En daar stond helemaal niet bij dat het die terroriste was,quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:46 schreef StaceySinger het volgende:
iemand heeft het in het vorige topic gepost met een FB link erbij
Daarom bleef ik er ook zo over doorzeuren.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:46 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Niet geloven, die vrouw lijkt er niet eens op. Enige overeenkomst is een hoofddoek.
pfft zal ff zoekenquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Stacey, doel je op die andere vrouw in dat pand?
Stacey is nogal goed met achtergrond info, zou me niets verbazen als Stacey al achter de naam van die tweede vrouw is.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:46 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Niet geloven, die vrouw lijkt er niet eens op. Enige overeenkomst is een hoofddoek.
Het gaat verder:quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oh een ramp .... kan je best zo zeggen...
ik ben ook wel bang dat het steeds vaker gaat gebeuren en dat straks álle moslims hiervoor
worden aangekeken en dan kunnen er toch wel héle nare dingen gaan gebeuren.
Gargouillesquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
Welke inheemse dieren heeft Parijs?
Ik bedoel dat bijvoorbeeld in Nederland dan een moskee wordt beklad, moslims boos,quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat mensen van de andere kant dan ook gewelddadig worden?
Krokodilquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik neig daar ook naar hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
De vraag is of die bomgordel nou vrijwillig is of niet... volgens mij is dat nog steeds niet
helemaal duidelijk en ik neig er naar om te denken dat het niet vrijwillig was, maar dat
is alleen op basis van wat ik heb gelezen.
0 resultatenquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:48 schreef Nielsch het volgende:
Je zou nu maar Ab de Slam genaamd zijn. Of is De Slam geen Nederlandse achternaam?
Dit is een onbekende vrouw die zich via Facebook uitspreekt tegen de terroristen en hun misbruik van de islam voor hun wandaden.quote:
Nou er was ook een geluidsfragment waarop ze om hulp riep en dat het niet haar vriendjequote:Op vrijdag 20 november 2015 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
Ik neig daar ook naar hoor..
Vrouwen zijn toch altijd het slachtoffer in de mohammedaanse cultuur ook.
Ze werd gevonden onder het puin van een etagevloer. Droeg dus geen bomgordelquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik neig daar ook naar hoor..
Vrouwen zijn toch altijd het slachtoffer in de mohammedaanse cultuur ook.
De Parijsvogel natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
Oké, ook goedquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is een onbekende vrouw die zich via Facebook uitspreekt tegen de terroristen en hun misbruik van de islam voor hun wandaden.
Het duurt nogal.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:47 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
pfft zal ff zoeken
lui volk hier
we hebben het dus over 2 verschillende vrouwen, nu is het duidelijkerquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze werd gevonden onder het puin van een etagevloer. Droeg dus geen bomgordel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |