Ja idd. Ook bij concerten, hoewel die er nog maar weinig zijn. Maar bij de Toppers dan (inb4quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij de ArenA staan toch ook wel ambulances in de gracht tijdens een wedstrijd?
Zou ik kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je zou er imo goed aan doen om zelf dat boek eens te lezen alvorens naar je imam te luisteren.
Google eens op hipster beard.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:57 schreef asco het volgende:
Ik zie wat IS baardjes bij de Franse voetballers.
Al jaren. En al vele jaren wordt er op ons ingepraat: het ligt niet aan religie. HEt ligt niet aan de islam. Wilders is een mafkees zonder oplossingen, maar de rest steek tde kop in het zand.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben we een links kabinet?
Duitsland - Nederland: 0 - 0quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:57 schreef MrGuma het volgende:
Dus, wat is nu de huidige stand van zaken?
twitter:ThE_ED twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:57:39"Alle inwoners Hannover gevraagd binnen te blijven" - NDR reageer retweet
IS domineerde de wedstrijdquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Duitsland - Nederland: 0 - 0
Reglementaire 0-3 omdat Duitsland afhaaktquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Duitsland - Nederland: 0 - 0
Ja, maar niet van de reguliere dienst, is gewoon een EHBO wagen volgens mij wat een oude ambu is.quote:
Straks heeft er eentje een bom in zijn voetbalschoen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:57 schreef asco het volgende:
Er zou een passagier naar een Jihadfilmpje gekeken hebben, hierna paniek in het vliegtuig en terug naar Londen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:flightradar24 twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:37:09#VS1, London-Newark, appears to be returning to London. Reason currently unknown. https://t.co/U7DaKrrOsm https://t.co/8b6S0XDHQr reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:57 schreef asco het volgende:
Ridiculiseer het maar. Een normaal gesprek met argumenten is niet mogelijk, dat is het hele probleem. Iedereen schiet in een linkse of rechtse kramp. Domme tokkies die PVV stemmen want allochtonen en wegkijkende sukkels aan linkerzijde die hun eigen liefdevolle houding projecteren op een groep mensen die een heel andere cultuur hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik blijf bij jou in de buurt mocht er een aanslag op FOK! worden gepleegd.
Spreek voor jezelf zegquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
best grappig.. elke blanke Nederlander heeft liever minder of geen buitenlanders in Nederland of mensen met een buitenlandse achtergrond van niet westerse afkomst. Ze zullen het nooit openlijk verkondigen, maar iedereen denkt zo.. das best een bizar
Blijkbaar mij was ik destijds niet bij die vergadering.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
best grappig.. elke blanke Nederlander heeft liever minder of geen buitenlanders in Nederland of mensen met een buitenlandse achtergrond van niet westerse afkomst. Ze zullen het nooit openlijk verkondigen, maar iedereen denkt zo.. das best een bizar
Maar anderzijds, de buitenlanders die hebben eigenlijk het tegenovergestelde. Zij denken in de trant van.. "het leven zal voor mij nooit beter worden in Nederland" en zoeken altijd iets om over te klagen. Is het niet zwarte piet, dan is het wel het leven in vrijheid en verantwoordelijkheid nemen voor je eigen levenskoers.
Multiculturele samenleving is een naeffect van de gruwelen uit de tweede wereldoorlog. Dat is mijn optiek. Wij zijn hierdoor zo arrogant geworden, dat wij denken de hele wereld beter te kunnen maken. Wij hebben ons keihard naief in de klauwen gesneden en daar ondervinden wij anno nu de problemen van.
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
best grappig.. elke blanke Nederlander heeft liever minder of geen buitenlanders in Nederland of mensen met een buitenlandse achtergrond van niet westerse afkomst. Ze zullen het nooit openlijk verkondigen, maar iedereen denkt zo..
40% van de Deense moslims was voor de sharia, non? Ik heb geen reden om aan te nemen dat zulke cijfers in Nederland heel anders zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:59 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Al jaren. En al vele jaren wordt er op ons ingepraat: het ligt niet aan religie. HEt ligt niet aan de islam. Wilders is een mafkees zonder oplossingen, maar de rest steek tde kop in het zand.
Wat denk je... dat Saudi arabie veel anders is dan het kalifaat? En Iran? Een flink deel van de moslims houdt er een in westerse ogen achterlijk denkbeeld op na. Dat we dat niet eens durven te constateren.
Jij bent degene die blijkbaar alleen in dit soort voorspelbare cliché's kan praten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:01 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ridiculiseer het maar. Een normaal gesprek met argumenten is niet mogelijk, dat is het hele probleem. Iedereen schiet in een linkse of rechtse kramp. Domme tokkies die PVV stemmen want allochtonen en wegkijkende sukkels aan linkerzijde die hun eigen liefdevolle houding projecteren op een groep mensen die een heel andere cultuur hebben.
vraag het aan jezelfquote:
Jij praat niet namens mij "vriend". Dus dat van elke Nederlander klopt al meteen niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
best grappig.. elke blanke Nederlander heeft liever minder of geen buitenlanders in Nederland of mensen met een buitenlandse achtergrond van niet westerse afkomst. Ze zullen het nooit openlijk verkondigen, maar iedereen denkt zo.. das best een bizar gegeven
Maar anderzijds, de buitenlanders die hebben eigenlijk het tegenovergestelde. Zij denken in de trant van.. "het leven zal voor mij nooit beter worden in Nederland" en zoeken altijd iets om over te klagen. Is het niet zwarte piet, dan is het wel het leven in vrijheid en verantwoordelijkheid nemen voor je eigen levenskoers.
Multiculturele samenleving is een naeffect van de gruwelen uit de tweede wereldoorlog. Dat is mijn optiek. Wij zijn hierdoor zo arrogant geworden, dat wij denken de hele wereld beter te kunnen maken. Wij hebben ons keihard naief in de klauwen gesneden en daar ondervinden wij anno nu de problemen van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |