quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
best grappig.. elke blanke Nederlander heeft liever minder of geen buitenlanders in Nederland of mensen met een buitenlandse achtergrond van niet westerse afkomst. Ze zullen het nooit openlijk verkondigen, maar iedereen denkt zo.. das best een bizar gegeven
Maar anderzijds, de buitenlanders die hebben eigenlijk het tegenovergestelde. Zij denken in de trant van.. "het leven zal voor mij nooit beter worden in Nederland" en zoeken altijd iets om over te klagen. Is het niet zwarte piet, dan is het wel het leven in vrijheid en verantwoordelijkheid nemen voor je eigen levenskoers.
Multiculturele samenleving is een naeffect van de gruwelen uit de tweede wereldoorlog. Dat is mijn optiek. Wij zijn hierdoor zo arrogant geworden, dat wij denken de hele wereld beter te kunnen maken. Wij hebben ons keihard naief in de klauwen gesneden en daar ondervinden wij anno nu de problemen van.
Voor de sharia zijn is dan ook geheel binnen de wet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
40% van de Deense moslims was voor de sharia, non? Ik heb geen reden om aan te nemen dat zulke cijfers in Nederland heel anders zijn.
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:02:21MORE: Hannover police chief has asked that everyone remain in their homes. reageer retweet
Wederom draai je om de hete brij heen. Ga er eens op in dan. Hoeveel % van de moslims is tegen de sharia? En in hoeverre stroken deze denkbeelden met onze grondwet?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent degene die blijkbaar alleen in dit soort voorspelbare cliché's kan praten.
Maar dat gebeurt niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. En het kan net zo goed met een politieke beweging, of met een onafhankelijkheidsbeweging, ga zo maar door.
Mensen die dat soort krachttermen nodig hebben om hun argumenten kracht bij te zetten weten zelf diep van binnen dat dat nodig is omdat de argumenten te zwak zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:01 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ridiculiseer het maar. Een normaal gesprek met argumenten is niet mogelijk, dat is het hele probleem. Iedereen schiet in een linkse of rechtse kramp. Domme tokkies die PVV stemmen want allochtonen en wegkijkende sukkels aan linkerzijde die hun eigen liefdevolle houding projecteren op een groep mensen die een heel andere cultuur hebben.
Niet voor mij spreken, danku.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
best grappig.. elke blanke Nederlander heeft liever minder of geen buitenlanders in Nederland of mensen met een buitenlandse achtergrond van niet westerse afkomst. Ze zullen het nooit openlijk verkondigen, maar iedereen denkt zo.. das best een bizar gegeven
Maar anderzijds, de buitenlanders die hebben eigenlijk het tegenovergestelde. Zij denken in de trant van.. "het leven zal voor mij nooit beter worden in Nederland" en zoeken altijd iets om over te klagen. Is het niet zwarte piet, dan is het wel het leven in vrijheid en verantwoordelijkheid nemen voor je eigen levenskoers.
Multiculturele samenleving is een naeffect van de gruwelen uit de tweede wereldoorlog. Dat is mijn optiek. Wij zijn hierdoor zo arrogant geworden, dat wij denken de hele wereld beter te kunnen maken. Wij hebben ons keihard naief in de klauwen gesneden en daar ondervinden wij anno nu de problemen van.
Wat is er op tegen dat ze voor de sharia zijn, in hemelsnaam. Zijn meningen verboden?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:03 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wederom draai je om de hete brij heen. Ga er eens op in dan. Hoeveel % van de moslims is tegen de sharia? En in hoeverre stroken deze denkbeelden met onze grondwet?
Hoeveel moslims vinden dat iedereen dezelfde rechten moet hebben? De koran zegt echt iets anders.
Maar het is wel naar om voor de sharia te zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor de sharia zijn is dan ook geheel binnen de wet.
Heren, heren.. we zijn nog maar bij deel twee van dit topic. Dit soort gezeur kan over een paar delen ook nog wel toch?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:03 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wederom draai je om de hete brij heen. Ga er eens op in dan. Hoeveel % van de moslims is tegen de sharia? En in hoeverre stroken deze denkbeelden met onze grondwet?
Hoeveel moslims vinden dat iedereen dezelfde rechten moet hebben? De koran zegt echt iets anders.
Pleurt eens even mooi opquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
Vaak wordt het woord terrorisme ook ten onrechte gebruikt. Laten we daar eerlijk en bonafide in zij aub.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:03 schreef Specularium het volgende:
Het grootste probleem op dit moment is islamitisch terrorisme.
Er zijn wel meer dingen naar. Ik word ook niet bepaald warm van middeleeuwse wetten. Maar als 't jouw ding is, tja.. moet je lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:04 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Maar het is wel naar om voor de sharia te zijn.
Ook dat is stemmingmakerij. De vraag was niet of moslims sharia wilden. De vraag was of sommige islamitische regels in Denemarken ingevoerd moesten worden. Aangezien er ook doodnormale regels zijn is het logisch dat een groot deel van de moslims ja zegt op die vraag. Het is iets totaal anders dan dat 40% de sharia in zou willen voeren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
40% van de Deense moslims was voor de sharia, non? Ik heb geen reden om aan te nemen dat zulke cijfers in Nederland heel anders zijn.
Volledig toch, je mag alles denken wat je wilt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:03 schreef Spanky78 het volgende:
En in hoeverre stroken deze denkbeelden met onze grondwet?
Die kant willen sommigen wel op, ja. Blijkbaar zijn die dictaturen in het Midden-Oosten zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is er op tegen dat ze voor de sharia zijn, in hemelsnaam. Zijn meningen verboden?
Nog onbekend, officieel..quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:06 schreef Jojoke het volgende:
Was er nu echt dreiging of is het paniekvoetbal?
Op dit moment, inderdaad. Daarom is het naïef om te doen alsof dit probleem met de islam samenhangt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt niet.
Het grootste probleem op dit moment is islamitisch terrorisme.
Wat ook nog in sommige gevallen aangemoedigd wordt door zogenaamde gematigden.
Jijquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:00 schreef Onnoman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |