Precies. Het is of fluiten of toeteren daar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het is een wedstrijd tegen Griekenland notabene. Verwachten dat Turken stil blijven is nogal optimistisch.
Omdat voetballers ook niet zo van explosieven houden?quote:
standaard linkse redenatie om de Islam geen schuld te hoeven gevenquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo "altijd"? Dat gedoe met Kony vergeten, om maar eens iemand te noemen? Dat is een christelijke terreurorganisatie die precies doet was IS deed - namelijk willekeurige mensen vermoorden, verkrachten, plunderen en verderf zaaien. Alleen dan onder een ander vlaggetje.
Het zijn niet altijd moslims. Het zijn tegenwoordig wel váák moslims. Waarom dat nu zo is en eerder niet weet ik niet precies.
Wat je wil: de laatste tijd dan. Als je kijkt naar grotere aanslagen wereldwijd, zijn de daders de laatste tijd vaak mensen die de Islam aanhangen. Ik weet ook niet waarom dat is, maar ik denk dat er dus wel een verbinding is met het geloof.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo "altijd"? Dat gedoe met Kony vergeten, om maar eens iemand te noemen? Dat is een christelijke terreurorganisatie die precies doet was IS deed - namelijk willekeurige mensen vermoorden, verkrachten, plunderen en verderf zaaien. Alleen dan onder een ander vlaggetje.
Het zijn niet altijd moslims. Het zijn tegenwoordig wel váák moslims. Waarom dat nu zo is en eerder niet weet ik niet precies.
Je stelt het wat bot, maar ben het met je eens. De overgrote meerderheid van de autochtonen, alsmede een aanzienlijk deel van de allochtonen ziet niets in de multiculturele samenleving.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
best grappig.. elke blanke Nederlander heeft liever minder of geen buitenlanders in Nederland of mensen met een buitenlandse achtergrond van niet westerse afkomst. Ze zullen het nooit openlijk verkondigen, maar iedereen denkt zo.. das best een bizar gegeven
Maar anderzijds, de buitenlanders die hebben eigenlijk het tegenovergestelde. Zij denken in de trant van.. "het leven zal voor mij nooit beter worden in Nederland" en zoeken altijd iets om over te klagen. Is het niet zwarte piet, dan is het wel het leven in vrijheid en verantwoordelijkheid nemen voor je eigen levenskoers.
Multiculturele samenleving is een naeffect van de gruwelen uit de tweede wereldoorlog. Dat is mijn optiek. Wij zijn hierdoor zo arrogant geworden, dat wij denken de hele wereld beter te kunnen maken. Wij hebben ons keihard naief in de klauwen gesneden en daar ondervinden wij anno nu de problemen van.
Als je het gewoon niet weet en hoopt op de goedheid van de mensheid, zeg het gewoon. Ergens siert het je. Ik ben alleen bang dat het gewoon niet zo is. Er zijn veel mensen opgegroeid met haat,geweld en heel andere basiswaarden dan jij. Familieeer boven mensenlevens bijvoorbeeld. Dat begrijpen 'wij' gewoon niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken hem niet persoonlijk. Maar zijn Verzetsleger van de Heer wil echt vrijwel hetzelfde als IS - een eigen staat claimen en ongelovigen vermoorden (ook mensen van dezelfde religie). Net als bij IS vechten er ook huurlingen mee die zich vast niet interesseren in het doel maar gewoon geld en macht willen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft Kony het met christelijk motief gedaan? Met een daadwerkelijke reden dat zijn geloof het grootste is en iedereen moet converten.
Had het christendom schuld aan Kony dan? Moet je wel consequent zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
standaard linkse redenatie om de Islam geen schuld te hoeven geven
twitter:SBS6 twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:10:51Om 21.30 uur een extra uitzending van @HartvNL i.v.m. de afgelaste wedstrijd #DuiNed. Volg het laatste nieuws op https://t.co/jUs4rKHLPq reageer retweet
Bovendien kun je van diehard voetbalsupporters sowieso nooit teveel verwachten wat betreft respectvol gedrag..quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het is een wedstrijd tegen Griekenland notabene. Verwachten dat Turken stil blijven is nogal optimistisch.
Mijn mening komt eerder voort uit een zeer negatief beeld van de mensheid dan een goed beeld.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:16 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als je het gewoon niet weet en hoopt op de goedheid van de mensheid, zeg het gewoon. Ergens siert het je. Ik ben alleen bang dat het gewoon niet zo is. Er zijn veel mensen opgegroeid met haat,geweld en heel andere basiswaarden dan jij. Familieeer boven mensenlevens bijvoorbeeld. Dat begrijpen 'wij' gewoon niet.
uiteraard.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had het christendom schuld aan Kony dan? Moet je wel consequent zijn.
IS moord en slacht met de koran in hun hand. Ze hebben zich beter verdiept in de koran en de heilige geschriften dan menig moslim hier in het westen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had het christendom schuld aan Kony dan? Moet je wel consequent zijn.
Dat ligt aan de mensen, niet aan het geloof.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:17 schreef badschaap het volgende:
[..]
uiteraard.
Ik snap niet waarom mensen persé hun geloof op moeten dringen.
Geloof is toch iets voor jezelf?
Iets waarbij jij zelf steun kan zoeken?
quote:Angela Merkel vóór evacuatie al weg uit Hannover
De bondskanselier zou al op de luchthaven van Hannover rechtsomkeert hebben gemaakt, meldt ZDF.
http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)g-uit-Hannover.dhtml
Het blijft nog steeds maar een van vele interpretaties.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
IS moord en slacht letterlijk met de koran in hun hand. Ze hebben zich beter verdiept in de koran en de heilige geschriften dan menig moslim hier in het westen.
Maar dat neemt niet weg dat er geen verbinding is, lijkt me.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ligt aan de mensen, niet aan het geloof.
Alhoewel, jehova's...
Niemand weet. Misschien niks.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:18 schreef xzaz het volgende:
Wat een topic weer; WAT IS ER NOU AAN DE HAND!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |