Meiden kiezen voor de underdog?quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom heeft dit soort mensen altijd een zwak voor De Golfstaten, Erdogan en Pakistan maar een diepe afkeer van ome Vladimir?
En ik denk dat zij ook een sterk gevoel heeft dat moslims ongeveer hetzelfde denken als haar met betrekking tot vrijheid, mensenrechten, individualisme en tolerantie. Ze zal nog wel een keer wakker worden geschud.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Meiden kiezen voor de underdog?
Denk dat je hier de spijker op zijn kop slaat, dat ze denkt dat ze vechten voor dezelfde idealen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
En ik denk dat zij ook een sterk gevoel heeft dat moslims ongeveer hetzelfde denken als haar met betrekking tot vrijheid, mensenrechten, individualisme en tolerantie. Ze zal nog wel een keer wakker worden geschud.
Ze is net zo naief als de harvard figuren die tegenwoordig in Washington D.C. rondlopen. In de echte wereld loop je soms tegen het kwaad aan. Daarbij is het bekende kwaad (lees: Putin) beter dan het onbekende kwaad. Kortom, dit is hetzelfde type mensen dat Oekraine een democratisch EU land wil maken of Assad wil afzetten door bepaalde rebellen te steunen zonder zich te realiseren dat het alternatief misschien helemaal niet beter is.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
En ik denk dat zij ook een sterk gevoel heeft dat moslims ongeveer hetzelfde denken als haar met betrekking tot vrijheid, mensenrechten, individualisme en tolerantie. Ze zal nog wel een keer wakker worden geschud.
Wel een beetje nazi-taal hè.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een tumor in je lichaam moet verwijdert worden inderdaad, een tumor in je land exact eender.
Een IS-jihadist wil ook gewoon leven op zijn manier, laat hem!quote:Maar in Libanon willen ze ook leven hoor. De manier waarop is onbelangrijk, toch?
En jij bent niet beschermd opgevoed wil je zeggen?quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:48 schreef Morendo het volgende:
Het is eigenlijk krankzinnig dat de volstrekt wereldvreemde taal van een, waarschijnlijk zeer beschermd opgroeiende, snotneus zó veel aandacht krijgt. Ik heb er ook al over gelezen in, volgens mij, De Morgen - alsof het een dialoog van Plato betrof.
Onze 'vrijheid' is leeg.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:47 schreef Barbusse het volgende:
https://decorrespondent.n(...)04158477203-db95899c
Misschien dat dit de kinderachtigheid wat kan verminderen....
Gekke vraag. Hij gaat toch geen peers doodschieten in een poptheater?quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En jij bent niet beschermd opgevoed wil je zeggen?
Mwah, het legt wel mooi de vreemde contradicties en het bizarre populisme bloot.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:48 schreef Morendo het volgende:
Het is eigenlijk krankzinnig dat de volstrekt wereldvreemde taal van een, waarschijnlijk zeer beschermd opgroeiende, snotneus zó veel aandacht krijgt. Ik heb er ook al over gelezen in, volgens mij, De Morgen - alsof het een dialoog van Plato betrof.
Nee, opgegroeid als Romulus en Remus. Zeer Spartaans.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En jij bent niet beschermd opgevoed wil je zeggen?
Ben je nou allochtoon, even voor de discussie?quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, het legt wel mooi de vreemde contradicties en het bizarre populisme bloot.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben je nou allochtoon, even voor de discussie?
Want je lult er lekker omheen.
Even om het scherp te stellen hè.
Wat ik al eerder zei: a man can laugh and laugh and still be a villan.quote:
Veel allochtoner dan Het Koningshuis komt men al generaties lang niet, dus zelfs al.......quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben je nou allochtoon, even voor de discussie?
Want je lult er lekker omheen.
Even om het scherp te stellen hè.
Goeie man.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei: a man can laugh and laugh and still be a villan.
Ja, dat zijn dan Duitsers hè.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Veel allochtoner dan Het Koningshuis komt men al generaties lang niet, dus zelfs al.......
Opgevoed worden door een wolvin heeft niks met Spartaans te maken, maar dat terzijde. Je begrijpt toch wel dat in NL vrijwel iedereen beschermd is opgevoed?quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, opgegroeid als Romulus en Remus. Zeer Spartaans.
Als jij het zegt dan zal dat wel.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent allochtoon en je schaamt je ervoor dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |