De FOK!stok is een idee van harrie1SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat zo? Ik heb jouw potentiële bestemming niet eens gecheckt op treinstations, eigenlijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar...
Er is wel een bushalte in de buurt trouwens. Als we gaan naar wat ik in gedachten heb tenminste. Dat kan nog veranderen, net als het weer.
Behalve als ik kom, dan is het niet engquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar dan komen er FOK!kers in m'n achtertuin. Dat is eng.
Volgens mij heeft hij 'm nu wel in bezitquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had niet helemaal duidelijk of Tecumseh de stok in handen heeft, of van plan is hem te halen
hem heeft.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:54 schreef Tecumseh het volgende:
De stok gaat weer verder, vanavond of morgenochtend de volgende plaatsing
Mooi!quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:56 schreef Tecumseh het volgende:
Vanmorgen heb ik de stok inderdaad opgehaald, sorry dat dit niet duidelijk genoeg vermeld was.
De stok vlak na ophalen:
[ afbeelding ]
Hierna moest ik een dagje naar Duitsland waarbij de stok netjes op mijn auto heeft gepast. Na terugkomst heb ik de stok weer uitgezet:
De stok ligt in elk geval veilig:
[ afbeelding ]
Het plaatsnaambord met de omgeving:
[ afbeelding ]
Let wel op, bij dit bord kun je de auto niet veilig stilzetten. Het beste kun je de auto bij de politie voor de deur zetten en het laatste stuk lopen.
Bestemming is vooralsnog niet definitief bekendSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb jullie beiden voorzien van de juiste codequote:Op zondag 15 november 2015 02:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet niet of ik de goede code heb want ik las hier dat iemand een paar keer de verkeerde had gestuurd?
We zijn inmiddels een beetje uit over de mogelijke bestemmingquote:Op zondag 15 november 2015 01:21 schreef Fien1989 het volgende:
Zo, het is definitief dat AdoraBelle en ik de Stok morgen (zondag) gaan halenIk pak de trein tot aan Apeldoorn en dan gaan we vanaf daar met haar auto verder
Ook even een pinpoint, anders schiet het alsnog niet op wat ophalen betreftBestemming is vooralsnog niet definitief bekendSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met dit pleurisweer!quote:
fok@stokmeetquote:Op zondag 15 november 2015 09:50 schreef Barreltje het volgende:
Zijn er nou 3 mensen die de stok gaan halen?
Aah joh pak je mijn ebike kan de fokstok veilig in het kinderzitje mee terugquote:
De pinpoint kloptquote:Op zondag 15 november 2015 01:21 schreef Fien1989 het volgende:
Zo, het is definitief dat AdoraBelle en ik de Stok morgen (zondag) gaan halenIk pak de trein tot aan Apeldoorn en dan gaan we vanaf daar met haar auto verder
Ook even een pinpoint, anders schiet het alsnog niet op wat ophalen betreftBestemming is vooralsnog niet definitief bekendSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand durft bij jou op bezoek te gaan. Behalve ik als ik gestrand ben omdat de treinen niet meer rijden.quote:Op zondag 15 november 2015 13:48 schreef Spockjuh_ het volgende:
Vanaf station naar mijn huis is anders maar 10 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop