abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 november 2015 @ 21:02:51 #176
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_157633336
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
best grappig.. elke blanke Nederlander heeft liever minder of geen buitenlanders in Nederland of mensen met een buitenlandse achtergrond van niet westerse afkomst. Ze zullen het nooit openlijk verkondigen, maar iedereen denkt zo.. das best een bizar gegeven
Maar anderzijds, de buitenlanders die hebben eigenlijk het tegenovergestelde. Zij denken in de trant van.. "het leven zal voor mij nooit beter worden in Nederland" en zoeken altijd iets om over te klagen. Is het niet zwarte piet, dan is het wel het leven in vrijheid en verantwoordelijkheid nemen voor je eigen levenskoers.

Multiculturele samenleving is een naeffect van de gruwelen uit de tweede wereldoorlog. Dat is mijn optiek. Wij zijn hierdoor zo arrogant geworden, dat wij denken de hele wereld beter te kunnen maken. Wij hebben ons keihard naief in de klauwen gesneden en daar ondervinden wij anno nu de problemen van.
:')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  dinsdag 17 november 2015 @ 21:03:08 #177
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_157633343
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

40% van de Deense moslims was voor de sharia, non? Ik heb geen reden om aan te nemen dat zulke cijfers in Nederland heel anders zijn.
Voor de sharia zijn is dan ook geheel binnen de wet.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_157633348
Conflicts twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:02:21 MORE: Hannover police chief has asked that everyone remain in their homes. reageer retweet
pi_157633350
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jij bent degene die blijkbaar alleen in dit soort voorspelbare cliché's kan praten.
Wederom draai je om de hete brij heen. Ga er eens op in dan. Hoeveel % van de moslims is tegen de sharia? En in hoeverre stroken deze denkbeelden met onze grondwet?

Hoeveel moslims vinden dat iedereen dezelfde rechten moet hebben? De koran zegt echt iets anders.
Whatever...
pi_157633359
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit. En het kan net zo goed met een politieke beweging, of met een onafhankelijkheidsbeweging, ga zo maar door.
Maar dat gebeurt niet.
Het grootste probleem op dit moment is islamitisch terrorisme.
Wat ook nog in sommige gevallen aangemoedigd wordt door zogenaamde gematigden.
pi_157633381
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:01 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ridiculiseer het maar. Een normaal gesprek met argumenten is niet mogelijk, dat is het hele probleem. Iedereen schiet in een linkse of rechtse kramp. Domme tokkies die PVV stemmen want allochtonen en wegkijkende sukkels aan linkerzijde die hun eigen liefdevolle houding projecteren op een groep mensen die een heel andere cultuur hebben.
Mensen die dat soort krachttermen nodig hebben om hun argumenten kracht bij te zetten weten zelf diep van binnen dat dat nodig is omdat de argumenten te zwak zijn.
pi_157633384
quote:
best grappig.. elke blanke Nederlander heeft liever minder of geen buitenlanders in Nederland of mensen met een buitenlandse achtergrond van niet westerse afkomst. Ze zullen het nooit openlijk verkondigen, maar iedereen denkt zo.. das best een bizar gegeven
Maar anderzijds, de buitenlanders die hebben eigenlijk het tegenovergestelde. Zij denken in de trant van.. "het leven zal voor mij nooit beter worden in Nederland" en zoeken altijd iets om over te klagen. Is het niet zwarte piet, dan is het wel het leven in vrijheid en verantwoordelijkheid nemen voor je eigen levenskoers.

Multiculturele samenleving is een naeffect van de gruwelen uit de tweede wereldoorlog. Dat is mijn optiek. Wij zijn hierdoor zo arrogant geworden, dat wij denken de hele wereld beter te kunnen maken. Wij hebben ons keihard naief in de klauwen gesneden en daar ondervinden wij anno nu de problemen van.
Niet voor mij spreken, danku.
  dinsdag 17 november 2015 @ 21:04:33 #183
38496 Perrin
pi_157633391
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:03 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Wederom draai je om de hete brij heen. Ga er eens op in dan. Hoeveel % van de moslims is tegen de sharia? En in hoeverre stroken deze denkbeelden met onze grondwet?

Hoeveel moslims vinden dat iedereen dezelfde rechten moet hebben? De koran zegt echt iets anders.
Wat is er op tegen dat ze voor de sharia zijn, in hemelsnaam. Zijn meningen verboden?
pi_157633400
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:03 schreef Perrin het volgende:

[..]

Voor de sharia zijn is dan ook geheel binnen de wet.
Maar het is wel naar om voor de sharia te zijn.
  dinsdag 17 november 2015 @ 21:04:53 #185
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_157633402
quote:

[..]

Heren, heren.. we zijn nog maar bij deel twee van dit topic. Dit soort gezeur kan over een paar delen ook nog wel toch?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  dinsdag 17 november 2015 @ 21:05:07 #186
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_157633407
quote:

Pleurt eens even mooi op
Tics van je petten.
pi_157633408
quote:

:')
  dinsdag 17 november 2015 @ 21:05:22 #188
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157633416
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:03 schreef Specularium het volgende:

Vaak wordt het woord terrorisme ook ten onrechte gebruikt. Laten we daar eerlijk en bonafide in zij aub. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 17 november 2015 @ 21:05:30 #189
38496 Perrin
pi_157633423
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:04 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Maar het is wel naar om voor de sharia te zijn.
Er zijn wel meer dingen naar. Ik word ook niet bepaald warm van middeleeuwse wetten. Maar als 't jouw ding is, tja.. moet je lekker zelf weten.
pi_157633434
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

40% van de Deense moslims was voor de sharia, non? Ik heb geen reden om aan te nemen dat zulke cijfers in Nederland heel anders zijn.
Ook dat is stemmingmakerij. De vraag was niet of moslims sharia wilden. De vraag was of sommige islamitische regels in Denemarken ingevoerd moesten worden. Aangezien er ook doodnormale regels zijn is het logisch dat een groot deel van de moslims ja zegt op die vraag. Het is iets totaal anders dan dat 40% de sharia in zou willen voeren.

Daarnaast is religieus fundamentalisme an sich ook geen slecht iets. Daar hebben we vrijheid van religie voor - zodat religekkies in Staphorst kunnen doen wat ze willen en in de Schilderswijk ook. Wat aangepakt moet worden is radicalisering en het promoten van geweld.
  dinsdag 17 november 2015 @ 21:05:56 #191
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_157633439
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
pi_157633449
Was er nu echt dreiging of is het paniekvoetbal?
pi_157633453
foto van de bombus

er zijn 4 verdachten aangehouden
pi_157633454
quote:
En in hoeverre stroken deze denkbeelden met onze grondwet?
Volledig toch, je mag alles denken wat je wilt.
  dinsdag 17 november 2015 @ 21:06:21 #195
242879 Onnoman
The On And Only
pi_157633456
Toen geluk nog heel gewoon was.. over straat lopen en mensen gedag zeggen..
het leven verpaupert met de dag.. ik geloof nu eenmaal niet in multi culti
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 17 november 2015 @ 21:06:25 #196
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_157633459
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:04 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wat is er op tegen dat ze voor de sharia zijn, in hemelsnaam. Zijn meningen verboden?
Die kant willen sommigen wel op, ja. Blijkbaar zijn die dictaturen in het Midden-Oosten zo gek nog niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 17 november 2015 @ 21:06:30 #197
38496 Perrin
pi_157633468
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:06 schreef Jojoke het volgende:
Was er nu echt dreiging of is het paniekvoetbal?
Nog onbekend, officieel..
pi_157633474
Ook heel verstandig dat ministers Schippers en Hennis in het stadion waren om te laten zien "dat we niet bang zijn voor terrorisme"
:{w 8)7
pi_157633476
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:03 schreef Specularium het volgende:

[..]

Maar dat gebeurt niet.
Wat ook nog in sommige gevallen aangemoedigd wordt door zogenaamde gematigden.
Op dit moment, inderdaad. Daarom is het naïef om te doen alsof dit probleem met de islam samenhangt.

Al denk ik dat het moslimextremisme nog wel gaat toenemen in de komende jaren.
pi_157633481
quote:

Jij :') spreek voor jezelf.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')