twitter:dw_sport twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:39:04Die Pressekonferenz mit Bundesinnenminister Thomas de Maizière und Niedersachsens Innenminister Boris Pistorius verzögert sich. reageer retweet
Ja sure.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:36 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik zat zelfs te denken.. misschien hebben extreem rechtse duitsers het wel op hun geweten..
Zou hij vaker moeten doen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:40 schreef MPC60 het volgende:
Jan Joost zegt eigenlijk helemaal niets.
damnquote:
welke gun zou zij in de avond vasthouden?quote:
quote:
Merkel disagreesquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
Nu pas hebben we door hoe ernstig dit is. En dat het WEL ligt aan religie, WEL aan de manier waarop we de grenzen openzetten en WEL aan onze naieve linksnaieve leute in de grachtengordel en regering. We zijn ingedut. Europa mag wakker worden. Want de shit is hitting the fan.
Snel snel allemaal op de PVV stemmen!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
Nu pas hebben we door hoe ernstig dit is. En dat het WEL ligt aan religie, WEL aan de manier waarop we de grenzen openzetten en WEL aan onze naieve linksnaieve leute in de grachtengordel en regering. We zijn ingedut. Europa mag wakker worden. Want de shit is hitting the fan.
Dan doen we dat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou eigenlijk gewoon in de OP moeten
inb4 "kleine minderheid" en andere linkse goedpraterijquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:42:18MORE: Bild reports that metro stations in downtown Hannover have been shut.https://t.co/Oy5B43zrP8 reageer retweet
Ik zou me helemaal overgevenquote:
Waar kan ik mijn persoonlijke vrijheden inleveren om dit soort aanslagen te voorkomen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Snel snel allemaal op de PVV stemmen!
Laat je niet zo gek maken jongen, je bent toch geen mietje?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
Ik loop iedere dag al met een zwaar wapen op straat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:42 schreef Onnoman het volgende:
ik zeg: alle blanke europeaen mogen met vuurwapen op straat lopen
Het ligt niet aan religie, het ligt aan diegene die het misbruiken en anderen hiermee indoctrineren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
twitter:flightradar24 twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:37:09#VS1, London-Newark, appears to be returning to London. Reason currently unknown. https://t.co/U7DaKrrOsm https://t.co/8b6S0XDHQr reageer retweet
Dit ligt echt aan religie ja. Zonder de islam waren dit soort psychopatische moordlustige gekken waarschijnlijk cliniclowns geworden, of boomverzorgers.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:42 schreef Onnoman het volgende:
geert wilders is de enige die de islamisering kan stoppen in nederland!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Snel snel allemaal op de PVV stemmen!
55cm?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik loop iedere dag al met een zwaar wapen op straat.
Nou, topplan.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:42 schreef Onnoman het volgende:
9mm?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Vergeet PEGIDA niet, kunnen we daar volgend jaar ook op stemmen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef FlipjeHolland het volgende:
[..]
geert wilders is de enige die de islamisering kan stoppen in nederland!
Ze waren zeker niet op training geweest waar men ze op religieuze basis gebrainwasht hebben en geleerd zoveel mogelijk onschuldige doden te maken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit ligt echt aan religie ja. Zonder de islam waren dit soort psychopatische moordlustige gekken waarschijnlijk cliniclowns geworden, of boomverzorgers.
Laten we het hopen, inderdaad. Al zou dat wel een triest signaal zijn voor de staat van onze samenleving.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik zet mijn geld nog steeds op een storm in een glas water. Maar we zullen zien.
Blijf dat geloven, totdat heel Europa in de fik staat dankzij de zogenaamde vredelievende islam.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit ligt echt aan religie ja. Zonder de islam waren dit soort psychopatische moordlustige gekken waarschijnlijk cliniclowns geworden, of boomverzorgers.
Ja, en nu?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:flightradar24 twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:37:09#VS1, London-Newark, appears to be returning to London. Reason currently unknown. https://t.co/U7DaKrrOsm https://t.co/8b6S0XDHQr reageer retweet
trollololquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef FlipjeHolland het volgende:
[..]
geert wilders is de enige die de islamisering kan stoppen in nederland!
Zodra de politie het heeft over een 'concrete dreiging' zou ik dat niet doenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik zet mijn geld nog steeds op een storm in een glas water. Maar we zullen zien.
twitter:NewsOnTheMin twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:44:37Heavy security at Wembley stadium tonight in London. https://t.co/yxhWoRae7s reageer retweet
Onzin. Kijk naar de FARC, of de PKK, of de ETA. Dood en verderf zaaien met militaire training kan príma zonder religie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:44 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ze waren zeker niet op training geweest waar men ze op religieuze basis gebrainwasht hebben en geleerd zoveel mogelijk onschuldige doden te maken.
Het religieuze sausje maakt het een heel stuk gevaarlijker allemaal. En we weten het al jaren.
Als dat nu is, dan is het wel leeg daarquote:
Nu is het de bedoeling dat je zeven kleuren schijt op ieder moment dat je van plan bent om een vliegtuig in te stappen. Of een trein. Of een bus. Of een concertzaal. Of een supermarkt.quote:
Is islam is niet vredelievend. Noch is het kwaadaardig. Het is een religie die gebruikt kan worden om goed te doen en ook om bloedbaden aan te richten. Zoals dat geldt voor elke religie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blijf dat geloven, totdat heel Europa in de fik staat dankzij de zogenaamde vredelievende islam.
Dat is dus wel degelijk een probleem van de islam, niet van alle moslims.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Islam wordt gebruikt om mensen te indoctrineren die sowieso al vatbaar waren voor dit soort idiote denkbeelden. Dat an sich is een probleem. De islam zelf niet, hoe vaak en hard Geertje dat ook van de daken schreeuwt.
Zal een foto van eerder zijn danquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Rustig voor een wedstrijd die over 15 min begint.
Hooligansquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:47 schreef Joezi het volgende:
[..]mietjes, wij hooligans vechten met den blote mannenklauwen
Ja, omdat een vliegtuig terug gaat zoals elke dag wel 6x gebeurt, maar nu ineens interessant is omdat er een vage melding is in Hannover.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nu is het de bedoeling dat je zeven kleuren schijt op ieder moment dat je van plan bent om een vliegtuig in te stappen. Of een trein. Of een bus. Of een concertzaal. Of een supermarkt.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is islam is niet vredelievend. Noch is het kwaadaardig. Het is een religie die gebruikt kan worden om goed te doen en ook om bloedbaden aan te richten. Zoals dat geldt voor elke religie.
Als je dat zo uit wil leggen, prima. Maar dan heeft het christendom precies hetzelfde probleem, alleen niet alle christenen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is dus wel degelijk een probleem van de islam, niet van alle moslims.
Dat er concrete aanwijzingen waren dat er iets tot ontploffing zou worden gebracht in het stadionquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat was de persco. Iemand een samenvatting? Mijn Duits is niet goed genoeg.
Nee, de wedstrijd is afgelast.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:48 schreef hoas het volgende:
Zonder keiharde maatregelen gaan WIJ dit gigantisch verliezen.
Want wat gebeurt er anders (in detail graag)?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:48 schreef hoas het volgende:
Zonder keiharde maatregelen gaan WIJ dit gigantisch verliezen.
Was dat niet de allereerste persco met alleen dat er iets aan de hand is? Volgens mij is het nog altijd wachten op de nieuwe.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat was de persco. Iemand een samenvatting? Mijn Duits is niet goed genoeg.
Moslims zouden zich eens moeten afvragen of ze niet beter afstand kunnen doen van hun fantastische geloof.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
De manier waarop de islam beleden wordt mist een verlichting, bovendien wordt de islam door het overgrote deel van de moslims behoorlijk letterlijk genomen uit de koran en nog wat andere nare literatuur. Dat is een heel andere manier dan veel andere gelovigenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is islam is niet vredelievend. Noch is het kwaadaardig. Het is een religie die gebruikt kan worden om goed te doen en ook om bloedbaden aan te richten. Zoals dat geldt voor elke religie.
Nee, was live op RTL, maar zonder ondertiteling.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat niet de allereerste persco met alleen dat er iets aan de hand is? Volgens mij is het nog altijd wachten op de nieuwe.
Edit: Oh nee, ZDF heeft het gewoon gemist.
Volgens de Telegraaf welquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wind waait richting Duitsland. Is er al bekend of hier moslimextremisten achter zitten?
Dat moeten ze lekker zelf weten. Zolang ze maar niet ineens boem doen dan he.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:49 schreef hoas het volgende:
[..]
Moslims zouden zich eens moeten afvragen of ze niet beter afstand kunnen doen van hun fantastische geloof.
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:50:21BREAKING: Hanover chief of police: "There was a device intended to be detonated inside the stadium.” - @dw_sports reageer retweet
Alleen de illuminatiedenkers aub.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:51 schreef Gezicht het volgende:
Schopje BNW voor alle islamhaters, grenzensluiters, PVV-stemmers en illuminatiedenkers aub.
Nee joh. Stemmingmakerij en onzin dit. Het overgrote deel van de moslims is heel gematigd. Er zijn er maar heel weinig die ongelovigen willen stenigen (zoals wel in de Koran staat), net zoals er ook maar heel weinig christenen zijn die vinden dat de doodstraf hoort te staan op gemengde stoffen dragen (zoals wel in de Bijbel staat).quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:49 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
De manier waarop de islam beleden wordt mist een verlichting, bovendien wordt de islam door het overgrote deel van de moslims behoorlijk letterlijk genomen uit de koran en nog wat andere nare literatuur. Dat is een heel andere manier dan veel andere gelovigen
Nee, het is een probleem van een stel terroristen. Een beetje slimme kan hetzelfde doen met de meeste andere geloven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
hahahahahahahaquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:51 schreef Gezicht het volgende:
Schopje BNW voor alle islamhaters, grenzensluiters, PVV-stemmers en illuminatiedenkers aub.
Dat klinkt niet meer als speculatie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:51 schreef Infection het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:50:21BREAKING: Hanover chief of police: "There was a device intended to be detonated inside the stadium.” - @dw_sports reageer retweet
Dit. En het kan net zo goed met een politieke beweging, of met een onafhankelijkheidsbeweging, ga zo maar door.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het is een probleem van een stel terroristen. Een beetje slimme kan hetzelfde doen met de meeste andere geloven.
Formaatje honkbalknuppel!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Paniek!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
De link is dat nu ieder regulier, dagelijks terugkerend verschijnsel goed is voor mediapaniek. Omdraaiende vliegtuigen, achtergelaten koffers en tassen. Het gevaar loert overal. En op deze manier versterken we dat alleen maar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, omdat een vliegtuig terug gaat zoals elke dag wel 6x gebeurt, maar nu ineens interessant is omdat er een vage melding is in Hannover.
Ik zie echt de link niet.
Het komt van Bild... bevestiging gaat er dus nooit komen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Kerel van RTL moet zometeen op CNN maar mag blijkbaar het woord "ambulance" niet gebruiken omdat dat hele verhaal nog niet bevestigd is.
denk niet dat veel mensen erop zitten te wachten om het te zienquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Imam zei juist tegen mij dat dat niet in de Koran staat. Maar ik heb het nooit gelezen, dus ik kan er ook niks over zeggen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Stemmingmakerij en onzin dit. Het overgrote deel van de moslims is heel gematigd. Er zijn er maar heel weinig die ongelovigen willen stenigen (zoals wel in de Koran staat), net zoals er ook maar heel weinig christenen zijn die vinden dat de doodstraf hoort te staan op gemengde stoffen dragen (zoals wel in de Bijbel staat).
Die simplistische visie is echt om gek van te worden. De Koran is niet een duivels boek dat hele normale mensen ineens tot moordlustige gekken maakt.
twitter:NOS twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:52:01In Zaandam is een opvanglocatie voor vluchtelingen ontruimd. De tenten zijn mogelijk niet bestand tegen de storm: https://t.co/EtqYwzE8yf reageer retweet
Altijd een dreiging van aanslagen, lekker naar een kerstmarkt, concert, voetbal, Disneyland, efteling, tour de france, vergeet het maar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Want wat gebeurt er anders (in detail graag)?
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:53 schreef Infection het volgende:
twitter:NOS twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:52:01In Zaandam is een opvanglocatie voor vluchtelingen ontruimd. De tenten zijn mogelijk niet bestand tegen de storm: https://t.co/EtqYwzE8yf reageer retweet
Die tweet was niet van de media, maar gewoon iemand op dit forum die denkt dat dat interessant is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De link is dat nu ieder regulier, dagelijks terugkerend verschijnsel goed is voor mediapaniek. Omdraaiende vliegtuigen, achtergelaten koffers en tassen. Het gevaar loert overal. En op deze manier versterken we dat alleen maar.
We spelen de terroristen perfect in de kaart.
In het verkeer komen nog steeds heel veel meer mensen om. Het is maar net hoe bang je je laat maken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:53 schreef hoas het volgende:
[..]
Altijd een dreiging van aanslagen, lekker naar een kerstmarkt, concert, voetbal, Disneyland, efteling, tour de france, vergeet het maar.
Wilders probeert al de hele avond zijn omgewaaide schotel voor zijn bunker in Poepershoek opnieuw af te richten.quote:
quote:De politie kwam de bomauto volgens de Kreis Zeitung op het spoor doordat ze iemand zagen die gesignaleerd stond. Door deze persoon in de gaten te houden werd de bomauto gevonden.
Vals alarm
Aanvankelijk leek de dreiging om vals alarm te gaan. De politie maakte eerder dinsdagavond bekend dat een gevonden pakketje ongevaarlijk was gebleken. Later maakte de politiecommissaris van Hannover bekend dat er wel degelijk een concrete terreurdreiging voor zijn stad was. Inmiddels zijn alle metro- en treinstations gesloten.
De spelers van Oranje waren op het moment van de ontruiming naar nog niet in het stadion. De bus met de selectie en staf van bondscoach Danny Blind is meteen omgedraaid en richting het hotel teruggekeerd. De Nederlandse ministers Edith Schippers (Sport) en Jeanine Hennis (Defensie) waren ook in het stadion. Zij hebben rond 19.15 uur het stadion verlaten en zijn op weg terug naar Nederland.
Eerder werd het duel tussen België en Spanje afgelast wegens terreurdreiging. Reden is de verhoging van het algemeen veiligheidsniveau in België naar 3 naar aanleiding van de aanslagen in Parijs. Dat is het een-na-hoogste niveau en betekent dat de dreiging "mogelijk en waarschijnlijk" is.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die tweet was niet van de media, maar gewoon iemand op dit forum die denkt dat dat interessant is.
Maar die tweet is dus totaal offtopic, dat probeer ik te zeggen.
Net als dit dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:53 schreef Infection het volgende:
Tour de France Utrecht was afgelopen zomer wel een goed doelwit geweest trouwens.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:53 schreef hoas het volgende:
[..]
Altijd een dreiging van aanslagen, lekker naar een kerstmarkt, concert, voetbal, Disneyland, efteling, tour de france, vergeet het maar.
Je kunt de Koran zo uitleggen dat het er wel staat, en ook dat het er niet staat. Ook dat is vaak zo met religie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:52 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Imam zei juist tegen mij dat dat niet in de Koran staat. Maar ik heb het nooit gelezen, dus ik kan er ook niks over zeggen.
Garppigquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
http://www.bild.de/video/(...)t-43442282.bild.html
Dat is de betreffende wagen
Hoe is dat relevant voor dit topic?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:53 schreef Infection het volgende:
Dat snap ikquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:54 schreef Infection het volgende:
[..]
Was dan ook sarcastisch bedoeld.
Zou erg slim zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:53 schreef Strani het volgende:
Wellicht was het de bedoeling om in het stadion een noodgeval te simuleren (iemand zogenaamd onwel) zodat de ambulance vrij makkelijk naar binnen zou kunnen rijden.. zomaar een idee.
Daar hebben ze in Duitsland dan wel ervaring mee, politieke bewegingen die heel eng worden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. En het kan net zo goed met een politieke beweging, of met een onafhankelijkheidsbeweging, ga zo maar door.
Het heeft niets met de gebeurtenissen rond het stadion te maken - correct. Maar de gezaaide angst is universeel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die tweet was niet van de media, maar gewoon iemand op dit forum die denkt dat dat interessant is.
Maar die tweet is dus totaal offtopic, dat probeer ik te zeggen.
Je zou er imo goed aan doen om zelf dat boek eens te lezen alvorens naar je imam te luisteren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:52 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Imam zei juist tegen mij dat dat niet in de Koran staat. Maar ik heb het nooit gelezen, dus ik kan er ook niks over zeggen.
Vraag maar eens aan conservatieve soennieten wat zij van de sjiitische interpretatie van de islam vinden, en omgekeerdquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt de Koran zo uitleggen dat het er wel staat, en ook dat het er niet staat. Ook dat is vaak zo met religie.
OMG dit vind ik een stuk ergerquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:53 schreef Infection het volgende:
Ik ben ertussen opgegroeid en reken maar dat er zeer veel moslims ernstig orthodox zijn. Ze keuren een aanslag af, maar intussen is een kalifaat en het zeer 'reine' geloof met jihad etc. ook iets dat ze lezen in hun boek. Mohammed was een krijgsheer, die was onfeilbaar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Stemmingmakerij en onzin dit. Het overgrote deel van de moslims is heel gematigd. Er zijn er maar heel weinig die ongelovigen willen stenigen (zoals wel in de Koran staat), net zoals er ook maar heel weinig christenen zijn die vinden dat de doodstraf hoort te staan op gemengde stoffen dragen (zoals wel in de Bijbel staat).
Die simplistische visie is echt om gek van te worden. De Koran is niet een duivels boek dat hele normale mensen ineens tot moordlustige gekken maakt.
nee, moslims zijn immers ook slachtoffer van de wind die waait in Nederlandquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:55 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant voor dit topic?
Aha, je was sarcastisch.
Ik ben zelf bezig met de Koran lezen, verschillende interpretaties komen later welquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan fundamentalistische soennieten wat zij van de sjiitische interpretatie van de islam vinden, en omgekeerd
Dat weet ik. Maar feiten zijn feiten. En dan vraag ik me af of er nou daadwerkelijk instaat dat ongelovigen gestenigd moeten worden of niet. Imam zegt van niet. Ik ken ook weer moslims die nog geen spin durven te doden omdat dat niet zou mogen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt de Koran zo uitleggen dat het er wel staat, en ook dat het er niet staat. Ook dat is vaak zo met religie.
Tijdens de tour was er ook een inbraak bij een Franse legerbasis meen ik. Of iets soortgelijks. In elk geval vreselijk veel wapens buitgemaakt. Ik vreesde toen wel voor de intocht op de Champs Elysees.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tour de France Utrecht was afgelopen zomer wel een goed doelwit geweest trouwens.
Sinds wanneer hebben we een links kabinet?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
Misschien gaan ze wel weg na een goeie Nederlandse herfst en een suffe prutwinter.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:56 schreef Bensel het volgende:
[..]
nee, moslims zijn immers ook slachtoffer van de wind die waait in Nederland
Persconferentie uitgesteldtwitter:welt twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:55:58#GERNED: Pressekonfeenz mit de Maizière nach hinten verschoben | Alle Infos im LIVETICKER: https://t.co/673OC85JIf https://t.co/gE49CycFiS reageer retweet
Links volksliedquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:56 schreef Strani het volgende:
Zometeen overigens het Franse volkslied op ITV, voor wie het zien wil en kan.
Ik blijf bij jou in de buurt mocht er een aanslag op FOK! worden gepleegd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:56 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik ben ertussen opgegroeid en reken maar dat er zeer veel moslims ernstig orthodox zijn. Ze keuren een aanslag af, maar intussen is een kalifaat en het zeer 'reine' geloof met jihad etc. ook iets dat ze lezen in hun boek. Mohammed was een krijgsheer, die was onfeilbaar.
Ook jij hebt je laten platlullen. Ik ben niet vergeten dat mij op 8 jarige leeftijd te kennen werd gegeven dat de strijders van allah mijn kop eraf zouden komen hakken. Reken maar dat ik als Kufar heb leren vechten opgroeiend in een wijk waar nu jihadisten vandaan komen. Je hoeft het me niet uit te leggen.
Er bestaat zeer veel stille steun voor orthodoxe islam. Niet perse voor grote aanslagen, maar zeker wel voor vergelden, oog om oog en het doden van zionisten enzo.
Klinkt niet direct als een ambulance. Tenzij het een Duitse gewoonte is om ambulances mee in het stadion te nemen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:55 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"a device intended to be detonated inside the stadium"
Die hebben we net gehadquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik blijf bij jou in de buurt mocht er een aanslag op FOK! worden gepleegd.
Je bent nog wel wat jaartjes bezig met lezen, laat staan interpreteren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben zelf bezig met de Koran lezen, verschillende interpretaties komen later wel
Maar goed, het punt is natuurlijk waar. Zoals ook katholieken en protestanten het oneens zijn over ogenschijnlijk vrij duidelijke regels.
Benieuwd of ze ook het Europese volkslied spelen, waren ze in Hannover ook van plan.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:56 schreef Strani het volgende:
Zometeen overigens het Franse volkslied op ITV, voor wie het zien wil en kan.
Bij de ArenA staan toch ook wel ambulances in de gracht tijdens een wedstrijd?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Klinkt niet direct als een ambulance. Tenzij het een Duitse gewoonte is om ambulances mee in het stadion te nemen.
Nee.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij de ArenA staan toch ook wel ambulances in de gracht tijdens een wedstrijd?
Ja idd. Ook bij concerten, hoewel die er nog maar weinig zijn. Maar bij de Toppers dan (inb4quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij de ArenA staan toch ook wel ambulances in de gracht tijdens een wedstrijd?
Zou ik kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je zou er imo goed aan doen om zelf dat boek eens te lezen alvorens naar je imam te luisteren.
Google eens op hipster beard.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:57 schreef asco het volgende:
Ik zie wat IS baardjes bij de Franse voetballers.
Al jaren. En al vele jaren wordt er op ons ingepraat: het ligt niet aan religie. HEt ligt niet aan de islam. Wilders is een mafkees zonder oplossingen, maar de rest steek tde kop in het zand.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben we een links kabinet?
Duitsland - Nederland: 0 - 0quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:57 schreef MrGuma het volgende:
Dus, wat is nu de huidige stand van zaken?
twitter:ThE_ED twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:57:39"Alle inwoners Hannover gevraagd binnen te blijven" - NDR reageer retweet
IS domineerde de wedstrijdquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Duitsland - Nederland: 0 - 0
Reglementaire 0-3 omdat Duitsland afhaaktquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Duitsland - Nederland: 0 - 0
Ja, maar niet van de reguliere dienst, is gewoon een EHBO wagen volgens mij wat een oude ambu is.quote:
Straks heeft er eentje een bom in zijn voetbalschoen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:57 schreef asco het volgende:
Er zou een passagier naar een Jihadfilmpje gekeken hebben, hierna paniek in het vliegtuig en terug naar Londen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:flightradar24 twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:37:09#VS1, London-Newark, appears to be returning to London. Reason currently unknown. https://t.co/U7DaKrrOsm https://t.co/8b6S0XDHQr reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:57 schreef asco het volgende:
Ridiculiseer het maar. Een normaal gesprek met argumenten is niet mogelijk, dat is het hele probleem. Iedereen schiet in een linkse of rechtse kramp. Domme tokkies die PVV stemmen want allochtonen en wegkijkende sukkels aan linkerzijde die hun eigen liefdevolle houding projecteren op een groep mensen die een heel andere cultuur hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik blijf bij jou in de buurt mocht er een aanslag op FOK! worden gepleegd.
Spreek voor jezelf zegquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
best grappig.. elke blanke Nederlander heeft liever minder of geen buitenlanders in Nederland of mensen met een buitenlandse achtergrond van niet westerse afkomst. Ze zullen het nooit openlijk verkondigen, maar iedereen denkt zo.. das best een bizar
Blijkbaar mij was ik destijds niet bij die vergadering.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
best grappig.. elke blanke Nederlander heeft liever minder of geen buitenlanders in Nederland of mensen met een buitenlandse achtergrond van niet westerse afkomst. Ze zullen het nooit openlijk verkondigen, maar iedereen denkt zo.. das best een bizar
Maar anderzijds, de buitenlanders die hebben eigenlijk het tegenovergestelde. Zij denken in de trant van.. "het leven zal voor mij nooit beter worden in Nederland" en zoeken altijd iets om over te klagen. Is het niet zwarte piet, dan is het wel het leven in vrijheid en verantwoordelijkheid nemen voor je eigen levenskoers.
Multiculturele samenleving is een naeffect van de gruwelen uit de tweede wereldoorlog. Dat is mijn optiek. Wij zijn hierdoor zo arrogant geworden, dat wij denken de hele wereld beter te kunnen maken. Wij hebben ons keihard naief in de klauwen gesneden en daar ondervinden wij anno nu de problemen van.
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
best grappig.. elke blanke Nederlander heeft liever minder of geen buitenlanders in Nederland of mensen met een buitenlandse achtergrond van niet westerse afkomst. Ze zullen het nooit openlijk verkondigen, maar iedereen denkt zo..
40% van de Deense moslims was voor de sharia, non? Ik heb geen reden om aan te nemen dat zulke cijfers in Nederland heel anders zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:59 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Al jaren. En al vele jaren wordt er op ons ingepraat: het ligt niet aan religie. HEt ligt niet aan de islam. Wilders is een mafkees zonder oplossingen, maar de rest steek tde kop in het zand.
Wat denk je... dat Saudi arabie veel anders is dan het kalifaat? En Iran? Een flink deel van de moslims houdt er een in westerse ogen achterlijk denkbeeld op na. Dat we dat niet eens durven te constateren.
Jij bent degene die blijkbaar alleen in dit soort voorspelbare cliché's kan praten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:01 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ridiculiseer het maar. Een normaal gesprek met argumenten is niet mogelijk, dat is het hele probleem. Iedereen schiet in een linkse of rechtse kramp. Domme tokkies die PVV stemmen want allochtonen en wegkijkende sukkels aan linkerzijde die hun eigen liefdevolle houding projecteren op een groep mensen die een heel andere cultuur hebben.
vraag het aan jezelfquote:
Jij praat niet namens mij "vriend". Dus dat van elke Nederlander klopt al meteen niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
best grappig.. elke blanke Nederlander heeft liever minder of geen buitenlanders in Nederland of mensen met een buitenlandse achtergrond van niet westerse afkomst. Ze zullen het nooit openlijk verkondigen, maar iedereen denkt zo.. das best een bizar gegeven
Maar anderzijds, de buitenlanders die hebben eigenlijk het tegenovergestelde. Zij denken in de trant van.. "het leven zal voor mij nooit beter worden in Nederland" en zoeken altijd iets om over te klagen. Is het niet zwarte piet, dan is het wel het leven in vrijheid en verantwoordelijkheid nemen voor je eigen levenskoers.
Multiculturele samenleving is een naeffect van de gruwelen uit de tweede wereldoorlog. Dat is mijn optiek. Wij zijn hierdoor zo arrogant geworden, dat wij denken de hele wereld beter te kunnen maken. Wij hebben ons keihard naief in de klauwen gesneden en daar ondervinden wij anno nu de problemen van.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
best grappig.. elke blanke Nederlander heeft liever minder of geen buitenlanders in Nederland of mensen met een buitenlandse achtergrond van niet westerse afkomst. Ze zullen het nooit openlijk verkondigen, maar iedereen denkt zo.. das best een bizar gegeven
Voor de sharia zijn is dan ook geheel binnen de wet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
40% van de Deense moslims was voor de sharia, non? Ik heb geen reden om aan te nemen dat zulke cijfers in Nederland heel anders zijn.
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:02:21MORE: Hannover police chief has asked that everyone remain in their homes. reageer retweet
Wederom draai je om de hete brij heen. Ga er eens op in dan. Hoeveel % van de moslims is tegen de sharia? En in hoeverre stroken deze denkbeelden met onze grondwet?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent degene die blijkbaar alleen in dit soort voorspelbare cliché's kan praten.
Maar dat gebeurt niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. En het kan net zo goed met een politieke beweging, of met een onafhankelijkheidsbeweging, ga zo maar door.
Mensen die dat soort krachttermen nodig hebben om hun argumenten kracht bij te zetten weten zelf diep van binnen dat dat nodig is omdat de argumenten te zwak zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:01 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ridiculiseer het maar. Een normaal gesprek met argumenten is niet mogelijk, dat is het hele probleem. Iedereen schiet in een linkse of rechtse kramp. Domme tokkies die PVV stemmen want allochtonen en wegkijkende sukkels aan linkerzijde die hun eigen liefdevolle houding projecteren op een groep mensen die een heel andere cultuur hebben.
Niet voor mij spreken, danku.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
Wat is er op tegen dat ze voor de sharia zijn, in hemelsnaam. Zijn meningen verboden?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:03 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wederom draai je om de hete brij heen. Ga er eens op in dan. Hoeveel % van de moslims is tegen de sharia? En in hoeverre stroken deze denkbeelden met onze grondwet?
Hoeveel moslims vinden dat iedereen dezelfde rechten moet hebben? De koran zegt echt iets anders.
Maar het is wel naar om voor de sharia te zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor de sharia zijn is dan ook geheel binnen de wet.
Heren, heren.. we zijn nog maar bij deel twee van dit topic. Dit soort gezeur kan over een paar delen ook nog wel toch?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:03 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wederom draai je om de hete brij heen. Ga er eens op in dan. Hoeveel % van de moslims is tegen de sharia? En in hoeverre stroken deze denkbeelden met onze grondwet?
Hoeveel moslims vinden dat iedereen dezelfde rechten moet hebben? De koran zegt echt iets anders.
Pleurt eens even mooi opquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
Vaak wordt het woord terrorisme ook ten onrechte gebruikt. Laten we daar eerlijk en bonafide in zij aub.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:03 schreef Specularium het volgende:
Het grootste probleem op dit moment is islamitisch terrorisme.
Er zijn wel meer dingen naar. Ik word ook niet bepaald warm van middeleeuwse wetten. Maar als 't jouw ding is, tja.. moet je lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:04 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Maar het is wel naar om voor de sharia te zijn.
Ook dat is stemmingmakerij. De vraag was niet of moslims sharia wilden. De vraag was of sommige islamitische regels in Denemarken ingevoerd moesten worden. Aangezien er ook doodnormale regels zijn is het logisch dat een groot deel van de moslims ja zegt op die vraag. Het is iets totaal anders dan dat 40% de sharia in zou willen voeren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
40% van de Deense moslims was voor de sharia, non? Ik heb geen reden om aan te nemen dat zulke cijfers in Nederland heel anders zijn.
Volledig toch, je mag alles denken wat je wilt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:03 schreef Spanky78 het volgende:
En in hoeverre stroken deze denkbeelden met onze grondwet?
Die kant willen sommigen wel op, ja. Blijkbaar zijn die dictaturen in het Midden-Oosten zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is er op tegen dat ze voor de sharia zijn, in hemelsnaam. Zijn meningen verboden?
Nog onbekend, officieel..quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:06 schreef Jojoke het volgende:
Was er nu echt dreiging of is het paniekvoetbal?
Op dit moment, inderdaad. Daarom is het naïef om te doen alsof dit probleem met de islam samenhangt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt niet.
Wat ook nog in sommige gevallen aangemoedigd wordt door zogenaamde gematigden.
Jijquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
The Achmed-Team.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:06 schreef FlipjeHolland het volgende:
foto van de bombus
[ afbeelding ]
er zijn 4 verdachten aangehouden
Ja, en die dames moesten zeker mee om "gefouilleerd" te worden.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:06 schreef FlipjeHolland het volgende:
foto van de bombus
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:06 schreef Onnoman het volgende:
Toen geluk nog heel gewoon was.. over straat lopen en mensen gedag zeggen..
het leven verpaupert met de dag.. ik geloof niet in multi culti, het is zelfs iets gevaarlijks
Maar goed, laat ik idd maar voor mezelf spreken. Laatst toen ik over de wibaustraat liep..
wat een verpaupert straatbeeld..
Ik ging daar de plaatselijke albert heijn in..zeker 30 verschillende nationaliteiten gezien
en dat zijn veelal geen geleerden
Rare ambulance.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:06 schreef FlipjeHolland het volgende:
foto van de bombus
[ afbeelding ]
Komt door dat pauperdorp.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:06 schreef Onnoman het volgende:
Toen geluk nog heel gewoon was.. over straat lopen en mensen gedag zeggen..
het leven verpaupert met de dag.. ik geloof niet in multi culti, het is zelfs iets gevaarlijks
Maar goed, laat ik idd maar voor mezelf spreken. Laatst toen ik over de wibaustraat liep..
wat een verpaupert straatbeeld..
Ik ging daar de plaatselijke albert heijn in..zeker 30 verschillende nationaliteiten gezien
en dat zijn veelal geen geleerden
Ontzettend tenenkrommend dit. Zo van "kijk ons eens legendarisch" zijn. Terwijl voetbal ze normaal gesproken niet eens interesseert.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:06 schreef bluemoon23 het volgende:
Ook heel verstandig dat ministers Schippers en Hennis in het stadion waren om te laten zien "dat we niet bang zijn voor terrorisme"
![]()
Vasthouden heeft geen zin. Die breken er wel uit met één of andere ingenieuze plan.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:06 schreef FlipjeHolland het volgende:
foto van de bombus
[ afbeelding ]
Ik denk dat de klimaatverandering veel gevaarlijker is en een veel groter probleem.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt niet.
Wat ook nog in sommige gevallen aangemoedigd wordt door zogenaamde gematigden.
Wat een kutvolk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef Eufonie het volgende:
Ondertussen, in een ander stadium
[ afbeelding ]
....quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik veel hoe veel procent van de moslims tegen de sharia is? Al waren ze allemaal voor. Ik ga niet bepalen wat anderen mogen vinden. Ik denk dat ik het met de meeste gematigde moslims een stuk beter kan vinden dan met de gemiddelde PVV-stemmer, moet ik dan maar gaan roepen dat de PVV kwaadaardig is?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:03 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
I rest my case.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet echt zo'n avond dat zulke meningen er als zoete koek in gaan bij anderen vermoed ik.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik denk dat de klimaatverandering veel gevaarlijker is en een veel groter probleem.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:06 schreef bluemoon23 het volgende:
Ook heel verstandig dat ministers Schippers en Hennis in het stadion waren om te laten zien "dat we niet bang zijn voor terrorisme"
![]()
Bloedhonden...quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het niet echt te vergelijken is met het kapotschieten van mensen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is niet echt zo'n avond dat zulke meningen er als zoete koek in gaan bij anderen vermoed ik.
twitter:DailyMirror twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:52:51BREAKING: Man held at gunpoint outside German Hannover Stadium #GERNED https://t.co/rCZLxP8SFm https://t.co/BuM8bSL5kU reageer retweet
Maar het zijn wel altijd mensen die de Islam aanhangen, dus het staat wel in verbinding met elkaar zou je zeggen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op dit moment, inderdaad. Daarom is het naïef om te doen alsof dit probleem met de islam samenhangt.
Al denk ik dat het moslimextremisme nog wel gaat toenemen in de komende jaren.
Stadium?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]
Sympathie voor IS is zeer groot in Turkije.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]
Geteisem.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]
Turken floten tijdens de wedstrijd tegen Nederland ook bij de 1 minuut stilte voor de slachtoffers van de aanslag op Koerden in Ankara.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]
die staat er dus al ff nu...quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:11 schreef beantherio het volgende:
twitter:DailyMirror twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:52:51BREAKING: Man held at gunpoint outside German Hannover Stadium #GERNED https://t.co/rCZLxP8SFm https://t.co/BuM8bSL5kU reageer retweet
Tip: als een twitterbericht 20 minuten oud is, is het hier al 20 keer voorbijgekomen,quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:11 schreef beantherio het volgende:
cnnquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:12 schreef Awsom het volgende:
Is er nog een interessante livestream ergens?
Niet waar toch?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, afgelopen weekend vrijwel louter Engels gesproken en het blijft er wat inhangen.quote:
Wat een verrassingquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:_MikeMuller twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:12:53BREAK: Politie Hannover: Verdacht pakketje aangetroffen op Centraal Station. Deel staion afgezet. @telegraaf https://t.co/EyDmnCMOAR reageer retweet
Hoezo "altijd"? Dat gedoe met Kony vergeten, om maar eens iemand te noemen? Dat is een christelijke terreurorganisatie die precies doet was IS deed - namelijk willekeurige mensen vermoorden, verkrachten, plunderen en verderf zaaien. Alleen dan onder een ander vlaggetje.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:12 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Maar het zijn wel altijd mensen die de Islam aanhangen, dus het staat wel in verbinding met elkaar zou je zeggen.
Het is een wedstrijd tegen Griekenland notabene. Verwachten dat Turken stil blijven is nogal optimistisch.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Turken floten tijdens de wedstrijd tegen Nederland ook bij de 1 minuut stilte voor de slachtoffers van de aanslag op Koerden in Ankara.
Turken blijven Turken.
Ik denk dat ze bang zijn om zichzelf te horen denken als ze te lang stil zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Turken floten tijdens de wedstrijd tegen Nederland ook bij de 1 minuut stilte voor de slachtoffers van de aanslag op Koerden in Ankara.
Turken blijven Turken.
IS-tanbulquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, vast allemaal stiekeme supporters van IS in Istanbul.
Heeft Kony het met christelijk motief gedaan? Met een daadwerkelijke reden dat zijn geloof het grootste is en iedereen moet converten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo "altijd"? Dat gedoe met Kony vergeten, om maar eens iemand te noemen? Dat is een christelijke terreurorganisatie die precies doet was IS deed - namelijk willekeurige mensen vermoorden, verkrachten, plunderen en verderf zaaien. Alleen dan onder een ander vlaggetje.
Het zijn niet altijd moslims. Het zijn tegenwoordig wel váák moslims. Waarom dat nu zo is en eerder niet weet ik niet precies.
Goed punt idd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het is een wedstrijd tegen Griekenland notabene. Verwachten dat Turken stil blijven is nogal optimistisch.
Precies. Het is of fluiten of toeteren daar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het is een wedstrijd tegen Griekenland notabene. Verwachten dat Turken stil blijven is nogal optimistisch.
Omdat voetballers ook niet zo van explosieven houden?quote:
standaard linkse redenatie om de Islam geen schuld te hoeven gevenquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo "altijd"? Dat gedoe met Kony vergeten, om maar eens iemand te noemen? Dat is een christelijke terreurorganisatie die precies doet was IS deed - namelijk willekeurige mensen vermoorden, verkrachten, plunderen en verderf zaaien. Alleen dan onder een ander vlaggetje.
Het zijn niet altijd moslims. Het zijn tegenwoordig wel váák moslims. Waarom dat nu zo is en eerder niet weet ik niet precies.
Wat je wil: de laatste tijd dan. Als je kijkt naar grotere aanslagen wereldwijd, zijn de daders de laatste tijd vaak mensen die de Islam aanhangen. Ik weet ook niet waarom dat is, maar ik denk dat er dus wel een verbinding is met het geloof.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je stelt het wat bot, maar ben het met je eens. De overgrote meerderheid van de autochtonen, alsmede een aanzienlijk deel van de allochtonen ziet niets in de multiculturele samenleving.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
Als je het gewoon niet weet en hoopt op de goedheid van de mensheid, zeg het gewoon. Ergens siert het je. Ik ben alleen bang dat het gewoon niet zo is. Er zijn veel mensen opgegroeid met haat,geweld en heel andere basiswaarden dan jij. Familieeer boven mensenlevens bijvoorbeeld. Dat begrijpen 'wij' gewoon niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken hem niet persoonlijk. Maar zijn Verzetsleger van de Heer wil echt vrijwel hetzelfde als IS - een eigen staat claimen en ongelovigen vermoorden (ook mensen van dezelfde religie). Net als bij IS vechten er ook huurlingen mee die zich vast niet interesseren in het doel maar gewoon geld en macht willen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft Kony het met christelijk motief gedaan? Met een daadwerkelijke reden dat zijn geloof het grootste is en iedereen moet converten.
Had het christendom schuld aan Kony dan? Moet je wel consequent zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
standaard linkse redenatie om de Islam geen schuld te hoeven geven
twitter:SBS6 twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:10:51Om 21.30 uur een extra uitzending van @HartvNL i.v.m. de afgelaste wedstrijd #DuiNed. Volg het laatste nieuws op https://t.co/jUs4rKHLPq reageer retweet
Bovendien kun je van diehard voetbalsupporters sowieso nooit teveel verwachten wat betreft respectvol gedrag..quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Mijn mening komt eerder voort uit een zeer negatief beeld van de mensheid dan een goed beeld.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:16 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als je het gewoon niet weet en hoopt op de goedheid van de mensheid, zeg het gewoon. Ergens siert het je. Ik ben alleen bang dat het gewoon niet zo is. Er zijn veel mensen opgegroeid met haat,geweld en heel andere basiswaarden dan jij. Familieeer boven mensenlevens bijvoorbeeld. Dat begrijpen 'wij' gewoon niet.
uiteraard.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had het christendom schuld aan Kony dan? Moet je wel consequent zijn.
IS moord en slacht met de koran in hun hand. Ze hebben zich beter verdiept in de koran en de heilige geschriften dan menig moslim hier in het westen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had het christendom schuld aan Kony dan? Moet je wel consequent zijn.
Dat ligt aan de mensen, niet aan het geloof.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:17 schreef badschaap het volgende:
[..]
uiteraard.
Ik snap niet waarom mensen persé hun geloof op moeten dringen.
Geloof is toch iets voor jezelf?
Iets waarbij jij zelf steun kan zoeken?
quote:Angela Merkel vóór evacuatie al weg uit Hannover
De bondskanselier zou al op de luchthaven van Hannover rechtsomkeert hebben gemaakt, meldt ZDF.
http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)g-uit-Hannover.dhtml
Het blijft nog steeds maar een van vele interpretaties.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
IS moord en slacht letterlijk met de koran in hun hand. Ze hebben zich beter verdiept in de koran en de heilige geschriften dan menig moslim hier in het westen.
Maar dat neemt niet weg dat er geen verbinding is, lijkt me.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ligt aan de mensen, niet aan het geloof.
Alhoewel, jehova's...
Niemand weet. Misschien niks.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:18 schreef xzaz het volgende:
Wat een topic weer; WAT IS ER NOU AAN DE HAND!
Gelukkig ben jij geen sensatiezoekerquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat kan ik me daar toch enorm aan ergeren, van die gasten die zo ontzettend graag legendarisch willen doen. Meteen tweeten terwijl er nog niks bekend is.²
Heerlijk, die tien minuten daarnet waren al tenenkrommend genoegquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:17 schreef Paul het volgende:
twitter:SBS6 twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:10:51Om 21.30 uur een extra uitzending van @HartvNL i.v.m. de afgelaste wedstrijd #DuiNed. Volg het laatste nieuws op https://t.co/jUs4rKHLPq reageer retweet
Thanks, in dit geval duidelijk ja.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken hem niet persoonlijk. Maar zijn Verzetsleger van de Heer wil echt vrijwel hetzelfde als IS - een eigen staat claimen en ongelovigen vermoorden (ook mensen van dezelfde religie). Net als bij IS vechten er ook huurlingen mee die zich vast niet interesseren in het doel maar gewoon geld en macht willen.
Mensen zijn teringlijers, en ze kunnen zich verenigen om nog ergere dingen te doen met het juiste excuus. Trieste maar ware conclusie.
twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:19:38UPDATE - Persconferentie Duitse minister van Binnenlandse Zaken uitgesteld uit veiligheidsredenen https://t.co/lfJmhq7819 #Duined #Hannover reageer retweet
Dat hebben ze daar al, de geheime dienst van België is een zeef.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:20 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Maar, misschien domme gedachte, nu alle ogen op Duitsland zijn gericht hebben "ze" nu dan juist toch vrij spel in bijv België?
Dat weet niemandquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:18 schreef xzaz het volgende:
Wat een topic weer; WAT IS ER NOU AAN DE HAND!
Zoietsquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:20 schreef xzaz het volgende:
Maar goed; de geheime diensten weten meer dan wij weten; dat is wel duidelijk.
Misschien.. Ofwel er is nog iets gaande, ofwel ze vermoeden dat er nog iets komt.. Als er al iets heftigs was gebeurd dan zouden we 't al wel weten..quote:
Straks wordt de persco ook nog afgelast, en de persco over die afgelasting dan ook weer..quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:20 schreef Infection het volgende:
twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:19:38UPDATE - Persconferentie Duitse minister van Binnenlandse Zaken uitgesteld uit veiligheidsredenen https://t.co/lfJmhq7819 #Duined #Hannover reageer retweet
Ja, mee eens. Dat hele angstig zijn en saamhorig doen heeft iets tenenkrommends.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen sensatiezoeker
Zo, dat is een stevig statement hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:20 schreef xzaz het volgende:
Dat je iets kunt spellen betekend niet dat je je in iets verdiept hebt. En een letterlijke interpretatie van iets is ook niet meer dan een interpretatie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
IS moord en slacht letterlijk met de koran in hun hand. Ze hebben zich beter verdiept in de koran en de heilige geschriften dan menig moslim hier in het westen.
Bij sommige landen heb ik daar mijn ernstige twijfels overquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:20 schreef xzaz het volgende:
Je vergist je nogal in hoeveel maatschappelijke mislukkelingen die naar IS-gebied afreizen weet hebben van de inhoud van de koran. Sterker nog, men gaat niet naar Syrië omdat ze de koran hebben gelezen maar omdat ze geïmponeerd zijn door al die Hollywood-achtige filmpjes die IS verspreidt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
IS moord en slacht met de koran in hun hand. Ze hebben zich beter verdiept in de koran en de heilige geschriften dan menig moslim hier in het westen.
Geen gekke gedachte. Dit was de tactiek in Parijs ook. Dus op grote schaal wellicht ook.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:20 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Maar, misschien domme gedachte, nu alle ogen op Duitsland zijn gericht hebben "ze" nu dan juist toch vrij spel in bijv België?
Gewoon een afrekening met Nederland omdat Robben niet zou spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |