SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 0% gewijzigd door Dagoduck op 23-11-2015 13:34:17 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Daarachter is nog meer.quote:Op maandag 23 november 2015 13:20 schreef Nattekat het volgende:
Van Zo dichtbij stem ik voor plaatsnaambord. Past wel beter voor deze boerderij, want meer is het niet.
hier.quote:
N-Bquote:
Het gaat om deze gemeentes waar de Stok nog niet is geweest:quote:Op maandag 23 november 2015 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hier.
maar brabant is een breed begrip. het overspant bijna heel nederland van west naar oost.
Boekel, Gemert-Bakel en Mill & Sint Hubert zijn allemaal dichtbij voor mij. Maar waar ligt ie nu dan? De OP is niet duidelijk en normaal stond dat toch in de TT?quote:Op maandag 23 november 2015 13:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het gaat om deze gemeentes waar de Stok nog niet is geweest:
Alphen-Chaam
Asten
Bladel
Boekel
Boxmeer
Gemert-Bakel
Hilvarenbeek
Mill en Sint Hubert
Oirschot
Reusel-De Mierden
Someren
Hij is nu onderweg met Nattekat.quote:Op maandag 23 november 2015 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Boekel, Gemert-Bakel en Mill & Sint Hubert zijn allemaal dichtbij voor mij. Maar waar ligt ie nu dan? De OP is niet duidelijk en normaal stond dat toch in de TT?
Hij is onderweg. Nattekat heeft hem opgepikt in Klein Delfgauwquote:Op maandag 23 november 2015 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Boekel, Gemert-Bakel en Mill & Sint Hubert zijn allemaal dichtbij voor mij. Maar waar ligt ie nu dan? De OP is niet duidelijk en normaal stond dat toch in de TT?
Dat mag dus wel in de OP.quote:Op maandag 23 november 2015 13:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hij is onderweg. Nattekat heeft hem opgepikt in Klein Delfgauw
Wie heeft trouwens de pinpoint voor Wassenaar voor me?
Had ik je al gemeld. Vorig topic ondertussen.quote:Op maandag 23 november 2015 13:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hij is onderweg. Nattekat heeft hem opgepikt in Klein Delfgauw
Wie heeft trouwens de pinpoint voor Wassenaar voor me?
quote:Op maandag 23 november 2015 11:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
De locatie van de huidige is niet zo moeilijk.
In Wassenaar lag ie hier: https://www.google.nl/maps/place/52%C2%B009'14.6%22N+4%C2%B023'04.8%22E/@52.1540693,4.3824843,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x0
De OP is niet constant bij te werken en ook alleen maar door een mod of de TS. De TT Wordt met regelmaat bijgewerkt. Maar is ook werk voor een modje. Hij is nu zo snel opgepikt na de plaatsing, dat er nog geen mod beschikbaar was.quote:Op maandag 23 november 2015 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat mag dus wel in de OP.
En als je dan toch bezig bent: Volgens mij ben ik naast Jozefientje de enige die geen officieel plaatsnaambord heeft gebruikt. Dus dat mag dan ook wel als 'een maanvis doen' beschreven worden
.
Tofquote:Op maandag 23 november 2015 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En als je dan toch bezig bent: Volgens mij ben ik naast Jozefientje de enige die geen officieel plaatsnaambord heeft gebruikt. Dus dat mag dan ook wel als 'een maanvis doen' beschreven worden
.
Een speeltoestel in Uden. Was ook een mooie ja.quote:
Nice! Lekkere korte verplaatsingenquote:Op maandag 23 november 2015 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Nu we toch bezig zijn met niet erkende plaatsen:
[ afbeelding ]
Die auto op de achtergrond is niet van mij
Ik ben echt een miljoen keer verkeerd gereden, zelfs toen ik de navigatie had ingesteld op deze plek
Je mag weer, hup, voort, kleine verplaatsing doen, kan ik straks uit mn werk hem weer oppikken.quote:
Als deze telt, dan telt die van Katwijk aan Zee dus ook?quote:Op maandag 23 november 2015 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Nu we toch bezig zijn met niet erkende plaatsen:
[ afbeelding ]
Die auto op de achtergrond is niet van mij
Ik ben echt een miljoen keer verkeerd gereden, zelfs toen ik de navigatie had ingesteld op deze plek
Het Katwijk-bord? Aan zo'n wit bord heeft ie nooit gelegenquote:Op maandag 23 november 2015 14:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Als deze telt, dan telt die van Katwijk aan Zee dus ook?![]()
Kan ik die mooi aftikken
Nu toch wel.quote:Op maandag 23 november 2015 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het Katwijk-bord? Aan zo'n wit bord heeft ie nooit gelegen
Destijds in Uden?quote:Op maandag 23 november 2015 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
.
Nee, omdat ik nooit de moeite heb genomen om Katwijk eens en voor altijd uit de todo lijst te gooienquote:Op maandag 23 november 2015 14:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik bedoel, Katwijk aan zee is nooit afgetikt omdat er alleen een wit bord van is.
Kunnen we dan ook "een fientje doen" benoemen?quote:Op maandag 23 november 2015 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 23 november 2015 14:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Kunnen we dan ook "een fientje doen" benoemen?![]()
[ afbeelding ]
Ja, hier:quote:Op maandag 23 november 2015 14:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Witte borden mogen toch ook gewoon? Heeft wel vaker aan witte borden gelegen.
Die blijven het leukstquote:Op maandag 23 november 2015 14:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nice! Lekkere korte verplaatsingen
En je voor de tweede keer in 24 uur aan de beurt komtquote:Op maandag 23 november 2015 14:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Echt wel! Zeker als iemand anders kort daarna ook een korte verplaatsing doet.
Hij ligt rete-dichtbij. Gaat me vandaag alleen niet meer lukken.quote:Op maandag 23 november 2015 14:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Echt wel! Zeker als iemand anders kort daarna ook een korte verplaatsing doet.
Dat Huisduinen bord was gewoon verkleurd door de zon en zand/wind. Inmiddels bestaat dat bord niet meerquote:Op maandag 23 november 2015 14:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Loosduinen was er ook eentje. En De Zwarte Kat, mijn tweede verplaatsing, was er ook eentje.
Die twee spreken elkaar tegen. En voor je het weet komt Fien langs en is het weer afgelopen met de pretquote:Op maandag 23 november 2015 14:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij ligt rete-dichtbij. Gaat me vandaag alleen niet meer lukken.
Van Kerkehout naar Den Haag is ook een verplaatsing.quote:Op maandag 23 november 2015 14:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij ligt rete-dichtbij. Gaat me vandaag alleen niet meer lukken.
quote:Op maandag 23 november 2015 14:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Kunnen we dan ook "een fientje doen" benoemen?![]()
[ afbeelding ]
Of Fien moet meedoen en weer een korte verplaatsing doen. Net als gisteren.quote:Op maandag 23 november 2015 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die twee spreken elkaar tegen. En voor je het weet komt Fien langs en is het weer afgelopen met de pret
Die verplaatsing van gisteren is wel een hele goede geweest ja, als ie weer in de provincie terecht was gekomen hadden er 3 verplaatsingen niet plaatsgevondenquote:Op maandag 23 november 2015 14:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of Fien moet meedoen en weer een korte verplaatsing doen. Net als gisteren.
Ja tuurlijk ik bedoelde ook meer als extraquote:Op maandag 23 november 2015 14:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Een speeltoestel in Uden. Was ook een mooie ja.
Alleen Fien had er zelf eentje gemaakt, van een niet-bestaande plaats. Blijft een Fientje dus.
yesquote:
Oh! Verkeerd begrepen. Vraag me af of je daar de eerste in bent.quote:Op maandag 23 november 2015 14:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ik bedoelde ook meer als extra.
'niet officieel' vs 'zelfgemaakt'
nieuwe remblokken?quote:Op maandag 23 november 2015 14:55 schreef Fien1989 het volgende:
De volgende verplaatsing van mij wordt geen korte meer. Tijd voor wat anders dan het westen ook
Maar goed, vandaag wordt het 'm sowieso niet... ben nu in Zwolle aan het wachten op onderhoud aan mijn auto
Zie je niet hoe veel er nu gebeurd is nu je hem een keer in de buurt hebt gelegd?quote:Op maandag 23 november 2015 14:55 schreef Fien1989 het volgende:
De volgende verplaatsing van mij wordt geen korte meer. Tijd voor wat anders dan het westen ook
Maar goed, vandaag wordt het 'm sowieso niet... ben nu in Zwolle aan het wachten op onderhoud aan mijn auto
zo snel mogelijk weer weg met die stok uit pauperwestland!quote:Op maandag 23 november 2015 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie je niet hoe veel er nu gebeurd is nu je hem een keer in de buurt hebt gelegd?
Gun iedereen nog even wat dagen zodat ook de mensen die nog geen tijd hebben gehad aan verplaatsen toekomen
Dus je bent gezellig dichtbijquote:Op maandag 23 november 2015 14:55 schreef Fien1989 het volgende:
Hij is niet eens in Westland geweest. Enkel Kaag en Brassem, Wassenaar en Delft.quote:Op maandag 23 november 2015 15:01 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
zo snel mogelijk weer weg met die stok uit pauperwestland!
Anders haal ik hem straks gewoon op, niks niet wachten. Het is weer tijd voor een rel!quote:Op maandag 23 november 2015 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie je niet hoe veel er nu gebeurd is nu je hem een keer in de buurt hebt gelegd?
Gun iedereen nog even wat dagen zodat ook de mensen die nog geen tijd hebben gehad aan verplaatsen toekomen
alles voorbij utrecht is pauperwestlandquote:Op maandag 23 november 2015 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is niet eens in Westland geweest. Enkel Kaag en Brassem, Wassenaar en Delft.
En jij hebt zeker geen reden tot klagen, de stok komt regelmatig in Apeldoorn terecht
Gewoon doen! Relfeestje in Zuid-Holland!!!quote:Op maandag 23 november 2015 15:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Anders haal ik hem straks gewoon op, niks niet wachten. Het is weer tijd voor een rel!
Gelijk heb je, alles ten oosten van Utrechtquote:Op maandag 23 november 2015 15:10 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
alles voorbij utrecht is pauperwestland
Inderdaad!quote:Op maandag 23 november 2015 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon doen! Relfeestje in Zuid-Holland!!!
Nu al meer actie dan de afgelopen 5 maanden voor elkaar, nog een relletje past daar prima bij
wow, zelden zo'n slechte bash gezien deze weekquote:Op maandag 23 november 2015 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelijk heb je, alles ten oosten van Utrecht
Pauperoostland is nog erger, alles ten oosten van Apeldoorn
Maar dan blijft hij telkens in dezelfde regio...quote:Op maandag 23 november 2015 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van mij mag je volgende week weer lekker verplaatsen, met het huidige tempo heb ik dan vast alweer een verplaatsing achter de rug en mogen anderen weer wat doenquote:Op maandag 23 november 2015 15:14 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
wow, zelden zo'n slechte bash gezien deze week
Hij blijft altijd een weekje of twee in dezelfde regio, dat is leuker dan telkens die lange verplaatsingenquote:Op maandag 23 november 2015 15:17 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar dan blijft hij telkens in dezelfde regio...
Zee-land!, Zee-land!, Zee-land!, Zee-land!![]()
![]()
Nummer Een moet sowieso nog een keer officieel
deze week eigenlijk ook geen tijd om grote afstanden te overbruggen. daarnaast gun ik natuurlijk iedereen zijn of haar stok verplaatsingquote:Op maandag 23 november 2015 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van mij mag je volgende week weer lekker verplaatsen, met het huidige tempo heb ik dan vast alweer een verplaatsing achter de rug en mogen anderen weer wat doen
Maasland dan?quote:Op maandag 23 november 2015 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is niet eens in Westland geweest. Enkel Kaag en Brassem, Wassenaar en Delft.
En jij hebt zeker geen reden tot klagen, de stok komt regelmatig in Apeldoorn terecht
quote:Op maandag 23 november 2015 15:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maasland dan?
En Delft is nagenoeg Westland
Vandaag is maandagquote:Op maandag 23 november 2015 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij blijft altijd een weekje of twee in dezelfde regio, dat is leuker dan telkens die lange verplaatsingen
Vanaf maandag mag ie weer weg, dan heeft iedereen in Den Haag eo wel een kans gehad.
Zelfs Zeeland laat ik dan gebeuren
Vrijdag danquote:Op maandag 23 november 2015 15:36 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Vandaag is maandag
Nog een maandag afwachten is te lang, gaat niet gebeuren
Andere regio's als Noord-Brabant krijgen ook geen 2 weken
ik kan natuurlijk deze week ook een paar dagen in utrecht gaan werken. dan zit ik dermate dichtbij de stok dat even heen en weer rijden een mogelijkheid isquote:Op maandag 23 november 2015 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrijdag dan
Of als ie langer dan 24 uur dood ligt te gaan zonder plannen.
mee eenschquote:Op maandag 23 november 2015 15:17 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar dan blijft hij telkens in dezelfde regio...
Limbo-land!, Limbo-land!, Limbo-land!, Limbo-land!![]()
![]()
Nummer Een moet sowieso nog een keer officieel
Nattekat is gewoon blij dat Zuid Holland eindelijk weer een kans heeft gekregen en dat het als een tierelier looptquote:Op maandag 23 november 2015 15:41 schreef KaBuf het volgende:
Ik zou bijna vanavond al om de stok willen gaan, alleen maar omdat Nattekat nu zo doet
uitdaging geaccepteerdquote:Op maandag 23 november 2015 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nattekat is gewoon blij dat Zuid Holland eindelijk weer een kans heeft gekregen en dat het als een tierelier loopt
Hem weghalen komt overeen met een lopend feestje afblazen
bløfquote:Op maandag 23 november 2015 15:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik neem hem volgende maand gewoon mee naar Zeeland, Nieuw-Zeeland
Haha duckquote:Op maandag 23 november 2015 15:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik neem hem volgende maand gewoon mee naar Zeeland, Nieuw-Zeeland
Echt, als het hier stil komt te liggen maakt het me geen zak meer uit waar ie terecht komtquote:
vanavond dan maar doen, goed?quote:Op maandag 23 november 2015 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt, als het hier stil komt te liggen maakt het me geen zak meer uit waar ie terecht komt
Maasland is Midden-Delfland.quote:Op maandag 23 november 2015 15:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maasland dan?
En Delft is nagenoeg Westland
Ik bedoelde, en Spockjuh volgens mij ook, meer de regio Westland, niet perse de gemeentequote:
ach, beetje creatief omgaan met de tijd moet kunnenquote:Op maandag 23 november 2015 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij had geen tijd en Maringo ging nog voor een relletje zorgen.
Het is nog steeds geen regio Westland ook.quote:Op maandag 23 november 2015 15:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik bedoelde, en Spockjuh volgens mij ook, meer de regio Westland, niet perse de gemeente
5 minuten rijden voor mijquote:Op maandag 23 november 2015 16:02 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ach, beetje creatief omgaan met de tijd moet kunnen
Wat een liefdequote:Op maandag 23 november 2015 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5 minuten rijden voor mij
Ik wacht je op met een knuppel.
beter, regel ik de vaseline. buk je wel diep genoeg?quote:Op maandag 23 november 2015 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5 minuten rijden voor mij
Ik wacht je op met een knuppel.
Creatief omgaan met de tijd in de spits.quote:Op maandag 23 november 2015 16:02 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ach, beetje creatief omgaan met de tijd moet kunnen
Tuurlijk, anders kan ik de fokstok niet pakken.quote:Op maandag 23 november 2015 16:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
beter, regel ik de vaseline. buk je wel diep genoeg?
gebruik ik de knuppel vaseline wel als je de stok paktquote:Op maandag 23 november 2015 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders kan ik de stok niet pakken.
Dan kom je veel te laat, met die gestoorde ideeën van jequote:Op maandag 23 november 2015 16:21 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
gebruik ik de knuppel vaseline wel als je de stok pakt
ik ben niet degene die gaat komenquote:Op maandag 23 november 2015 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kom je veel te laat, met die gestoorde ideeën van je
Randstedelijke arrogantiequote:Op maandag 23 november 2015 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelijk heb je, alles ten oosten van Utrecht
Pauperoostland is nog erger, alles ten oosten van Apeldoorn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
over een uurtjequote:
neuh een wijk erachterquote:
eerder zoenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |