Wat is er defect aan?quote:Op donderdag 19 november 2015 14:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ruilen tegen een witte maine coon? Ik heb de neiging om hem eruit te gooien.
Stickersquote:Op donderdag 19 november 2015 14:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja iedereen hier krijgt stickers mee van de verloskundige als de controle goed was. Doet Utrecht denk ik niet aan, niet eens een krulsmiley.
Ja om te eten moet 'ie nog even groeien, het is nu meer vacht van poes. Heb maar een Bad Kitty Spray gemaakt.![]()
Woezel & Pip zijn geniaal als je op zondagmorgen half 7 beneden zit en je kind kijkt doodstil naar de hele theatershowquote:Op donderdag 19 november 2015 14:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Stickers![]()
Ik kreeg enkel een zwangerschapsverklaring mee, stapel folders en een grote Woezel en Pip doos (en laat ik nou net een schijthekel hebben aan die stomme figurendus die ligt in de kliko)
Gratis knip door je perineumquote:Op donderdag 19 november 2015 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
Het is wel belangrijk om die stickers te bewaren hoor, als je je kaart namelijk vol hebt krijg je korting op je bevalling!
Ja en dan hechten ze je ook af met glitterdraad, dat staat toch nét wat feestelijkerquote:
Bazig? Al onze coons zijn juist heel gemoedelijk en lief. bedoel je niet de Noorse boskat? Hij is inmiddels doof en snapt dat na 1,5 jaar nog steeds niet. En als hij zijn zin niet krijgt plast hij op de mat. Verder is het vanaf het begin niet zo'n goede match met onze andere coon. Het is een mensenkat en geen andere kattenkat.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat is er defect aan?Main Coons zijn wel heel bazig.
JAAA wat fijnquote:Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Svane het volgende:
MIJNE DOET HET!![]()
![]()
![]()
Oh my de baby stuiterde en zwaaide en heeft armen en benen en voeten en wooooooow! Een dagje vooruit, dus 14 juni. Zoooooo opgelucht!
En hoera voor klap!!!
Ah. Bazig wat uiterlijk betreft, verder zijn het wel lieve beestjes ja. Nah, plassen op de mat zou ik ook gauw beu zijn. Blaasprobleem? Andere mat geprobeerd?quote:Op donderdag 19 november 2015 14:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Bazig? Al onze coons zijn juist heel gemoedelijk en lief. bedoel je niet de Noorse boskat? Hij is inmiddels doof en snapt dat na 1,5 jaar nog steeds niet. En als hij zijn zin niet krijgt plast hij op de mat. Verder is het vanaf het begin niet zo'n goede match met onze andere coon. Het is een mensenkat en geen andere kattenkat.
Fijn!!!quote:Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Svane het volgende:
MIJNE DOET HET!![]()
![]()
![]()
Oh my de baby stuiterde en zwaaide en heeft armen en benen en voeten en wooooooow! Een dagje vooruit, dus 14 juni. Zoooooo opgelucht!
En hoera voor klap!!!
Alles al. Hij is volledig gecontroleerd. En als we de ene mat barricaderen gaat hij gewoon naar een andere deur.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah. Bazig wat uiterlijk betreft, verder zijn het wel lieve beestjes ja. Nah, plassen op de mat zou ik ook gauw beu zijn. Blaasprobleem? Andere mat geprobeerd?
En zijn ballen doen het vast ook niet meer. Lastig wel. Dat worden vijftien lange jaren.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Alles al. Hij is volledig gecontroleerd. En als we de ene mat barricaderen gaat hij gewoon naar een andere deur.
Al lang niet meer. Hij is al 6 hij wordt vast geen 21.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
En zijn ballen doen het vast ook niet meer. Lastig wel. Dat worden vijftien lange jaren.
9 te gaan dan.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Al lang niet meer. Hij is al 6 hij wordt vast geen 21.
Ze worden bij ons nooit zo oud. De oudste coon is 10 geworden en die had nooit iets. Deze is veel grotere troublelaar. Zul je zien wordt hij wel 20 ofzoquote:
Wat tof!!quote:Op donderdag 19 november 2015 12:45 schreef klaprooss het volgende:
Ik hoor hier!
Ik heb 2 streepjes geplast.
Een nieuwe baby!
Mnohhhh Klappiequote:Op donderdag 19 november 2015 12:45 schreef klaprooss het volgende:
Ik hoor hier!
Ik heb 2 streepjes geplast.
Een nieuwe baby!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |