abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157706723
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:57 schreef agter het volgende:

[..]

Het is geen zwart maken. Dus geen probleem.
Ze had er net ook geen problemen mee hoor, ze wilde alleen Mootie effe dwarszitten...
pi_157706736
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Met bron en al, FANN snapte het toch niet. Leg ik het uit ook niet goed...
Beetje jammer dat je het verkeerde uitlegt.
pi_157706743
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:57 schreef FANN het volgende:

[..]

U kunt dit artikel lezen nadat u bent ingelogd. Heeft u nog geen account, registreer u dan gratis bij het FD.
quote:
Na een belegering van een appartement in de Parijse wijk Saint-Denis heeft de Franse politie woensdagavond zeven mannen en een vrouw gearresteerd. Twee mensen kwamen om. Onbekend is of het vermoedelijke brein achter de recente aanslagen, Abdelhamid Abaaoud, een van de doden is.

Woensdagochtend belegerde de Franse politie een appartement aan het Place Jean Jaurès in de Parijse voorstad Saint-Denis. De politie had aanwijzingen dat het vermoedelijke brein achter de aanslagen in Parijs, Adbelhamid Abaaoud, zich in die omgeving zou schuilhouden. Een tip dat de Belgische jihadist in de omgeving zou zijn, was maandag binnengekomen

Later in de ochtend vond een tweede aanval plaats, waarbij politiemensen een kerk zijn binnengegaan. Rond het middaguur meldden Franse autoriteiten dat de acties waren afgelopen, waarbij geen agenten maar wel een politiehond (Diesel) om is gekomen. Vijf agenten raakten lichtgewond. Er blijft een grote politiemacht aanwezig in de voorstad.
pi_157706778
Make my day!
pi_157706803
quote:
Ah... zie je dat bedoelde ik :Y maar dat was dus een andere vrouw...

Ook tragisch trouwens -O-
pi_157706851
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die heb ik er niet ingezet.
Dat zegt ook niemand. Je bent vermoeiend. Men zegt dat je in dat topic geen moeite had met een link. Maar het kan zijn dat dat komt omdat je grote hypocriete vriendin het nodig vond om te roepen dat deze vrouw aan de heroïne zit (hoe komt ze daar dan bij?). Wat ik op zich een veel laag-bij-de-grondsere insinuatie vind dan een FB-link posten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2015 23:05:04 ]
pi_157706862
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:00 schreef FANN het volgende:

[..]

Ze had er net ook geen problemen mee hoor, ze wilde alleen Mootie effe dwarszitten...
Nee, Mootie is nogal op de feiten, dan moet ze zelf ook bij de feiten blijven.
1 die vrouw in dat filmpje vraagt "vriendelijk"of terroristen het namens een ander geloof willen doen.
2 Ik post geen FB pagina's van personen, nooit gedaan. En wil dat ook niet horen.
pi_157706922
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

1 die vrouw in dat filmpje vraagt "vriendelijk"of terroristen het namens een ander geloof willen doen.
2 Ik post geen FB pagina's van personen, nooit gedaan. En wil dat ook niet horen.
En als de door jou zo aanbeden StaceySinger roept dat deze mevrouw aan de heroïne zit, hoe houdt zij zich dan aan de feiten? Of geldt hetzelfde niet voor haar?
pi_157706957
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat ze het namens een ander geloof zouden moeten doen is waarschijnlijk sarcastisch bedoeld
denk je niet? Er komen ook moslims om bij al die shit...

en in dat vorige topic toen die FB link werd gepost vroeg je alleen ''wat zegt ze'' toen ging je
ook niet zeiken dat die link was gepost.

kunnen we weer on topic nu?
pi_157706968
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En als de door jou zo aanbeden StaceySinger roept dat deze mevrouw aan de heroïne zit, hoe houdt zij zich dan aan de feiten? Of geldt hetzelfde niet voor haar?
klopt ik dacht dat het dezelfde vrouw was
zal een vriendin zijn ofzo

net zo gek

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157706976
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Die vrouw die kijkt toch ook alsof ze net gebruikt heeft?
pi_157707011
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ja die staat stijf van de drugs
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157707026
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:08 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

net zo gek

[ afbeelding ]
Wat de neuk. Zie je zelf wel wat voor aanmatigende nonsens je allemaal roept?

Het is een totaal random meisje!
  vrijdag 20 november 2015 @ 23:10:34 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157707032
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:08 schreef StaceySinger het volgende:

net zo gek

[ afbeelding ]
Dit is de nicht.
Wil je nu beweren dat die vrouw van die Facebookboodschap haar vriendin is?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157707045
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat de neuk. Zie je zelf wel wat voor aanmatigende nonsens je allemaal roept?

Het is een totaal random meisje!
geen idee kan je dat hardmaken dan ?
pi_157707060
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:11 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Jij bent serieus stapelgek.
pi_157707097
quote:

[..]

Wat heb jij gebruikt?
8)7
Make my day!
pi_157707106
-Nee dus-

[ Bericht 98% gewijzigd door Specularium op 20-11-2015 23:14:12 ]
pi_157707124
quote:

[..]

Dit spelletje gaan we hier dus niet spelen.
Je gaat geen dingen verzinnen om vervolgens te vragen of mensen kunnen bewijzen dat het niet zo is.
pi_157707132
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jongens, geloof me van een ouder van een dochter 1) je weet niet wat ze doen en 2) er lopen allerlei petjes-mannetjes rond die echt hun verstand in hun achterzak hebben zitten. Als ze al verstand hebben 3).
Het is wel wat veranderd het speelveld hoor.
En ik geloof niet dat die meisjes slecht zijn pur sang.
Dat fermenteert altijd bij mannetjes.

Ik ben nog steeds voorstander om alle mannen vast te zetten in grote concentratiekampen van 15 tot 40. Alle rotzooi heb je dan ondervangen voor 95%. Ik word jullie dictator van liefde dan. Geen rotzooi meer. Geen criminaliteit. Mensen allemaal tevreden.
I´m back.
pi_157707157
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dit spelletje gaan we hier dus niet spelen.
Je gaat geen dingen verzinnen om vervolgens te vragen of mensen kunnen bewijzen dat het niet zo is.
spelletje ?
ik schrijf > klopt ik dacht dat het dezelfde vrouw was

LINK
pi_157707292
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:14 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

spelletje ?
ik schrijf > klopt ik dacht dat het dezelfde vrouw was

LINK
Je probeert een willekeurig iemand aan terrorisme te koppelen omdat ze ook moslima is.
Ik ga het gewoon weghalen want je verneukt er dit topic mee.

Gewoon feiten, geen onzin.
pi_157707327
Wat betekent dat nou: ze komen uit al de krochten gekropen?

Die meisjes worden gek gemaakt door jongens imho.
I´m back.
pi_157707342
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je probeert een willekeurig iemand aan terrorisme te koppelen omdat ze ook moslima is.
Ik ga het gewoon weghalen want je verneukt er dit topic mee.

Gewoon feiten, geen onzin.
waar zeg ik dat het een terrorist is ?
pi_157707347
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
Wat betekent dat nou: ze komen uit al de krochten gekropen?

Die meisjes worden gek gemaakt door jongens imho.
Beetje zoals loverboys?
  vrijdag 20 november 2015 @ 23:22:03 #101
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157707356
Ik hoor net van mijn vader dat mijn neef in Parijs is. Slecht moment man. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_157707360
Misschien moeten we mannen maar injecteren met oestrogeen toch.
I´m back.
pi_157707373
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:

Beter nu dan vorige week...
  vrijdag 20 november 2015 @ 23:24:13 #104
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_157707416
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:

Hoe laat ontploft ie?.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_157707446
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:21 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Je beweerde net nog dat ze omgekomen was bij de aanslag _O-
pi_157707475
Wel omgekomen door een bomgordel of niet omgekomen door een bomgordel, ze zat alsnog samen met haar neef, de meest gezochte man van Europa, in een appartement. Dan kun je wel volhouden dat ze onschuldig is, maar als ze echt geen slechte bedoelingen had, zat ze daar niet samen met hem. Je kunt bijvoorbeeld ook de autoriteiten waarschuwen.
  vrijdag 20 november 2015 @ 23:26:57 #107
13462 BansheeBoy
pi_157707483
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kijk, niet dat ik legendarisch wil doen. Ik kwam zelf veel op Rue Letort en haalde verse baguettes in de bakkerij onder het appartement. Ik zal je een anekdote vertellen. Ons appartement zat op de bovenste verdieping. De baguette was zo lekker dat we er al aan begonnen te knabbelen als we de bakkerij verlieten. De baguette kwam nooit heelhuids aan. :')

In dat licht moet je dit dus allemaal zien.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_157707501
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:21 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat zei je eerst, toen moest je iets anders verzinnen toen mensen doorhadden dat het niet dezelfde vrouw was en nu zal het wel een vriendin zijn.

Nergens op gebaseerd, en hoort dus niet in dit topic.
pi_157707527
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
Wel omgekomen door een bomgordel of niet omgekomen door een bomgordel, ze zat alsnog samen met haar neef, de meest gezochte man van Europa, in een appartement. Dan kun je wel volhouden dat ze onschuldig is, maar als ze echt geen slechte bedoelingen had, zat ze daar niet samen met hem. Je kunt bijvoorbeeld ook de autoriteiten waarschuwen.
Godallejezus, we hebben het over heel iemand anders o|O
pi_157707530
quote:
De discussie gaat nu over een random fb persoon. :)
Make my day!
pi_157707567
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat zei je eerst, toen moest je iets anders verzinnen toen mensen doorhadden dat het niet dezelfde vrouw was en nu zal het wel een vriendin zijn.

Nergens op gebaseerd, en hoort dus niet in dit topic.
pfft
ik zei al dat ik dacht dat het dezelfde vrouw was
je moet wel met FEITEN komen want ik heb nergens gezegd dat het een terrorist was
pi_157707572
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:28 schreef agter het volgende:

[..]

De discussie gaat nu over een random fb persoon. :)
Ah okay, excuses. Volgde het niet meer allemaal met al die vrouwen die langskwamen.
pi_157707585
quote:
Inderdaad.
Ze was zelfstandig dat pand ingelopen met hem. Had daarvoor telefonisch contact gehad met hem op dinsdag, tja als je niet wil, bel je toch direct de politie en ga je hem toch niet opzoeken.
  vrijdag 20 november 2015 @ 23:32:58 #114
13462 BansheeBoy
pi_157707672
Als de girl niet is gestorven door een bomgordel is er nog steeds geen zelfmoord terroriste in Europa geweest. Gaat dat an sich niet voor copy-cats zorgen? :?

pi_157707685
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

2 broers van me zaten vrijdag in een restaurant er 1 km vandaan. Die hebben niets gemerkt behalve de zwaailichten.
pi_157707728
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Als de girl niet is gestorven door een bomgordel is er nog steeds geen zelfmoord terroriste in Europa geweest. Gaat dat an sich niet voor copy-cats zorgen? :?

Een soort 'das leiden des jungen werthers'?
Make my day!
  vrijdag 20 november 2015 @ 23:37:11 #117
314582 Japie77
Alle harten naar links!
  vrijdag 20 november 2015 @ 23:37:28 #118
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157707807
-Linkje is genoeg-

[ Bericht 99% gewijzigd door Specularium op 20-11-2015 23:40:58 ]
Feyenoord!
pi_157707864
Waarom post je een Nederlands stuk in het Engels?

https://decorrespondent.n(...)t/270921915-3e348492
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 20 november 2015 @ 23:43:01 #120
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157707943
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:39 schreef Felixa het volgende:
Waarom post je een Nederlands stuk in het Engels?

https://decorrespondent.n(...)t/270921915-3e348492
Excuses. :)
Feyenoord!
  vrijdag 20 november 2015 @ 23:43:26 #121
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157707954
Hanna for president! *O*
Feyenoord!
pi_157708189
quote:
Als je op de stoep staat bij een drukke weg en je wilt naar de overkant, hoef je niet meteen over te steken hè. Heb je me zelf geleerd. Soms is wachten beter.
Dus haar suggestie is gewoon niks doen en eventueel vrienden maken met moslimlanden? Want een land als bijvoorbeeld Saoudi-Arabië is natuurlijk prima in staat om IS te laten omschakelen naar vredelievende mensen.

Ik zeg niet dat all out bombarderen de oplossing is, maar zij spreekt hier over collateral damage. Dat is aanwezig en dat is te betreuren, die mensen hoeven niet dood te gaan. Maar IS schiet ook dagelijks christenen, Koerden, moslims die niet in hun straatje passen en allerlei andere "ongelovigen" dood. Is dat verder wel prima dan?

Dit hele stuk komt op mij nogal over als een meisje die het allemaal wel beter weet omdat ze ergens in een links sprookjesboek een verhaal heeft gelezen over hoe de hele wereld in vrede samenleeft. Wat de oplossing wel is, geen idee. Maar een IS laten zitten en hun gang laten gaan is volgens mij een stuk schadelijker en gevaarlijker dan een Saddam of een Bin Laden die ergens in Afghanistan rondloopt.
pi_157708437
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:51 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dus haar suggestie is gewoon niks doen en eventueel vrienden maken met moslimlanden? Want een land als bijvoorbeeld Saoudi-Arabië is natuurlijk prima in staat om IS te laten omschakelen naar vredelievende mensen.

Ik zeg niet dat all out bombarderen de oplossing is, maar zij spreekt hier over collateral damage. Dat is aanwezig en dat is te betreuren, die mensen hoeven niet dood te gaan. Maar IS schiet ook dagelijks christenen, Koerden, moslims die niet in hun straatje passen en allerlei andere "ongelovigen" dood. Is dat verder wel prima dan?

Dit hele stuk komt op mij nogal over als een meisje die het allemaal wel beter weet omdat ze ergens in een links sprookjesboek een verhaal heeft gelezen over hoe de hele wereld in vrede samenleeft. Wat de oplossing wel is, geen idee. Maar een IS laten zitten en hun gang laten gaan is volgens mij een stuk schadelijker en gevaarlijker dan een Saddam of een Bin Laden die ergens in Afghanistan rondloopt.
Een tumor in je lichaam moet verwijdert worden inderdaad, een tumor in je land exact eender.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_157708623
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:51 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

eens, en daarnaast ben ik wel benieuwd hoe ze dit wil verkopen aan Frankrijk en de VS?
Nederland heeft op dat gebied geen bal te vertellen.

Meisje leeft in een ballon, wel een mooie.
  zaterdag 21 november 2015 @ 00:19:17 #125
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157708684
quote:
Hanna: Je hoeft niet per se iets. Als je op de stoep staat bij een drukke weg en je wilt naar de overkant, hoef je niet meteen over te steken hè. Heb je me zelf geleerd. Soms is wachten beter. Of luisteren naar advies van islamitische bondgenoten. Zij begrijpen de situatie vast veel beter dan wij. We moeten gaan samenwerken, en dan bedoel ik niet met Poetin.
Waarom heeft dit soort mensen altijd een zwak voor De Golfstaten, Erdogan en Pakistan maar een diepe afkeer van ome Vladimir?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157708722
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:19 schreef Morendo het volgende:

[..]

Waarom heeft dit soort mensen altijd een zwak voor De Golfstaten, Erdogan en Pakistan maar een diepe afkeer van ome Vladimir?
Meiden kiezen voor de underdog?
  zaterdag 21 november 2015 @ 00:27:15 #127
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157708819
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Meiden kiezen voor de underdog?
En ik denk dat zij ook een sterk gevoel heeft dat moslims ongeveer hetzelfde denken als haar met betrekking tot vrijheid, mensenrechten, individualisme en tolerantie. Ze zal nog wel een keer wakker worden geschud.
pi_157708906
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:27 schreef Morendo het volgende:

[..]

En ik denk dat zij ook een sterk gevoel heeft dat moslims ongeveer hetzelfde denken als haar met betrekking tot vrijheid, mensenrechten, individualisme en tolerantie. Ze zal nog wel een keer wakker worden geschud.
Denk dat je hier de spijker op zijn kop slaat, dat ze denkt dat ze vechten voor dezelfde idealen.
pi_157709127
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:27 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ze is net zo naief als de harvard figuren die tegenwoordig in Washington D.C. rondlopen. In de echte wereld loop je soms tegen het kwaad aan. Daarbij is het bekende kwaad (lees: Putin) beter dan het onbekende kwaad. Kortom, dit is hetzelfde type mensen dat Oekraine een democratisch EU land wil maken of Assad wil afzetten door bepaalde rebellen te steunen zonder zich te realiseren dat het alternatief misschien helemaal niet beter is.

Het enige wat de afgelopen 3 jaar ons getoond heeft is dat er maar 2 keuzes zijn. Of je verbreekt alle banden en connecties met het Midden Oosten (dus ook geen zieligheidssubsidies voor Hamas en de grenzen potdicht) of je helpt actief mee aan een van de twee kanten (Iran of Turkije/Saudi Arabie).

Het is voor de linkse politiek correcte wereld helaas een brug te ver om zich te realiseren wat voor een puinhoop Barry en Hillary er van gemaakt hebben in het Midden Oosten. Laat staan dat ze hen tot verantwoording roepen. Als Turkije morgen de grenzen met Syrie sluit, Putin zijn vliegtuigen niet laat opstijgen en de VS stopt met het steunen van de rebellen en de Saudische geldkranen dichtdraait dan is de oorlog daar binnen een paar weken voorbij.
pi_157709168
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Een tumor in je lichaam moet verwijdert worden inderdaad, een tumor in je land exact eender.
Wel een beetje nazi-taal hè.
I´m back.
pi_157709178
quote:
Maar in Libanon willen ze ook leven hoor. De manier waarop is onbelangrijk, toch?
Een IS-jihadist wil ook gewoon leven op zijn manier, laat hem!
pi_157709198
https://decorrespondent.n(...)04158477203-db95899c

Misschien dat dit de kinderachtigheid wat kan verminderen....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 21 november 2015 @ 00:48:46 #133
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157709214
Het is eigenlijk krankzinnig dat de volstrekt wereldvreemde taal van een, waarschijnlijk zeer beschermd opgroeiende, snotneus zó veel aandacht krijgt. Ik heb er ook al over gelezen in, volgens mij, De Morgen - alsof het een dialoog van Plato betrof.
pi_157709228
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:48 schreef Morendo het volgende:
Het is eigenlijk krankzinnig dat de volstrekt wereldvreemde taal van een, waarschijnlijk zeer beschermd opgroeiende, snotneus zó veel aandacht krijgt. Ik heb er ook al over gelezen in, volgens mij, De Morgen - alsof het een dialoog van Plato betrof.
En jij bent niet beschermd opgevoed wil je zeggen?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_157709245
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:47 schreef Barbusse het volgende:
https://decorrespondent.n(...)04158477203-db95899c

Misschien dat dit de kinderachtigheid wat kan verminderen....
Onze 'vrijheid' is leeg.
Ja, ik wil daar wel een topic over btw, heb er afgelopen dagen wel over nagedacht.
I´m back.
pi_157709264
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Gekke vraag. Hij gaat toch geen peers doodschieten in een poptheater?
I´m back.
pi_157709274
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:48 schreef Morendo het volgende:
Mwah, het legt wel mooi de vreemde contradicties en het bizarre populisme bloot.
  zaterdag 21 november 2015 @ 00:54:06 #138
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157709284
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, opgegroeid als Romulus en Remus. Zeer Spartaans.
pi_157709292
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mwah, het legt wel mooi de vreemde contradicties en het bizarre populisme bloot.
Ben je nou allochtoon, even voor de discussie?
Want je lult er lekker omheen.
Even om het scherp te stellen hè.
I´m back.
pi_157709322
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

_O-
pi_157709409
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

_O-
Wat ik al eerder zei: a man can laugh and laugh and still be a villan.

Jij durft niet te zeggen of je allochtoon bent of niet, of iig dat je ouders dat zijn of niet?
Waarom niet?
I´m back.
  zaterdag 21 november 2015 @ 01:01:25 #142
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157709410
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Veel allochtoner dan Het Koningshuis komt men al generaties lang niet, dus zelfs al.......
pi_157709423
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat ik al eerder zei: a man can laugh and laugh and still be a villan.
Goeie man.
pi_157709424
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:01 schreef Morendo het volgende:

[..]

Veel allochtoner dan Het Koningshuis komt men al generaties lang niet, dus zelfs al.......
Ja, dat zijn dan Duitsers hè.
I´m back.
pi_157709431
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:54 schreef Morendo het volgende:

[..]

Nee, opgegroeid als Romulus en Remus. Zeer Spartaans.
Opgevoed worden door een wolvin heeft niks met Spartaans te maken, maar dat terzijde. Je begrijpt toch wel dat in NL vrijwel iedereen beschermd is opgevoed?
pi_157709433
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Goeie man.
Je bent allochtoon en je schaamt je ervoor dus?
I´m back.
pi_157709440
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bent allochtoon en je schaamt je ervoor dus?
Als jij het zegt dan zal dat wel.
pi_157709457
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als jij het zegt dan zal dat wel.
Ja, okee. :').
I´m back.
pi_157709466
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]