Destijds in Uden?quote:Op maandag 23 november 2015 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat mag dus wel in de OP.
En als je dan toch bezig bent: Volgens mij ben ik naast Jozefientje de enige die geen officieel plaatsnaambord heeft gebruikt. Dus dat mag dan ook wel als 'een maanvis doen' beschreven worden
.
Nee, omdat ik nooit de moeite heb genomen om Katwijk eens en voor altijd uit de todo lijst te gooienquote:Op maandag 23 november 2015 14:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik bedoel, Katwijk aan zee is nooit afgetikt omdat er alleen een wit bord van is.
Kunnen we dan ook "een fientje doen" benoemen?quote:Op maandag 23 november 2015 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat mag dus wel in de OP.
En als je dan toch bezig bent: Volgens mij ben ik naast Jozefientje de enige die geen officieel plaatsnaambord heeft gebruikt. Dus dat mag dan ook wel als 'een maanvis doen' beschreven worden
.
quote:Op maandag 23 november 2015 14:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Kunnen we dan ook "een fientje doen" benoemen?![]()
[ afbeelding ]
Ja, hier:quote:Op maandag 23 november 2015 14:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Witte borden mogen toch ook gewoon? Heeft wel vaker aan witte borden gelegen.
Die blijven het leukstquote:Op maandag 23 november 2015 14:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nice! Lekkere korte verplaatsingen
En je voor de tweede keer in 24 uur aan de beurt komtquote:Op maandag 23 november 2015 14:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Echt wel! Zeker als iemand anders kort daarna ook een korte verplaatsing doet.
Hij ligt rete-dichtbij. Gaat me vandaag alleen niet meer lukken.quote:Op maandag 23 november 2015 14:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Echt wel! Zeker als iemand anders kort daarna ook een korte verplaatsing doet.
Dat Huisduinen bord was gewoon verkleurd door de zon en zand/wind. Inmiddels bestaat dat bord niet meerquote:Op maandag 23 november 2015 14:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Loosduinen was er ook eentje. En De Zwarte Kat, mijn tweede verplaatsing, was er ook eentje.
Die twee spreken elkaar tegen. En voor je het weet komt Fien langs en is het weer afgelopen met de pretquote:Op maandag 23 november 2015 14:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij ligt rete-dichtbij. Gaat me vandaag alleen niet meer lukken.
Van Kerkehout naar Den Haag is ook een verplaatsing.quote:Op maandag 23 november 2015 14:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij ligt rete-dichtbij. Gaat me vandaag alleen niet meer lukken.
quote:Op maandag 23 november 2015 14:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Kunnen we dan ook "een fientje doen" benoemen?![]()
[ afbeelding ]
Of Fien moet meedoen en weer een korte verplaatsing doen. Net als gisteren.quote:Op maandag 23 november 2015 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die twee spreken elkaar tegen. En voor je het weet komt Fien langs en is het weer afgelopen met de pret
Die verplaatsing van gisteren is wel een hele goede geweest ja, als ie weer in de provincie terecht was gekomen hadden er 3 verplaatsingen niet plaatsgevondenquote:Op maandag 23 november 2015 14:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of Fien moet meedoen en weer een korte verplaatsing doen. Net als gisteren.
Ja tuurlijk ik bedoelde ook meer als extraquote:Op maandag 23 november 2015 14:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Een speeltoestel in Uden. Was ook een mooie ja.
Alleen Fien had er zelf eentje gemaakt, van een niet-bestaande plaats. Blijft een Fientje dus.
yesquote:
Oh! Verkeerd begrepen. Vraag me af of je daar de eerste in bent.quote:Op maandag 23 november 2015 14:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ik bedoelde ook meer als extra.
'niet officieel' vs 'zelfgemaakt'
nieuwe remblokken?quote:Op maandag 23 november 2015 14:55 schreef Fien1989 het volgende:
De volgende verplaatsing van mij wordt geen korte meer. Tijd voor wat anders dan het westen ook
Maar goed, vandaag wordt het 'm sowieso niet... ben nu in Zwolle aan het wachten op onderhoud aan mijn auto
Zie je niet hoe veel er nu gebeurd is nu je hem een keer in de buurt hebt gelegd?quote:Op maandag 23 november 2015 14:55 schreef Fien1989 het volgende:
De volgende verplaatsing van mij wordt geen korte meer. Tijd voor wat anders dan het westen ook
Maar goed, vandaag wordt het 'm sowieso niet... ben nu in Zwolle aan het wachten op onderhoud aan mijn auto
zo snel mogelijk weer weg met die stok uit pauperwestland!quote:Op maandag 23 november 2015 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie je niet hoe veel er nu gebeurd is nu je hem een keer in de buurt hebt gelegd?
Gun iedereen nog even wat dagen zodat ook de mensen die nog geen tijd hebben gehad aan verplaatsen toekomen
Dus je bent gezellig dichtbijquote:Op maandag 23 november 2015 14:55 schreef Fien1989 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |