quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)van-z-n-broers.dhtmlquote:Gestruikeld
Z'n twee broers die wél bij de aanslagen zijn betrokken, Ibrahim en Salah, hebben een problematischer verleden. Naast enkele aanvaringen met justitie brachten ze ook enige tijd in Syrië door, waarschijnlijk begin dit jaar. Ibrahims zelfmoordaanslag liep overigens bizar af: hij struikelde waardoor zijn bomgordel afging en hij alleen zichzelf doodde.
Pff, dat had dus heel anders kunnen aflopen, scheelt wel zo`n 100 doden...quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)van-z-n-broers.dhtml
Dat wordt smullenquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:05 schreef MMXMMX het volgende:
Ziggo 502 nu live tweede kamer (Gaat over aanslagen)
"Ibrahims zelfmoordaanslag liep overigens bizar af: hij struikelde waardoor zijn bomgordel afging en hij alleen zichzelf doodde. "quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Pff, dat had dus heel anders kunnen aflopen, scheelt wel zo`n 100 doden...
Belastingaanslagen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:05 schreef MMXMMX het volgende:
Ziggo 502 nu live tweede kamer (Gaat over aanslagen)
Ook 1 min stilte lol
Wel een beetje laat allemaal![]()
Dat woord staat er meer voor de lay-out. En om daar op in te haken. Het heeft iets egocentrisch om nu te verdrinken in zelfmedelijden. Alhoewel ik me als Moslim met fris voorkomen toch wel zorgen maak.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Waar gebruik je die roomboter voor?
Die Duitsers gaan tegen NL spelen met hele regering in stadion.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb niet de volledige topicreeks nagelezen, maar ik mis in het nieuws de opstelling van het Franse elftal. En dan bedoel ik niet de basisopstelling en 4-3-3 of zo, maar dat die vrijdagavond uit het stadion konden, en de Duitsers dat vanwege de veiligheid niet durfden. Toen hebben de Fransen gezegd 'dan blijven wij ook', eerst de Duitsers veilig naar buiten, dan wij pas.
Hulde daarvoor. Het is niet alleen solidair, collegiaal en best moedig, maar getuigt ook van een besef van gastheerschap in internationale verhoudingen.
Ik snap je zorgen maar volgens mij overdrijf je nu, er zijn nog geen omgekeerde aanslagen geweest.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat woord staat er meer voor de lay-out. En om daar op in te haken. Het heeft iets egocentrisch om nu te verdrinken in zelfmedelijden. Alhoewel ik me als Moslim met fris voorkomen toch wel zorgen maak.
Kandelaar²
Gaat Rutte er ook heen met zijn ploeg?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:10 schreef MMXMMX het volgende:
Dit onderwerp moet natuurlijk benoemd worden in de oudejaarsconference
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk het wel ik neem aan dat hij op zijn bedrijfsfiets heen gaatquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:13 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Gaat Rutte er ook heen met zijn ploeg?
Nee, hij neemt alleen Dijksma mee om achter te zitten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:13 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
En jij denkt meer te zijn, daar je deze vraag meent te kunnen stellen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Kom jij uit een ander land?
Nee, Rutte gaat naar Zuid-Afrika hoorde in vanmorgenquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:13 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Helaas is dit niet waar. Er is al een poging tot brandstichting geweest op een wederzijdse moskee in Roosendaal. En dit is nog maar het begin vrees ik.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:12 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik snap je zorgen maar volgens mij overdrijf je nu, er zijn nog geen omgekeerde aanslagen geweest.
Dat is de 2e kamer Ryan zo werkt het hier, pappen en nathouden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:15 schreef Ryan3 het volgende:
Vragenuur nu, geen debat over aanslagen. Was toch een fvzsdebat? Maar wanneer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |