Haha ja herkenbare angst, ik voel me ook altijd een beetje schuldig als ik voorovergebogen zit en dan wat voel wriemelenquote:Op zondag 15 november 2015 20:12 schreef Madivi het volgende:
sprotje, wat balen van de wasmachine! Lamb en LadyBlack ook al zo goed bezig, lekker hoor!
Ik ben vandaag 16 weken en ben er vrij zeker van dat ik de babies voel, gekke kriebels in m'n onderbuik! Ik heb alleen een heel rare angst, ik ben steeds best bang dat ik de babies plet of klem zet als ik voorover zit (ik heb van mezelf ook al een buikje...)
Ik gooi niet alles weg hoor, de leukste dingen hou ik uiteraard, en die mogen best geleend worden als je een meisje krijgtquote:Op zondag 15 november 2015 20:10 schreef JufMariska het volgende:
Ik had 'm ook iddZo leuk! Maar nog wat voorbarig voor ons
quote:Op zondag 15 november 2015 20:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik gooi niet alles weg hoor, de leukste dingen hou ik uiteraard, en die mogen best geleend worden als je een meisje krijgt
En dan hou ik mij aanbevolen voor dingetjes van L![]()
Haha gelukkig ben ik niet de enige. Ik lig nu ook languit op de bank in losse oude joggingbroek door de kriebelactie hahaquote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha ja herkenbare angst, ik voel me ook altijd een beetje schuldig als ik voorovergebogen zit en dan wat voel wriemelenDus dan ga ik maar weer lekker achterovergeleund zitten zodat baby alle ruimte heeft.
En dan gaat ie dus echt schoppen he
Het wordt wel een meisje, hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 20:10 schreef JufMariska het volgende:
Ik had 'm ook iddZo leuk! Maar nog wat voorbarig voor ons
Ah joh, dat geeft niks. De komende maanden krijg je genoeg slaap en haal je dit wel weer in.quote:Op maandag 16 november 2015 00:33 schreef JDude het volgende:
Thanks allemaal!
Ik kan echt niet slapen.
quote:Op maandag 16 november 2015 00:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Ah joh, dat geeft niks. De komende maanden krijg je genoeg slaap en haal je dit wel weer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |