twitter:dw_sport twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:39:04Die Pressekonferenz mit Bundesinnenminister Thomas de Maizičre und Niedersachsens Innenminister Boris Pistorius verzögert sich. reageer retweet
Ja sure.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:36 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik zat zelfs te denken.. misschien hebben extreem rechtse duitsers het wel op hun geweten..
Zou hij vaker moeten doen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:40 schreef MPC60 het volgende:
Jan Joost zegt eigenlijk helemaal niets.
damnquote:
welke gun zou zij in de avond vasthouden?quote:
quote:
Merkel disagreesquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
Nu pas hebben we door hoe ernstig dit is. En dat het WEL ligt aan religie, WEL aan de manier waarop we de grenzen openzetten en WEL aan onze naieve linksnaieve leute in de grachtengordel en regering. We zijn ingedut. Europa mag wakker worden. Want de shit is hitting the fan.
Snel snel allemaal op de PVV stemmen!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
Nu pas hebben we door hoe ernstig dit is. En dat het WEL ligt aan religie, WEL aan de manier waarop we de grenzen openzetten en WEL aan onze naieve linksnaieve leute in de grachtengordel en regering. We zijn ingedut. Europa mag wakker worden. Want de shit is hitting the fan.
Dan doen we dat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou eigenlijk gewoon in de OP moeten
inb4 "kleine minderheid" en andere linkse goedpraterijquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:42:18MORE: Bild reports that metro stations in downtown Hannover have been shut.https://t.co/Oy5B43zrP8 reageer retweet
Ik zou me helemaal overgevenquote:
Waar kan ik mijn persoonlijke vrijheden inleveren om dit soort aanslagen te voorkomen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Snel snel allemaal op de PVV stemmen!
Laat je niet zo gek maken jongen, je bent toch geen mietje?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
Ik loop iedere dag al met een zwaar wapen op straat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:42 schreef Onnoman het volgende:
ik zeg: alle blanke europeaen mogen met vuurwapen op straat lopen
Het ligt niet aan religie, het ligt aan diegene die het misbruiken en anderen hiermee indoctrineren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
twitter:flightradar24 twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:37:09#VS1, London-Newark, appears to be returning to London. Reason currently unknown. https://t.co/U7DaKrrOsm https://t.co/8b6S0XDHQr reageer retweet
Dit ligt echt aan religie ja. Zonder de islam waren dit soort psychopatische moordlustige gekken waarschijnlijk cliniclowns geworden, of boomverzorgers.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:42 schreef Onnoman het volgende:
geert wilders is de enige die de islamisering kan stoppen in nederland!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Snel snel allemaal op de PVV stemmen!
55cm?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik loop iedere dag al met een zwaar wapen op straat.
Nou, topplan.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:42 schreef Onnoman het volgende:
9mm?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik loop iedere dag al met een zwaar wapen op straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |