1 klein brandje bij moskee, poeh poeh, het is wat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helaas is dit niet waar. Er is al een poging tot brandstichting geweest op een wederzijdse moskee in Roosendaal. En dit is nog maar het begin vrees ik.
Jack Nicholson²
quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helaas is dit niet waar. Er is al een poging tot brandstichting geweest op een wederzijdse moskee in Roosendaal. En dit is nog maar het begin vrees ik.
Jack Nicholson²
Dudequote:Ik ben een welse essay schrijver. Veel Fok!kers beminnen mij ook vanwege mijn sterke inhoud, mijn altijd koele overkomst en mijn oprechtheid. Mede daardoor behoor ik tot de top van users met de meeste posts, ik ben 10.000 al ruimschoots gepasseerd.
Niet overdrijven, het was maar een poging. Maar het toont aan in wat voor tijd we leven. Dat ben je dan wel weer met mij eens.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
1 klein brandje bij moskee, poeh poeh, het is wat.
Mogen die dan hun mening niet geven?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar dan wel 1 met een vreemd soort Gilles de le Tourette erbij
Ik heb inderdaad het vermogen, intellect en empathie om daar niet een gehele bevolkingsgroep of religie op af te rekenen. Het zijn inderdaad slechts gekken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:22 schreef DustPuppy het volgende:
Ach er zijn ook al eens varkenshoofden bij moskeeën gedropt.
Gekken heb je altijd wel.
Je stoort de discussie die ik wil opstarten om dialoog op gang te brengen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar dan wel 1 met een vreemd soort Gilles de le Tourette erbij
Beantwoord hem eens dan, denk dat we er totaal andere mening over hebben kunnen, die welke geboterd erbij zitten zouden wel eens anders kunnen denken als die welke niet zo erbij zitten?quote:
In een tijd dat alle Joodse instellingen en scholen permanent bewaakt moeten worden. Scholenblok in Buitenveldert weleens gezien? Die arme kinderen zitten in een gevangenis dankzij jouw tolerante geloofsgenootjes...quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet overdrijven, het was maar een poging. Maar het toont aan in wat voor tijd we leven. Dat ben je dan wel weer met mij eens.²
Dat is dan de enige overeenkomst met mij. Ik kan zo 5 overeenkomsten opnoemen tussen de gemiddelde Nederlander en deze "terroristen". Maar is het eerlijk om ze daarop aan te spreken? Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:32 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
In een tijd dat alle Joodse instellingen en scholen permanent bewaakt moeten worden. Scholenblok in Buitenveldert weleens gezien? Die arme kinderen zitten in een gevangenis dankzij jouw tolerante geloofsgenootjes...
gevalletje botte pech zoals Ahmed the dead terrorist dusquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)van-z-n-broers.dhtml
Dat is echt je primary concern ja?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben benieuwd of ze die voortvluchtige levend pakken.
Als hij het niet overleefd weten ze wel zeker dat hij het was of niet?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is echt je primary concern ja?Niet of ze hem pakken voordat hij weer toeslaat, maar of hij het overleeft?
Nouja, als ze hem levend pakken dan valt er nog wat te ondervragen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is echt je primary concern ja?Niet of ze hem pakken voordat hij weer toeslaat, maar of hij het overleeft?
Die sukkel is of opgeblazen zonder sporen en anders slechts chauffeur van auto vol guns.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verwacht niet dat hij zich überhaupt levend laat pakken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, als ze hem levend pakken dan valt er nog wat te ondervragen.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De posts verdwijnen hier bij bosjes
Lijkt mij nogal vanzelfsprekend he dat niemand dat hoopt?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee. Hij rijdt vast rond met een bomgordeltje.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verwacht niet dat hij zich überhaupt levend laat pakken.
Zou IS begonnen zien hier bij FOK! met aanvallen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De posts verdwijnen hier bij bosjes
Anders mooie suicide by cop.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee. Hij rijdt vast rond met een bomgordeltje.
Dat weet je niet.. Hij had een bomgordel en het was de bedoeling dat hij vrijdag boem zou gaan doen, maar dat heeft hij niet gedaan. Misschien hecht hij meer aan het aardse bestaan dan hij dachtquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verwacht niet dat hij zich überhaupt levend laat pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |