nou die kan je dan leuk in de kerstboom hangen dit jaarquote:Op donderdag 19 november 2015 13:46 schreef klaprooss het volgende:
Ik had net een menstruatie cup besteld.
quote:Op donderdag 19 november 2015 11:30 schreef Piekie81 het volgende:
Sorry, klaagmodus, ik baal even van mijn lijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeer vandaag even uit te zoeken hoe het zit met ouderschapsverlof. Liefst zou ik straks een maand ouderschapsverlof aan mijn verlof plakken, maar ik heb een contract met einddatum, die binnen 6 maanden na einde ouderschapsverlof ligt. Eens kijken wat er mogelijk is.
Kunnen we daarna de opvang gaan aanvragen!
En de kraamzorg moeten we ook nog regelen, actie voor dit weekend dan maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik ook, vlak voor mn positieve testquote:Op donderdag 19 november 2015 13:46 schreef klaprooss het volgende:
Ik had net een menstruatie cup besteld.
Of aan stukjes knippen en inpakken als onthullingquote:Op donderdag 19 november 2015 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou die kan je dan leuk in de kerstboom hangen dit jaar
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou die kan je dan leuk in de kerstboom hangen dit jaar
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:47 schreef elamanilo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk komen er snel betere tijden!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
quote:Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Svane het volgende:
MIJNE DOET HET!![]()
![]()
![]()
Oh my de baby stuiterde en zwaaide en heeft armen en benen en voeten en wooooooow! Een dagje vooruit, dus 14 juni. Zoooooo opgelucht!
En hoera voor klap!!!
Ja iedereen hier krijgt stickers mee van de verloskundige als de controle goed was. Doet Utrecht denk ik niet aan, niet eens een krulsmiley.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:34 schreef Molo het volgende:
Sticker?
En kat, hmmmm, alhoewel, het is geen bbq seizoen meer, dus laat dan maar zitten
Ruilen tegen een witte maine coon? Ik heb de neiging om hem eruit te gooien.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:34 schreef Myrr het volgende:
Svane!Zo leuk.
Hier een zelftoegewezen sticker, want we doen hier niet aan stickers.
Baby is een beetje ingedaald, vermoedde ik al want de schopjes zitten lager en af en toe als ik ga zitten botst 'ie met m'n schaambeen ofzo. Hoofdje beneden, rug links. It's-about-to-go-down.
Iemand interesse in een grijze pluizige kwart Perzische kitten die in gordijnen hangt?![]()
![]()
Die is ook about to go down.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |