Ze had er net ook geen problemen mee hoor, ze wilde alleen Mootie effe dwarszitten...quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:57 schreef agter het volgende:
[..]
Het is geen zwart maken. Dus geen probleem.

Beetje jammer dat je het verkeerde uitlegt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Met bron en al, FANN snapte het toch niet. Leg ik het uit ook niet goed...

quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
U kunt dit artikel lezen nadat u bent ingelogd. Heeft u nog geen account, registreer u dan gratis bij het FD.
quote:Na een belegering van een appartement in de Parijse wijk Saint-Denis heeft de Franse politie woensdagavond zeven mannen en een vrouw gearresteerd. Twee mensen kwamen om. Onbekend is of het vermoedelijke brein achter de recente aanslagen, Abdelhamid Abaaoud, een van de doden is.
Woensdagochtend belegerde de Franse politie een appartement aan het Place Jean Jaurès in de Parijse voorstad Saint-Denis. De politie had aanwijzingen dat het vermoedelijke brein achter de aanslagen in Parijs, Adbelhamid Abaaoud, zich in die omgeving zou schuilhouden. Een tip dat de Belgische jihadist in de omgeving zou zijn, was maandag binnengekomen
Later in de ochtend vond een tweede aanval plaats, waarbij politiemensen een kerk zijn binnengegaan. Rond het middaguur meldden Franse autoriteiten dat de acties waren afgelopen, waarbij geen agenten maar wel een politiehond (Diesel) om is gekomen. Vijf agenten raakten lichtgewond. Er blijft een grote politiemacht aanwezig in de voorstad.

Coleteral damage?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/207(...)ichzelf-niet-op.html

Ah... zie je dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/207(...)ichzelf-niet-op.html
 maar dat was dus een andere vrouw...
  maar dat was dus een andere vrouw... 

Dat zegt ook niemand. Je bent vermoeiend. Men zegt dat je in dat topic geen moeite had met een link. Maar het kan zijn dat dat komt omdat je grote hypocriete vriendin het nodig vond om te roepen dat deze vrouw aan de heroïne zit (hoe komt ze daar dan bij?). Wat ik op zich een veel laag-bij-de-grondsere insinuatie vind dan een FB-link posten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die heb ik er niet ingezet.

Nee, Mootie is nogal op de feiten, dan moet ze zelf ook bij de feiten blijven.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze had er net ook geen problemen mee hoor, ze wilde alleen Mootie effe dwarszitten...

En als de door jou zo aanbeden StaceySinger roept dat deze mevrouw aan de heroïne zit, hoe houdt zij zich dan aan de feiten? Of geldt hetzelfde niet voor haar?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, Mootie is nogal op de feiten, dan moet ze zelf ook bij de feiten blijven.
1 die vrouw in dat filmpje vraagt "vriendelijk"of terroristen het namens een ander geloof willen doen.
2 Ik post geen FB pagina's van personen, nooit gedaan. En wil dat ook niet horen.

Dat ze het namens een ander geloof zouden moeten doen is waarschijnlijk sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, Mootie is nogal op de feiten, dan moet ze zelf ook bij de feiten blijven.
1 die vrouw in dat filmpje vraagt "vriendelijk"of terroristen het namens een ander geloof willen doen.
2 Ik post geen FB pagina's van personen, nooit gedaan. En wil dat ook niet horen.

klopt ik dacht dat het dezelfde vrouw wasquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En als de door jou zo aanbeden StaceySinger roept dat deze mevrouw aan de heroïne zit, hoe houdt zij zich dan aan de feiten? Of geldt hetzelfde niet voor haar?

Die vrouw die kijkt toch ook alsof ze net gebruikt heeft?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En als de door jou zo aanbeden StaceySinger roept dat deze mevrouw aan de heroïne zit, hoe houdt zij zich dan aan de feiten? Of geldt hetzelfde niet voor haar?

ja die staat stijf van de drugsquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die vrouw die kijkt toch ook alsof ze net gebruikt heeft?

Wat de neuk. Zie je zelf wel wat voor aanmatigende nonsens je allemaal roept?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:08 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
klopt ik dacht dat het dezelfde vrouw was
zal een vriendin zijn ofzo
net zo gek
[ afbeelding ]

Dit is de nicht.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:08 schreef StaceySinger het volgende:
klopt ik dacht dat het dezelfde vrouw was
zal een vriendin zijn ofzo
net zo gek
[ afbeelding ]

geen idee kan je dat hardmaken dan ?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat de neuk. Zie je zelf wel wat voor aanmatigende nonsens je allemaal roept?
Het is een totaal random meisje!

Jij bent serieus stapelgek.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
geen idee kan je dat hardmaken dan ?

Wat heb jij gebruikt?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]

Dit spelletje gaan we hier dus niet spelen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]

Jongens, geloof me van een ouder van een dochter 1) je weet niet wat ze doen en 2) er lopen allerlei petjes-mannetjes rond die echt hun verstand in hun achterzak hebben zitten. Als ze al verstand hebben 3).quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die vrouw die kijkt toch ook alsof ze net gebruikt heeft?

spelletje ?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit spelletje gaan we hier dus niet spelen.
Je gaat geen dingen verzinnen om vervolgens te vragen of mensen kunnen bewijzen dat het niet zo is.

Je probeert een willekeurig iemand aan terrorisme te koppelen omdat ze ook moslima is.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:14 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
spelletje ?
ik schrijf > klopt ik dacht dat het dezelfde vrouw was
LINK

waar zeg ik dat het een terrorist is ?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je probeert een willekeurig iemand aan terrorisme te koppelen omdat ze ook moslima is.
Ik ga het gewoon weghalen want je verneukt er dit topic mee.
Gewoon feiten, geen onzin.

Beetje zoals loverboys?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
Wat betekent dat nou: ze komen uit al de krochten gekropen?
Die meisjes worden gek gemaakt door jongens imho.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |