Sletjes staat er toch al niet meer?quote:Op woensdag 25 november 2015 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom laat je 'sletjes' dan staan? Denk niet dat Tem zich stoorde aan de grammaticale fout in de TT.
No problemo.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sletjes staat er toch al niet meer?
edit: je bedoelde in de OP... ook aangepast. Heb ik overeen gelezenThx
Is gereekst.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:59 schreef Karrs het volgende:
NWS / Palestijnen vallen weer Israėliers aan #2
Die zou gereekst moeten worden. Of je gooit 'm dicht en verwijst naar het bestaande Israėl-topic, dat kan ook natuurlijk.
Nou niet meerquote:Op woensdag 25 november 2015 14:11 schreef Burdie het volgende:
NWS / Nederlandse studente in Ugandees wildpark vermist #6 gaat intussen heel ergens anders over
Kun je moeilijk bij het scherm zeker?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:45 schreef Djibril het volgende:
Kan geen nieuwe topic openen van syrietopic. Zit op mijn mobiel
Scherm ook nog es stuk denk ikquote:Op woensdag 25 november 2015 16:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je moeilijk bij het scherm zeker?
Bedankt.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:28 schreef Frutsel het volgende:
titel is aangepast, mergen kan niet ivm totale aantal posts
andere topic in OP gezet en gelinkt
Het topic hoeft er niet door gekaapt te worden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:02 schreef Janneke141 het volgende:
In het topic over het faillissement van TSN wordt bij herhaling gesteld dat er bezuinigd wordt op de zorg om de faciliteiten voor asielzoekers te kunnen betalen. Is het nu echt nodig om overal die vluchtelingendiscussie bij te slepen?
Och.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het topic hoeft er niet door gekaapt te worden.
Valt tot nu nog wel mee.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:42 schreef FL_Freak het volgende:
Thuiszorg failliet laten gaan maar ondertussen miljoenen steken in vluchtelingen
Je zou natuurlijk ook al die troep eruit kunnen vegen. Het heeft er namelijk geen fluit mee te maken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
Dat die link wordt gelegd kan ik niet zo veel aan doen, als het maar geen discussie over vluchtelingen wordt.
Dat denken die users dus wel.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook al die troep eruit kunnen vegen. Het heeft er namelijk geen fluit mee te maken.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
Dat die link wordt gelegd kan ik niet zo veel aan doen, als het maar geen discussie over vluchtelingen wordt.
Het topic is inderdaad totaal niet mislukt door een drietal users? Zonde, was volgens mij niet nodig.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat denken die users dus wel.
[..]
De tweede Pechtoldpost is inmiddels door een mod geėdit. Lijk eruit, Pechtold erin.quote:Op maandag 30 november 2015 06:29 schreef Kowloon het volgende:
Zouden de reacties met foto's van de heer Pechtold uit dit topic verwijderd kunnen worden? Ik vind dat beide reacties sterk op de persoon spelen zonder dat de betreffende users in hun posts aangeven waarom dat legitiem zou zijn.
NWS / Seriemoordenaar trok door Europa en liet spoor van verderf achter
Dat lijk gaat in tegen de policy, dus dat heeft een mod van een andere afdeling er wellicht uitgesloopt.quote:Op maandag 30 november 2015 09:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De tweede Pechtoldpost is inmiddels door een mod geėdit. Lijk eruit, Pechtold erin.
De link mag gelegd worden, denk ik.
Ja, is weg.quote:Op maandag 30 november 2015 06:29 schreef Kowloon het volgende:
Zouden de reacties met foto's van de heer Pechtold uit dit topic verwijderd kunnen worden? Ik vind dat beide reacties sterk op de persoon spelen zonder dat de betreffende users in hun posts aangeven waarom dat legitiem zou zijn.
NWS / Seriemoordenaar trok door Europa en liet spoor van verderf achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |