Bron: Pownedquote:Weens IS-meisjes doodgemarteld
De Oostenrijkse meisjes Samra en Sabina zijn allebei dood. Nadat Sabine eind vorig jaar al is overleden is nu ook de 17-jarige IS-poster girl Samra niet meer. De jongedames gingen in 2014 naar Raqqa in Syrië. Bij vertrek zeiden ze: "Kijk niet naar ons uit, wij zijn bereid te sterven voor Allah." En zo geschiedde.
Volgens een insider aan het Oostenrijkse Oe24 is Samra doodgemarteld door IS toen ze probeerde te ontsnappen en zo probeerde terug te keren naar Wenen.
De meiden fungeerden vooral als lokkertjes voor hitsige moslimmannen.
Tja, het zou mooi zijn als de ouders de lichamen zouden terug krijgen zodat ze begraven kunnen worden in Oostenrijk of Bosnië (gelang de ouders dat willen aangezien het Bosnische immigranten betreft die al vele jaren in Oostenrijk wonen). Deze Bosnische meisjes zijn verkracht en daarna uitgemoord.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:26 schreef defokkingfoker het volgende:
Best wel zielig... Maar op je 17e moet je zeker beter kunnen weten.
Dan is het zonde en laat zien dat ze niet wijs zijn.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:27 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Genoeg Engelstalige bronnen die een soortgelijk verhaal delen.
Troostmeisjes (om het netjes te houden).quote:Op woensdag 25 november 2015 02:34 schreef whatdafuck het volgende:
Zonde, waren leuke dames. Die zijn daar flink uitgewoond zeg. RIP
Die houd je toch in leven zulke?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:35 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Troostmeisjes (om het netjes te houden).
Gevolg van je kinderen opvoeden met een sprookjesboek. Dit valt de ouders voor een groot deel aan te rekenen.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:34 schreef George_Zina het volgende:
Het meest wrange is dat de ouders van deze jonge kids hun land zijn ontvlucht vanwege de Balkanoorlog(en) in de jaren 90 en die meisjes zochten het op. Het is bijna grappig als de situatie niet zo intens triest zou zijn.
quote:Op woensdag 25 november 2015 02:36 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die houd je toch in leven zulke?
Op een gegeven moment gaat het vervelen zo een stuk neukvlees en dan verlangt men verse import. Even serieus. Wat moet ik met zo'n post?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:36 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die houd je toch in leven zulke?
Dat is wel erg kort door de bocht.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:37 schreef RolandArthur het volgende:
Media, overheid en leraren hebben hen altijd verteld dat die multiculturele samenleving moet. Hier een gevolg.
Tja, Bosnië is voor 60% islamitisch.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:37 schreef CrashO het volgende:
[..]
Gevolg van je kinderen opvoeden met een sprookjesboek. Dit valt de ouders voor een groot deel aan te rekenen.
Juist niet. Het is een direct gevolg.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:39 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht.
Zal ik serieus gaan doen? Het 1e wat in me opkomt: Mensen deugen niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:38 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat het vervelen zo een stuk neukvlees en dan verlangt men verse import. Even serieus. Wat moet ik met zo'n post?
Waarvan?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:40 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Juist niet. Het is een direct gevolg.
Ik ben toch wel stiekem jaloers op mensen die gewoon hun dromen waarmaken.quote:"Kijk niet naar ons uit, wij zijn bereid te sterven voor Allah."
Krijgen die meiden nu ook mannelijke maagden?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben toch wel stiekem jaloers op mensen die gewoon hun dromen waarmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |