twitter:dw_sport twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:39:04Die Pressekonferenz mit Bundesinnenminister Thomas de Maizière und Niedersachsens Innenminister Boris Pistorius verzögert sich. reageer retweet
Ja sure.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:36 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik zat zelfs te denken.. misschien hebben extreem rechtse duitsers het wel op hun geweten..
Zou hij vaker moeten doen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:40 schreef MPC60 het volgende:
Jan Joost zegt eigenlijk helemaal niets.
damnquote:
welke gun zou zij in de avond vasthouden?quote:
quote:
Merkel disagreesquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
Nu pas hebben we door hoe ernstig dit is. En dat het WEL ligt aan religie, WEL aan de manier waarop we de grenzen openzetten en WEL aan onze naieve linksnaieve leute in de grachtengordel en regering. We zijn ingedut. Europa mag wakker worden. Want de shit is hitting the fan.
Snel snel allemaal op de PVV stemmen!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
Nu pas hebben we door hoe ernstig dit is. En dat het WEL ligt aan religie, WEL aan de manier waarop we de grenzen openzetten en WEL aan onze naieve linksnaieve leute in de grachtengordel en regering. We zijn ingedut. Europa mag wakker worden. Want de shit is hitting the fan.
Dan doen we dat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou eigenlijk gewoon in de OP moeten
inb4 "kleine minderheid" en andere linkse goedpraterijquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:42:18MORE: Bild reports that metro stations in downtown Hannover have been shut.https://t.co/Oy5B43zrP8 reageer retweet
Ik zou me helemaal overgevenquote:
Waar kan ik mijn persoonlijke vrijheden inleveren om dit soort aanslagen te voorkomen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Snel snel allemaal op de PVV stemmen!
Laat je niet zo gek maken jongen, je bent toch geen mietje?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
Ik loop iedere dag al met een zwaar wapen op straat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:42 schreef Onnoman het volgende:
ik zeg: alle blanke europeaen mogen met vuurwapen op straat lopen
Het ligt niet aan religie, het ligt aan diegene die het misbruiken en anderen hiermee indoctrineren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
twitter:flightradar24 twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:37:09#VS1, London-Newark, appears to be returning to London. Reason currently unknown. https://t.co/U7DaKrrOsm https://t.co/8b6S0XDHQr reageer retweet
Dit ligt echt aan religie ja. Zonder de islam waren dit soort psychopatische moordlustige gekken waarschijnlijk cliniclowns geworden, of boomverzorgers.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:42 schreef Onnoman het volgende:
geert wilders is de enige die de islamisering kan stoppen in nederland!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Snel snel allemaal op de PVV stemmen!
55cm?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik loop iedere dag al met een zwaar wapen op straat.
Nou, topplan.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:42 schreef Onnoman het volgende:
9mm?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik loop iedere dag al met een zwaar wapen op straat.
Vergeet PEGIDA niet, kunnen we daar volgend jaar ook op stemmen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef FlipjeHolland het volgende:
[..]
geert wilders is de enige die de islamisering kan stoppen in nederland!
Ze waren zeker niet op training geweest waar men ze op religieuze basis gebrainwasht hebben en geleerd zoveel mogelijk onschuldige doden te maken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit ligt echt aan religie ja. Zonder de islam waren dit soort psychopatische moordlustige gekken waarschijnlijk cliniclowns geworden, of boomverzorgers.
Laten we het hopen, inderdaad. Al zou dat wel een triest signaal zijn voor de staat van onze samenleving.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik zet mijn geld nog steeds op een storm in een glas water. Maar we zullen zien.
Blijf dat geloven, totdat heel Europa in de fik staat dankzij de zogenaamde vredelievende islam.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit ligt echt aan religie ja. Zonder de islam waren dit soort psychopatische moordlustige gekken waarschijnlijk cliniclowns geworden, of boomverzorgers.
Ja, en nu?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:flightradar24 twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:37:09#VS1, London-Newark, appears to be returning to London. Reason currently unknown. https://t.co/U7DaKrrOsm https://t.co/8b6S0XDHQr reageer retweet
trollololquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef FlipjeHolland het volgende:
[..]
geert wilders is de enige die de islamisering kan stoppen in nederland!
Zodra de politie het heeft over een 'concrete dreiging' zou ik dat niet doenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik zet mijn geld nog steeds op een storm in een glas water. Maar we zullen zien.
twitter:NewsOnTheMin twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:44:37Heavy security at Wembley stadium tonight in London. https://t.co/yxhWoRae7s reageer retweet
Onzin. Kijk naar de FARC, of de PKK, of de ETA. Dood en verderf zaaien met militaire training kan príma zonder religie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:44 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ze waren zeker niet op training geweest waar men ze op religieuze basis gebrainwasht hebben en geleerd zoveel mogelijk onschuldige doden te maken.
Het religieuze sausje maakt het een heel stuk gevaarlijker allemaal. En we weten het al jaren.
Als dat nu is, dan is het wel leeg daarquote:
Nu is het de bedoeling dat je zeven kleuren schijt op ieder moment dat je van plan bent om een vliegtuig in te stappen. Of een trein. Of een bus. Of een concertzaal. Of een supermarkt.quote:
Is islam is niet vredelievend. Noch is het kwaadaardig. Het is een religie die gebruikt kan worden om goed te doen en ook om bloedbaden aan te richten. Zoals dat geldt voor elke religie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blijf dat geloven, totdat heel Europa in de fik staat dankzij de zogenaamde vredelievende islam.
Dat is dus wel degelijk een probleem van de islam, niet van alle moslims.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Islam wordt gebruikt om mensen te indoctrineren die sowieso al vatbaar waren voor dit soort idiote denkbeelden. Dat an sich is een probleem. De islam zelf niet, hoe vaak en hard Geertje dat ook van de daken schreeuwt.
Zal een foto van eerder zijn danquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Rustig voor een wedstrijd die over 15 min begint.
Hooligansquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:47 schreef Joezi het volgende:
[..]mietjes, wij hooligans vechten met den blote mannenklauwen
Ja, omdat een vliegtuig terug gaat zoals elke dag wel 6x gebeurt, maar nu ineens interessant is omdat er een vage melding is in Hannover.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nu is het de bedoeling dat je zeven kleuren schijt op ieder moment dat je van plan bent om een vliegtuig in te stappen. Of een trein. Of een bus. Of een concertzaal. Of een supermarkt.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is islam is niet vredelievend. Noch is het kwaadaardig. Het is een religie die gebruikt kan worden om goed te doen en ook om bloedbaden aan te richten. Zoals dat geldt voor elke religie.
Als je dat zo uit wil leggen, prima. Maar dan heeft het christendom precies hetzelfde probleem, alleen niet alle christenen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is dus wel degelijk een probleem van de islam, niet van alle moslims.
Dat er concrete aanwijzingen waren dat er iets tot ontploffing zou worden gebracht in het stadionquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat was de persco. Iemand een samenvatting? Mijn Duits is niet goed genoeg.
Nee, de wedstrijd is afgelast.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:48 schreef hoas het volgende:
Zonder keiharde maatregelen gaan WIJ dit gigantisch verliezen.
Want wat gebeurt er anders (in detail graag)?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:48 schreef hoas het volgende:
Zonder keiharde maatregelen gaan WIJ dit gigantisch verliezen.
Was dat niet de allereerste persco met alleen dat er iets aan de hand is? Volgens mij is het nog altijd wachten op de nieuwe.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat was de persco. Iemand een samenvatting? Mijn Duits is niet goed genoeg.
Moslims zouden zich eens moeten afvragen of ze niet beter afstand kunnen doen van hun fantastische geloof.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
De manier waarop de islam beleden wordt mist een verlichting, bovendien wordt de islam door het overgrote deel van de moslims behoorlijk letterlijk genomen uit de koran en nog wat andere nare literatuur. Dat is een heel andere manier dan veel andere gelovigenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is islam is niet vredelievend. Noch is het kwaadaardig. Het is een religie die gebruikt kan worden om goed te doen en ook om bloedbaden aan te richten. Zoals dat geldt voor elke religie.
Nee, was live op RTL, maar zonder ondertiteling.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat niet de allereerste persco met alleen dat er iets aan de hand is? Volgens mij is het nog altijd wachten op de nieuwe.
Edit: Oh nee, ZDF heeft het gewoon gemist.
Volgens de Telegraaf welquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wind waait richting Duitsland. Is er al bekend of hier moslimextremisten achter zitten?
Dat moeten ze lekker zelf weten. Zolang ze maar niet ineens boem doen dan he.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:49 schreef hoas het volgende:
[..]
Moslims zouden zich eens moeten afvragen of ze niet beter afstand kunnen doen van hun fantastische geloof.
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:50:21BREAKING: Hanover chief of police: "There was a device intended to be detonated inside the stadium.” - @dw_sports reageer retweet
Alleen de illuminatiedenkers aub.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:51 schreef Gezicht het volgende:
Schopje BNW voor alle islamhaters, grenzensluiters, PVV-stemmers en illuminatiedenkers aub.
Nee joh. Stemmingmakerij en onzin dit. Het overgrote deel van de moslims is heel gematigd. Er zijn er maar heel weinig die ongelovigen willen stenigen (zoals wel in de Koran staat), net zoals er ook maar heel weinig christenen zijn die vinden dat de doodstraf hoort te staan op gemengde stoffen dragen (zoals wel in de Bijbel staat).quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:49 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
De manier waarop de islam beleden wordt mist een verlichting, bovendien wordt de islam door het overgrote deel van de moslims behoorlijk letterlijk genomen uit de koran en nog wat andere nare literatuur. Dat is een heel andere manier dan veel andere gelovigen
Nee, het is een probleem van een stel terroristen. Een beetje slimme kan hetzelfde doen met de meeste andere geloven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
hahahahahahahaquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:51 schreef Gezicht het volgende:
Schopje BNW voor alle islamhaters, grenzensluiters, PVV-stemmers en illuminatiedenkers aub.
Dat klinkt niet meer als speculatie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:51 schreef Infection het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:50:21BREAKING: Hanover chief of police: "There was a device intended to be detonated inside the stadium.” - @dw_sports reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |