Dit. En het kan net zo goed met een politieke beweging, of met een onafhankelijkheidsbeweging, ga zo maar door.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het is een probleem van een stel terroristen. Een beetje slimme kan hetzelfde doen met de meeste andere geloven.
Formaatje honkbalknuppel!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik loop iedere dag al met een zwaar wapen op straat.
Paniek!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
Nu pas hebben we door hoe ernstig dit is. En dat het WEL ligt aan religie, WEL aan de manier waarop we de grenzen openzetten en WEL aan onze naieve linksnaieve leute in de grachtengordel en regering. We zijn ingedut. Europa mag wakker worden. Want de shit is hitting the fan.
De link is dat nu ieder regulier, dagelijks terugkerend verschijnsel goed is voor mediapaniek. Omdraaiende vliegtuigen, achtergelaten koffers en tassen. Het gevaar loert overal. En op deze manier versterken we dat alleen maar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, omdat een vliegtuig terug gaat zoals elke dag wel 6x gebeurt, maar nu ineens interessant is omdat er een vage melding is in Hannover.
Ik zie echt de link niet.
Het komt van Bild... bevestiging gaat er dus nooit komen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Kerel van RTL moet zometeen op CNN maar mag blijkbaar het woord "ambulance" niet gebruiken omdat dat hele verhaal nog niet bevestigd is.
denk niet dat veel mensen erop zitten te wachten om het te zienquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik loop iedere dag al met een zwaar wapen op straat.
Imam zei juist tegen mij dat dat niet in de Koran staat. Maar ik heb het nooit gelezen, dus ik kan er ook niks over zeggen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Stemmingmakerij en onzin dit. Het overgrote deel van de moslims is heel gematigd. Er zijn er maar heel weinig die ongelovigen willen stenigen (zoals wel in de Koran staat), net zoals er ook maar heel weinig christenen zijn die vinden dat de doodstraf hoort te staan op gemengde stoffen dragen (zoals wel in de Bijbel staat).
Die simplistische visie is echt om gek van te worden. De Koran is niet een duivels boek dat hele normale mensen ineens tot moordlustige gekken maakt.
twitter:NOS twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:52:01In Zaandam is een opvanglocatie voor vluchtelingen ontruimd. De tenten zijn mogelijk niet bestand tegen de storm: https://t.co/EtqYwzE8yf reageer retweet
Altijd een dreiging van aanslagen, lekker naar een kerstmarkt, concert, voetbal, Disneyland, efteling, tour de france, vergeet het maar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Want wat gebeurt er anders (in detail graag)?
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:53 schreef Infection het volgende:
twitter:NOS twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:52:01In Zaandam is een opvanglocatie voor vluchtelingen ontruimd. De tenten zijn mogelijk niet bestand tegen de storm: https://t.co/EtqYwzE8yf reageer retweet
Die tweet was niet van de media, maar gewoon iemand op dit forum die denkt dat dat interessant is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De link is dat nu ieder regulier, dagelijks terugkerend verschijnsel goed is voor mediapaniek. Omdraaiende vliegtuigen, achtergelaten koffers en tassen. Het gevaar loert overal. En op deze manier versterken we dat alleen maar.
We spelen de terroristen perfect in de kaart.
In het verkeer komen nog steeds heel veel meer mensen om. Het is maar net hoe bang je je laat maken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:53 schreef hoas het volgende:
[..]
Altijd een dreiging van aanslagen, lekker naar een kerstmarkt, concert, voetbal, Disneyland, efteling, tour de france, vergeet het maar.
Wilders probeert al de hele avond zijn omgewaaide schotel voor zijn bunker in Poepershoek opnieuw af te richten.quote:
quote:De politie kwam de bomauto volgens de Kreis Zeitung op het spoor doordat ze iemand zagen die gesignaleerd stond. Door deze persoon in de gaten te houden werd de bomauto gevonden.
Vals alarm
Aanvankelijk leek de dreiging om vals alarm te gaan. De politie maakte eerder dinsdagavond bekend dat een gevonden pakketje ongevaarlijk was gebleken. Later maakte de politiecommissaris van Hannover bekend dat er wel degelijk een concrete terreurdreiging voor zijn stad was. Inmiddels zijn alle metro- en treinstations gesloten.
De spelers van Oranje waren op het moment van de ontruiming naar nog niet in het stadion. De bus met de selectie en staf van bondscoach Danny Blind is meteen omgedraaid en richting het hotel teruggekeerd. De Nederlandse ministers Edith Schippers (Sport) en Jeanine Hennis (Defensie) waren ook in het stadion. Zij hebben rond 19.15 uur het stadion verlaten en zijn op weg terug naar Nederland.
Eerder werd het duel tussen België en Spanje afgelast wegens terreurdreiging. Reden is de verhoging van het algemeen veiligheidsniveau in België naar 3 naar aanleiding van de aanslagen in Parijs. Dat is het een-na-hoogste niveau en betekent dat de dreiging "mogelijk en waarschijnlijk" is.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die tweet was niet van de media, maar gewoon iemand op dit forum die denkt dat dat interessant is.
Maar die tweet is dus totaal offtopic, dat probeer ik te zeggen.
Net als dit dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:53 schreef Infection het volgende:
Tour de France Utrecht was afgelopen zomer wel een goed doelwit geweest trouwens.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:53 schreef hoas het volgende:
[..]
Altijd een dreiging van aanslagen, lekker naar een kerstmarkt, concert, voetbal, Disneyland, efteling, tour de france, vergeet het maar.
Je kunt de Koran zo uitleggen dat het er wel staat, en ook dat het er niet staat. Ook dat is vaak zo met religie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:52 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Imam zei juist tegen mij dat dat niet in de Koran staat. Maar ik heb het nooit gelezen, dus ik kan er ook niks over zeggen.
Garppigquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
http://www.bild.de/video/(...)t-43442282.bild.html
Dat is de betreffende wagen
Hoe is dat relevant voor dit topic?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:53 schreef Infection het volgende:
Dat snap ikquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:54 schreef Infection het volgende:
[..]
Was dan ook sarcastisch bedoeld.
Zou erg slim zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:53 schreef Strani het volgende:
Wellicht was het de bedoeling om in het stadion een noodgeval te simuleren (iemand zogenaamd onwel) zodat de ambulance vrij makkelijk naar binnen zou kunnen rijden.. zomaar een idee.
Daar hebben ze in Duitsland dan wel ervaring mee, politieke bewegingen die heel eng worden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. En het kan net zo goed met een politieke beweging, of met een onafhankelijkheidsbeweging, ga zo maar door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |