraag me erg af waar dat aan ligt.
Daarom vroeg ik het ook aan jou, want ik begrijp hem ook niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt is.
Het is best frappant dat antisemitisme en aluhoedjes echt een grote overlap kent. Ik vraag me erg af waar dat aan ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |