We, en Duitsland voorop, hebben dit probleem natuurlijk zelf gecreëerd. Geef mensen opvang, gratis zorgverzekeringen, verblijfsvergunningen, uitkeringen en voorrang op huurhuizen en ze komen massaal.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad. En veel andere landen doen geen moer. Zo vertikt Polen het om zelfs ook maar 7.000 vluchtelingen op te nemen. Je moet het ze nageven: daar luistert de politiek tenminste wél naar de bevolking.
Ik vraag me af of de verandering überhaupt nog te keren valt. Stukje bij beetje wordt ons land weggeven aan de barbaarse cultuur die islam heet. De situatie wordt hier steeds onaangenamer.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We, en Duitsland voorop, hebben dit probleem natuurlijk zelf gecreëerd. Geef mensen opvang, gratis zorgverzekeringen, verblijfsvergunningen, uitkeringen en voorrang op huurhuizen en ze komen massaal.
De politiek zorgt ervoor dat ons hele land, op termijn, onherkenbaar veranderd. En ze hebben ook nog eens zelf de doden in de Middellandse zee op hun geweten.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:53 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Man , man , man , man.
Nobelprijs voor ranzige debiliteit die man.
Meteen.
Het is niet zo dat wij onze cultuur simpelweg aan de islam weggeven. Daarvoor zijn de immigratiestromen ook te divers (met Sjiieten, Christenen, Koerden etc.). Daarnaast hebben de islamisten nog een probleem. Ze kunnen niet samenwerken, ze kunnen samen nog niet eens een kinderfeestje organiseren.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de verandering überhaupt nog te keren valt. Stukje bij beetje wordt ons land weggeven aan de barbaarse cultuur die islam heet. De situatie wordt hier steeds onaangenamer.
Onze eigen cultuur verdwijnt doordat de overheid perse al die vreemde "culturen" wil beschermen. Totaal onzinnig, want onze eigen cultuur bestaat slechts op dit kleine stukje aarde, terwijl die vreemde culturen in heel veel andere landen beschermd worden.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:26 schreef luxerobots het volgende:
Wat er gaande is, is dat Nederlands steeds multicultureler wordt. Nederland wordt een land van allemaal schreeuwerige groepen mensen. Neem het Sinterklaasfeest, vroeger was er nauwelijks kritiek. Maar met de toename van het aantal verschillende culturen is de kritiek toegenomen. En eerlijk zijn ze niet in hun kritiek, rancune tegen onze samenleving speelt gewoon een rol.
Du var i skolan men borde ta bättre hand på svenska lektion.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zie nog geen ondertiteling
Nou wees niet bang op FOK! zijn er tientallen hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit is echt dood-en doodeng. Verraad van het ergste soort.
Mensen als zij verdienen de ultieme straf die je een mens kunt opleggen.
Pipi Langkous zal binnenkort ook wel omgetoverd worden in Pipita Al-Langkousie, gespeeld door een homoseksuele neger in drag met baard. Drie maal drie is boem, lalalalala. Ik heb een huis, een onbetaald geval, gekregen van de staat, en het is nu al in verval. Ik heb een huis, ofschoon ik heel graag reis, met bomgordel en al, ga ik nu naar het paradijs. Vier maal twee is boem, tralalala...quote:
Een groot deel van de migranten heeft gemeen dat ze aanhanger zijn van de religie die ik kennelijk niet de kwalificaties mag geven die ik eraan gaf. Ik maak ik mijn posts onderscheid tussen individuele moslims (die zich verder normaal gedragen) en de aanwezigheid van de islam als zodanig. Dat laatste is een steeds groter probleem aan het worden en dat heeft alles met het karakter van die religie te maken, ook al zijn er uiteenlopende interpretaties en staan groepen moslims elkaar naar het leven.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is niet zo dat wij onze cultuur simpelweg aan de islam weggeven. Daarvoor zijn de immigratiestromen ook te divers (met Sjiieten, Christenen, Koerden etc.). Daarnaast hebben de islamisten nog een probleem. Ze kunnen niet samenwerken, ze kunnen samen nog niet eens een kinderfeestje organiseren.
Wat er gaande is, is dat Nederlands steeds multicultureler wordt. Nederland wordt een land van allemaal schreeuwerige groepen mensen. Neem het Sinterklaasfeest, vroeger was er nauwelijks kritiek. Maar met de toename van het aantal verschillende culturen is de kritiek toegenomen. En eerlijk zijn ze niet in hun kritiek, rancune tegen onze samenleving speelt gewoon een rol.
Dank je ouders daar maar voor en leer onderscheid maken in de islam.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de verandering überhaupt nog te keren valt. Stukje bij beetje wordt ons land weggeven aan de barbaarse cultuur die islam heet. De situatie wordt hier steeds onaangenamer.
Nee. Ik leer geen onderscheid maken in de islam. Ik ben namelijk niet van plan om me in de islam te verdiepen. Laat moslims zich maar beter in de normen en waarden van onze samenleving verdiepen, in plaats van andersom.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dank je ouders daar maar voor en leer onderscheid maken in de islam.
Nee, verdiep je er niet in. Want dan kun je je pvv oneliners niet meer gebruiken.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik leer geen onderscheid maken in de islam. Ik ben namelijk niet van plan om me in de islam te verdiepen. Laat moslims zich maar beter in de normen en waarden van onze samenleving verdiepen, in plaats van andersom.
Overigens wordt keer op keer benadrukt dat er geen gematigde islam bestaat.
Ik verdiep me er niet in nee. Ik woon in een liberaal, seculier land. Ik ben atheïst. Ik ga mijn tijd niet verspillen aan mezelf verdiepen in een barbaarse, 14 eeuwen oude religie die anno 2015 nog steeds de opvattingen uit het jaar 600 uitdraagt. Ik krijg al veel te veel van de islam mee; er is haast geen ontkomen aan.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, verdiep je er niet in. Want dan kun je je pvv oneliners niet meer gebruiken.
Spreken over moslims die zich moeten aanpassem terwijl je je informatie haalt uit de media en zielig en met angst je mening op fok moet plaatsen. Irl ben je vast bang om langs een gesluierde dame te lopen![]()
Waarvan een derde relatief bewoonbaar, rest is onherbergzaam bos, moeras en berggebied.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:16 schreef paddy het volgende:
TS
Nederland 16,7 miljoen inwoners.41.526 km² Nederland
Zweden 9,7 miljoen inwoners. 450.295 km Zweden
Voor de rest; vluchtelingen die vluchten voor hun leven helpen.
De mensen die het economisch beter willen hebben snap ik heel goed, maar horen als ieder ander dat moet, het te proberen met emigreren.
Schuif het maar af op de islamquote:Op woensdag 25 november 2015 09:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verdiep me er niet in nee. Ik woon in een liberaal, seculier land. Ik ben atheïst. Ik ga mijn tijd niet verspillen aan mezelf verdiepen in een barbaarse, 14 eeuwen oude religie die anno 2015 nog steeds de opvattingen uit het jaar 600 uitdraagt. Ik krijg al veel te veel van de islam mee; er is haast geen ontkomen aan.
Irl zeg ik vriendelijk goedemorgen tegen de buurvrouw met hoofddoekje. Zoals ik al aangaf, beoordeel ik individuele mensen op hun gedrag. En zolang hun religie dat gedrag niet overheerst, is er weinig aan de hand. De problemen met de islam als zodanig zijn er echter wel. En die problemen, die veel te lang weggewimpeld zijn, moeten worden benoemd en aangepakt.
En - om het weer on-topic te brengen - één van de onderdelen van de aanpak is het sluiten van de grenzen voor migranten uit moslimlanden zolang de levensgrote integratieproblemen die we nu hebben niet adequaat zijn opgelost.
Inderdaad, het is niet de islam, het zijn wijzelf die niet om kunnen gaan met deze zandbakideologie en zo snel mogelijk moeten omkatten...quote:Op woensdag 25 november 2015 09:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Schuif het maar af op de islam,
Je noemt mij een "simpele ziel" omdat ik jouw religie niet omarm en niet zie als onderdeel van de oplossing. Jouw misvatting is bovendien dat je de islam van binnen naar buiten moet kennen om iets te vinden van de huidige integratieproblematiek, de toestroom van groepen asielzoekers en de ontwrichting van onze westerse samenleving. Dat is namelijk niet het geval.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
=
Schuif het maar af op de islam
Denk je dat die migranten zich een beetje in de taiga laten plaatsen? Die trekken massaal naar steden als Malmö en Stockholm en weigeren opvang in het noorden. Is al meerdere keren nieuws over geweest.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:21 schreef Ticootje het volgende:
Zweden is 10x zo groot? Ruimte zat voor de opvang?
Om er nog maar over te zwijgen dat je als politicus ongelooflijk zwak en zielig bent als je daar gaat staan janken en gebrabbel uitkraamt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:51 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
"...is to do something...."
Hoe krijgt ze het uit haar bek, die conclusie?
Eerst ze allemaal naar binnenzuigen en dan gaan huilen als de realiteit eindelijk / nu pas is doorgedrongen.
Hoe verdomde debiel ben je dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |