Is die 9 dagen vantevoren nog even veranderd?quote:Op zondag 15 november 2015 10:14 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Dit is echt suf, maar mag mijn UD naar 24 november?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op zondag 15 november 2015 10:25 schreef Kuukske het volgende:
Kuukske erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zet em op Kuuk!
ti amo più di ieri ma meno di domani
Jaa, nu al een eigenwijs kindjequote:Op zondag 15 november 2015 10:22 schreef McLaura het volgende:
[..]
Is die 9 dagen vantevoren nog even veranderd?
Gewoon per dag opschuivenquote:Op zondag 15 november 2015 10:33 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Jaa, nu al een eigenwijs kindje![]()
Kuuuukshup hup hup zet 'm op!
Tja een vlek in t plafond in de gang.... geen oorzaak kunnen vinden tot nu toe, rubbers schoo gemaakt, zeepbakje uitgesopt, filter schoongemaakt, was gedraaid zonder wasgoed en dat ging goed...quote:Op zondag 15 november 2015 17:27 schreef Lamb29 het volgende:
Ai sprotje! Niet fijn! Hopelijk valt de nattigheid mee.
Ik ben echt een ocd achtige opruimer, maar sinds verbouwing (eind mei) redelijk los kunnen laten. Maar ondertussen steekt de ocd weer de kop op... Kamers moeten klaar verdulleme!
Heel benieuwd naar kuukske! Toi toi toi!!
Euh, vorig topic dan zeker?quote:Op zondag 15 november 2015 19:55 schreef JufMariska het volgende:
Waar dan LB?? *zoekt zich een ongeluk*
Haha ja herkenbare angst, ik voel me ook altijd een beetje schuldig als ik voorovergebogen zit en dan wat voel wriemelenquote:Op zondag 15 november 2015 20:12 schreef Madivi het volgende:
sprotje, wat balen van de wasmachine! Lamb en LadyBlack ook al zo goed bezig, lekker hoor!
Ik ben vandaag 16 weken en ben er vrij zeker van dat ik de babies voel, gekke kriebels in m'n onderbuik! Ik heb alleen een heel rare angst, ik ben steeds best bang dat ik de babies plet of klem zet als ik voorover zit (ik heb van mezelf ook al een buikje...)
Ik gooi niet alles weg hoor, de leukste dingen hou ik uiteraard, en die mogen best geleend worden als je een meisje krijgtquote:Op zondag 15 november 2015 20:10 schreef JufMariska het volgende:
Ik had 'm ook iddZo leuk! Maar nog wat voorbarig voor ons
quote:Op zondag 15 november 2015 20:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik gooi niet alles weg hoor, de leukste dingen hou ik uiteraard, en die mogen best geleend worden als je een meisje krijgt
En dan hou ik mij aanbevolen voor dingetjes van L![]()
Haha gelukkig ben ik niet de enige. Ik lig nu ook languit op de bank in losse oude joggingbroek door de kriebelactie hahaquote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha ja herkenbare angst, ik voel me ook altijd een beetje schuldig als ik voorovergebogen zit en dan wat voel wriemelenDus dan ga ik maar weer lekker achterovergeleund zitten zodat baby alle ruimte heeft.
En dan gaat ie dus echt schoppen he
Het wordt wel een meisje, hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 20:10 schreef JufMariska het volgende:
Ik had 'm ook iddZo leuk! Maar nog wat voorbarig voor ons
Ah joh, dat geeft niks. De komende maanden krijg je genoeg slaap en haal je dit wel weer in.quote:Op maandag 16 november 2015 00:33 schreef JDude het volgende:
Thanks allemaal!
Ik kan echt niet slapen.
quote:Op maandag 16 november 2015 00:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Ah joh, dat geeft niks. De komende maanden krijg je genoeg slaap en haal je dit wel weer in.
Leuk hè, adrenalinequote:Op maandag 16 november 2015 02:23 schreef Kuukske het volgende:
De natuur moet nog inbouwen dat je kunt slapen na een bevalling.
Ja, hij is er! Gefeliciteerd met je zondagskindje!quote:Op zondag 15 november 2015 23:36 schreef Kuukske het volgende:
Geen makkelijke bevalling, maar gelukkig maar 300 cc bloed verloren. Wel vastzittende placenta wederom.
Jongetje is er sinds half 19:30. Werknaam op Fok: Dexter.
Echte naam mag je voor Pm en maar ik reageer pas weer ergens in de loop van d'r week. Ik ga van ons jochie genieten en trots zijn op mijn overwonnen angst. Al beval ii nooit meer.
Haha nee 't was al heel lang zo, het was me alleen nog nooit opgevallen dat hier de 23e stondquote:Op maandag 16 november 2015 08:07 schreef bloes85 het volgende:
Gefeliciteerd Kuukske!
En Bloesem, nu nog aangepaste UD, kan dat?
+1quote:Op maandag 16 november 2015 21:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Frummeltje, ik blijf het zo leuk vinden om jou hier te zien posten
Eindelijk vertellen, lekker! En leuk zo'n babyboom! Ik hoorde van het weekend ook van een vriendin dat ze zwanger is, 2 weken langer dan ik. Zo leuk!quote:Op maandag 16 november 2015 15:00 schreef kniftyhooker het volgende:
Gefeliciteerd met jullie zoon Kuukske!![]()
Van het weekend hebben wij de opas en omas ingelicht, die vonden het vreemd dat we binnen een korte tijd met ze wilde afspreken dus ver vermoedden al het eea.
Vandaag ook op het werk verteld, en ja, ook zij zagen het al aan mijn lijf.![]()
Hoorde net dat een collega ook papa wordt en een vriendin ook! nou zeg!!! Baby boom.
Erg he, wij durven dat ook niet. Ik heb wel een voorgevoel over het geslacht (en echt geen idee waarom) maar ik durf er nog niet teveel bij stil te staan. Ik heb ook heel bewust nog niks opgezocht over kinderkamers etc, en niks baby gerelateerd op de Sint verlanglijst durven zettenquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:48 schreef Svane het volgende:
Veel spannende echo's komende tijd! Nog niet iedereen staat in de op, maar mei en juni is goed bezet![]()
Arja, spannend van je huis, zou leuk zijn als je nog voor baby kan verhuizen! Al moet ik zeggen dat ik klein wonen met baby echt geen enkel probleem vond. Maar wij hadden dan ook geen kinderwagen, en de box uiteindelijk praktisch ongebruikt weer opgeruimd. En geen babykamer.arm kind!
Trouwens ook herkenbaar dat het nog zo 'ongeloofwaardig' is. Wij durven ook nog niet vooruit te kijken voor namen of fantaseren over geslacht of of of. Hopelijk komt dat gauw.
He wat akelig... Nu heel hard hopen op een goede uitslag!! Hoe lang moet je daarop wachten?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:56 schreef lunamatic het volgende:
Ik heb net de vlokkentest gehad en lig nu met een deken op de bank. De test zelf viel mee, maar nu heb ik toch wel wat buikpijn. Ik voel na bijna 3 uur nog steeds waar de naald bij de tweede prik naar binnen is gegaan.
Nu ben ik me weer zorgen aan het maken over een eventuele miskraam, en natuurlijk ook nog over de uitslag. Ik word helemaal gek van mezelf....
Een lichtpuntje is dat de nekplooi minder dik was dan de vorige keer, namelijk 2,6mm. Ook het vocht rond het buikje lijkt iets weg te trekken.
Normaal proberen ze ook altijd maar een keer te prikken, maar toen hadden ze niet genoeg vlokken dus moest het opnieuw. De tweede keer was een stuk vervelender. Er worden twee tests gedaan, de snelle test kijkt alleen naar dezelfde afwijkingen als de combinatietest. Daarvan hoor ik de uitslag deze week nog. De langzame test kijkt ook naar andere afwijkingen, en daarop moeten we 2-3 weken wachten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:58 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
He wat akelig... Nu heel hard hopen op een goede uitslag!! Hoe lang moet je daarop wachten?
Oh wat leuk!!quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kuukske, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn duo vanochtend verteld dat ik in verwachting ben. Ze vinden het geweldig en ik geniet al de hele dag van alle vragen, opmerkingen, enthousiasme, enz.
Is het eeneiig of twee-eiig? Leuk hoor, 2 jongens. Hier 2 meiden (eeneiig)quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:24 schreef Madivi het volgende:
Bloesem, wat een liefdevolle omschrijving geef je![]()
Arja, hopelijk heeft de makelaar goed nieuws. Wij wonen ook in een appartement en ik vind het ook wel prettig, geen trap. Eerste tijd slapen ze bij ons op de kamer en die kleintjes hebben niet veel nodig! Je hebt ook wat kleinere boxen en hoor van veel mensen dat ze die maar weinig gebruiken (alleen wippertje en warm kleed op de vloer).
Lunamatic, hopelijk bevestigt de uitslag de goede tekens van de kleinere nekplooi en buikvocht. Nog even wachten dus...
Mijn voorgevoel was twee meisjes, maar ik zat er goed naast! Over 2,5 week de 20w echo ter bevestiging, maar het lijkt wel erg duidelijk hè?
[ afbeelding ]
We hadden een kans van 1 op 50 voor downsyndroom. Op de andere twee syndromen hadden we een hele lage kans. Alleen de volgende dag in het ziekenhuis zagen ze dus ook nog wat vocht op het buikje, wat nog weer op andere chromosomale afwijkingen kan wijzen, zoals bijvoorbeeld Turner, dus vandaar ook de uitgebreide test.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:31 schreef Arja het volgende:
Luna: welke kansberekening had je bij de combinatietest?
En wat moet je lang wachten op de uitslag, zeg. Zenuwslopend lijkt me dat.
Madivi ik snap ook geen echo's nog. Maar leuk 2 jongens!
Hahaha!quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:43 schreef elamanilo het volgende:
Lunamatic![]()
Madivi, twee jongetjes! Even omschakelen qua gevoelMaar je hebt gewoon twee(!) piemeltjes in je buik
![]()
Molo wat leuk gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 november 2015 18:34 schreef Molo het volgende:
Ik meld me ook maar eens hier
Vanavond echo gehad en kloppend hartje gezien.
Koos (uiteraard niet zijn echte naam![]()
) en ik krijgen voor het eerst een echt mini mormeltje
Uitgerekende dag is zoals het er nu naar uit ziet 20 juni, over twee weken termijn echo dus dan meer zekerheid daarover
Fijn om te zien dat wat ik voel in mijn lijf (veul!) klopt en dat het goed is
oh wow, de bijzondere streepjes blijven maar komen in juniquote:Op dinsdag 17 november 2015 18:34 schreef Molo het volgende:
Ik meld me ook maar eens hier
Vanavond echo gehad en kloppend hartje gezien.
Koos (uiteraard niet zijn echte naam![]()
) en ik krijgen voor het eerst een echt mini mormeltje
Uitgerekende dag is zoals het er nu naar uit ziet 20 juni, over twee weken termijn echo dus dan meer zekerheid daarover
Fijn om te zien dat wat ik voel in mijn lijf (veul!) klopt en dat het goed is
Thanks!quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh wow, de bijzondere streepjes blijven maar komen in juni![]()
gefeliciteerd!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:11 schreef Molo het volgende:
Thanks allen!
Blijft toch wat bizar allemaal nog hoor, alsof het een ander overkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Molo!
Kwak
Wat wil je weten qua verhaal?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:36 schreef Arja het volgende:
Gefeliciteerd molo en welkom!
Ik vind alle tweede streepjes bijzonder, maar ben nu toch wel benieuwd wat jouw verhaal is?
Het onwerkelijke gevoel herken ik wel. Ik ben 19 juni uitgerekend, dat wordt een drukke maand. Je bent er wel vroeg bij met kinderopvang, of moet dat?
Ja, ik geef alleen nog les op de begane grond. Dat scheelt veel trappen. Verder is er niet zoveel dat zij kunnen doen. Ik werk al minder, dat maakt al veel verschil. Zelf moet ik even op zoek naar een rugzak in plaats van mijn zware juffen-school-tas. Ik geef Engels, dus dat houdt wel in dat ik altijd een tas heb met veel boeken en veel nakijkwerkquote:Op woensdag 18 november 2015 11:05 schreef Madivi het volgende:
Molo, gefeliciteerd!
Kiwisoep, hoe lang moet je nog wachten voordat je het weet? Ook best lastig van de schoonfamilie, hopelijk zijn ze niet te teleurgesteld als het toch een meisje is. Mijn vader zegt ook vanaf begin dat hij denkt/hoopt dat het twee meiden zijn, zie toch wel beetje op tegen zijn reactie.![]()
Lamb, als ik koffie drink (ik lust het weer! ) heb ik daarna een stuiterballenbuikbaby. Kun je ook nog proberen
!
Ratwizzle, vervelend van je pijn zeg, hopelijk helpen de oefeningen goed. Is het op je werk misschien mogelijk wat aanpassingen te maken om verergering te voorkomen?
Er is dus niet heel veel meer wat ze bij je werk kunnen aanpassen; zou wel heel vervelend zijn als je echt vervroegd moet stoppenquote:Op woensdag 18 november 2015 11:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, ik geef alleen nog les op de begane grond. Dat scheelt veel trappen. Verder is er niet zoveel dat zij kunnen doen. Ik werk al minder, dat maakt al veel verschil. Zelf moet ik even op zoek naar een rugzak in plaats van mijn zware juffen-school-tas. Ik geef Engels, dus dat houdt wel in dat ik altijd een tas heb met veel boeken en veel nakijkwerk.
Over jongen/meisje: Ik snap die focus op het geslacht niet zo. Zijn er werkelijk mensen die liever het één dan het ander hebben? En familie moet zich daar maar over op de vlakte houden hoor.
Lamb, sterke koffie of koude cola drinken? Dat hielp hier nog wel eens om een stuiterballenbuikbaby te krijgen.
Leuk! Wil je in de OP?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:36 schreef Zoe_Hart het volgende:
Even inbreken: vanochtend termijnecho gehad en alles was goed![]()
UD wordt 9 juni, ik ben dus een dagje verder dan ik zelf dacht.
Over een week de nekplooimeting en hopen dat alles goed is. En dan kan eindelijk het nieuws de wijde wereld in!
Ja graag!quote:Op woensdag 18 november 2015 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk! Wil je in de OP?
Ik denk trouwens dat jij een jongen krijgt. Geen idee waarom
quote:Op woensdag 18 november 2015 13:36 schreef Zoe_Hart het volgende:
Even inbreken: vanochtend termijnecho gehad en alles was goed![]()
UD wordt 9 juni, ik ben dus een dagje verder dan ik zelf dacht.
Over een week de nekplooimeting en hopen dat alles goed is. En dan kan eindelijk het nieuws de wijde wereld in!
Dat weet ik dus niet, maar stormqueen noemt het bijzondere strepen dus dat maakt me nieuwsgierig.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat wil je weten qua verhaal?
Ja is redelijk vroeg maar moet hier wel, opvang naar keuze zit snel vol hier
Ah op die manier. Ik ken SQ al heel wat jaren, ook tijdje buiten Fok om, dus denk dat ze dat bedoeltquote:Op woensdag 18 november 2015 15:23 schreef Arja het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, maar stormqueen noemt het bijzondere strepen dus dat maakt me nieuwsgierig.
Zoe, fijn van de goede echo!
Gaan jullie alleen nekplooimeting doen, of ook de combinatietest?
Een of twee-eiig kan dus allebei. Spannend. Als het een jongen en een meisje zouden zijn, was het gelijk duidelijk!quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:02 schreef Madivi het volgende:
[..]
Shopaholic, twee meiden wat leuk! Hoe bevalt het hebben van een tweeling tot nu toe? Ze hebben ieder een eigen vruchtzak en placenta, dus waarschijnlijk twee-eiig. Maar in theorie kan ook heel vroeg gesplitst zijn en het toch één-eiig zijn, dat weten we pas zeker na de geboorte (door uiterlijk of dna onderzoek).
Helaas/gelukkig geen oorzaak voor de vroeggeboorte. Waarschijnlijk gewoon omdat het er 2 waren. Aan de ene kant fijn om te weten dat er niks aan de hand was. Aan de andere kant blijf ik me toch een soort van 'schuldig' voelen en afvragen waarom ze toch zo vroeg zijn gekomen.quote:Op donderdag 19 november 2015 10:05 schreef Madivi het volgende:
Shopaholic, dat klinkt zeker als een heftige start! Was er een verklaring waarom ze zo vroeg gekomen zijn? Ik denk dat ik idd ook maar moet gaan instellen op het inschakelen van hulptroepen in het begin (best lastig vind ik dat).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeer vandaag even uit te zoeken hoe het zit met ouderschapsverlof. Liefst zou ik straks een maand ouderschapsverlof aan mijn verlof plakken, maar ik heb een contract met einddatum, die binnen 6 maanden na einde ouderschapsverlof ligt. Eens kijken wat er mogelijk is.
Kunnen we daarna de opvang gaan aanvragen!
En de kraamzorg moeten we ook nog regelen, actie voor dit weekend dan maar!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
Whaaaaaa NIET!quote:Op donderdag 19 november 2015 12:45 schreef klaprooss het volgende:
Ik hoor hier!
Ik heb 2 streepjes geplast.
Een nieuwe baby!
Jaaaaquote:Op donderdag 19 november 2015 12:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Whaaaaaa NIET!Wat ontzettend gaaf
Gefeliciteerd
quote:Op donderdag 19 november 2015 12:45 schreef klaprooss het volgende:
Ik hoor hier!
Een nieuwe baby!
Join de club van onverwachte zwangerenquote:Op donderdag 19 november 2015 12:58 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Jaaaa! Beetje onverwacht maar dat we het eigenlijk moesten uitstellen vonden we al ruk dus eigenlijk is het gewoon een cadeautje
.
Ik ben sinds maandag over op de meegroei BH. Vreselijk ding, maar het zit zo godsgruwelijk veel lekkerder, plofte echt uit mijn eigen BH'squote:Op donderdag 19 november 2015 13:27 schreef Myrr het volgende:
Gefeliciteerd klaproos!
Ooooohhhhh de verademing van een goed zittende bhWel vals gespeeld met een tussenstukje op mijn rug omdat ik anders over moest op en vormloze bh's en dat niet lekker zit bij mij, maar
Zuurstof. Soort van.
Nee gewoon een menstruatie! Gekkegeit!quote:Op donderdag 19 november 2015 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Leuk klap, gefeliciteerd!
Was je nou al een keer ongesteld geweest of heb je dat net als amsel gewoon overgeslagen?
Goed gedaan klaplijf, een keer is idd wel voldoende om ongesteld te zijnquote:Op donderdag 19 november 2015 13:38 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Nee gewoon een menstruatie! Gekkegeit!
Dat je zo je zwangerschapstest doet en dat je dan ineens Henny Huisman hoort zingenquote:Op donderdag 19 november 2015 13:38 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Nee gewoon een menstruatie! Gekkegeit!
nou die kan je dan leuk in de kerstboom hangen dit jaarquote:Op donderdag 19 november 2015 13:46 schreef klaprooss het volgende:
Ik had net een menstruatie cup besteld.
quote:Op donderdag 19 november 2015 11:30 schreef Piekie81 het volgende:
Sorry, klaagmodus, ik baal even van mijn lijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeer vandaag even uit te zoeken hoe het zit met ouderschapsverlof. Liefst zou ik straks een maand ouderschapsverlof aan mijn verlof plakken, maar ik heb een contract met einddatum, die binnen 6 maanden na einde ouderschapsverlof ligt. Eens kijken wat er mogelijk is.
Kunnen we daarna de opvang gaan aanvragen!
En de kraamzorg moeten we ook nog regelen, actie voor dit weekend dan maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik ook, vlak voor mn positieve testquote:Op donderdag 19 november 2015 13:46 schreef klaprooss het volgende:
Ik had net een menstruatie cup besteld.
Of aan stukjes knippen en inpakken als onthullingquote:Op donderdag 19 november 2015 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou die kan je dan leuk in de kerstboom hangen dit jaar
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou die kan je dan leuk in de kerstboom hangen dit jaar
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:47 schreef elamanilo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk komen er snel betere tijden!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
quote:Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Svane het volgende:
MIJNE DOET HET!![]()
![]()
![]()
Oh my de baby stuiterde en zwaaide en heeft armen en benen en voeten en wooooooow! Een dagje vooruit, dus 14 juni. Zoooooo opgelucht!
En hoera voor klap!!!
Ja iedereen hier krijgt stickers mee van de verloskundige als de controle goed was. Doet Utrecht denk ik niet aan, niet eens een krulsmiley.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:34 schreef Molo het volgende:
Sticker?
En kat, hmmmm, alhoewel, het is geen bbq seizoen meer, dus laat dan maar zitten
Ruilen tegen een witte maine coon? Ik heb de neiging om hem eruit te gooien.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:34 schreef Myrr het volgende:
Svane!Zo leuk.
Hier een zelftoegewezen sticker, want we doen hier niet aan stickers.
Baby is een beetje ingedaald, vermoedde ik al want de schopjes zitten lager en af en toe als ik ga zitten botst 'ie met m'n schaambeen ofzo. Hoofdje beneden, rug links. It's-about-to-go-down.
Iemand interesse in een grijze pluizige kwart Perzische kitten die in gordijnen hangt?![]()
![]()
Die is ook about to go down.
Wat is er defect aan?quote:Op donderdag 19 november 2015 14:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ruilen tegen een witte maine coon? Ik heb de neiging om hem eruit te gooien.
Stickersquote:Op donderdag 19 november 2015 14:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja iedereen hier krijgt stickers mee van de verloskundige als de controle goed was. Doet Utrecht denk ik niet aan, niet eens een krulsmiley.
Ja om te eten moet 'ie nog even groeien, het is nu meer vacht van poes. Heb maar een Bad Kitty Spray gemaakt.![]()
Woezel & Pip zijn geniaal als je op zondagmorgen half 7 beneden zit en je kind kijkt doodstil naar de hele theatershowquote:Op donderdag 19 november 2015 14:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Stickers![]()
Ik kreeg enkel een zwangerschapsverklaring mee, stapel folders en een grote Woezel en Pip doos (en laat ik nou net een schijthekel hebben aan die stomme figurendus die ligt in de kliko)
Gratis knip door je perineumquote:Op donderdag 19 november 2015 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
Het is wel belangrijk om die stickers te bewaren hoor, als je je kaart namelijk vol hebt krijg je korting op je bevalling!
Ja en dan hechten ze je ook af met glitterdraad, dat staat toch nét wat feestelijkerquote:
Bazig? Al onze coons zijn juist heel gemoedelijk en lief. bedoel je niet de Noorse boskat? Hij is inmiddels doof en snapt dat na 1,5 jaar nog steeds niet. En als hij zijn zin niet krijgt plast hij op de mat. Verder is het vanaf het begin niet zo'n goede match met onze andere coon. Het is een mensenkat en geen andere kattenkat.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat is er defect aan?Main Coons zijn wel heel bazig.
JAAA wat fijnquote:Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Svane het volgende:
MIJNE DOET HET!![]()
![]()
![]()
Oh my de baby stuiterde en zwaaide en heeft armen en benen en voeten en wooooooow! Een dagje vooruit, dus 14 juni. Zoooooo opgelucht!
En hoera voor klap!!!
Ah. Bazig wat uiterlijk betreft, verder zijn het wel lieve beestjes ja. Nah, plassen op de mat zou ik ook gauw beu zijn. Blaasprobleem? Andere mat geprobeerd?quote:Op donderdag 19 november 2015 14:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Bazig? Al onze coons zijn juist heel gemoedelijk en lief. bedoel je niet de Noorse boskat? Hij is inmiddels doof en snapt dat na 1,5 jaar nog steeds niet. En als hij zijn zin niet krijgt plast hij op de mat. Verder is het vanaf het begin niet zo'n goede match met onze andere coon. Het is een mensenkat en geen andere kattenkat.
Fijn!!!quote:Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Svane het volgende:
MIJNE DOET HET!![]()
![]()
![]()
En hoera voor klap!!!
Alles al. Hij is volledig gecontroleerd. En als we de ene mat barricaderen gaat hij gewoon naar een andere deur.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah. Bazig wat uiterlijk betreft, verder zijn het wel lieve beestjes ja. Nah, plassen op de mat zou ik ook gauw beu zijn. Blaasprobleem? Andere mat geprobeerd?
En zijn ballen doen het vast ook niet meer. Lastig wel. Dat worden vijftien lange jaren.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Alles al. Hij is volledig gecontroleerd. En als we de ene mat barricaderen gaat hij gewoon naar een andere deur.
Al lang niet meer. Hij is al 6 hij wordt vast geen 21.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
En zijn ballen doen het vast ook niet meer. Lastig wel. Dat worden vijftien lange jaren.
9 te gaan dan.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Al lang niet meer. Hij is al 6 hij wordt vast geen 21.
Ze worden bij ons nooit zo oud. De oudste coon is 10 geworden en die had nooit iets. Deze is veel grotere troublelaar. Zul je zien wordt hij wel 20 ofzoquote:
Wat tof!!quote:Op donderdag 19 november 2015 12:45 schreef klaprooss het volgende:
Ik hoor hier!
Een nieuwe baby!
Mnohhhh Klappiequote:Op donderdag 19 november 2015 12:45 schreef klaprooss het volgende:
Ik hoor hier!
Een nieuwe baby!
<3 <3 <3quote:Op donderdag 19 november 2015 12:45 schreef klaprooss het volgende:
Ik hoor hier!
Een nieuwe baby!
Er was nog wel een dooierzakje te zien ja! En een gigaplacenta! Ik vond het ook echt zooooo bijzonder, ik was zo nerveus!quote:Op donderdag 19 november 2015 14:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt bijzonder om te zien rondzwemmen, heb je ook dooierzak gezien of was die nu al helemaal foetsie?
Wat fijn dat de eerste uitslagen goed zijnquote:Op donderdag 19 november 2015 16:13 schreef lunamatic het volgende:
Gefeliciteerd Klap en svane!
Hier ook voorzichtig positief nieuws, de eerste uitslagen van de vlokkentest zijn goed! Het is in ieder geval geen down, Edwards of patau. Nu nog de uitgebreide test afwachten, maar volgens de gynaecoloog was de kans veel kleiner dat daar nog iets uit zou komen.... pffft ik voel me echt zo opgelucht nu.
En we weten nu dat we een zoontje krijgen, echt zo speciaal om te weten wat er in je buik groeit
Lekker gezonde en verstandige situatie datquote:Op donderdag 19 november 2015 20:14 schreef SaskiaR het volgende:
Voor de studerende moeders : http://www.fox5atlanta.com/news/50990044-story
Kloptquote:Op donderdag 19 november 2015 17:08 schreef Svane het volgende:
[..]
Er was nog wel een dooierzakje te zien ja! En een gigaplacenta! Ik vond het ook echt zooooo bijzonder, ik was zo nerveus!
Ben nog steeds klein beetje zenuwachtig over vijfde ziekte die heerst op het kdv, supertiming weer.![]()
Luna, wat fiiiiiijjn! Wat een opluchting!
Klap, in mijn hoofd hadden jullie even een pauze ivm inwonen bij ouders wonen? Pauze toch maar benut?
Ik weet niet of hier al reactie op was gekomen, maar: ja!quote:Op donderdag 19 november 2015 13:42 schreef Dot. het volgende:
[..]
Goed gedaan klaplijf, een keer is idd wel voldoende om ongesteld te zijn![]()
Heeft iemand trouwens ervaring met zo'n band die je buik tilt? Ik kan namelijk nog maar net van mn werk naar de trein lopen en dan krijg ik steken net boven mn lies. Doet zo'n band dan iets?
Ja dat van Bloesem vroeg ik me ook nog af! Wel spannend hoor!quote:Op donderdag 19 november 2015 21:35 schreef Sethiwe het volgende:
Bloesem hoe is het met de voorweeën verder gegaan na gisteravond, ik zag geen reactie meer bij vandaag volgens mij. Of zit je heerlijk in je eigen cocoon?
Vandaag 34 weken en laatste werkdag gehad, tijd is voorbij gevlogen.
Dat zijn de leuksten joh!quote:Op donderdag 19 november 2015 20:32 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Klopt![]()
, ik zeg het niet graag maar het was een foutje. en ja och we dachten nog. 1 keer seks deze maand moet toch heus geen baby geven.
Maar nohwe zijn blij hoor! We wilden heel de pauze niet. En de situatie ach, we hebben een dak boven ons hoofd waar genoeg liefde is en dat is uiteindelijk het belangrijkste.
En Fijn nieuws voor Luna!
Hell yeah!!quote:Op donderdag 19 november 2015 21:52 schreef Svane het volgende:
LB. Wist je al dat je EEN ZOON krijgt?![]()
Ja ik denk ik ook! Wat ik verbazend vind want ik ging altijd voor een meisjeskwartet, maar nu echt jongensvibes! Maar ik heb geen mening dus ik word sowieso blij, dat is makkelijk.quote:
Ah dat klinkt als een goeie dagquote:Op donderdag 19 november 2015 22:12 schreef Bloesem. het volgende:
Een zacht haaallo vanuit coconnetjeMini zit nog lekker in m'n buik. Vandaag de gordijnen voor de babykamer genaaid en opgehangen en de vluchttas een soort van klaargezet (werd wel tijd
)
Vanochtend had ik wat slijmerig bloedverlies. Het zegt natuurlijk niks, maar ik heb toch 't gevoel dat ze niet lang meer op zich laat wachtenEr is zoveel in beweging (zowel fysiek als mentaal) Ik vind 't zo bijzonder
HUH KLAP! Nu kunnen we geen kleertjes uitwisselen, wat doe je!quote:Op donderdag 19 november 2015 12:45 schreef klaprooss het volgende:
Ik hoor hier!
Een nieuwe baby!
Wij gaan zo hard simultaanbaren, ik heb er nu al zin inquote:Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Svane het volgende:
MIJNE DOET HET!![]()
![]()
![]()
En hoera voor klap!!!
Tot volgend jaar!quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:57 schreef Kuukske het volgende:
Tijd om hier afscheid te nemen. De kraamperiode is heerlijk. Babysnuiven to the max. Billie vindt z'n broertje leuk en is onwijs lief.
Succes voor alle aankomende bevallingen gewenst!en alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!
Tot ziens in het volgende topic.
Dan elkaar maar spammen met kleertjes, datum tweeling maken?quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:36 schreef Suikertante het volgende:
[..]
HUH KLAP! Nu kunnen we geen kleertjes uitwisselen, wat doe je!![]()
Gefeliciteerd!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik denk dat bloesem aan het baren is! Die dacht al een tijdje dat het niet lang meer zou duren dus dat zou dan fijn voor d'r zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel rustig dagje (met veel gerommel, wie weet hoe lang ze nog blijft zitten) Vind 't steeds moeilijker om op internet te zitten en tv te kijkenWil 't liefste gewoon lekker op en rond de bank scharrelen en kleine dingetjes doen
![]()
Hij heeft ook een berenpak en met zijn lollige kop en bolle wangen kan hij dat prima hebben. Wel met stoere jongensstof natuurlijkquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:38 schreef mousemicky het volgende:
Bloesem, lekker in je coconnetje blijven dan, hier melden is niet verplicht he
Die cape is trouwens erg![]()
Molo, hoewel ik het erg lief zou vinden als iemand zoiets zou maken voor mijn jochie, zou ik m toch niet aan doen denk ik. Vind capes echt meisjeskleding, of voor tovenaars en Sinterklaas natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |