Ik kom eigenlijk nooit mensen met klompvoeten tegen.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
En die spontaniteit is misschien ook wel een illusie. Groepen binnen de samenleving leven best gesegregeerd, je komt vaak toch mensen van "hetzelfde soort" tegen.
Je komt zeker nooit op krolsenkreupel.nl.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit mensen met klompvoeten tegen.
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:25 schreef Kaas- het volgende:
Geïnspireerd door jullie verhalen dat je voor iedereen open moet staan, zal ik eens achter de vrouwtjes aangaan.
Een Zwaardvis, zeker.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef robin007bond het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
Ik vind het in Nederland wel meevallen met die segregatie, alhoewel ik meen ergens gelezen te hebben dat hij toeneemt. En ik weet niet of ik vind dat je qua partnerkeuze overal voor open moet staan. De mens is beperkt, en zoekt vaak het bekende.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
En die spontaniteit is misschien ook wel een illusie. Groepen binnen de samenleving leven best gesegregeerd, je komt vaak toch mensen van "hetzelfde soort" tegen.
En je zoekt er toch echt naar http://vrouwzoektman.tumb(...)t-leuke-vrouw-tot-45quote:Op woensdag 25 november 2015 21:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit mensen met klompvoeten tegen.
Je gooide gewoon een visje uit.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een TT uit willekeur. Ik wist echt niets.
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:24 schreef Zwaardvis het volgende:
[..]
Te slecht gewoon. Gisteren ook een stuk gekeken,daar kwam onze bakellende dan niet in voor. Maar damn,wat een arrogante flikker is die eikel zeg. Tering
Ja, relaxed. Nu komt het verleden in dit topic postenquote:
Goed plan. Als ze dan begint te zwetsen versta je er toch niets van.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:29 schreef Nautilus. het volgende:
Misschien moet ik toch maar gewoon een Spaans meisje verleiden.
Wacht maar tot ik jouw kloon hier neerplemp.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, relaxed. Nu komt het verleden in dit topic posten
Ohja was met SCHquote:Op woensdag 25 november 2015 21:32 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Haha, zulk Skihut-jargon zou ik nooit gebruiken, zelfs niet in de ZwaardviSCH-periode.
Wat denk jij, is dit een troll of is het echt. Als het echt is, wat mankeert hem dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:31 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed, ten eerste had Mata ook niets met DBZ. En deze gozer lijkt een aluhoedje met een christelijk tintje. De angst voor vermeende satanaanbidders bijvoorbeeld en duivelssymbolen.
BloodHoundfromHell zeker? Daar is dit account weer een kloon van.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik jouw kloon hier neerplemp.
Ik denk dat het echt is.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat denk jij, is dit een troll of is het echt. Als het echt is, wat mankeert hem dan?
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dan liever Tichelaar die praat als de kastelein van de Après Skihut.
Oudste bekende complottheorie is/zijn natuurlijk de rollen van Zion.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt is.
Het is best frappant dat antisemitisme en aluhoedjes echt een grote overlap kent. Ik vraag me erg af waar dat aan ligt.
Daarom vroeg ik het ook aan jou, want ik begrijp hem ook niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt is.
Het is best frappant dat antisemitisme en aluhoedjes echt een grote overlap kent. Ik vraag me erg af waar dat aan ligt.
In die zin vind ik dat het concept New Antisemitism best valide is misschien.quote:A useful analysis of the paranoia of the Jewish-dominated British Establishment and its media at the prospect of the Labour Party being led by someone who is not 'de-rigeur' subservient to the Israel Lobby
Dat is waar.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oudste bekende complottheorie is/zijn natuurlijk de rollen van Zion.
Wat doe jij op die sites?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar.
Wat ik denk is dat de aluhoedjes vooral gemeen hebben dat iets altijd de schuld is van één bepaalde groep. En vaak lenen helaas joden goed voor die zondebok.
Dat dezelfde mensen best wel eens tot dezelfde subgroepen behoren is niet zo gek natuurlijk. De subgroepen jaloerse mensen en vrouwen vertonen ook verdacht veel overlap.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt is.
Ik zit wel eens op andere fora. En soms heb je figuren als Lichtkogel die naar dat soort dingen linken.quote:
Lastig. Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook aan jou, want ik begrijp hem ook niet.
Ik ben ook te moe om erover na te denken, best lui om het dan aan jou te vragen.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lastig. Ik zou het niet weten.
Voer voor psychologen.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook te moe om erover na te denken, best lui om het dan aan jou te vragen.
Welterusten Disana.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar eerst naar bed, want ik moet om acht uur alweer opstaan. Welterusten Robin en mensen.
Daarvoor moet je allereerst in punten gelijk staan hè?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:00 schreef Kowloon het volgende:
Bij gelijkspel wordt PSV toch tweede nu? Ivm. onderling resultaat.
Hmmmm, ja uiteraard, zat verkeerd te kijken.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarvoor moet je allereerst in punten gelijk staan hè?
Op zich is een gelijkspel een goed uitgangspunt als ze thuis tegen CSKA kunnen winnen. Aangezien Man U en Wolfsburg tegen elkaar moeten is PSV dan sowieso door. Verliezen ze hier dan zijn ze afhankelijk van winst van United tegen Wolfsburg.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:07 schreef Kowloon het volgende:
Huh
[..]
Hmmmm, ja uiteraard, zat verkeerd te kijken.Dan maar hopen op een laat doelpuntje.
Ja, ik zie het.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op zich is een gelijkspel een goed uitgangspunt als ze thuis tegen CSKA kunnen winnen. Aangezien Man U en Wolfsburg tegen elkaar moeten is PSV dan sowieso door. Verliezen ze hier dan zijn ze afhankelijk van winst van United tegen Wolfsburg.
Komt hierna nog een laatste speelronde. Maar bij een gelijk aantal punten zouden ze dan inderdaad boven ManU eindigen.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:00 schreef Kowloon het volgende:
Bij gelijkspel wordt PSV toch tweede nu? Ivm. onderling resultaat.
Zou mooi zijn inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:37 schreef Kaas- het volgende:
PSV heeft met 1 speelronde te gaan zowaar een zeer aardige kans om te overwinteren in de Champions League.
Dat gebeurde voor het laatst in 2006/2007 (een geweldig PSV haalde toen de kwartfinale).
Nee Feyenoord, want die won als laatste een grote Europese titel. Duh.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:45 schreef Kowloon het volgende:
PSV dus de beste club van NL afgelopen 10 jaar.
Goed nieuws dus, the man in the high castle is nu een seriequote:
Die kun je ook altijd als een soort joker inzetten ja.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee Feyenoord, want die won als laatste een grote Europese titel. Duh.
Ja, al volledig te downloaden ook.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goed nieuws dus, the man in the high castle is nu een serie
Mooie meid inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waren jullie ook verliefd op Shakira vroeger?
Heftig weekje moet dat geweest zijn toen in Rotterdam. Eerst Pim Fortuyn dood, toen de toernooiwinst van Feijenoord.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:50 schreef Kaas- het volgende:
Feyenoord 2001/02: Jerzy Dudek, Kees van Wonderen, Brett Emerton, Jon-Dahl Tomasson, Paul Bosvelt, Robin van Persie, Pierre van Hooijdonk, ...
Hoop dat ie op kantoor ligt. Godverdegodver.quote:
Wel te hopen ja. Altijd een heel gedoe om al die pasjes weer te moeten regelen. Of had je er veel cash in zitten?quote:Op woensdag 25 november 2015 23:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoop dat ie op kantoor ligt. Godverdegodver.
Nee, puur pasjes. Maar gedoetje inderdaad. Wilde nog op kantoor kijken maar de toegangspas zat in....de portemonnee.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel te hopen ja. Altijd een heel gedoe om al die pasjes weer te moeten regelen. Of had je er veel cash in zitten?
El Ahmadi.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:55 schreef Kaas- het volgende:
Uit de tijd dat er nog goede voetballers in de Eredivisie rondliepen.
Nu uitsluitend 18-jarige talenten, amateurs en een enkele toevalstreffer als Bony of Guardado. En Dirk Kuyt, en Dirk Kuyt.
Karsdorp.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 22:50 schreef Kaas- het volgende:
Feyenoord 2001/02: Jerzy Dudek, Kees van Wonderen, Brett Emerton, Jon-Dahl Tomasson, Paul Bosvelt, Robin van Persie, Pierre van Hooijdonk, ...
Kut héquote:
Een mod ben je 24 uur per dag.quote:Op donderdag 26 november 2015 07:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
Goedemorgen Reya. Waarom zo vroeg?
lekker uurtje wandelen naar werk. Frisse lucht snuiven.quote:Op donderdag 26 november 2015 07:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
Goedemorgen Reya. Waarom zo vroeg?
Dat zou nergens op slaan, aangezien ik geen expertise heb.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik zou graag Koos eens op TV zien als expert. Topvermaak.
Het dolfinarium wordt door de gemeente gegijzeld? Begrijpelijk maar wreed.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou nergens op slaan, aangezien ik geen expertise heb.
Ja, tenzij iemand heel geïnteresseerd is de beslommeringen van de Harderwijkse politiek of het wel en wee van zeezoogdierenpark in gevangenschap.
In werkelijkheid is het eerder andersom.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het dolfinarium wordt door de gemeente gegijzeld? Begrijpelijk maar wreed.
Haha, zo zie ik dat ook altijd. Kunnen al die conservatieve jongens ook ineens de kenner uithangen.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
Dat WNL is echt een mooi programma. Ook leuk voor die gasten van Elsevier dat ze ook een keer in een tv-programma op mag draven als 'experts'.
Het was een sneer denk ik.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, tenzij iemand heel geïnteresseerd is de beslommeringen van de Harderwijkse politiek of het wel en wee van zeezoogdierenpark in gevangenschap.
Joh.quote:
Simon Rozendaal als de klimaatexpert zeker.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
Dat WNL is echt een mooi programma. Ook leuk voor die gasten van Elsevier dat ze ook een keer in een tv-programma op mogen draven als 'experts'.
Simon Rozendaalquote:Op donderdag 26 november 2015 10:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Simon Rozendaal als de klimaatexpert zeker.
Hoppa! Aanpakken die handel.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Joh.
En die neutraliseer je met zelfspot, autist.
De vorderingen van Volkert, met Koosvogels.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op die laatste groep kun je stemmen bij de POL-verkiezingen.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wie is de grootste autist van Fok?
En wie van de SC?
Jij.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wie is de grootste autist van Fok?
En wie van de SC?
Oke, baklap.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Joh.
En die neutraliseer je met zelfspot, autist.
Opdonderen met die verkiezingen.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Op die laatste groep kun je stemmen bij de POL-verkiezingen.
Is toch leuk? Of ben je niet creatief genoeg om een leuk verhaaltje op te schrijven?quote:Op donderdag 26 november 2015 13:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Opdonderen met die verkiezingen.
Wat is er leuk aan?quote:Op donderdag 26 november 2015 13:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is toch leuk? Of ben je niet creatief genoeg om een leuk verhaaltje op te schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |