Het mag alleen over de islam gaan als de agressieve elementen worden uitvergroot?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:32 schreef StaceySinger het volgende:
kan dat Parijs topic minder over de ooo zo vredige islam gaan ?
hz Triggershot
probeert het steeds die richting op te sturen en het
zou daar over de terreurdaden van IS in Parijs moeten gaan
dank U
Gast ga toch spelen man, je gaat volkomen voorbij aan mi alle foutieve info over de Islam/Koran en begint er pas over te janken dat het over de Islam gaat wanneer ik daar iets over zeg, notabene op reageer.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:32 schreef StaceySinger het volgende:
kan dat Parijs topic minder over de ooo zo vredige islam gaan ?
hz Triggershot
probeert het steeds die richting op te sturen en het
zou daar over de terreurdaden van IS in Parijs moeten gaan
dank U
dat topic gaat over de aanslagen van IS in Parijsquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast ga toch spelen man, je gaat volkomen voorbij aan mi alle foutieve info over de Islam/Koran en begint er pas over te janken dat het over de Islam gaat wanneer ik daar iets over zeg, notabene op reageer.
Ten eerste, wat mijn standpunten ook over IS / de aanslagen zijn is het niet aan jou om selectief te janken over mijn posts, terwijl je volkomen voorbij gaat aan andere posts over de Islam, ten tweede kan je mij nergens betrappen om een 'IS heeft niets met de Islam te maken' post. Ten derde, de posts waar ik spreek over Islamitische onderwerpen zijn het reacties waar men bepaalde claims doen waar ik tegen in ga.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:49 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat topic gaat over de aanslagen van IS in Parijs
niet over de islam
IS hebben volgens jou toch niks met de islam te maken ?
dus waar heb je het over ?
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:49 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat topic gaat over de aanslagen van IS in Parijs
niet over de islam
IS hebben volgens jou toch niks met de islam te maken ?
dus waar heb je het over ?
Als die wijsneus hierboven ook maar een post kan vinden van 'IS heeft niets met islam te maken" mag je een chickie op kinky.nl uitkiezen op mijn kosten.quote:
Ik vind je info en insight in het topic overigens wel welkom.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast ga toch spelen man, je gaat volkomen voorbij aan mi alle foutieve info over de Islam/Koran en begint er pas over te janken dat het over de Islam gaat wanneer ik daar iets over zeg, notabene op reageer.
volgens mij zit niemand daar op de standpunten van Triggershot te wachtenquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ten eerste, wat mijn standpunten ook over IS / de aanslagen zijn is het niet aan jou om selectief te janken over mijn posts, terwijl je volkomen voorbij gaat aan andere posts over de Islam, ten tweede kan je mij nergens betrappen om een 'IS heeft niets met de Islam te maken' post. Ten derde, de posts waar ik spreek over Islamitische onderwerpen zijn het reacties waar men bepaalde claims doen waar ik tegen in ga.
Daarom, vind het vreemd dat daar zo agressief op gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:55 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind je info en insight in het topic overigens wel welkom.
Ik vind zijn input in dat topic interessanter dan die van jou, nu je daar zelf over begint.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
volgens mij zit niemand daar op de standpunten van Triggershot te wachten
boeit gewoon niemand en heb je dat niet door ? echt niet ?
begin een eigen topicje over de islam is mijn advies
mag je zelf wetenquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:58 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind zijn input in dat topic interessanter dan die van jou, nu je daar zelf over begint.
Overigens klink je niet echt democratisch, iemand de mond willen snoeren.
Gelukkig werkt dat niet zo op fok.
oh dus islam heeft alles te maken met IS?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als die wijsneus hierboven ook maar een post kan vinden van 'IS heeft niets met islam te maken" mag je een chickie op kinky.nl uitkiezen op mijn kosten.
Spreek lekker voor jezelf.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet...quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
oh dus islam heeft alles te maken met IS?
Dat gaan we dus niet hier doen he.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat beweerde hij ook al in het topic hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat gaan we dus niet hier doen he.
Logisch redeneren is niet je sterkste punt, wel?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
What's newquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:03 schreef agter het volgende:
[..]
Logisch redeneren is niet je sterkste punt, wel?
Je zet jezelf hier compleet voor schut.
Dit is feedback.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:03 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat beweerde hij ook al in het topic hoor
Hoeft ook niet, ga maar gewoon verder in het topic.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:10 schreef StaceySinger het volgende:
zie je wel hij geeft geen antwoord
Merciquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:55 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind je info en insight in het topic overigens wel welkom.
Jij niet, dat is prima, ik ben dan ook niet aanwezig om interessant gevonden te worden door jou.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Probeer het in een relevante topic.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ik was serieus aan het schijten, maar ik waardeer je betrokkenheid.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:10 schreef StaceySinger het volgende:
zie je wel hij geeft geen antwoord
quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die vrouw die kijkt toch ook alsof ze net gebruikt heeft?
Feiten dames? Feiten?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:09 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja die staat stijf van de drugs
Ach ik geef mijn mening, dat kan toch? Dat die anders is dan de jouwe, ja sorry daarvoor.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien kan er einde worden gemaakt aan het hypocriete getroll van de dames ootje en Stacey die van anderen feiten eisen maar er intussen zelf vrolijk op los insinueren. Waar deze twee dames verschijnen in een topic ontstaat al snel een nogal vervelend sfeertje. Keer op keer. Ze zijn nogal dominant aanwezig en gunnen een tegengeluid verdomd weinig ruimte.
[..]
[..]
Feiten dames? Feiten?
ohh hij komt weer zeuren maar post zelf niks en leest nauwelijks mee -parate kennis ontbreektquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien kan er einde worden gemaakt aan het hypocriete getroll van de dames ootje en Stacey die van anderen feiten eisen maar er intussen zelf vrolijk op los insinueren. Waar deze twee dames verschijnen in een topic ontstaat al snel een nogal vervelend sfeertje. Keer op keer. Ze zijn nogal dominant aanwezig en gunnen een tegengeluid verdomd weinig ruimte.
[..]
[..]
Feiten dames? Feiten?
Welk foutje heb je gemaakt dan?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ohh hij komt weer zeuren maar post zelf niks en leest nauwelijks mee -parate kennis ontbreekt
en dan hier komen blčren
je doet het erom he
als iemand een foutje maakt Hoppa naar FB
Mens, jij zit totaal onschuldige mensen te bombarderen tot terrorist, zonder blikken of blozen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ohh hij komt weer zeuren maar post zelf niks en leest nauwelijks mee -parate kennis ontbreekt
en dan hier komen blčren
je doet het erom he
terrorist ? waar zeg ik dat dan ?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Mens, jij zit totaal onschuldige mensen te bombarderen tot terrorist, zonder blikken of blozen.
Flikker op met je "parate kennis ontbreekt". Hoe weet jij dat nou? Ik heb waarschijnlijk meer parate kennis dan jij kan vermoeden. Dat ik nauwelijks meepost, daar ben jij voor een groot deel debet aan. Met je dominante en hypocriete gezeik tot in onvriendelijke berichtjes via DM aan toe. Ik lees echter vrijwel alles. Ik ben weer weg. Tabee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en dan hier komen blčren
je doet het erom he
goeie tip !quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
Doet ze nog steeds van die gare DMs sturen ja? Gewoon blokkeren, heb je er geen last meer van.
Vind Trouw niet leuk...quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:40 schreef ChrisCarter het volgende:
Hallo, noobvraag die ik zo snel even niet kon vinden; waarom geen Trouw-bronnen?
Trouw mag als bron, je mag alleen niet uit hun berichten quoten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:40 schreef ChrisCarter het volgende:
Hallo, noobvraag die ik zo snel even niet kon vinden; waarom geen Trouw-bronnen?
Duidelijk, dank!quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Trouw mag als bron, je mag alleen niet uit hun berichten quoten.
Linkje mag wel.
Is het tegenwoordig toegestaan om moslims inferieur en barbaars te noemen?quote:Op woensdag 25 november 2015 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
de inferieure, barbaarse cultuur die islam heet.
Waarom haal je inferieur wel weg maar is barbaars blijkbaar prima?quote:
Ik vind geen van beide prima om welk geloof dan ook aan te duiden, maar mod niet omdat ik iets niet leuk vind. Ik vind er verschil tussen de twee zitten. Hij heeft het dus niet over gelovigen. In dit geval gaat het qua modereren dus hetzelfde als voor welk geloof dan ookquote:Op woensdag 25 november 2015 02:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom haal je inferieur wel weg maar is barbaars blijkbaar prima?
Maar dan nog liever een andere bron wanneer je die kan vinden. In ieder geval geen tekst, en liever niet gebruiken in een OPquote:
Ik noemde niet moslims, maar de islam inferieur en barbaars. En die kwalificaties, hoewel ze inmiddels deels zijn verwijderd, geef ik eraan met gegronde redenen. Verder beoordeel ik ieder mens (dus ook moslims) individueel, ook al hangen ze die ellendige religie aan.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:00 schreef deadprez het volgende:
Ik zie in dit topic steeds dingen gewijzigd worden, maar om een of ander reden blijft deze post van elfje telkens gewoon staan:
[..]
Is het tegenwoordig toegestaan om moslims inferieur en barbaars te noemen?
Edit: oké blijkbaar is barbaars wel goed.
Waarom laat je 'sletjes' dan staan? Denk niet dat Tem zich stoorde aan de grammaticale fout in de TT.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:28 schreef Frutsel het volgende:
titel is aangepast, mergen kan niet ivm totale aantal posts
andere topic in OP gezet en gelinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |