Ze had er net ook geen problemen mee hoor, ze wilde alleen Mootie effe dwarszitten...quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:57 schreef agter het volgende:
[..]
Het is geen zwart maken. Dus geen probleem.
Beetje jammer dat je het verkeerde uitlegt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Met bron en al, FANN snapte het toch niet. Leg ik het uit ook niet goed...
quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
U kunt dit artikel lezen nadat u bent ingelogd. Heeft u nog geen account, registreer u dan gratis bij het FD.
quote:Na een belegering van een appartement in de Parijse wijk Saint-Denis heeft de Franse politie woensdagavond zeven mannen en een vrouw gearresteerd. Twee mensen kwamen om. Onbekend is of het vermoedelijke brein achter de recente aanslagen, Abdelhamid Abaaoud, een van de doden is.
Woensdagochtend belegerde de Franse politie een appartement aan het Place Jean Jaurès in de Parijse voorstad Saint-Denis. De politie had aanwijzingen dat het vermoedelijke brein achter de aanslagen in Parijs, Adbelhamid Abaaoud, zich in die omgeving zou schuilhouden. Een tip dat de Belgische jihadist in de omgeving zou zijn, was maandag binnengekomen
Later in de ochtend vond een tweede aanval plaats, waarbij politiemensen een kerk zijn binnengegaan. Rond het middaguur meldden Franse autoriteiten dat de acties waren afgelopen, waarbij geen agenten maar wel een politiehond (Diesel) om is gekomen. Vijf agenten raakten lichtgewond. Er blijft een grote politiemacht aanwezig in de voorstad.
Coleteral damage?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/207(...)ichzelf-niet-op.html
Ah... zie je dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/207(...)ichzelf-niet-op.html
Dat zegt ook niemand. Je bent vermoeiend. Men zegt dat je in dat topic geen moeite had met een link. Maar het kan zijn dat dat komt omdat je grote hypocriete vriendin het nodig vond om te roepen dat deze vrouw aan de heroïne zit (hoe komt ze daar dan bij?). Wat ik op zich een veel laag-bij-de-grondsere insinuatie vind dan een FB-link posten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die heb ik er niet ingezet.
Nee, Mootie is nogal op de feiten, dan moet ze zelf ook bij de feiten blijven.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze had er net ook geen problemen mee hoor, ze wilde alleen Mootie effe dwarszitten...
En als de door jou zo aanbeden StaceySinger roept dat deze mevrouw aan de heroïne zit, hoe houdt zij zich dan aan de feiten? Of geldt hetzelfde niet voor haar?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, Mootie is nogal op de feiten, dan moet ze zelf ook bij de feiten blijven.
1 die vrouw in dat filmpje vraagt "vriendelijk"of terroristen het namens een ander geloof willen doen.
2 Ik post geen FB pagina's van personen, nooit gedaan. En wil dat ook niet horen.
Dat ze het namens een ander geloof zouden moeten doen is waarschijnlijk sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, Mootie is nogal op de feiten, dan moet ze zelf ook bij de feiten blijven.
1 die vrouw in dat filmpje vraagt "vriendelijk"of terroristen het namens een ander geloof willen doen.
2 Ik post geen FB pagina's van personen, nooit gedaan. En wil dat ook niet horen.
klopt ik dacht dat het dezelfde vrouw wasquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En als de door jou zo aanbeden StaceySinger roept dat deze mevrouw aan de heroïne zit, hoe houdt zij zich dan aan de feiten? Of geldt hetzelfde niet voor haar?
Die vrouw die kijkt toch ook alsof ze net gebruikt heeft?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En als de door jou zo aanbeden StaceySinger roept dat deze mevrouw aan de heroïne zit, hoe houdt zij zich dan aan de feiten? Of geldt hetzelfde niet voor haar?
ja die staat stijf van de drugsquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die vrouw die kijkt toch ook alsof ze net gebruikt heeft?
Wat de neuk. Zie je zelf wel wat voor aanmatigende nonsens je allemaal roept?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:08 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
klopt ik dacht dat het dezelfde vrouw was
zal een vriendin zijn ofzo
net zo gek
[ afbeelding ]
Dit is de nicht.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:08 schreef StaceySinger het volgende:
klopt ik dacht dat het dezelfde vrouw was
zal een vriendin zijn ofzo
net zo gek
[ afbeelding ]
geen idee kan je dat hardmaken dan ?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat de neuk. Zie je zelf wel wat voor aanmatigende nonsens je allemaal roept?
Het is een totaal random meisje!
Jij bent serieus stapelgek.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
geen idee kan je dat hardmaken dan ?
Wat heb jij gebruikt?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dit spelletje gaan we hier dus niet spelen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Jongens, geloof me van een ouder van een dochter 1) je weet niet wat ze doen en 2) er lopen allerlei petjes-mannetjes rond die echt hun verstand in hun achterzak hebben zitten. Als ze al verstand hebben 3).quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die vrouw die kijkt toch ook alsof ze net gebruikt heeft?
spelletje ?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit spelletje gaan we hier dus niet spelen.
Je gaat geen dingen verzinnen om vervolgens te vragen of mensen kunnen bewijzen dat het niet zo is.
Je probeert een willekeurig iemand aan terrorisme te koppelen omdat ze ook moslima is.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:14 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
spelletje ?
ik schrijf > klopt ik dacht dat het dezelfde vrouw was
LINK
waar zeg ik dat het een terrorist is ?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je probeert een willekeurig iemand aan terrorisme te koppelen omdat ze ook moslima is.
Ik ga het gewoon weghalen want je verneukt er dit topic mee.
Gewoon feiten, geen onzin.
Beetje zoals loverboys?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
Wat betekent dat nou: ze komen uit al de krochten gekropen?
Die meisjes worden gek gemaakt door jongens imho.
Beter nu dan vorige week...quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor net van mijn vader dat mijn neef in Parijs is. Slecht moment man.²
Hoe laat ontploft ie?.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor net van mijn vader dat mijn neef in Parijs is. Slecht moment man.²
Je beweerde net nog dat ze omgekomen was bij de aanslagquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:21 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waar zeg ik dat het een terrorist is ?
Kijk, niet dat ik legendarisch wil doen. Ik kwam zelf veel op Rue Letort en haalde verse baguettes in de bakkerij onder het appartement. Ik zal je een anekdote vertellen. Ons appartement zat op de bovenste verdieping. De baguette was zo lekker dat we er al aan begonnen te knabbelen als we de bakkerij verlieten. De baguette kwam nooit heelhuids aan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beter nu dan vorige week...
Dat zei je eerst, toen moest je iets anders verzinnen toen mensen doorhadden dat het niet dezelfde vrouw was en nu zal het wel een vriendin zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:21 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waar zeg ik dat het een terrorist is ?
Godallejezus, we hebben het over heel iemand andersquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
Wel omgekomen door een bomgordel of niet omgekomen door een bomgordel, ze zat alsnog samen met haar neef, de meest gezochte man van Europa, in een appartement. Dan kun je wel volhouden dat ze onschuldig is, maar als ze echt geen slechte bedoelingen had, zat ze daar niet samen met hem. Je kunt bijvoorbeeld ook de autoriteiten waarschuwen.
De discussie gaat nu over een random fb persoon.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
Wel omgekomen door een bomgordel of niet omgekomen door een bomgordel, ze zat alsnog samen met haar neef, de meest gezochte man van Europa, in een appartement. Dan kun je wel volhouden dat ze onschuldig is, maar als ze echt geen slechte bedoelingen had, zat ze daar niet samen met hem. Je kunt bijvoorbeeld ook de autoriteiten waarschuwen.
pfftquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei je eerst, toen moest je iets anders verzinnen toen mensen doorhadden dat het niet dezelfde vrouw was en nu zal het wel een vriendin zijn.
Nergens op gebaseerd, en hoort dus niet in dit topic.
Ah okay, excuses. Volgde het niet meer allemaal met al die vrouwen die langskwamen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:28 schreef agter het volgende:
[..]
De discussie gaat nu over een random fb persoon.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
2 broers van me zaten vrijdag in een restaurant er 1 km vandaan. Die hebben niets gemerkt behalve de zwaailichten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beter nu dan vorige week...
Een soort 'das leiden des jungen werthers'?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Als de girl niet is gestorven door een bomgordel is er nog steeds geen zelfmoord terroriste in Europa geweest. Gaat dat an sich niet voor copy-cats zorgen?²
Excuses.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:39 schreef Felixa het volgende:
Waarom post je een Nederlands stuk in het Engels?
https://decorrespondent.n(...)t/270921915-3e348492
Dus haar suggestie is gewoon niks doen en eventueel vrienden maken met moslimlanden? Want een land als bijvoorbeeld Saoudi-Arabië is natuurlijk prima in staat om IS te laten omschakelen naar vredelievende mensen.quote:Als je op de stoep staat bij een drukke weg en je wilt naar de overkant, hoef je niet meteen over te steken hè. Heb je me zelf geleerd. Soms is wachten beter.
Een tumor in je lichaam moet verwijdert worden inderdaad, een tumor in je land exact eender.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dus haar suggestie is gewoon niks doen en eventueel vrienden maken met moslimlanden? Want een land als bijvoorbeeld Saoudi-Arabië is natuurlijk prima in staat om IS te laten omschakelen naar vredelievende mensen.
Ik zeg niet dat all out bombarderen de oplossing is, maar zij spreekt hier over collateral damage. Dat is aanwezig en dat is te betreuren, die mensen hoeven niet dood te gaan. Maar IS schiet ook dagelijks christenen, Koerden, moslims die niet in hun straatje passen en allerlei andere "ongelovigen" dood. Is dat verder wel prima dan?
Dit hele stuk komt op mij nogal over als een meisje die het allemaal wel beter weet omdat ze ergens in een links sprookjesboek een verhaal heeft gelezen over hoe de hele wereld in vrede samenleeft. Wat de oplossing wel is, geen idee. Maar een IS laten zitten en hun gang laten gaan is volgens mij een stuk schadelijker en gevaarlijker dan een Saddam of een Bin Laden die ergens in Afghanistan rondloopt.
eens, en daarnaast ben ik wel benieuwd hoe ze dit wil verkopen aan Frankrijk en de VS?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dus haar suggestie is gewoon niks doen en eventueel vrienden maken met moslimlanden? Want een land als bijvoorbeeld Saoudi-Arabië is natuurlijk prima in staat om IS te laten omschakelen naar vredelievende mensen.
Ik zeg niet dat all out bombarderen de oplossing is, maar zij spreekt hier over collateral damage. Dat is aanwezig en dat is te betreuren, die mensen hoeven niet dood te gaan. Maar IS schiet ook dagelijks christenen, Koerden, moslims die niet in hun straatje passen en allerlei andere "ongelovigen" dood. Is dat verder wel prima dan?
Dit hele stuk komt op mij nogal over als een meisje die het allemaal wel beter weet omdat ze ergens in een links sprookjesboek een verhaal heeft gelezen over hoe de hele wereld in vrede samenleeft. Wat de oplossing wel is, geen idee. Maar een IS laten zitten en hun gang laten gaan is volgens mij een stuk schadelijker en gevaarlijker dan een Saddam of een Bin Laden die ergens in Afghanistan rondloopt.
Waarom heeft dit soort mensen altijd een zwak voor De Golfstaten, Erdogan en Pakistan maar een diepe afkeer van ome Vladimir?quote:Hanna: Je hoeft niet per se iets. Als je op de stoep staat bij een drukke weg en je wilt naar de overkant, hoef je niet meteen over te steken hè. Heb je me zelf geleerd. Soms is wachten beter. Of luisteren naar advies van islamitische bondgenoten. Zij begrijpen de situatie vast veel beter dan wij. We moeten gaan samenwerken, en dan bedoel ik niet met Poetin.
Meiden kiezen voor de underdog?quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom heeft dit soort mensen altijd een zwak voor De Golfstaten, Erdogan en Pakistan maar een diepe afkeer van ome Vladimir?
En ik denk dat zij ook een sterk gevoel heeft dat moslims ongeveer hetzelfde denken als haar met betrekking tot vrijheid, mensenrechten, individualisme en tolerantie. Ze zal nog wel een keer wakker worden geschud.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Meiden kiezen voor de underdog?
Denk dat je hier de spijker op zijn kop slaat, dat ze denkt dat ze vechten voor dezelfde idealen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
En ik denk dat zij ook een sterk gevoel heeft dat moslims ongeveer hetzelfde denken als haar met betrekking tot vrijheid, mensenrechten, individualisme en tolerantie. Ze zal nog wel een keer wakker worden geschud.
Ze is net zo naief als de harvard figuren die tegenwoordig in Washington D.C. rondlopen. In de echte wereld loop je soms tegen het kwaad aan. Daarbij is het bekende kwaad (lees: Putin) beter dan het onbekende kwaad. Kortom, dit is hetzelfde type mensen dat Oekraine een democratisch EU land wil maken of Assad wil afzetten door bepaalde rebellen te steunen zonder zich te realiseren dat het alternatief misschien helemaal niet beter is.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
En ik denk dat zij ook een sterk gevoel heeft dat moslims ongeveer hetzelfde denken als haar met betrekking tot vrijheid, mensenrechten, individualisme en tolerantie. Ze zal nog wel een keer wakker worden geschud.
Wel een beetje nazi-taal hè.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een tumor in je lichaam moet verwijdert worden inderdaad, een tumor in je land exact eender.
Een IS-jihadist wil ook gewoon leven op zijn manier, laat hem!quote:Maar in Libanon willen ze ook leven hoor. De manier waarop is onbelangrijk, toch?
En jij bent niet beschermd opgevoed wil je zeggen?quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:48 schreef Morendo het volgende:
Het is eigenlijk krankzinnig dat de volstrekt wereldvreemde taal van een, waarschijnlijk zeer beschermd opgroeiende, snotneus zó veel aandacht krijgt. Ik heb er ook al over gelezen in, volgens mij, De Morgen - alsof het een dialoog van Plato betrof.
Onze 'vrijheid' is leeg.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:47 schreef Barbusse het volgende:
https://decorrespondent.n(...)04158477203-db95899c
Misschien dat dit de kinderachtigheid wat kan verminderen....
Gekke vraag. Hij gaat toch geen peers doodschieten in een poptheater?quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En jij bent niet beschermd opgevoed wil je zeggen?
Mwah, het legt wel mooi de vreemde contradicties en het bizarre populisme bloot.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:48 schreef Morendo het volgende:
Het is eigenlijk krankzinnig dat de volstrekt wereldvreemde taal van een, waarschijnlijk zeer beschermd opgroeiende, snotneus zó veel aandacht krijgt. Ik heb er ook al over gelezen in, volgens mij, De Morgen - alsof het een dialoog van Plato betrof.
Nee, opgegroeid als Romulus en Remus. Zeer Spartaans.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En jij bent niet beschermd opgevoed wil je zeggen?
Ben je nou allochtoon, even voor de discussie?quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, het legt wel mooi de vreemde contradicties en het bizarre populisme bloot.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben je nou allochtoon, even voor de discussie?
Want je lult er lekker omheen.
Even om het scherp te stellen hè.
Wat ik al eerder zei: a man can laugh and laugh and still be a villan.quote:
Veel allochtoner dan Het Koningshuis komt men al generaties lang niet, dus zelfs al.......quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben je nou allochtoon, even voor de discussie?
Want je lult er lekker omheen.
Even om het scherp te stellen hè.
Goeie man.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei: a man can laugh and laugh and still be a villan.
Ja, dat zijn dan Duitsers hè.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Veel allochtoner dan Het Koningshuis komt men al generaties lang niet, dus zelfs al.......
Opgevoed worden door een wolvin heeft niks met Spartaans te maken, maar dat terzijde. Je begrijpt toch wel dat in NL vrijwel iedereen beschermd is opgevoed?quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, opgegroeid als Romulus en Remus. Zeer Spartaans.
Als jij het zegt dan zal dat wel.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent allochtoon en je schaamt je ervoor dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |