Beter nu dan vorige week...quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor net van mijn vader dat mijn neef in Parijs is. Slecht moment man.²
Hoe laat ontploft ie?.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor net van mijn vader dat mijn neef in Parijs is. Slecht moment man.²
Je beweerde net nog dat ze omgekomen was bij de aanslagquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:21 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waar zeg ik dat het een terrorist is ?
Kijk, niet dat ik legendarisch wil doen. Ik kwam zelf veel op Rue Letort en haalde verse baguettes in de bakkerij onder het appartement. Ik zal je een anekdote vertellen. Ons appartement zat op de bovenste verdieping. De baguette was zo lekker dat we er al aan begonnen te knabbelen als we de bakkerij verlieten. De baguette kwam nooit heelhuids aan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beter nu dan vorige week...
Dat zei je eerst, toen moest je iets anders verzinnen toen mensen doorhadden dat het niet dezelfde vrouw was en nu zal het wel een vriendin zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:21 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waar zeg ik dat het een terrorist is ?
Godallejezus, we hebben het over heel iemand andersquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
Wel omgekomen door een bomgordel of niet omgekomen door een bomgordel, ze zat alsnog samen met haar neef, de meest gezochte man van Europa, in een appartement. Dan kun je wel volhouden dat ze onschuldig is, maar als ze echt geen slechte bedoelingen had, zat ze daar niet samen met hem. Je kunt bijvoorbeeld ook de autoriteiten waarschuwen.
De discussie gaat nu over een random fb persoon.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
Wel omgekomen door een bomgordel of niet omgekomen door een bomgordel, ze zat alsnog samen met haar neef, de meest gezochte man van Europa, in een appartement. Dan kun je wel volhouden dat ze onschuldig is, maar als ze echt geen slechte bedoelingen had, zat ze daar niet samen met hem. Je kunt bijvoorbeeld ook de autoriteiten waarschuwen.
pfftquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei je eerst, toen moest je iets anders verzinnen toen mensen doorhadden dat het niet dezelfde vrouw was en nu zal het wel een vriendin zijn.
Nergens op gebaseerd, en hoort dus niet in dit topic.
Ah okay, excuses. Volgde het niet meer allemaal met al die vrouwen die langskwamen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:28 schreef agter het volgende:
[..]
De discussie gaat nu over een random fb persoon.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
2 broers van me zaten vrijdag in een restaurant er 1 km vandaan. Die hebben niets gemerkt behalve de zwaailichten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beter nu dan vorige week...
Een soort 'das leiden des jungen werthers'?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Als de girl niet is gestorven door een bomgordel is er nog steeds geen zelfmoord terroriste in Europa geweest. Gaat dat an sich niet voor copy-cats zorgen?²
Excuses.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:39 schreef Felixa het volgende:
Waarom post je een Nederlands stuk in het Engels?
https://decorrespondent.n(...)t/270921915-3e348492
Dus haar suggestie is gewoon niks doen en eventueel vrienden maken met moslimlanden? Want een land als bijvoorbeeld Saoudi-Arabië is natuurlijk prima in staat om IS te laten omschakelen naar vredelievende mensen.quote:Als je op de stoep staat bij een drukke weg en je wilt naar de overkant, hoef je niet meteen over te steken hè. Heb je me zelf geleerd. Soms is wachten beter.
Een tumor in je lichaam moet verwijdert worden inderdaad, een tumor in je land exact eender.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dus haar suggestie is gewoon niks doen en eventueel vrienden maken met moslimlanden? Want een land als bijvoorbeeld Saoudi-Arabië is natuurlijk prima in staat om IS te laten omschakelen naar vredelievende mensen.
Ik zeg niet dat all out bombarderen de oplossing is, maar zij spreekt hier over collateral damage. Dat is aanwezig en dat is te betreuren, die mensen hoeven niet dood te gaan. Maar IS schiet ook dagelijks christenen, Koerden, moslims die niet in hun straatje passen en allerlei andere "ongelovigen" dood. Is dat verder wel prima dan?
Dit hele stuk komt op mij nogal over als een meisje die het allemaal wel beter weet omdat ze ergens in een links sprookjesboek een verhaal heeft gelezen over hoe de hele wereld in vrede samenleeft. Wat de oplossing wel is, geen idee. Maar een IS laten zitten en hun gang laten gaan is volgens mij een stuk schadelijker en gevaarlijker dan een Saddam of een Bin Laden die ergens in Afghanistan rondloopt.
eens, en daarnaast ben ik wel benieuwd hoe ze dit wil verkopen aan Frankrijk en de VS?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dus haar suggestie is gewoon niks doen en eventueel vrienden maken met moslimlanden? Want een land als bijvoorbeeld Saoudi-Arabië is natuurlijk prima in staat om IS te laten omschakelen naar vredelievende mensen.
Ik zeg niet dat all out bombarderen de oplossing is, maar zij spreekt hier over collateral damage. Dat is aanwezig en dat is te betreuren, die mensen hoeven niet dood te gaan. Maar IS schiet ook dagelijks christenen, Koerden, moslims die niet in hun straatje passen en allerlei andere "ongelovigen" dood. Is dat verder wel prima dan?
Dit hele stuk komt op mij nogal over als een meisje die het allemaal wel beter weet omdat ze ergens in een links sprookjesboek een verhaal heeft gelezen over hoe de hele wereld in vrede samenleeft. Wat de oplossing wel is, geen idee. Maar een IS laten zitten en hun gang laten gaan is volgens mij een stuk schadelijker en gevaarlijker dan een Saddam of een Bin Laden die ergens in Afghanistan rondloopt.
Waarom heeft dit soort mensen altijd een zwak voor De Golfstaten, Erdogan en Pakistan maar een diepe afkeer van ome Vladimir?quote:Hanna: Je hoeft niet per se iets. Als je op de stoep staat bij een drukke weg en je wilt naar de overkant, hoef je niet meteen over te steken hè. Heb je me zelf geleerd. Soms is wachten beter. Of luisteren naar advies van islamitische bondgenoten. Zij begrijpen de situatie vast veel beter dan wij. We moeten gaan samenwerken, en dan bedoel ik niet met Poetin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |