Mag dat wel, een link naar een persoon op FB?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Het duurt nogal.
https://www.facebook.com/(...)s/10154312996280606/
Ja, er bleken twee vrouwen in het pand te zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
we hebben het dus over 2 verschillende vrouwen, nu is het duidelijker
Daar zat je in het vorige topic ook niet mee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mag dat wel, een link naar een persoon op FB?
Het is de FB-pagina van een organisatie.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Welke?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zat je in het vorige topic ook niet mee.
Wtf, breng Fann nog meer in verwarring anders.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, er bleken twee vrouwen in het pand te zijn.
Neh... ik zie dat ze raar bezig isquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Wtf, breng Fann nog meer in verwarring anders.
Dit mag ja.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er waren twee vrouwen in de terroristenpand,quote:
Het is geen zwart maken. Dus geen probleem.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je zou het linkje toch even opzoeken voor ons?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:56 schreef StaceySinger het volgende:
pandje moet wel opgeknapt worden
[ afbeelding ]
Godsamme, daar gaat het nu toch helemaal niet om.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er waren twee vrouwen in de terroristenpand,
Bron:
http://fd.nl/ondernemen/1(...)-aanslagen-in-parijs
Ach, het steekt niet echt af, alles is een puinhoop in die wijken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:56 schreef StaceySinger het volgende:
pandje moet wel opgeknapt worden
[ afbeelding ]
U kunt dit artikel lezen nadat u bent ingelogd. Heeft u nog geen account, registreer u dan gratis bij het FD.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er waren twee vrouwen in de terroristenpand,
Bron:
http://fd.nl/ondernemen/1(...)-aanslagen-in-parijs
Die heb ik er niet ingezet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
NWS / Veel doden bij aanslagen in Parijs #55 - Islam is vrede
Maar dat kliederen van nazi-kruizen is toch nog redelijk onschuldig? Gaat niemand dood. Wordt een artikeltje gemaakt in de plaatselijke courant, zingt een beetje rond voor 2 dagen oa op twitter en that's it, niemand neemt dat serieus, toch?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik bedoel dat bijvoorbeeld in Nederland dan een moskee wordt beklad, moslims boos,
sommige nemen dan tegenactie, kerk in de fik, en zo van kwaad tot erger, dat bedoel ik,
gewoon mensen op straat die elkaar niet meer vertrouwen, als dat gebeurd heb je chaos...
Dus ik bedoel dat ik een beetje bang ben dat we straks niet meer naast en met elkaar kunnen
leven, tenminste dat sommige mensen dat niet kunnen.
Met bron en al, FANN snapte het toch niet. Leg ik het uit ook niet goed...quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Godsamme, daar gaat het nu toch helemaal niet om.
http://nos.nl/artikel/207(...)ichzelf-niet-op.htmlquote:Nicht Parijse terrorist blies zichzelf niet op
VANDAAG, 20:57BUITENLAND
De vrouw die woensdag omkwam bij de politieactie in de Parijse voorstad Saint-Denis, heeft zichzelf niet opgeblazen. Dat meldt een openbaar aanklager van de Franse justitie. Eerder was er nog sprake van dat de vrouw zichzelf had opgeblazen met een bomvest.
Er is wel iemand gevonden die zichzelf heeft opgeblazen, melden politiebronnen aan Franse media. Maar dat zou om een man gaan, waarschijnlijk de derde persoon die vandaag dood onder het puin werd gevonden. Over de identiteit van die derde dode is nog niets bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |