Een of twee-eiig kan dus allebei. Spannend. Als het een jongen en een meisje zouden zijn, was het gelijk duidelijk!quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:02 schreef Madivi het volgende:
[..]
Shopaholic, twee meiden wat leuk! Hoe bevalt het hebben van een tweeling tot nu toe? Ze hebben ieder een eigen vruchtzak en placenta, dus waarschijnlijk twee-eiig. Maar in theorie kan ook heel vroeg gesplitst zijn en het toch één-eiig zijn, dat weten we pas zeker na de geboorte (door uiterlijk of dna onderzoek).
Helaas/gelukkig geen oorzaak voor de vroeggeboorte. Waarschijnlijk gewoon omdat het er 2 waren. Aan de ene kant fijn om te weten dat er niks aan de hand was. Aan de andere kant blijf ik me toch een soort van 'schuldig' voelen en afvragen waarom ze toch zo vroeg zijn gekomen.quote:Op donderdag 19 november 2015 10:05 schreef Madivi het volgende:
Shopaholic, dat klinkt zeker als een heftige start! Was er een verklaring waarom ze zo vroeg gekomen zijn? Ik denk dat ik idd ook maar moet gaan instellen op het inschakelen van hulptroepen in het begin (best lastig vind ik dat).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeer vandaag even uit te zoeken hoe het zit met ouderschapsverlof. Liefst zou ik straks een maand ouderschapsverlof aan mijn verlof plakken, maar ik heb een contract met einddatum, die binnen 6 maanden na einde ouderschapsverlof ligt. Eens kijken wat er mogelijk is.
Kunnen we daarna de opvang gaan aanvragen!
En de kraamzorg moeten we ook nog regelen, actie voor dit weekend dan maar!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
Whaaaaaa NIET!quote:Op donderdag 19 november 2015 12:45 schreef klaprooss het volgende:
Ik hoor hier!
Ik heb 2 streepjes geplast.
Een nieuwe baby!
Jaaaaquote:Op donderdag 19 november 2015 12:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Whaaaaaa NIET!Wat ontzettend gaaf
Gefeliciteerd
quote:Op donderdag 19 november 2015 12:45 schreef klaprooss het volgende:
Ik hoor hier!
Ik heb 2 streepjes geplast.
Een nieuwe baby!
Join de club van onverwachte zwangerenquote:Op donderdag 19 november 2015 12:58 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Jaaaa! Beetje onverwacht maar dat we het eigenlijk moesten uitstellen vonden we al ruk dus eigenlijk is het gewoon een cadeautje
.
Ik ben sinds maandag over op de meegroei BH. Vreselijk ding, maar het zit zo godsgruwelijk veel lekkerder, plofte echt uit mijn eigen BH'squote:Op donderdag 19 november 2015 13:27 schreef Myrr het volgende:
Gefeliciteerd klaproos!
Ooooohhhhh de verademing van een goed zittende bhWel vals gespeeld met een tussenstukje op mijn rug omdat ik anders over moest op en vormloze bh's en dat niet lekker zit bij mij, maar
Zuurstof. Soort van.
Nee gewoon een menstruatie! Gekkegeit!quote:Op donderdag 19 november 2015 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Leuk klap, gefeliciteerd!
Was je nou al een keer ongesteld geweest of heb je dat net als amsel gewoon overgeslagen?
Goed gedaan klaplijf, een keer is idd wel voldoende om ongesteld te zijnquote:Op donderdag 19 november 2015 13:38 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Nee gewoon een menstruatie! Gekkegeit!
Dat je zo je zwangerschapstest doet en dat je dan ineens Henny Huisman hoort zingenquote:Op donderdag 19 november 2015 13:38 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Nee gewoon een menstruatie! Gekkegeit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |