quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)van-z-n-broers.dhtmlquote:Gestruikeld
Z'n twee broers die wél bij de aanslagen zijn betrokken, Ibrahim en Salah, hebben een problematischer verleden. Naast enkele aanvaringen met justitie brachten ze ook enige tijd in Syrië door, waarschijnlijk begin dit jaar. Ibrahims zelfmoordaanslag liep overigens bizar af: hij struikelde waardoor zijn bomgordel afging en hij alleen zichzelf doodde.
Pff, dat had dus heel anders kunnen aflopen, scheelt wel zo`n 100 doden...quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)van-z-n-broers.dhtml
Dat wordt smullenquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:05 schreef MMXMMX het volgende:
Ziggo 502 nu live tweede kamer (Gaat over aanslagen)
"Ibrahims zelfmoordaanslag liep overigens bizar af: hij struikelde waardoor zijn bomgordel afging en hij alleen zichzelf doodde. "quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Pff, dat had dus heel anders kunnen aflopen, scheelt wel zo`n 100 doden...
Belastingaanslagen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:05 schreef MMXMMX het volgende:
Ziggo 502 nu live tweede kamer (Gaat over aanslagen)
Ook 1 min stilte lol
Wel een beetje laat allemaal![]()
Dat woord staat er meer voor de lay-out. En om daar op in te haken. Het heeft iets egocentrisch om nu te verdrinken in zelfmedelijden. Alhoewel ik me als Moslim met fris voorkomen toch wel zorgen maak.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Waar gebruik je die roomboter voor?
Die Duitsers gaan tegen NL spelen met hele regering in stadion.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb niet de volledige topicreeks nagelezen, maar ik mis in het nieuws de opstelling van het Franse elftal. En dan bedoel ik niet de basisopstelling en 4-3-3 of zo, maar dat die vrijdagavond uit het stadion konden, en de Duitsers dat vanwege de veiligheid niet durfden. Toen hebben de Fransen gezegd 'dan blijven wij ook', eerst de Duitsers veilig naar buiten, dan wij pas.
Hulde daarvoor. Het is niet alleen solidair, collegiaal en best moedig, maar getuigt ook van een besef van gastheerschap in internationale verhoudingen.
Ik snap je zorgen maar volgens mij overdrijf je nu, er zijn nog geen omgekeerde aanslagen geweest.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat woord staat er meer voor de lay-out. En om daar op in te haken. Het heeft iets egocentrisch om nu te verdrinken in zelfmedelijden. Alhoewel ik me als Moslim met fris voorkomen toch wel zorgen maak.
Kandelaar²
Gaat Rutte er ook heen met zijn ploeg?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:10 schreef MMXMMX het volgende:
Dit onderwerp moet natuurlijk benoemd worden in de oudejaarsconference
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk het wel ik neem aan dat hij op zijn bedrijfsfiets heen gaatquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:13 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Gaat Rutte er ook heen met zijn ploeg?
Nee, hij neemt alleen Dijksma mee om achter te zitten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:13 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
En jij denkt meer te zijn, daar je deze vraag meent te kunnen stellen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Kom jij uit een ander land?
Nee, Rutte gaat naar Zuid-Afrika hoorde in vanmorgenquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:13 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Helaas is dit niet waar. Er is al een poging tot brandstichting geweest op een wederzijdse moskee in Roosendaal. En dit is nog maar het begin vrees ik.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:12 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik snap je zorgen maar volgens mij overdrijf je nu, er zijn nog geen omgekeerde aanslagen geweest.
Dat is de 2e kamer Ryan zo werkt het hier, pappen en nathouden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:15 schreef Ryan3 het volgende:
Vragenuur nu, geen debat over aanslagen. Was toch een fvzsdebat? Maar wanneer?
1 klein brandje bij moskee, poeh poeh, het is wat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helaas is dit niet waar. Er is al een poging tot brandstichting geweest op een wederzijdse moskee in Roosendaal. En dit is nog maar het begin vrees ik.
Jack Nicholson²
quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helaas is dit niet waar. Er is al een poging tot brandstichting geweest op een wederzijdse moskee in Roosendaal. En dit is nog maar het begin vrees ik.
Jack Nicholson²
Dudequote:Ik ben een welse essay schrijver. Veel Fok!kers beminnen mij ook vanwege mijn sterke inhoud, mijn altijd koele overkomst en mijn oprechtheid. Mede daardoor behoor ik tot de top van users met de meeste posts, ik ben 10.000 al ruimschoots gepasseerd.
Niet overdrijven, het was maar een poging. Maar het toont aan in wat voor tijd we leven. Dat ben je dan wel weer met mij eens.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
1 klein brandje bij moskee, poeh poeh, het is wat.
Mogen die dan hun mening niet geven?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar dan wel 1 met een vreemd soort Gilles de le Tourette erbij
Ik heb inderdaad het vermogen, intellect en empathie om daar niet een gehele bevolkingsgroep of religie op af te rekenen. Het zijn inderdaad slechts gekken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:22 schreef DustPuppy het volgende:
Ach er zijn ook al eens varkenshoofden bij moskeeën gedropt.
Gekken heb je altijd wel.
Je stoort de discussie die ik wil opstarten om dialoog op gang te brengen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar dan wel 1 met een vreemd soort Gilles de le Tourette erbij
Beantwoord hem eens dan, denk dat we er totaal andere mening over hebben kunnen, die welke geboterd erbij zitten zouden wel eens anders kunnen denken als die welke niet zo erbij zitten?quote:
In een tijd dat alle Joodse instellingen en scholen permanent bewaakt moeten worden. Scholenblok in Buitenveldert weleens gezien? Die arme kinderen zitten in een gevangenis dankzij jouw tolerante geloofsgenootjes...quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet overdrijven, het was maar een poging. Maar het toont aan in wat voor tijd we leven. Dat ben je dan wel weer met mij eens.²
Dat is dan de enige overeenkomst met mij. Ik kan zo 5 overeenkomsten opnoemen tussen de gemiddelde Nederlander en deze "terroristen". Maar is het eerlijk om ze daarop aan te spreken? Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:32 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
In een tijd dat alle Joodse instellingen en scholen permanent bewaakt moeten worden. Scholenblok in Buitenveldert weleens gezien? Die arme kinderen zitten in een gevangenis dankzij jouw tolerante geloofsgenootjes...
gevalletje botte pech zoals Ahmed the dead terrorist dusquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)van-z-n-broers.dhtml
Dat is echt je primary concern ja?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben benieuwd of ze die voortvluchtige levend pakken.
Als hij het niet overleefd weten ze wel zeker dat hij het was of niet?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is echt je primary concern ja?Niet of ze hem pakken voordat hij weer toeslaat, maar of hij het overleeft?
Nouja, als ze hem levend pakken dan valt er nog wat te ondervragen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is echt je primary concern ja?Niet of ze hem pakken voordat hij weer toeslaat, maar of hij het overleeft?
Die sukkel is of opgeblazen zonder sporen en anders slechts chauffeur van auto vol guns.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verwacht niet dat hij zich überhaupt levend laat pakken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, als ze hem levend pakken dan valt er nog wat te ondervragen.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De posts verdwijnen hier bij bosjes
Lijkt mij nogal vanzelfsprekend he dat niemand dat hoopt?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee. Hij rijdt vast rond met een bomgordeltje.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verwacht niet dat hij zich überhaupt levend laat pakken.
Zou IS begonnen zien hier bij FOK! met aanvallen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De posts verdwijnen hier bij bosjes
Anders mooie suicide by cop.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee. Hij rijdt vast rond met een bomgordeltje.
Dat weet je niet.. Hij had een bomgordel en het was de bedoeling dat hij vrijdag boem zou gaan doen, maar dat heeft hij niet gedaan. Misschien hecht hij meer aan het aardse bestaan dan hij dachtquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verwacht niet dat hij zich überhaupt levend laat pakken.
Een laffe hond dus gewoon.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat weet je niet.. Hij had een bomgordel en het was de bedoeling dat hij vrijdag boem zou gaan doen, maar dat heeft hij niet gedaan. Misschien hecht hij meer aan het aardse bestaan dan hij dacht
Takfir! Dit is zo harram als de pest.quote:
Hoe kom je erbij dat ik mij meer voel? Dit was gewoon puur interesse vanwege je schrijfstijl.. Maar als je het niet wilt vertellen, ook prima, maar niet zo vijandig doen!quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
En jij denkt meer te zijn, daar je deze vraag meent te kunnen stellen?
Jij doet maar hoor, krijgt van mij echter geen antwoord, alhoewel denk ik dat ik van hetzelfde kom als jouw, uit mijn moeders buik was het is me verteld.
Of was het nou van de ooievaar?
Precies, ik hoop van harte dat ze hem niet doodschieten en dat hij voor de rechter gezet kan worden ontmaskerd als de lafbek die hij werkelijk is. Ook meteen mooie tegen-propaganda.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat weet je niet.. Hij had een bomgordel en het was de bedoeling dat hij vrijdag boem zou gaan doen, maar dat heeft hij niet gedaan. Misschien hecht hij meer aan het aardse bestaan dan hij dacht
Is niet vijandig ik veroordeel ook niemand over zijn schrijfstijl, en verwacht dat ook niet terug!quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:42 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik mij meer voel? Dit was gewoon puur interesse vanwege je schrijfstijl.. Maar als je het niet wilt vertellen, ook prima, maar niet zo vijandig doen!
Interesse hebben mag niet, check. Laat maar okay?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is niet vijandig ik veroordeel ook niemand over zijn schrijfstijl, en verwacht dat ook niet terug!
Jij doet dat wel jij stelt immers die vraag, waarom wil je me monddood hebben?
En alleen meningen hier hebben staan die je naar je bek staan?
Ja, de bommen hadden helemaal nog niet af moeten gaan. Mogelijk pas zelfs tot na de wedstrijd als iedereen het stadion uitkomt. Maar deze ploflim struikelde waarna de andere 2 ook niet meer lang konden wachten. In totaal waren er maar 4 doden bij het stadion.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Pff, dat had dus heel anders kunnen aflopen, scheelt wel zo`n 100 doden...
Waarvan 3 dode terroristen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, de bommen hadden helemaal nog niet af moeten gaan. Mogelijk pas zelfs tot na de wedstrijd als iedereen het stadion uitkomt. Maar deze ploflim struikelde waarna de andere 2 ook niet meer lang konden wachten. In totaal waren er maar 4 doden bij het stadion.
Hij kan ook nietsvermoedend de auto gehuurd hebben of zoiets, de broer stond toch al erg onschuldig op tv.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is nou het mooie van een rechtstaat. De beste man is nog wel voortvluchtig. Maar in wezen is nog niets bewezen. Dus vooralsnog onschuldig. In zo'n geval sluit ik een 2de kans niet uit. Of ben ik dan te vergevingsgezind?
Bij nader inzien vind ik deze vraag op het moment nog niet zo relevant.²
Dat lijkt me onmogelijk. Maar ik sluit dwang van de broer(s) niet uit. Maar goed, dat is pure speculatie. De tijd zal het ons (us) leren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hij kan ook nietsvermoedend de auto gehuurd hebben of zoiets, de broer stond toch al erg onschuldig op tv.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:46 schreef jcdragon het volgende:
Dit is wel mooi.
https://www.facebook.com/jrous92/videos/10156190732035487/
Proef ik hier enige twijfel in de geloofsgenoten?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lijkt me onmogelijk. Maar ik sluit dwang van de broer(s) niet uit. Maar goed, dat is pure speculatie. De tijd zal het ons (us) leren.²
Ik ben potent genoeg om datgene in twijfel te trekken wat leidt tot soluties. Voel ik me absoluut niet te groot of impotent voor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Proef ik hier enige twijfel in de geloofsgenoten?
Dingen in twijfel trekken kan soms tot onverwachte inzichten leiden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben potent genoeg om datgene in twijfel te trekken wat leidt tot soluties. Voel ik me absoluut niet te groot of impotent voor.²
Of gewoon een wrange humor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zijn we dan allemaal een beetje ziek?
Ik ben een groot voorstander van humor. Beste relativator die er is. Mits het niet over het geloof gebeurt (in de zin van spotten), uiteraard.quote:
Dat is een goede instelling natuurlijk, Dat zei die schrijver Amos Oz afgelopen zondag bij Buitenhof ook.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben een groot voorstander van humor. Beste relativator die er is. Mits het niet over het geloof gebeurt (in de zin van spotten), uiteraard.²
Die had wel aantal goede dingen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is een goede instelling natuurlijk, Dat zei die schrijver Amos Oz afgelopen zondag bij Buitenhof ook.
Ja, klopt die had een aantal noties die ik zeer interessant vond an sich. Dat Joden en moslims in feite in het zelfde parket zitten tov het westen. Joden door het christelijke antisemitisme en de Holocaust uiteindelijk. Moslims door het kolonialisme.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die had wel aantal goede dingen.
De slachtoffers die zich tegen elkaar keren vond ik rakende opmerking en zo had hij er nog meer.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt die had een aantal noties die ik zeer interessant vond an sich. Dat Joden en moslims in feite in het zelfde parket zitten tov het westen. Joden door het christelijke antisemitisme en de Holocaust uiteindelijk. Moslims door het kolonialisme.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De slachtoffers die zich tegen elkaar keren vond ik rakende opmerking en zo had hij er nog meer.
Ja, veel talking heads helaas, veel dingen die je zelf ook kunt beredeneren, maar de boodschap van deze man niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het wordt helaas ondergesneeuwd in al het aanbod van deskundigen.
Adriaan vond ik ook wel bijzonder.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, veel talking heads helaas, veel dingen die je zelf ook kunt beredeneren, maar de boodschap van deze man niet.
En meteen de belangrijkste.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is dan de enige overeenkomst met mij.
Nice!quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:46 schreef jcdragon het volgende:
Dit is wel mooi.
Nou, volgens mij zijn ze het in Israël inmiddels weer vergeten hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:12 schreef Ryan3 het volgende:
En uiteraard dat humor idd de zaken relativeert. Joden weten dat heel goed.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:46 schreef jcdragon het volgende:
Dit is wel mooi.
Die zei wel meer als dat, denk dat, dat volk daar het beste over kan oordelen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is een goede instelling natuurlijk, Dat zei die schrijver Amos Oz afgelopen zondag bij Buitenhof ook.
Niet?quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, veel talking heads helaas, veel dingen die je zelf ook kunt beredeneren, maar de boodschap van deze man niet.
twitter:telegraaf twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 15:22:38Pechtold: term oorlog niet op zijn plaats https://t.co/UeNcmeDt0w #Parijs https://t.co/hd6IlWGDZY reageer retweet
Pechtold.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:30 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 15:22:38Pechtold: term oorlog niet op zijn plaats https://t.co/UeNcmeDt0w #Parijs https://t.co/hd6IlWGDZY reageer retweet
Pechtold.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:30 schreef Houtenbeen het volgende:
Daar hebben ze elke dag hoogste terreurdreiging en ook dat went.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn ze het in Israël inmiddels weer vergeten hoor.
En toch heeft ie een punt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:30 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat vond ik vanaf het begin al. Maar dat is waarschijnlijk een emotionele bui tot stand gekomen. ik vergeef het hem.quote:
Och ik vergeef het hem ook, vergeef zijn partij ook dat ze gedoogpartner zijn geweest.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vond ik vanaf het begin al. Maar dat is waarschijnlijk een emotionele bui tot stand gekomen. ik vergeef het hem.²
Misschien heeft kereltje Pechtold wel een punt. Aan de andere kant.... We gooien bommen op Irak. Hoe is dat geen oorlog?quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:30 schreef Houtenbeen het volgende:
Ze weten ook heel goed met de plegers van zulke aanslagen om te gaan. Niet dat Israel nu zo'n geweldig land is. Maar ze zullen zich in Tel Aviv wel dood zitten te lachen om onze stupiditeit met het openstellen van grenzen en we zien wel wat er binnen komtquote:Op dinsdag 17 november 2015 15:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt die had een aantal noties die ik zeer interessant vond an sich. Dat Joden en moslims in feite in het zelfde parket zitten tov het westen. Joden door het christelijke antisemitisme en de Holocaust uiteindelijk. Moslims door het kolonialisme.
En uiteraard dat humor idd de zaken relativeert. Joden weten dat heel goed.
Dit gaat 'm stemmen kosten en dan draait ie weer bij.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:54 schreef Scrummie het volgende:
Pechtold kan beter z'n mond eens houden. Wat een tyfus mongool is dat zeg.
Misschien was de drugs uitgewerkt en leek doodgaan toch niet zo leuk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:59 schreef gloryhuntertje het volgende:
Ik vraag me af waarom Salah zichzelf niet heeft opgeblazen. Dat zou toch een stuk makkelijker zijn geweest dan op de vlucht gaan en politie ontwijken etc.
Tja.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:59 schreef gloryhuntertje het volgende:
Ik vraag me af waarom Salah zichzelf niet heeft opgeblazen. Dat zou toch een stuk makkelijker zijn geweest dan op de vlucht gaan en politie ontwijken etc.
Hij bestuurde alleen de auto.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:59 schreef gloryhuntertje het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Misschien was de drugs uitgewerkt en leek doodgaan toch niet zo leuk.
Waarschijnlijk om weer naar Syrië af te reizen en vervolgens een elite status te krijgen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:59 schreef gloryhuntertje het volgende:
enquote:Injectienaalden die op de hotelkamer van één van de aanslagplegers in Parijs zijn gefilmd, zijn vermoedelijk van de politie afkomstig. Dat zegt een Nederlandse bomexpert. ,,Er zijn zwarte vegen te zien langs de ramen en op de tafels, die wijzen op het gebruik van vingerafdrukpoeder. Ik vermoed dat de naalden en slangetjes zijn gebruikt voor monstername. Als ze van de verdachten waren geweest, had de politie ze nooit op de tafel laten liggen", vertelt Bomexpert Jacco de Graaf tegen het AD.
quote:De eigenaar van concertzaal Bataclan, Arnaud Lagardère, zou de zoon zijn van de man die het bedrijf AEDS oprichtte. Dit bedrijf heeft inmiddels Airbus Group en heeft een aantal dochterbedrijven onder haar hoede dat vliegtuigen voor defensie maakt waarmee in het Midden-Oosten bombardementen zijn uitgevoerd. Twee jaar geleden heeft Lagardère zijn aandelen in EADS opnieuw verkocht.
Zou die niet met een ander paspoort terug kunnen komen, nog eens door die molen heen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:12 schreef NoXia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om weer naar Syrië af te reizen en vervolgens een elite status te krijgen.
Hij heeft de beelden verkocht voor veel geld en zit nu bij zijn sagbi`s lekker te chillen met een hasj joint en lekker blonde hoertjes neuken, je weetzquote:
Wordt het daar niet juist als laf gezien als je jezelf niet opblaast?quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:12 schreef NoXia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om weer naar Syrië af te reizen en vervolgens een elite status te krijgen.
Denk van niet. Misschien heeft hij die andere wel aangestuurd. Dus in IS ogen heeft hij goed werk verricht.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wordt het daar niet juist als laf gezien als je jezelf niet opblaast?
Volgens mij zijn er al een aantal isis gastjes gedood door isis omdat ze zich niet opgeblazen hadden terwijl dat hun opdracht was.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wordt het daar niet juist als laf gezien als je jezelf niet opblaast?
Ik vraag me dan wel af hoeveel onschuldige burger daar ook bij getroffen worden. Maar ja, oorlog.quote:
En het idee dat mensen dat dan echt menen en vinden komt niet bij je op?quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:55 schreef truthortruth het volgende:
Zou je die complete pavlov reactie van de publieke media en andere lui (ook hier) een soort massahysterie kunnen noemen. Die complete gefabriceerde reactie om maar niet iets slechts over de islam te roepen. Het komt zo bizar op mij over, alsof het een soort stuiptrekking is om er ook zelfs maar niet over hoeven te nadenken dat er misschien toch iets mis is met die idealogie.
Hiervan genieten is net als juchen als de Twin Towers in elkaar storten.quote:
Bommen alleen hebben nog nooit een ideologie vernietigd.quote:
Nee, daar kan ik niet van genieten... diep triest dit soort beeldenquote:
0. Volgens een ziekenhuis in Raqqa dan.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel af hoeveel onschuldige burger daar ook bij getroffen worden. Maar ja, oorlog.
Als je op dit filmpje hoort Allah akhbar dan kun je moeilijk verbergen of ontkennen dat de koran hier een rol speeltquote:
En straks weer allemaal klagen dat ze deze kant op komen.quote:
Ze zijn al deze kant op.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
En straks weer allemaal klagen dat ze deze kant op komen.
Ik geloof best dat ze het menen, maar niet dat ze zich daadwerkelijk opengesteld hebben dat ze het wel eens mis kunnen hebben. En ik snap die pavlov reactie ook wel vanuit het feit dat je niet wil generaliseren over mensen. Maar dat je jezelf dan ook geen ruimte geeft om over de verschrikkelijke resultaten van die ideologie na te denken, dat vind ik vreemd. Na zo'n verschrikkelijke wanddaad kan je toch beter even de tijd nemen om erover na te denken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:55 schreef erodome het volgende:
[..]
En het idee dat mensen dat dan echt menen en vinden komt niet bij je op?
Want? Voor zover nu bekend zijn er alleen strategische doelen geweest; commando centrum en zulks.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je niet gehoord dan dat regerings lijders verklaren dat we in oorlog zijn ?quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hoort het niet een keer, maar constant, en helemaal buiten adem ook.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:58 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Als je op dit filmpje hoort Allah akhbar dan kun je moeilijk verbergen of ontkennen dat de koran hier een rol speelt
Daarvoor moet je een hele nieuwe regering en cultuur bewerkstelligen die mensen daar ook zullen accepteren. Lijkt me lastig, zo niet onmogelijk. Dat is wel gebleken met de war on terror en Saddam Hussein.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bommen alleen hebben nog nooit een ideologie vernietigd.
Daar is meer voor nodig, grondtroepen, een leger. En belangrijker, uiteindelijk hoop op een betere welvarendere toekomst.
Dat geeft zulke nare foto's in de media.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:58 schreef NoXia het volgende:
Is het trouwens niet efficiënter om de boel te Napalmen?
Klopt. Die moslima die wel vaker bij DWDD zit zei dit gisteren ook. Ze kan wel prima over haar geloof discussiëren met moslims die in moslimlanden wonen maar in Nederland wordt er gedaan alsof dat iets heel ergs is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:55 schreef truthortruth het volgende:
Zou je die complete pavlov reactie van de publieke media en andere lui (ook hier) een soort massahysterie kunnen noemen. Die complete gefabriceerde reactie om maar niet iets slechts over de islam te roepen. Het komt zo bizar op mij over, alsof het een soort stuiptrekking is om er ook zelfs maar niet over hoeven te nadenken dat er misschien toch iets mis is met die idealogie.
Dat is goed nieuws, dan.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
0. Volgens een ziekenhuis in Raqqa dan.
Ondertussen ligt die hele stad met al zijn woonwijken plat, maar ik vind het allemaal prima hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Want? Voor zover nu bekend zijn er alleen strategische doelen geweest; commando centrum en zulks.
Waar gehakt wordt vallen spaanders.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ondertussen ligt die hele stad met al zijn woonwijken plat, maar ik vind het allemaal prima hoor.
Ik stem voor nuken, als we de regeringsleiders mogen geloven zitten de "goeien" toch hier..quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:58 schreef NoXia het volgende:
Is het trouwens niet efficiënter om de boel te Napalmen?
En bij mij valt dat echt compleet verkeerd. Ik ben al een felle tegenstander van religie, maar als er op deze manier gereageerd wordt schiet dat bij mij helemaal het verkeerde keelgat in. Aan de ene kant zie ik de meest gruwelijke slachtpartij, en aan de andere kant zijn er mensen die je ook nog eens willen dwingen een compleet andere kant op te kijken dan waar ik het gevaar zie. Ik merk dat mijn gedachten er echt extremer van worden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:02 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Klopt. Die moslima die wel vaker bij DWDD zit zei dit gisteren ook. Ze kan wel prima over haar geloof discussiëren met moslims die in moslimlanden wonen maar in Nederland wordt er gedaan alsof dat iets heel ergs is.
En dan kun je er de komende 100.000 jaar niet meer komen. Slim.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:08 schreef byah het volgende:
[..]
Ik stem voor nuken, als we de regeringsleiders mogen geloven zitten de "goeien" toch hier..
Misschien kun je jezelf beter afvragen waarom je het per se een label moet opplakken waar een religie aan vast zit. Snap je niet dat extremisme in welke vorm dan ook niets te maken heeft met de huis-tuin-en-keukenmoslim die op de hoek van de straat een groentewinkel runt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:08 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En bij mij valt dat echt compleet verkeerd. Ik ben al een felle tegenstander van religie, maar als er op deze manier gereageerd wordt schiet dat bij mij helemaal het verkeerde keelgat in. Aan de ene kant zie ik de meest gruwelijke slachtpartij, en aan de andere kant zijn er mensen die je ook nog eens willen dwingen een compleet andere kant op te kijken dan waar ik het gevaar zie. Ik merk dat mijn gedachten er echt extremer van worden.
Als er een normale discussie over te voeren is zonder direct in een xenofobe hoek gedrukt te worden zou dat mij een stuk meer kalmeren (overigens ben ik een multiculturele voorstander, dus xenofoob past al helemaal niet bij me).
En daar heb je de eerste alweerquote:Op dinsdag 17 november 2015 17:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien kun je jezelf beter afvragen waarom je het per se een label moet opplakken waar een religie aan vast zit. Snap je niet dat extremisme in welke vorm dan ook niets te maken heeft met de huis-tuin-en-keukenmoslim die op de hoek van de straat een groentewinkel runt.
Momenteel is het leven in Raqqa zwaar kut. IS-idioten aan de macht, veel armoede en dan ook nog bommen op je dak.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarvoor moet je een hele nieuwe regering en cultuur bewerkstelligen die mensen daar ook zullen accepteren. Lijkt me lastig, zo niet onmogelijk. Dat is wel gebleken met de war on terror en Saddam Hussein.
Het is wat woestijn toch?quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan kun je er de komende 100.000 jaar niet meer komen. Slim.
Zeggen dat je xenofoob bent? Nee, dat is niet wat ik vraag. Waar dient het labeltje voor?quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:11 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En daar heb je de eerste alweer
Dat lag het ook al vóór deze bombardementen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ondertussen ligt die hele stad met al zijn woonwijken plat, maar ik vind het allemaal prima hoor.
Dus? Kun je best iets leuks van maken. En er zit nog wel het een en ander in de grond.quote:
Hij heeft natuurlijk wel gelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:11 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En daar heb je de eerste alweer
Werkt niet. Werkte bi Al Qaida niet en gaat nu ook niet werken. Je creëert alleen maar meer mensen die een tyfushekel aan het Westen krijgen met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat lag het ook al vóór deze bombardementen.
Maar lijkt me goed dat men nu IS gewoon eens even helemaal vernietigd. Levert hopelijk zowel hier als daar wat relatieve rust op, en als bijkomend voordeel dat de hele vluchtelingenstroom ook snel opdroogt en er wat mensen weer naar 'huis' kan.
Voor die olie enzo maakt het toch niet uit?quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus? Kun je best iets leuks van maken. En er zit nog wel het een en ander in de grond.
Al Qaida heb ruzie met IS.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Werkt niet. Werkte bi Al Qaida niet en gaat nu ook niet werken. Je creëert alleen maar meer mensen die een tyfushekel aan het Westen krijgen met alle gevolgen van dien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |