Ik hoop dat dat mensen zijn die het hoofd wat koeler kunnen houden en die niet genieten van de dood die ze moeten zaaien.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Weet jij dan wie er wel achter zit?
Misschien had ik daar maar beter wel kunnen zitten. Een beetje aanmodderen en 'af en toe' een strijdertje neermaaien brengt ons nergens. Dat is geen oorlog, dat is aanmodderen. Gewoon Raqqa wegvagen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij niet achter die knoppen dus.
Als je mij 1 euro in de hand geeft moet ik nog kijken of die daadwerkelijk erin zit anders geloof ik het niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Als we ooit een apparaat zouden uitvinden die alle gelovigen kunnen brainwashen dat zij nergens meer in geloven zou het mogelijk zijn...
Auto-tunequote:
Deze jongens zijn dapper, ze worden door IS fanboys met de dood bedreigd (want, muziek haram).quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:36 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Auto-tune
"heaven is dream, when you're on my team"
Die fixatie met de dood heb ik nooit begrepen
Vermoed dat iemand die teveel aan zijn hoofd heeft niet op zijn plaats is?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat mensen zijn die het hoofd wat koeler kunnen houden en die niet genieten van de dood die ze moeten zaaien.
Iedereen die een beetje normaal is wordt me de dood bedreigd door hun toch?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:38 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Deze jongens zijn dapper, ze worden door IS fanboys met de dood bedreigd (want, muziek haram).
Ik ben nog niet met de dood bedreigd door ze. Ik voel me buitengeslotenquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje normaal is wordt me de dood bedreigd door hun toch?
Terug in de tijd reizen en de Koran, Bijbel en alle andere van dit soort science fiction boeken nooit laten schrijven en laten uitbrengen dat misschien een optie?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als je mij 1 euro in de hand geeft moet ik nog kijken of die daadwerkelijk erin zit anders geloof ik het niet.
Dodelijke cyberaanslagenquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
'IS bereidt dodelijke cyberaanslagen voor'
Hebben zij mensen dan die hiervoor slim genoeg zijn?
Wel een heul oud artikel..quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dodelijke cyberaanslagen
inb4
[ afbeelding ]
Heb je ze gelezen dan, veel zijn er in grote lijnen gelijk hoor!quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Terug in de tijd reizen en de Koran, Bijbel en alle andere van dit soort science fiction boeken nooit laten schrijven en laten uitbrengen dat misschien een optie?
Die welke zitten te tikken kan ik monitoren, die wat ik niet monitoren kan die wil ik misschien eerder ontdekken?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dodelijke cyberaanslagen
inb4
[ afbeelding ]
Kom jij uit een ander land?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die welke zitten te tikken kan ik monitoren, die wat ik niet monitoren kan die wil ik misschien eerder ontdekken?
Mensen moeten eens in henzelf gaan geloven, dat is het beste geloof ipv een verhaal wat eeuwen geleden door iemand ooit eens is opgeschreven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb je ze gelezen dan, veel zijn er in grote lijnen gelijk hoor!
Oudste boek is mij verteld zou in Rome liggen in de biep van hun, naar dat boek zou de koran moeten geschreven zijn?
Of het daadwerkelijk klopt weet ik niet, maar de grondbeginselen liggen in boeken vind ik, de geschiedenis toch ook lijkt me?
En wat wordt ermee gedaan?
Wat ik eerder schreef heb je naaste lief zoals men zichzelf liefheeft, ja als men niet van zichzelf houdt dan kan het andere ook niet veel zijn of wel?
Dat is wel apart.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:50 schreef StaceySinger het volgende:
Drei Festnahmen bei Aachen
http://www.faz.net/aktuel(...)3917260.html?GEPC=s3
Tja, das Allah`s wil he, daar doe je niks tegen, tevens: karma is een bitch..quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ibrahim Abdeslam struikelde trouwens voor het stadion waardoor zijn bomgordel afging en alleen hijzelf opgeblazen werd
Kwam door de stress denk ik.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ibrahim Abdeslam struikelde trouwens voor het stadion waardoor zijn bomgordel afging en alleen hijzelf opgeblazen werd
NO VIRGINS FOR YOU!quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heb je daar een artikel van?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |