Ze hebben aardig wat knaken die gozers.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Moet je hem wel nog zo fanatiek krijgen als dat ze daar zijn of niet, denk dat die wel dagen uren zonder betaling eraan zitten?
Als men die hier niet betalen wil doen ze het geloof ik niet?
Waar gebruik je die roomboter voor?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb een baard en een fris voorkomen, maar ik weiger me angstig op te stellen. uiteraard trekt het wel een redelijk zware wissel op me. Maar ik ga door.
Roomboter²
Foto van je baardquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb een baard en een fris voorkomen, maar ik weiger me angstig op te stellen. uiteraard trekt het wel een redelijk zware wissel op me. Maar ik ga door.
Roomboter²

Treurig. Maar alle partijen doen het, boodschappen op kogels en bommen schrijven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:09 schreef Odaiba het volgende:
Een paar topics geleden leek het een user wel cool als er ''from paris with love'' geschreven zou worden op de bommen die op Raqqa worden gegooid.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
'IS bereidt dodelijke cyberaanslagen voor'
Hebben zij mensen dan die hiervoor slim genoeg zijn?
Komt ze wel weer goed uit zo.quote:Niet alleen terreurgroeperingen zullen via cyberspace aangepakt worden, aldus de minister. Ook hackers, schurkenstaten en criminele bendes kunnen op de korrel worden genomen.
Heb jij zoveel vertrouwen in onze eigen overheden dan? die lopen mijlenver achter xDquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
Denk het wel en vermoed ook nog wel dat het westen ze zelf opgeleid heeft?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nee, dat is gewoon een heerlijk excuus om nog meer internetvrijheid kapotdood te maken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
twitter:ADnl twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 13:22:50Bij de Duitse stad Aken zijn drie personen aangehouden in verband met de aanslagen in Parijs https://t.co/zoHowSeozC reageer retweet
Kut, moet op mijn tellen gaan passen nu.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Komt ze wel weer goed uit zo.
Ook als er kinderen tussen staan, of burgers?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:24 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Wat is er nou allemaal ziek en treurig aan manNounou er staat 'from paris with love' op die bom. We maken die gasten toch ook met alle plezier een kopje kleiner. Ik zou een erectie ervan krijgen als straaljagerpiloot. Zo'n groep strijders zien lopen en dan je bommetje ertussen kwakken en zo'n enorme explosie. Genot.
Alle oorlogen en slachtoffers die per dag omkomen over deze hele wereld zijn nutteloos..quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ook als er kinderen tussen staan, of burgers?
Ja. De woede en het gevoel voor wraak voor het doden van mijn landgenoten en het aanvallen van mijn land zouden bij mij veel sterker zijn dan treurigheid omdat er een paar burgers bijlopen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ook als er kinderen tussen staan, of burgers?
Ja krijg ze maar eens op 1 lijn dan?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Alle oorlogen en slachtoffers die per dag omkomen over deze hele wereld zijn nutteloos..
Het zal er wel langzaam ingroeien denk ik?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:29 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ja. De woede en het gevoel voor wraak voor het doden van mijn landgenoten en het aanvallen van mijn land zouden bij mij veel sterker zijn dan treurigheid omdat er een paar burgers bijlopen.
'Collateral damage' zoals ze dan zo mooi zeggen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het zal er wel langzaam ingroeien denk ik?
Gelukkig zit jij niet achter die knoppen dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:29 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ja. De woede en het gevoel voor wraak voor het doden van mijn landgenoten en het aanvallen van mijn land zouden bij mij veel sterker zijn dan treurigheid omdat er een paar burgers bijlopen.
Weet jij dan wie er wel achter zit?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij niet achter die knoppen dus.
Als we ooit een apparaat zouden uitvinden die alle gelovigen kunnen brainwashen dat zij nergens meer in geloven zou het mogelijk zijn...quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ja krijg ze maar eens op 1 lijn dan?
Dus onschuldigen vermoorden om je doel te bereiken is prima?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:29 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |